tjorven- nr 3 Skrevet 23. oktober 2008 #51 Skrevet 23. oktober 2008 mmmmmmmmm jatakk =D fikk skikkelig lyst på muffins nå : D Ble ingen lunch , men en kjapp dessert før han dro ; )) Men ingen el tegn her uansett....så dette kan bli spennende : / Vi har sex minst annenhver dag...men helst hver dag...og blir opptrapping i helgen : ) Ja når mensen kommer blir det godt med en pause ; ) Men den bør IKKE komme da !!! klem
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #52 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg prøver el tester for første gang nå og etter to dager med svakt utslag (negativ likevel visst) er det fullt utslag i dag. Jippi! I går fant jeg el slim og livmortappen var myk og åpen. Har aldri sjekket før men det var lett å kjenne. Mannen min kom heim i morges og jeg stod da virkelig ikke opp før han kom å la seg.....he he. En time for sein på jobb. Hadde ei kreativ forklaring som ikke hadde noe med eggløsning å gjøre. Ja ja det er en måned til neste sjanse så! Da venter jeg ikm ca 6 nov jeg da. Fytti rakkern det blir spennede ja. Artig at vi er så mange i samme båt!
tjorven- nr 3 Skrevet 23. oktober 2008 #53 Skrevet 23. oktober 2008 oj så spennende : )) Gleder meg å høre hvordan det går med deg også!! jeg har IKM ca 5 nov. Kjempe spennende fremover: ) Kommer til å bli 2 laaaaange uker ....
fått attpåklatt Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #54 Skrevet 24. oktober 2008 Svømmerne er normale :-) :-) :-) :-) Fikk brev i går, så nå vet vi at det ikke er noe i veien for å bli gravide!!! Tar bare litt tid :-( Det virker nesten som om vi nå har el nesten samtidig hele gjengen! Dette blir såååååååååå spennende dere! Klem fra en lettet meg :-)
tjorven- nr 3 Skrevet 24. oktober 2008 #55 Skrevet 24. oktober 2008 såååååå bra!!!!! Deilig å få bekreftelse på at alt er bra, men man kan jo slite med å bli gravid alikevel!! Får håpe homeopaten gjør så dere får fortgang i sakene : )) Når skal du dit igjen?? Kjempe spennende å følge med dere alle her inne : ) 12 laaaaaaaaaaaaaange dager til min IKM!!!! God helg!! klem
fått attpåklatt Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #56 Skrevet 24. oktober 2008 Ja, jeg tenker at det allikevel ikke skader å få en liten oppsving i hormonene av homeopatdama. Jeg skal dit på tirsdag - det er da jeg regner med at el testen slår ut også, så kanskje hun kan trykke litt her eller stikke litt der for å hjelpe til. Er litt spent på hva hun synes om resultatet på testene våre. Kanskje hun synes at mannen bør stikkes litt også hihi ;-) Ja, nå kommer den fryktelige ventingen, symptomjakten etc. etc. Det er en fryktelig tid! Helt enig i at det er spennende å følge med på hverandre! Har en god følelse denne mnd.....for en av oss ihvertfall :-) Ha en kjempefin helg jenter, knull som kaniner nå hahaha ;-)
tjorven- nr 3 Skrevet 24. oktober 2008 #57 Skrevet 24. oktober 2008 Ja kanskje mannen får noen nåler han og ..eller litt annen behandling : )) tro om hun merkel EL på deg?? ja denne tiden er den verste....vente vente vente....men skal være kaniner hele helgen har jeg bestemt !! For sikkerhets skyld... ; ) slår det ikke til nå, så blir jeg å kjøpe el tester til neste mnd!!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 24. oktober 2008 #58 Skrevet 24. oktober 2008 God ettermiddag jenter! Så godt å høre at det ikke er noe i veien med hverken deg eller mannen! Må være en lettelse å vite. Kaniner hele helgen ja... Jeg har truet mannen med at i dag skal vi 2 ganger, i morgen 3, søndag fire og mandag 5. Da jeg spurte om han trodde han ville klare å levere 5 ganger på en dag, mente han at det ikke ville bli noe problem... Selv tror jeg kanskje ikke at jeg kommer til å orke det....:-D Sår kråke....:-D Får vel nøye oss med en eller to....:-D Han har forresten lovet meg at det skal klaffe denne pp'en! :-D Snart er det bare venting og venting og venting her også.... Har det supertravelt på jobben i neste uke, skal flytte i helgen, så jeg regner med tiden kommer til å gå litt fortere enn vanlig. God helg! Klem (Hver helg har jeg lyst til å skrive helgeklemmer, men det høres så snålt ut... Klemmer fra Helge liksom...:-))
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #59 Skrevet 24. oktober 2008 kaniner ja....mannen min tror han er kommet til himmelen :-)
tjorven- nr 3 Skrevet 25. oktober 2008 #60 Skrevet 25. oktober 2008 Ja de mennene våre har ingenting å klage på for tiden ; ) De får så mye de bare orker : D Lurer på om det kunne være EL jeg hadde i går...(dag 16)...stikkinger i magen og murringer..litt småkvalm innimellom! ?? høres det ut som el? Prøver å kjenne etter alle tegn her nå : D Skal stå på i kveld og søndag itilfelle ; ))
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #61 Skrevet 25. oktober 2008 Tror absoluttt det kan være tegn. Jeg kjente murring og var lett småkvalm innimellom. I dag er el testen negativ. Har fortsatt litt murring. Bare å stå på det ja! :-)
tjorven- nr 3 Skrevet 25. oktober 2008 #62 Skrevet 25. oktober 2008 og el slim i dag : )) så her blir det kvelds jobb ja : D ojojoj..så spennende!!
