Gå til innhold

Noen fra området rundt Oslo el. Oslo?


wowo

Anbefalte innlegg

Hehe :) Jeg drømte om ultralyd og babyer hele natten før ultralyden også :) Morro å kjenne spark... kjenner du alle utenpå magen eller? Jeg har bare kjent noen av sparkene på utsiden... kjenner ikke etter så ofte heller men...

 

Jeg har veldig lyst på Mathias... sambo syns det er sossenavn hehe! Får se hva v ender opp med... Jonas og Filip syns jeg er fine navn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sossenavn faktisk? :-) Disse mannfolka har mye rart for seg! Hehe.

Kjenner ikke sparkene på utsiden ofte nei, de fleste er godt i underflaten :-) Men samboer rakk å kjenne de utenpå her om dagen! :-) Det var gøy!

 

Imorgen skal jeg sove lenge, så jeg slipper bruke mange timer på å grue meg! Sove til 12.00 imorgen :-) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Da var alt innstallert på nytt på pc og er så mye lettere å komme seg inn her:) Å ul i morgen, så spennede Therese, du må ha masse lykke til og oppdatere oss til uka..

Jeg har ennå ikke kjent spark, men nå i kveld er jeg så hard rundt navlen at jeg tror livmoren er kommet et stykke opp:) Gleder meg til å kjenne liv og "kjenner" etter stadig vekk.. Vi har tenkt på navn, Oliver dersom det er gutt, har snakket om det lenge før vi begynte å prøve så tror det blir det. Jentenavn er ikke så enkelt, men vurdere Sanne, er litt usikker... Men finner vel ut av det tilslutt.. Hvis ikke bestemmer vel staten for deg 6 mnd. etter fødsel, tihi:) Syntes dere hadde fine navn jeg og kan ikke si at jeg syntes det var sossete...Men er vel noe med de mannfolka som du sier Therese!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Det var noe med det da :-)

Så bra du har fått pc oppe å gå igjen. Du har vært dypt savnet :-P

Vi skulle kanskje laget oss en egen skravletråd vi 4-5 som alltid skriver her inne :-) ??

Oliver er et nydelig navn, har tenkt på det selv. Men dumme samboer sier nei. Han eier jo ikke smak! Hehe. Synd, jeg som har så mange orginale forslag :-P

Lover å skrive på Søndag kveld! :-)

 

Ps. Hørte faktisk om et par som ikke klarte å bestemme seg for navn, så staten bestemte for de. Og da tar de visst det navnet som er mest brukt i den bydelen/komunen. Så det ble Ali. På en helt norsk liten gutt.

Om denne historien er sann vet jeg ikke, men den kom fra pålitelige kilder :-) hehe.. Den er kjip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... off! Hadde dei truet med å kalle sønnen min Ali skulle jeg nok ha funnet på noe selv altså :)

 

Jeg satser fortsatt på at jeg har en liten Mathias i magen hehe... :)

 

Både far min, sambo og hans far har Gunnar som førstenavn eller mellomnavn... og pappaen til sambo er død... Så egentlig burde vi jo kalt gutten vår opp igjen etter bestefedrene.. men det skjer IKKE! hehe :)

 

Når skal du på ultralyd i morgen?

 

Så bra du er tilbake Wowo :) Er ikke lenge til du vil kjenne sparkene ... det er veldig morro.. Sambo har dessverre ikke fått kjent de enda.. jeg er nok litt treg med å gi beskjed så når sambo kommer og skal kjenne så har mini sluttet å sparke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt forstå at du ikke vil kalle sønnen din Gunnar :-) Hehe..

 

Jeg har ultralyd klokken 14.00 på Ullevål imorgen! Altfor sent på dagen!

Skulle vært tiiidlig. :-)

Men noe rart har skjedd... Virker som jeg har roet meg ned litt nå. Nå er det så nære at jeg lissom ikke har noen vei ut av det. Og alle er jo så positive! Hvor vanlig er det egentlig at de finner avvik? Det er jo ytterst sjeldent. Jeg vil ikke være den prosenten som har uhell igjen! Det skal bare ikke skje!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!!

Nå er det ikke mange timer igjen Therese til du skal på ul, kommer til å gå helt fint:) Ali ha ha, det var en bra histore det da!! Er ikke så enkelt med de navnene, men tror man tilslutt blir enig!!

I dag skal vi på pinnekjøtt middag til noen venner blir koslig det, og så smaker det jo så godt:) God helg jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå sitter jeg her. Kvalm og uvel. Tror det er nerver!

Skal gå om en halvtime. Hehe.. Jeg gleder meg også! :-)

Håper tiden går sinnsykt fort nå frem til 14.00 så ikke jeg svimer av eller noe. :-P

 

Imorgen skal vi ha pinnekjøtt og! Skal til Kristiansand å besøke svigers idag! Gleder meg!! :)

 

God helg til dere også jenter!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :-) Vi var tilfeldigvis innom en nett cafe! Så da skriver jeg til dere at UL'en gikk super bra! Alt var helt som det skulle være! Og vi venter også en liten gutt! Vi er i lykkerus begge to vi nå! :-)

 

Snakkes mer senere. :-) God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro Therese :) :)

 

God tur til svigers og kos deg i helgen... nå kan du slappe helt av :)

 

Jeg skal til Tønsberg og besøke en venninne snart :) Godt å komme seg ut av byn litt....

 

Noen av dere som har meldt dere inn på facebook gruppen som det var så mye omsnakket her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ultralyd, Therese :) Så koselig at alt var bra og at det er er en liten gutt :)

Vi skal neste fredag, gleder oss begge to. Blir spennende!

Hm...Tror det er noe med det Oliver-navnet. Jeg hadde også lyst på det forrige gang, men samboeren min ville ikke. Hva er det med disse mannfolka og navn....? :)

Har en veldig klar favoritt til jentenavn, men han er jo så klart ikke helt enig der heller. Syns Isabella er så nydelig!

Kjenner ikke så godt liv der inne ennå , men håper det kommer snart. Var hos jordmor forrige uke og da fikk jeg hørt hjerteslagene og alt var bra :)

Har ikke vært her inne på en stund, har vært så mye fram og tilbake på sykehuset med mamma. Hun blir verre og vi tror vel at dette blir hennes siste jul. Kjempetrist. men det er utrolig hva man klarer å takle når man står midt oppi sånne ting. Vi gjør alt for at hun skal få en fin og koselig jul og så tar vi en dag av gangen.

Men vi gleder oss til jul og julestemmningen er der :)

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!!!

Her burde jeg slengt meg på for lengst.Tror jeg har lest så godt som hele tråden her og håper det går bra å slenge seg med?

Har en liten gutt i magen fikk vi vite her på tirsdag 9.12 og det var veldig koselig med en lillebror til storegutten (snart 13!!!!)Er 36 og blir hvertfall veldig gjerne med dersom noen har lyst til å treffes.Er i bra form og har jobbet hele tiden men har deler av dagen i rolige omgivelser,,,men merker faktisk at klumpen reagerer på høye stemmer...jobber på SFO!!! Har tilslutt fått plass på Ullevål også etter forslag om både a-hus og Bærum ...takk til legen min.Dere virker jo utrolige hyggelige og det hadde vært gøy og blitt kjent.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei girls! :-)

Og velkommen i "gjengen" raffen :-)

 

Er i lykkelige omstendigheter om dagen, har en sånn merkelig forelsket følelse over den lille gutten i magen min. Det var så utrolig rart å få vite hva som lå inni der. :-) Vi fikk bare ett bilde vi, fikk beskjed om at de bildene koster penger. Men vi slapp å betale da :-) Har dere andre tenkt på 3D ultralyd? Eventuelt hvilken uke som er best for dette? Blir vanskelig å vente. Kunne seriøst vært på ultralyd hver dag! :-)

 

Jeg stemmer for treff tidlig i Januar. Håper noen setter opp treff snart.

 

Håper dere alle får en super søndag! :-)

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Velkommen Raffen.

Sco: har ikke meldt meg inn i facbook gruppen, fant en som så ut til å ha blitt laget fra en annen "baby" side.. Litt skummelt??:)

Ariel hyggelig å høre fra deg igjen. Trist med mammaen din, er en tøff tid for dere. Svigermor skal nå ta siste cellegift behandling, hadde ikke tatt none på kreften sist så de vil ikke gi henne mer cellegift etter denne kuren. Det virker også som de ikke vil gi henne noen annen behandling når cellegiften ikke tar, og det synes hun er svært fortvilened. Skjønner henne godt der, gir liksom litt opp da.. Håper mammen din kommer seg hjem til jul, så dere kan feire sammen. Ul på fredag, ikke så lenge til deg da:) Skal dere vite kjønnet?

Therese: jeg vil også på 3d ultralyd, mener jeg har lest at uke 28 er en bra uke, men er så absolutt ikke sikkert. Ville ringt til en klinikk å spurt.

Hos oss er det rolig. Har en nevø på 5 på besøk å vi har pyntet pepperkakehus i dag:) Ellers fikk vi en støkk i oss i går, da en av bygningen i nabolaget har brent. Helt tragisk!! Er så skummelt med disse bygårdene, har nå sagt at vi må få oss en "brannstige". Nå skal vi i nok en familiebursdag (har stor familie:).

Ha en super søndag dere å.

Klem

Er med på treff i tidlig i januar jeg å... Er det ingen som har satt det opp på "bim-treff"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også meldt meg inn i facebookgruppen forresten :-)

 

Ariel, jeg leste ikke innlegget ditt før nå. Er så leit å lese om moren din. Den kreften er helt forferdelig! Jeg har aldri opplevd å miste noen av den sykdommen. Bank i bordet! Men jeg har den dypeste medfølelsen for de som er pårørende og som har sykdommen. Er ikke mye man kan si for å hjelpe deg, annet enn at jeg føler så utrolig med deg!

Jeg håper dere får en fin og fredelig jul sammen, som dere husker for alltid. <3

 

Nå skal jeg snart på toget hjem fra krsand! 5 timer! grøss.. med en babygutt som sparker fotball med sin mammas blære :-)

Håper jeg sitter nære toalettet :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gode ord når det gjelder mamma. Vi håper fortsatt på et mirakel :)

Vi var på 3D ultralyd i uke 30 og et eller annet, husker ikke akkurat når. Det var kjempefint og da så vi jo så mye etter som det var så seint. Vil nesten anbefale dere å vente lengst mulig, hvis dere klarer :)

Men nå må jeg fortelle noe! Jeg ble nemlig fridd til i går kveld!!!

Helt ute av det blå gikk han ned på kne med roser og det hele. Det var her hjemme om utrolig koselig og romantisk!

Det blir nok ikke før i 2010, gerit å komme litt i form igjen etter at babyen har kommet. Men jeg er i fullstendig lykkerus akkurat nå :)

Ha en flott søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh! GRATULERER!!! :-) Så koselig! Skjønner du er i lykkerus da ja!!

 

Jeg er så klar for å bli fridd til selv, men jeg må nok smøre meg med tålmodighet litt til ja! :-)

Hvor lenge har dere vært kjærester?? :-)

 

Gratulerer igjen! :-) Ingen vits i å ønske deg en fin søndag, du som er helt oppi skyene :-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med frieriet sååååå romantisk..vi hadde 10 års i sommer bryllupsdag i sommer,,..hvilket sykehus har dere plass ved..så kan vi hyle i kor ..yeah..shit brant det i nabo gården!!!!var det den i urtegata eller???? shiiit skummelt tror det blir ny røykvarsler her i gården...take care,,det blir gøy m treff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i seks år, så det er jo en stund.

Vet akkurat hvordan du har det, Therese. Har venta noen år jeg også, men plutselig så kom det :)

Det verste er at han kom også med et skrin som han har spart 10.000 som vi kan bruke på bryllupet! Og det uten at jeg har visst noe som helst! Gutter kan virkelig være romantiske hvis de vil :)

 

Nå er det ikke lenge til ultralyd for vår del. Har time fredag klokka 10.30. Gleder oss veldig, men man tenker jo alltid hva om alt ikke er bra. Spennede blir det uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så utrolig fint gjort av han! :-)

Ja, de kan hvis de vil.. Min slår til innimellom han og! :-)

Vi har jo "bare" vært sammen i litt over to år, så jeg kan jo ikke klage :-)

 

Så spennende med ultralyd! Helt sikker på at det kommer til å gå bra! :-) Håper du får samme koselige dama jeg hadde. Alle er sikkert like hyggelige da :-) De har jo sikkert en av de koseligste jobbene i verden lissom :-)

 

Du må si ifra hvordan det gikk da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:)

GRATULERE Ariel, så koslig... GIftet meg i sommer, gled deg, kommer til å bli en super dag:) Å lykke til i morgen på ul, oppdater oss!!

Her er det juleferie i over 2 uker nå, jippi:) Laget et bim-treff jeg, slik at vi kan se om vi får det til. Men er grønn på sted så kom gjerne med forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra wowo!! :-)

 

Hva med Santinos? Der er det koselig. Og den ved Brugata er ganske romslig også! :-) Bare et forslag. Veldig god mat der.

 

Kjempe gøy med treff! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...