Gå til innhold

Til Tjorven, A1973 og andre som vil skravle!

Anbefalte innlegg

Skrevet

a 73, du skal bli gravid denne gangen , så da slipper du å teste mere ; ) ikke før du prøver på nr 3 hihihi....er det ikke greit med 2 attpåklatte i samme slengen da ; )

Du er utrolig heldig som får reise så mye ja!! Jeg skulle gjerne vært mye mer på reisefot. kjedelig akkurat nå, for vi har ikke en reise plan....hmm....må se det litt an...sånn tenker jeg med fester og...orker ikke være med på noen julebordsplaner itilfelle......litt for tidlig å fortelle alle at jeg er gravid om jeg er blitt det nå....er i såfall 11 uker på vei på julaften ; ) Kanskje fin julegave ? HÅPER DET!!! huff...må slutte med den tellingen...skuffelsen blir ekstra stor da!!!

øa...jeg er livredd for spiral....hørt altfor mange skrekk historier...så aner ikke hvordan prevansjon vi evt skal bruke når jeg har fått nr 3...

enda ingen symptomer her...når kommer de? jeg husker ikke....sist frøys jeg masse og tissa masse...hmm...ikke noen av de enda da ...men er jo enda 10 dager til IKM...burde egentli ta pause fra BIM fram til det nærmer seg...men er altfor nyskjerrig til det..må jo få med meg hva som skjer med dere alle : ) Håper EL`n din kommer fort ØA!!!

klemmer fra meg : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke holde deg unna oss da! Tegn på graviditet er vel litt tidlig ennå! Jeg er jo ekspert på å kjenne en masse uten at det har skjedd en døyt, så jeg er kankje ikke den rette å spørre :-) Har litt trua på at man kanskje ikke kjenner så mye jeg da!

Trodde spiral var tingen, jeg! Hva har du hørt da? Vet ikke helt hva man skal gå på jeg da, men det blir jo lenge til vi trenger å bekymre oss over slikt noe!!!! Krysser fingre og tær!

Skrevet

Huff og huff, denne pp'en har jeg hatt tidenes el-smerter. Det begynte å går og i går kveld og i natt har jeg vært så utrolig dårlig. Hatt vanvittige el-smerter og vært så kvalm at jeg trodde jeg skulle spy. Har vært litt bedre i dag, men vært veldig kvalm tidlig på dagen. Nå er jeg heldigvis mye bedre. Tempen var steget ganske kraftig i morges, så jeg regner med at jeg hadde el i går ja. Haha, joda, vi burde nok ha gjort et innskudd i morges, men jeg var bare ikke i form. Naturlig prevensjon....:-/

Da jeg sluttet på p-pillene, i mai, sa jeg at jeg aldri mer skulle gå på p-piller. Humøret mitt var utrolig ustabilt den første måneden og lysten steg betraktelig. Hehe, det kan jo være at jeg syntes tanken på å lage barn var ganske så opphissende/romantisk, men jeg tror også det hadde noe med pillene å gjøre. I tillegg ble migrenen min mye bedre, men bekkenplagene ble mye verre. Pest eller kolera vær så god...:)

De siste månedene har migrenen kommet tilbake. 2 dager før el har jeg funnet ut at jeg får hodepine, som varer i noen dager. Og så får jeg vondt i hodet rett før mensen, i tillegg til småvondt innimellom. Og disse el-smertene er blitt veldig plagsomme. I morges, da jeg var kjempekvalm på vei til jobb, sa jeg faktisk til mannen min at jeg vurderer å begynne på pillen igjen etter en ev. graviditet, eller om det ikke klaffer snart.... Da blir jeg kanskje litt bedre i bekkenet og el-smertene m. kvalmen forsvinner. hadde det bare vært el-vondt, skulle jeg alltids klart meg, men den kvalmen tar livet av meg...:-/ :) Klage, syte, klage....:-D

Åhå, nei, jeg skal ikke ha mer enn en til, hvis vi i det hele tatt klarer det. :) Hehe, en venninne tullet med at vi sikkert får tvillinger, hun har tvillinger selv...:)