fått attpåklatt Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #63 Skrevet 26. oktober 2008 Nå har vi vært kaniner på torsdag, fredag og lørdag, taktikken videre er å vente til el-testen viser positiv (tror det blir tirsdag) få noen stikk i øra osv hos naturmedisindama og så skyte med fullasta skyts hehehe - da skal det nok bli fulltereffer tenker jeg ;-) Stå på dere også damer - så gøy at vi blir å vente på ikm samtidig nå :-)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 26. oktober 2008 #64 Skrevet 26. oktober 2008 her er det kaninmaraton! :-D Haha, vi er her for mye, vi har fått synkroniserte sykluser! :-D Denne gangen har jeg troen på at EN av oss må bli gravid. Ingen aning om hvem, jeg bare tenker at statistisk sett så bør en av oss bli gravid snart... Jeg forventer pos. el-test i kveld, men er litt usikker på om den kommer i dag eller i morgen. Har litt vondt i magen og er litt småkvalm, men er redd også DET er innbilding... Er redd jeg ikke har hatt el-slim denne gangen, men så har vi også holdt på som kaniner, og da er det ikke lett å vite hva som er hva....:-D Får vel ta en el-test i kveld... Har fortsatt med tempingen forresten og synes egentlig det er ganske greit. Da føler jeg at jeg gjør en innsats hver dag...:-D Klem
fått attpåklatt Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #65 Skrevet 26. oktober 2008 Det er bra, stå på! Helt enig, tror at ihvertfall en av oss blir gravid i denne pp!!!! Her gjelder det å være positiv! Merker ikke noe slim eller noe jeg, men det er kanskje litt tidlig når el ikke er før onsdag....har ikke sjekket så mye el-slim før, men jeg skal prøve å være opmerksom nå de neste dagene! Forresten litt vanskelig å prøve å skulle spare opp noen dager - da går man bare rundt å har lyst på sex til enhver tid!!! Ha en fin søndagskveld!
tjorven- nr 3 Skrevet 26. oktober 2008 #66 Skrevet 26. oktober 2008 hei alle kaniner : )) har også stor tro på at en eller fler av oss må bli gravide denne pp....rart hvis ikke!! Vi jobber iallefall for saken...det er sikert og vist.... : D Her er det sex en gang hver dag ..eller kveld. Gidder ikke flere ganger om dagen...ikke bare å få lurt seg til det heller...år satse på at det holder!! tror kanskje min el er over for denne gsng, men skalha sex i kveøld og i morgen for å være på den sikre siden...så kanskje det blir en dags pause : D kos dere masse!! Kjedeli at det ikke er "Hmmelblå" å se frem til i kveld da.. Klem
fått attpåklatt Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #67 Skrevet 27. oktober 2008 Kanin ØA her ;-) Vi klarte ikke å holde oss på matta i går, så det ble en duracel-omgang i går også, men nå skal vi prøve å spare opp til el-testen er positiv hehehe :-). I morgen skal jeg til homeopaten igjen, og jeg håper hun kan gi meg et hormonoppsving! Er spent på hva hun synes om prøvene våre - holder de mål eller ikke. På mannens sædprøve sto det at den var normal, men når man leste på referanseverdiene, så var det mindre i mengde enn det som sto. Det kan jo være at i den settingen (på toalettet på arbeidsplassen i et lite beger) så vegrer rumpetrollene seg for å komme i bøtter og spann....??? Er bare litt redd for at det er for liten mengde og at de ikke blir "skutt" langt nok inn, men blir med ut igjen....kanskje jeg tenker for mye!