Innerst inne tror ikke jeg heller at man kan merke en graviditet så tidlig som før ikm, fornuften sier meg det... MEN allikvel leter jeg som en gal, bare noen dager etter el.... Hehe, denne pp'en skal jeg være fornuftig... Skal ikke lete etter symptomer... Tulling...:-D

Klem

Skrevet

har hørt så mye om spiral...bla...ei som måtte operere den ut ,for den forsvant på et vis...noen får sinnsyke blødninger, andre mister menstrasjonen....men er vistnok forskjell på kobberspiral og hormon spiral...hva som er best vet jeg ike. men kanskje jeg er lett skremt ; ) Og jaaa..lenge til vi trenger å tenke på det. men tror nok jeg velger mini pillen i starten når det blir behov...om ca 1 år ; ))

høres grusomt ut med de el smertene dine a 73....skjønner ikke at det er mulig...siden jeg aldri har merket el...huff!! du trenger tydeligvis IKKE teste etter den ; )) men hvem som tar test etter test .....hihihi...

Jeg er overbevist om at p-pillene har mye å si for lysten ja!! Ingen tvil!! men stakkars deg med migrene da....kan vel ikke bruke migrene medisin heller nå når du prøver å bli gravid?

Jeg satser på at dere har rett...at jeg ikke får noen symptomer før IKM !! så slipper jeg å kjenne etter....... : /

vi skal heller ikke ha flere...men hadde vært gøy med tvillinger ja....men dobbelt så mye arbeid!! ; ))

klem

Skrevet

Hihi, ja, det er vel en stund til vi trenger å tenke på prevensjon! :)

Ja, jeg vet, jeg vet... Er helt idiotisk å bruke penger på el-tester når jeg merker el så godt som jeg gjør. Så neste pp skal jeg IKKE teste, bare tull. Hehe, kan heller bruke pengene på Parasett...:-D Og nei, jeg kan ikke ta annet enn Parasett nå i prøveperioden. Har sneket meg til en Ibux innimellom når hodepinen har vært for illle. Det hjelper *litt* mer enn bare Parasett. Hmmm... Håper det ikke er derfor jeg ikke er blitt gravid... Huff og huff, må slutte å tenke...:) Trøster meg med at jeg brukte mye Ibux/Naproxen da jeg ble gravid sist (var ikke planlagt nei...:-)).

Vræl, nei, jeg tror ikke jeg vil ha tvillinger! :) Sikkert kjekt når de blir litt større, men 2 BABYER på en gang??? :-D

Jeg satser også på ingen symptomer før ikm. Har jo hatt haugevis de andre pp'ene, så hva skal jeg lete etter nå??? :-D Nei, ingen symptomjakt... enda... ihvertfall.... :-D Er 1 dpo, så kanskje litt vel tidlig...:-D

Klem

Skrevet

ja bruk de test pengene til shopping på reisene din istede for...eller lag sparebøsse til babyen når den kommer ; ) så kan du shoppe til barnerommet : ))

jeg tar og helst bare paracet...men funker ikke på hodepinen midn da..

( har ikke migrene-men intens nok) !

huff...ser for meg 2 babyer hengende i puppene.....og 2 som våker om nettene ; )) nei glad for en her og ja ; )

MASSE luft i magen i dag.....tacoen eller et symptom ; ) hihi...4 dpo her...kremt....noen som sa for tidlig ja.... hahaha

nei nå er det natt...gjesp...men var litt skravlesyk.....innlegg nr 80 på denne tråden faktisk : D Men dere er jo så vanvittig koselige å skravle med, så MÅ inn å se...tror jeg kan skrinlegge den tanken jeg hadde om en BIM pause ja....

nattaklemmer : D

Skrevet

IKKE slutt med bim'ingen Tjorven, blir trist her uten deg!

I dag har jeg et møte klokken 10, så nå sitter jeg hjemme og taster. Snålt å være hjemme på denne tiden, midt i uken! :

Nei, jeg lover, skal slutte med testingen. Er bare tull når jeg har SÅ kraftige symptomer på el. Var skikkelig dårlig i går kveld også. Haha, men vi MÅTTE jo gjøre et lite innskudd, så jeg bare sa til mannen: "Du har noe som jeg trenger, kom igjen, bli fort ferdig!" :-D Ikke særlig romantisk, men det er ikke spes. opphissende å være kvalm og ha vondt i magen heller...:)

Tempen sank igjen i dag, så jeg tror kanskje ikke at el har vært enda??? Jaja, godt vi kjørte på i går også da...:) Da blir nok kanskje ikm'en min i uke 46 allikevel... tror jeg... kanskje... hehe, får se...:)

I går snakket jeg med tannlegen min (hun er kunde hos meg). Fordi jeg vet jeg skal til tannlegen snart, var jeg nødt til å fortelle henne at vi prøver. Hun sa at hun helst ikke ville behandle meg om jeg var gravid, hun ville ikke ha det ansvaret. Så nå er vi blitt enige om at jeg skal ringe til henne med en gang jeg får mensen, og så skal hun flytte en annen pasient... Hehe, så da skal vi prøve å få tatt noen behandlinger mellom mensen og el, frem til jeg blir gravid.

Huff, jeg ble skikkelig irritert i sted. Var på Rema og handlet, etter at jeg hade kjørt sønnen til skolen. Da jeg spurte om å få noen banankasser (veldig greie til flytting) sa hun, md suuuur stemme: "Jeg kan ikke gå fra her nå, du får spørre de i frukten!" Da jeg kom for å betale, hos samme damen, var jeg så syndig å legge noen varer slik at de kom på vekten hennes. Da sa hun: "Hallo? Oppå vekten?" Jeg ble litt paff og fikk stotret frem et lite beklager. Så fikk jeg kjeft fordi jeg hadde lagt alle brødene oppå båndet: "Du trenger ikke å legge alle brødene oppå, jeg trenger bare ett, husk det til neste gang!" Jeg var fortsatt litt i sjokk, så jeg klarte ikke å si noe annet enn "OK!". Mens jeg pakket varene mine holdt jeg på å si til henne at hun kanskje hadde fått en bedre dag selv, om hun var litt hyggeligere...:) Jeg bet det i meg, men angrer nesten litt...:) FOR en surpromp! :)

Klem

Skrevet

Ja, så utrolig irriterende med sure folk! Vi får bare blåse av det, det er bare hun som har en dårlig dag!

I dag brukte jeg 2 timer til jobb!! Snøhelvete i tigerstaden hehe :-)

I morgen var nesten el-testen positiv (sånn var det sist mnd. også, og så ble den positiv på kvelden). Vi hadde oss i går kveld, og satser på en runde i kveld og i morgen. Håper bare at det er noe sæd som kommer litt innover. Vi føler at det ikke er så god skyts, men at mye blir dratt ut igjen når han tar den ut igjen....håper at noe blir igjen!!!! Lå ihvertfall med beina høyt i en halvtime etterpå i går!

Var hos hoeopatdama i går, og hun synes at prøvene mine så veldig bra ut. Hun mente at mannen min godt kunne å få litt behandling for å få opp antallet. Det står nemelig på prøven hans at det er noe redusert mengde og antall svømmere er i underkant, men innenfor normalen.

Jeg bestiller time til ham hvis vi ikke får det til denne pp. Har en veldig god følelse denne pp!!!! :-)

Ha en strålende dag, jenter!

Stor klem fra snøkaoset :-)

Skrevet

nei a 73...er nok blitt avhengig av dere,,,innom flere ganger for dagen....sukk ; ))

gu for ei sur kjærring på den butikken....skikkeli service yrke ja...kremt...PMS kanskje ; ) Men uansett...frekt å la det gå ut over kundene!!

Håper virkelig dere får IKM i uke 45!! Tenk så spennende det ville vært!!

huff...jeg burde og hatt en tann sjekk...lenge siden sist!! Du har en flott tannlege høres det ut som iallefall : )

Litt morsomt å høre at dere har snø der ; ) Her er det for det meste sol, men litt regn innimellom!! Varmere i nord en i sør JUHU ; ) litt ertekrok her hihi...

Du må ikke slippe han ut for fort. Ta tak i rumpeballene på mannen å tving han å være der inne litt ekstra...så renner det ikke så fort ut ; ) Kjipt å gå glipp av de edle dråpene!! Jeg har ikke god mageføleslse for min del...vet ikke hvorfor...kjenner meg litt nervøs nå faktisk, om det ikke skal skje noe snart!! ALTFOR utålmodig ja...

sikker på at du får mannen din med til homeopaten: ) Og når det kan funke så hvorfor ikke!!

Kos dere masse i dag =)

klemmer i vei : )

Skrevet

Jeg slipper ham ikke ut med en gang, men venter til den skumper litt (hihi ;-))....kanskje han bør være igjen ennå litt lenger da! Vi får prøve det i kveld!

Tror det er naturlig å vingle litt nå etter el med den magefølelsen! Kanskje du bare er litt engstelig! Vi krysser fingrene ihvertfall! Toget er ikke gått før tanta kommer!!! Positive tanker nå vet du Tjorven!

Skrevet

Hei igjen dere!

Da tror jeg at jeg faktisk har el i dag ja! Så da blir det mer sengegymnastikk i dag, men så tror jeg det er slutt. Er helt sliten jeg! :) Da blir vel ikm i beg. av uke 46.

Hahahaha, jeg må le litt her. Vanligvis snakker jeg ikke om sex og denslags med venninner, men her snakker vi om det meste... :-D Blir litt som på klinikken. Jeg lå på 4-mannsrom og det store samtale-emnet, mens vi selvfølgelig luftet puppene, var hvem som hadde turd å gå på do...:-D

Jeg tror at det kommer noen svømmere inni uansett. Da jeg ble gravid med sønnen vår var jeg rask på beina igjen etterpå (er vanligvis alltid det, synes det er så klissete ellers...:-)) og det ble en sunn og frisk gutt! :-D Men selvfølgelig, jeg prøver å ligge litt ekstra nå. Cluet er å ikke begynne og le...:-D

Nå skal jeg pakke litt mer! Fikk tak i 16 banankasser, så nå har jeg ingen unskylding for å sitte på nettet... :)

Klem

Skrevet

Det er litt komisk ja, med alle detaljene vi lirer av oss her inne hihi ;-)

Veldig greit å ha dere å spørre om alt mulig da! Vi kan jo ikke belemre andre med så mye preik om dette temaet, og så er det jo det faktum at vi gjerne ikke vil si noe til noen før det er gått 3 mnd.

Når bolla sitter, så er nok dere de første til å få vite om det....etter mannen da selvfølgelig!!!

Lykke til med pakkinga!

Skrevet

Ja nå er symptomjakta i gang....går det an å bli så besatt!!!! 6 dager etter el i dag, og i går sprang jeg på do hele dagen fra morgen til kveld. Spreng følelse og øm! Det må være UVI selvsagt , for det kan jo ikke være et tidlig tegn......eller kanskje......Ho ho.

Nileser tråder om tidlige tegn....akkurat som om ikke jeg vet de fra før.

Dette blir ei laaaaang uke.

Heldigvis blir det mye jobbing torsdag, fredag samt helga så jeg får tankene over på andre ting innimellom.

Masse lykke til oss alle!!!!

Skrevet

Ja, man blir litt sprø i de ukene etter el! Veldig spennende - håper det lykkes for deg!

Skrevet

synes det er utrolig befriende å skrive ut om alt jeg tenker og føler : D Man kan ikke snakke om absolutt alt med venninner nei...Selv om vi er rimelig åpne med hverandre . Men gidder ikke snakke om baby laging og den slags til dem...ikke så mye iallefall.. Men du A 73...er ikke du venninne med Made in bed? Så da må jo dere ha et rimelig åpent forhold...for dere får jo vite MYE om hverandre her inne; ) Jeg vet kke om noen jeg kjenner som er her, men man vet jo faktisk aldri.... : D

ja tenk...dere og mannen vil være de første som får vite det når jeg blir gravid : ) Bare å føl dere beæret hihihi...

Skrevet

og ja ØA...det gjelder å ikke le eller nyse etter sex hihi...

Skrevet

Hehe, morsomt. Joda, Made in bed og jeg er venninner, men vi ble kjent her på bim! Vi fant tonen nesten med en gang og så ble det facebook og mye private meldinger. Ja og så sms da. Jeg har aldri møtt henne, men er blitt veldig glad i henne fordet! :) Og nei, vi har heller ikke snakket sammen! Utrolig snålt... Hehe, mannen min er litt skeptisk til venninner som jeg får på nettet, han kaller dere "imaginære venninner"! :-D Jeg har derimot alltid likt å skrive brev og bli kjent med andre, og har faktisk fått mange gode venner på den måten. Hehe, jeg var vel en av de første jentene i "datakommunikasjonsmiljøet", lenge før internett kom til Norge til og med! Var i mange aviser og blader pga. det...:-D Sønnen vår var en av de første babyene med hjemmeside! Nå er jo ikke det så unikt, men det var det den gangen. Han hadde til og med egen e-post adresse og han fikk mail fra hele verden. Dumt at vi ikke fikk tatt vare på de mailene.... Og nei, hverken ultralydbilder eller fødselen var på nettet....:-D Han var på nett 4 timer etter fødselen, tror jeg...:)

Jeg har fått utrolig mange gode venner gjennom nettet opp gjennom årene ja. Og, nå skal jeg fortelle en søt historie...:-D Da jeg var liten skrev jeg mye brev og hadde brev-venner fra hele verden. Jeg hadde en spesiell brev-venn, fra Oslo, en gutt. Vi begynte å skrive med hverandre da vi var 11 år og skrev hver uke til vi var rundt 15. Han var min aller beste venn og jeg tror vi delte det meste. Vi mistet etterhvert kontakten. Inntil facebook ble populært... Da søkte jeg han opp og vi tok opp igjen kontakten! Vi traff hverandre for første gang for 1 år siden!!! Og ja, han er gift, har barn og jeg er blitt venninne med konen også. I sommer var de på besøk hos oss og vi har truffet de flere ganger i Oslo. Haha, hver gang vi treffes flirer vi litt over hvordan vi ble kjent. :-D

Oj, klokken er blitt mye og jeg skravler og skravler... :-D Må vel pakke litt mer...:-D

Klem

Skrevet

Hehe, morsomt. Joda, Made in bed og jeg er venninner, men vi ble kjent her på bim! Vi fant tonen nesten med en gang og så ble det facebook og mye private meldinger. Ja og så sms da. Jeg har aldri møtt henne, men er blitt veldig glad i henne fordet! :) Og nei, vi har heller ikke snakket sammen! Utrolig snålt... Hehe, mannen min er litt skeptisk til venninner som jeg får på nettet, han kaller dere "imaginære venninner"! :-D Jeg har derimot alltid likt å skrive brev og bli kjent med andre, og har faktisk fått mange gode venner på den måten. Hehe, jeg var vel en av de første jentene i "datakommunikasjonsmiljøet", lenge før internett kom til Norge til og med! Var i mange aviser og blader pga. det...:-D Sønnen vår var en av de første babyene med hjemmeside! Nå er jo ikke det så unikt, men det var det den gangen. Han hadde til og med egen e-post adresse og han fikk mail fra hele verden. Dumt at vi ikke fikk tatt vare på de mailene.... Og nei, hverken ultralydbilder eller fødselen var på nettet....:-D Han var på nett 4 timer etter fødselen, tror jeg...:)

Jeg har fått utrolig mange gode venner gjennom nettet opp gjennom årene ja. Og, nå skal jeg fortelle en søt historie...:-D Da jeg var liten skrev jeg mye brev og hadde brev-venner fra hele verden. Jeg hadde en spesiell brev-venn, fra Oslo, en gutt. Vi begynte å skrive med hverandre da vi var 11 år og skrev hver uke til vi var rundt 15. Han var min aller beste venn og jeg tror vi delte det meste. Vi mistet etterhvert kontakten. Inntil facebook ble populært... Da søkte jeg han opp og vi tok opp igjen kontakten! Vi traff hverandre for første gang for 1 år siden!!! Og ja, han er gift, har barn og jeg er blitt venninne med konen også. I sommer var de på besøk hos oss og vi har truffet de flere ganger i Oslo. Haha, hver gang vi treffes flirer vi litt over hvordan vi ble kjent. :-D

Oj, klokken er blitt mye og jeg skravler og skravler... :-D Må vel pakke litt mer...:-D

Klem

Skrevet

Jeg har supersansen for dere nettvenninner!

Hadde det ikke vært for nettet, ville jeg ikke møtt mannen min ;-) Jeg meldte meg inn på en dateside i fjor sommer når jeg satt å kjedet meg på jobben. Jeg fikk melding fra kjæresten min nesten med en gang, og vi avtalte å møtes dagen etter på en kaffe. En kaffe ble til til middag...og resten er en kjærlighetshistorie :-) Nå må vi bare få til å lage en kjærlighetsbaby!!!!

Skrevet

oj så flotte historier dere har da : )) Jeg har ingen slike, men har funnet ut nettet er helt supert uansett da: ) Jeg er også på facebook, og det er utrolig morsomt å skrive med folk man ikke har sett på mange år : )) Og syns dette er helt topp! savner dere når jeg ikke kommer meg på nett...MÅ jo vite hvordan dere har det og hvordan det går!! Merkelig men sant : )

nå må vi lage våre unike kjærlighets barn snart ; )

Satt forresten å så på jordmødre fa sverige på nrk...tårene trillet : ) Elsker alt som har med graviditet og fødsler : )) Utrolig flott. Nå gjenstår det bare å klare å få det til : ))

Men nå er det natt her tror jeg : ) innom i morgen tidlig for å lese litt nytt ; )

Sov godt!!

Klemmer

Skrevet

God morgen!

I morges hadde jeg en fryktelig krangel med min 12 år gamle sønn, som forøvrig oppfører seg som han er 13-14! Det er virkelig en prøvelse så tidlig på morgenkvisten - det hele endte med at han kalte meg en heks og slo lua si i ansiktet mitt, hvorpå jeg kommanderte han ut av bilen slik at han måtte gå retsen av veien til skolen (ca 15. min). Hva skal man gjøre med kverulerende drittunger da jenter? Jeg prøver aldri å innlate meg på usakelige argumentasjonsrekker, men forholde med saklig og rolig (ikke alltid like lett). Sønnen min er ekspert på å kverulere og diskutere med største selvfølgelighet uten at det er det minste snev av saklighet over noen av argumentene. Han kan virkelig snakke hvem som helst rundt. Noen gode råd? Tar i mot med stor takk :-)

Mannen min blander seg heldigvis aldri inn i diskusjonene/kranglene, men han backer meg opp når ikke sønnen min er tilstede, og kommenterer hvordan jeg hånterte det ene og det andre - det gjør ihvertfall at jeg ikke føler meg helt alene mot hormondemonen som er løs ;-)

Kan jo bli spennende å ha en baby og en tenåring i hus :-)

Skrevet

Åååååh, nå er jeg så lei av å pakke! Holder på å spy av alle småtingene... Og nå er jeg snart tom for kasser...:-/ Får ta meg en velfortjent pause! :-D

Haha, da jeg begynte med datakomm. var det nesten bare gutter/menn i miljøet. Husker vi hadde et treff, 2 jenter og 20 gutter...:-D Hadde det som plommen i egget da ja, selv om jeg var samboer med mannen min! :) Han ble jo dradd med inn i miljøet han også og vi fikk mange felles venner, mange vi har kontakt med enda til og med!

Jaja, nå er el over for denne gang her i huset. Av en eller annen grunn så blir jeg alltid litt deppa etter el. Tror kanskje det er fordet jeg vet at vi ikke kan gjøre noe mer da, er bare å vente.... :) 14 utålmodige dager... HVORDAN skal jeg holde ut? Får håpe at flyttingen gjør at tiden går fortere, regner vel egentlig med det når jeg tenker meg om....:)

Nei, nå må jeg pakke litt igjen! :-D

Klem

Skrevet

ØA: Haha, jeg tror vi skrev ganske så samtidig i morges. Leste om sønnen din nå nettopp. Huff, jeg vet ikke, vi har samme problemet her. Det ironiske er at man oppdrar barna til å bli selvstendige individer, med egne meninger osv... Fint og flott helt til den dagen det er du som krangler med dem...:) Sønnen vår har også vært et lite hormontroll etter at han begynte på ungdomskolen. Ser for meg at det kan bli livlig i heimen hvis jeg blir gravid... 2 hormontroll... :-D Heldigvis er mannen min den mest rolige og sindige av oss! :)

Haha, har jeg fortalt om i vår, da det nesten klikket for meg? :-D Sønnen trengte hjelp til leksene, ble sur og grinete og det endte i en stor krangel. Til slutt ba jeg ham om å gå ned på rommet sitt og ta sekken med seg. DET ville han ikke nei! Sekken lå jo bare der, midt på stuegulvet... Mor tok da sats og vips, der lå sekken på foten og jammensanten lå ikke sekken plutselig nederst i trappen! Grøss og gru... jeg vet ikke helt hva som skjedde, men sønnen trodde det hadde klikket og begynte å gråte! :-D Jeg ble selv så paff at jeg bare måtte gå på kjøkkenet! Tror jeg følte meg som verdens verste mor! Vi ble selvfølgelig venner igjen og da måtte jeg krype til korset og be om unskyldning. Heldigvis har vi humor, så vi lo godt av det etterpå! :-D

Huff, akkurat nå har jeg dårlig følelse for denne pp'en... Føler jeg stresser så mye med denne pakkingen at et egg umulig kan klare å feste seg...:-/ dette tar livet av meg! :-D

Klem

Skrevet

Hehehe :-) Det er godt å høre at det ikke bare er i vår famile det går en smule hett for seg en gang i mellom! Det er jo naturlig at de blir så hormonelle, men jeg føler jo samtidig at man skal oppdra dem og sette foten ned når språkbruken blir for grov! Ikke lett å være en hormonell mamma da nei!

Du må prøve å ikke stresse for mye, men jeg tror ikke at sånn type stress har noe å si for babyprøving! En venninne av meg holdt på med noe skikkelig stressende i sommer, som ikke handlet om det å prøve å bli gravid, og nettopp da ble hun gravid. De hadde prøvd i flere år, og var igang med prøverør, men der satt`n på egenhånd gitt!!

I går kveld hadde jeg positiv el-test, og vi hadde oss seffern. Han ble værende inne i meg til krampa tok oss omtrent, jeg klarte å unngå både å le og nyse og lå med beina og rumpa opp i en halv time!!! Hihihi - funker det ikke nå, så vet ikke jeg ;-) Vi tar oss en runde i sengehalmen i ettermiddag også, men så tror jeg at løpet er over for denne pp! Detta blir spennende gitt!!!!!

Klem klem :-)

Skrevet

Ja hvis ikke du ble gravid i går ØA så vet ikke jeg ; )) Mer kan man vel rett og slett ikke gjøre!!! : D guuuuud så spennende det blir om 2 uker da !!! Og a 73, Det blir nok godt når du er ferdig flkyttet, kan tenke meg du må være sliten nå ja!!! Håper du har tid til å ta vare på deg selv etter jobb om ikke annet!!

Her har hormonene så smått begynt å få utløp....hos 9 åringen....hvordan skal det ende..regner med det blir verre og verre fram til de er over 20 år ; )) Yngste på 6 har og blitt trassig. vært den rolige ungen frem til skolestart, men no gjelder det vist å være tøff...sukk...Har ikke tålmodighet kjenner jeg, så mannen får pent ta sin del...han er den roligste personen jeg vet om. Skal MYE til for å hisse han opp, Tenk når vi blir gravide og hormonene er på topp da...hvordan skal DET gå ; ) Prøve å overse, men sannelig ikke lett!

klemmer i vei : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...