tjorven- nr 3 Skrevet 27. oktober 2008 #68 Skrevet 27. oktober 2008 kan nok ingenting om de verdiene på sæd prøver, men tror nok vi tenker for mye innimellom!! Kan du ikke ringe sykehuset for en skikkelig forklaring? Man skjønner jo ikke alt det legespråket deres...Men så lenge det var normalt, så er jo det positivt tegn da!! Her ble det ingenting i går...tror " batteriene" tok slutt på oss begge kaniner ; ) vi sovna!! Utslitt av mye sex hver kveld kanskje ; )) Får håpe det holder for min del da....Dag 19 på meg, så EL må jo være over...kan ikke skjønne annet.....Hvis IKM kke kommer før den 8.11...så tester jeg : )) spennende!! klem
fått attpåklatt Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #69 Skrevet 27. oktober 2008 Veldig spennende, Tjorven! Håper virkelig dere lykkes denne gangen! Enig i at el må være over for din del! Nå er det bare å vente! Puh - boring!!!! Må si jeg er litt imponert over all sexen dere har som har vært sammen med typene deres i sååååå mange år! Hvordan holder dere lysta oppe? Noen tips der i gården eller.....kan jo være greit den tiden kommer at eg kjenner at der røyner på! Jeg har ikke no problemer med kjæresten enn så lenge, men vi er jo ny-forelska ennå hehehe ;-) Jeg skal spørre homeopaten om verdiene på sædprøven i morgen, så jeg avventer med å ringe sykehuset.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 27. oktober 2008 #70 Skrevet 27. oktober 2008 Hei og hå! Hrmf... Her var jeg ganske så sikker på at el var/er i dag. Har hatt skikkelige el-smerter og vært kvalm og guffen. Tok en bllig el-test i 13.30 tiden, og den var veldig positiv. Tok en digital el-test kl. 18, men den var negativ....??? Allikevel tror jeg nok kanskje at el har vært i dag... Tenker jeg er nødt til å ta en ny el-test i kveld... Gir meg ikke helt med disse testene nei! :-D Duracell-batteriene begynner å gå tom her i huset! :-D Er litt lei av denne pliktsexen, skal bli godt når el er over ja...:-D Å holde lysten oppe i disse prøvetider er ikke så vanskelig, men må vel innrømme at lysten ikke alltid har vært helt på topp, hos meg ihvertfall. Klem
bollus med bolle! Skrevet 27. oktober 2008 #71 Skrevet 27. oktober 2008 Hei igjen alle sammen! Har vært bortreist i helgen, har ikke glemt dere...! Tok som dere vet blodprøve for sikkerhets skyld før helgen, og den var selvfølgelig negativ. Når først tante var så sent ute så hadde hun iallefall vett nok til å holde seg borte til helgen var over. Kom i dag, akkurat to uker forsinket. Dritt! Nå har jeg bestilt time hos gyn og snakket med en som driver med akupunktur. Ser alle dere snakket om homeopat, er det det samme som akupunktør? Må gjøre noe med syklussene, dette går ikke!
Hillbillie Skrevet 27. oktober 2008 #72 Skrevet 27. oktober 2008 Hei! Idag har jeg vært hos gynekolog og alt så greit ut på ul; flere eggfollikler klare, heldigvis, så da har jeg ikke gått tom",). Jeg har nå gått 1 uke over tiden, og testet 'ørti ganger siste uka! Negativt da, og iflg legen er tr like rundt hjørnet....så da er det bare å vente til den er borte og prøve på igjen! Fikk også henvisning på sædprøve...det tror jeg ikke sambo gleder seg spesielt til...får se hvordan vi løser det! Deilig at noe skjer ihvertfall!
tjorven- nr 3 Skrevet 27. oktober 2008 #73 Skrevet 27. oktober 2008 Så kjipt at mensen kom 2 uker for sent Bollus...da må du jo ha en sinnsyyyk lang syklus....ser noen skriver om pergo ( vet ikke hva det er )...kanskje det kan hjelpe deg...eller homeopat som ønsker attpåklatt går til...hennes syklus er jo på vei til normalen iallefall!! Jeg har stor tro på at de kan gjøre noe iallefall!! Så godt at du hillbillie fikk positive svar ho GU ! selv om din syklus også er på villspor! Har dere alltid hatt sånn syklus, eller er det etter dere sluttet med p-piller eller spiral den ble slik? Ønsker attpåklatt...ja dette er spennende ...men så altfor lenge å vente!! Må være fantastisk å være ny forelsketi prøve perioden : ) Men vi har heldigvis veldig lyst på hverandre her...etter 16 år ; )) Jeg hadde mindre lyst i småbarnsperioden da jeg gikk på p piller...tror de illene ødelegger mye for mange!! Ikke bra med de fremmende hormonene i kroppen. Har lyst hver dag nesten når jeg ikke bruker dem : )) og så sier de jo at jentene er i den seksuelle toppalderen etter å fylt 35 år ; ) A 73...nå må du slutte å teste så mye hihihi...du sa jo at NÅ kjenner dukropppen din så godt, så det var ikke lenger nødvendig å teste ; ) har du glømt det eller hahahaha.... Bare kjør på noen dager til!!! Så håper jeg din IKM er i uke 45!!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 27. oktober 2008 #74 Skrevet 27. oktober 2008 WEEEEHEEEE! Fikk et lite egg på den digitale testen i dag! Så joda, nå er jeg ganske så sikker på når jeg har el ja.... :-D Lover, skal ikke teste neste gang, lover, lover, lover... Skjønt, jeg har jo bestemt meg for at det ikke skal bli noe neste gang...:-D Huff og huff ja, må være helt forferdelig å ha så lange sykluser! jeg hadde en runde med 6 ukers syklus i sommer, og det var bare pyton. Nå har jeg 24 dagers... I dag har vi sett på flybilletter til London. Mannen min skal på jobb, og jeg VIL være med! Det er et godt tegn på at jeg har begynt å slappe av litt mer nå. Er en utrolig deilig følelse! Tror den turen til Manchester gjorde at jeg ble lysten på å reise igjen....:-D Skulle tro at man ble lei av å reise når man reiser mye, men for meg er det slik at jo mer jeg reiser, jo mer vil jeg reise. Får nesten litt abstinenser når jeg ikke har reist på en måned! :-D Nå skal jeg hoppe til køys! Klem
fått attpåklatt Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #75 Skrevet 28. oktober 2008 Hei hei! Bollus: Homeopat og akupunktør er ikke det samme, men det er ofte de driver med begge deler. Jeg går til Frøyaklinikken i Oslo, og de spesialiserer seg på nettopp graviditet, barnløshet etc. De som jobber der driver alle med homeopati, akupunktur og fotsoneterapi. Homepati er naturmedisin (de skal vite alt om deg i detaljer for å stadfeste hva slags type menneske du er, og ut i fra dette gir de deg riktig medisin), akupunktur er nåler som settes for å stimulere punkter som representerer ulike områder i kroppen og fotsone er massasje av punkter under føttene som representerer områder i kroppen. Hvis du bor i nærheten av Oslo, vi jeg anbefale deg å gå dit! De er gode på å få syklusen din normal - det er det første hun ville ordne opp for meg! Hillbillier: Så bra at alt ser normalt ut hos deg! Tok du også blodprøver? Jeg har nettopp vært gjennom det samme, og alt så normalt ut hos meg også! Mannen min har også akkurat tatt sædprøve, og han synes ikke det var spesielt morsomt :-( Det gikk bra da, så det skulle ikke være noe i veien for at vi kan få barn! A1973: Du og den kroppen din altså :-) Vi får satse på at dette blir siste testoman-periode, for nå skal jo spira sitte!!!! Herlig med reise igjen da, heldiggris! Tjorven: Så herlig at du føler det sånn med mannen din! Jeg tror virkelig ikke det er optimalt med p-piller for lysta nei, så kanskje man må sette inn spiral når babyen er kommet (for den skallllllllll komme!!!!!). Nå blir det spennende å følge med på deg først da - symptomjakt etc.! Her har ennå ikke el-testen slått ut, så nå ble jeg plutselig litt engstelig! Forrige mnd. slo den ut ganske mye på morgenen på dag 12, og så fullt på kvelden. I dag var det knapt synlig en strek :-( Det kan vel kanskje være at hele syklusen min endrer seg med homeopatbehandlinga. Mensen kom jo en dag senenre forrige gang, så kankje el kommer en dag senere også? Skal få litt mer nåler etc i ettermiddag, så jeg får spørre da! Litt spent på hva hun sier om prøvene våre! Stor klem til alle dere flotte damer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå