Gå til innhold

Noen fra området rundt Oslo el. Oslo?


wowo

Anbefalte innlegg

Da er det gjort ;-)

 

Jeg skal til legen klokka 11 imorgen jeg. Jeg kjenner jeg gruer meg litt!

Hun var så streng sist gang. Følte meg lat der jeg satt.

Men nå har det seg slik at jeg ikke har sovet de siste to nettene og vært oppe og kastet opp flere ganger om natten. Pluss at ryggen og lysken plutselig begynte å verke som et H.....! Kjennes rett og slett ut som det er mange biter knust glass inni der som stikker meg når jeg beveger meg! :-( Så derfor ringte jeg legen og fikk time. Jeg har sånn noia for å ikke bli trodd! Jeg vil jo gjerne i jobb igjen og, men jeg tror ikke hun ser det.

 

What to do? :-S

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Regner med at du sitter og venter utenfor legekontoret nå. Håper hun hører på det du sier, er jo du som kjenner det på kroppen. Du kan jo spørre på jobb om de kan tilrettelegge for deg slik at du kan gjøre noe annet når du kommer tilbake. Dersom det er mulig da!! Jeg har hatt litt mindre oppfølging nå som jeg har jobb redusert, er jo en selvfølge for de fleste men ikke hos oss da det sjelden er noen som kan gjøre jobbe min. Nå forsvinner sjefen min og jeg får ny over nyttår, har bedt om videre tilrettelegging og håper jeg kan få det. De skal jo forsøke som arbeidsgivere å tilrettelegge slik at man kan komme tilbake. Jeg har syntes det har vært godt å være tilbake, møte kollegaer ol. Men hadde nok slitt mer dersom det ikke hadde blitt tilrettelagt. Håper det gikk bra med deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra :-)

 

Fikk henvisning til fysioterapaut. Det er bra :-)

Også skal jeg jobbe 50% fra og med 5 Januar. Så det blir sikkert fint.

Jeg skulle gi tilbakemelding på hvordan det gikk da. Jeg håper det går bra!

Min arbeidsgiver har lovet både meg og legen 100% tilrettelegging. Men jeg må jo fortsatt ut i butikken. Og kundene tar ikke hensyn til at jeg er gravid. Så egentlig der problemet ligger. Men jeg må bare prøve og se. Går det ikke så går det ikke. :-)

 

Lille gutten min sparker nedover hardt idag, så jeg flyr på do heeele tiden. Festlig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter :)

 

Ultralyden i dag gikk kjempefint!! Alt var bra og det er en liten gutt :) Vi så det veldig tydelig, for å si det sånn :)

Har jo jente fra før, så blir spennende med en av hver.

 

Ha en flott fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Gratulerer så masse med gutten Ariel :) Trist å lese om mammaen din... vi mistet onkelen min rett før jul for 7-8 år siden... og har mistet flere familie medlemmer av sykdommen...! Unner ingen å gå igjennom det....

 

Skal du vite hva du skal ha Wowo? Er jo bare gutter på denne tråden her nå! :)

 

Blir morro med treff i januar :)

 

Håper det går bra å begynne å jobbe igjen Therese! ...

 

Mini her er også veldig glad i å sparke meg i blæra, utrolig irriterende... springer jo på do i ett sett noen dager....

 

Skal rydde og vaske litt til jul jeg nå... i morgen får jeg besøk av en venninne som bor i spania dette året...har ikke sett henne siden august! :) Gleder meg... blir en tur på byn på meg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutt Ariel! :-) Tror det er en skikkelig gutteboom ute å går i Mai! :-)

Idag har jeg vært å sett Max Manus. Og jeg hulkegrein!

Jeg klarte virkelig ikke å holde igjen. HORMONER!!

 

Anbefaler filmen på det varmeste! :-)

 

God by tur scooby :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Grattis med gutt Ariel. Jepp jeg skal vite hva der er, dersom vi ser det da!!

 

Ønsker dere alle en god jul, legger vel en liten hilsen her når vi har vært på ul..

 

Juleklem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Ville bare ønske dere en god jul... (litt sent) :) HÅper dere hadde en fin julaften i går!...:)

 

Jeg storkoser meg hjemme... har fått 2 esker med babytøy fra min søster etter hennes gutt... var mye der som ikke er brukt en gang! Begynner å bli litt mer virkelig nå.... på mandag kjente sambo sitt første spark og :) Endelig.. mini har hatt en tendens til å slutte å sparke når han legger hånden sin på magen! Umulig allerede nå hehe :)

 

Oppdater oss etter UL Wowo :)

 

Juleklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god jul ja!

En skikkbrelig lat første dag --tilbragt i senga ..gubben spiller fotball....jeeesp..storegutt er hos besteforeldre og onkel (og bittelillegutt er helt rolig inni der)..dette ble en gutte gjeng ja..har vært på loftet hos foreldrene mine og hentet den gamle barnevogna som,,jeg faktisk tror kan funke bra...nesten retro---hehe..den får duge,,vi flytter sansynlighvis ned til Alanya, Tyrkia for et år eller to så må skaffe en lett sommervogn der nede++driver og sjekker ut ungdomskoler her jeg nå for størstemann--skal visstfinnes internasjonal skole ...så det blir et spennede år ja...Godt nytt år til alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :-)

Nå er det ikke lenge til din UL wowo! Det blir spennende å høre hvordan tilbakemelding du gir :-)

 

Her er det bare avslapning kan du si. Vi kom hjem fra min familie igår og siden da har vi ligget på sofaen og sett film og bare kula'n helt! :-) Deilig!

 

Lillegutt sparker meg masse om dagen, og merker virkelig at sparkene begynner å bli harde :-) Han ligger veldig mye nedover og sparker meg i retning blæra. Vet ikke helt hvor gøy jeg synes det er, men det er hyggelig å vite at han har det fint inne der. :-)

 

raffen, Alanya? Så moro! Der har jeg vært 3 ganger og savner tilbake :-)

Hva gjør at dere skal flytte ned dit? Det er jo absolutt ikke det dummeste stedet å bo det ;-P

 

Håper alle koser seg i romjulen med god mat og alt som hører til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scooby, så koselig at mannen kjenner spark også!

Det er jo så deilig å dele gleden med noen. Min 'mann' har kjent lillegutt 3 ganger nå, men sterkest igår kveld! :-) Han ble helt rørt, uten å si noe. Kjenner han såpass godt :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Fin jul så langt jenter??

Vi har kost oss masse sammen med familie og tatt livet med ro. Lørdag kom vi hjem til oss selv igjen, litt godt det å!! I dag har vi vært på UL. Alt står bra til med den lille, vinket så fint til oss når vi så den. Termindato blir fortsatt 30 mai, men hva det blir er et mysterie! Jordmoren sa at det var sjelden hun opplevde å ikke kunne gi oss et hint. Den lille lå med beina sammen og til tider navlstrengen der også, så det var ikke sjans å se, enn hvor mye hun forsøkte å "plage" den.. Tydeligvis et blygt og bestemt lite barn som er der inne!!!! Fikk en unnskylding for en til ul etterhvert da!! Noe som husker når det var best med 3d??

Gøy å høre at sparkene blir sterkere, til nå tror jeg at jeg har kjent litt innimellom og var ganske sikker her en kveld og da kjente pappaen det å!! Gleder meg til jeg er helt sikker!! Flytte Raffen, familie der, jobb, eller bare eventyr lysten som er ute å går??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Vi har hatt en veldig fin jul... kost oss masse med familien min hjemme på vestlandet! :) KOm tilbake til oslo på søndag... godt å være tilbake også! Skal ikke på jobb igjen før på lørdag...så har litt tid til å surre rundt her hjemme! I går var vi på ikea og kjøpte oss klesskap til gangen...så nå er det på plass! :) Har fortsatt litt småoppussingsprosjekt igjen...og alt må liksom være ferdig snart...

 

Så gøy at alt var bra WOwo...det er jo det viktigste... Ang 3 ul så er det best å ta mellom uke 24 og 34.... jeg tenkte jeg skulle prøve å bestille rundt uke 28... er litt treg her så spørs jo om de har noe ledig da... er bare 4-5 uker til...

 

Ja når sparkene blir sterkere så er det ingen tvil hehe! Jeg er helt øm nederst i magen, fordi mini sparker så mye nedover....hn har vært innmari aktiv i jula...kanskje jeg har spist litt for mye sjokolade :S

 

Er flere alternativer for 3d også.... majorstuaklinikken, sandvika eller noe som heter familieklinikken... klarer heller ikke å bestemme meg for hvor jeg skal bestille... Har lest noen som er veldig misfornøyde med majorstuaklinikken, men så er det jo mange som er super fornøyde og... vanskelig...

 

Hva skal dere på nyttårsaften da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Ja er betryggende å vite at alt er bra!! Kommer nok til å dra på en 3D ul, ikke lett å vite hvor man skal velge nei!! Har vært inne på sidene på den i Sandvika virker veldig bra der. Får tenke litt. Tekte jeg skulle bestille neste kontroll hos jordmor nå, noen som har erfaring med å gå til jordmor istendfor fastlege?? Ble anbefalt det av svigerinnen min, da jordmor har mer tid. Er fornøyd md fastlegen, men tenkte det kunne være ok å prøve.

Nyttårsaften skal vi ferie med søsteren, svogeren og niser/nevøer. Har pleid å feire med venner, men i år var jeg ikke klar til tur på fjellet med masse mennesker og full fest.. Plages ennå med litt kvalme på kvelden og ikke helt i topp form, så er ok å være sammen med de nærmeste dette nyttåret!! Hva skal dere andre da??

I dag har jeg en "hjemme alene kveld", mannen er ute med gutta og jeg skal bare slappe av. Skal blir godt da det har vært så mye i det siste. Ikke lenge til det er bim-treff nå!! Blir gøy å treffe dere. Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen! :)

 

Så bra at alt er bra wowo!! Og du får sikkert se kjønnet på 3D UL :-)

Skal ringe og bestille time snart jeg også. De har visst 3D tilbud på Oslo City legene også ettersom jeg har skjønt?

Lurer på om vi bestiller i sandvika jeg. Alle jeg kjenner som har vært der har vært så fornøyde!

Skal også til jordmor nå den 13. Er også fornøyd med fastlegen min men vil prøve med jordmor denne gangen.

Jeg og mannen skal være hjemme alene og kose oss på nyttårs vi! Det blir første gang! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei godt nytt år til dere alle!!!

Nå stikker store gutten og jeg til Køben en liten tur og skal bade og kose oss på båten. Vært hjemme jul så langt selv om planene var mange.Vi snakkes , har tenkt oslo city 3d men er det noen prisforskjell derfra og til Sandvika tro..oslo c er jo lett tilgjengelig ...nei vi drar ship o hoi!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Godt nyttår til dere alle:)

Nå er det to dager til "ferien" er over og jeg skal tilbake på jobb, ååå blir nok litt hardt å komme i gang, men samtidig litt godt!! Har dere andre bestilt 3d ul?? Var det bra i Køben raffen??

Tenke for et år for oss jenter, vi skal alle få en liten baby:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! :)

 

Hadde første dag på jobben i dag eg...var travelt :) Men samtidig godt å komme tilbake i jobb!!

 

Har bestilt 3d ultralyd ja! På lysaker, sandvika! Var veldig enkelt å bestille på nettet :)

 

Har du bestilt eller? skal 30 januar...er da 27+4 eller noko :)

 

Hadde dokke ei fin nyttårsfeiring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei JA Køben var bra og turen var kos,,sov 3 timer når vi kom tilbake på båten men men!!!!!! Hva er nettadressen i Sandvika??

Kan jo hende jeg finner det

Ha det så bra så lenge....nå begynner uke 23 ..nesten som i 12. uke igjen det liksom...bare om å gjøre og bli ferdi me`n ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår! :-)

 

Har også bestilt i sandvika. :-) Den 9. Feb. Da er jeg 27+4 eller noe.

Gleder meg masse!!! :-)

 

Idag måtte jeg til innkjøp av ammeinnlegg! Jeg har sølt i senga i natt!

Hehe.. Også lekker jeg litt hele dagen. Ooops. Det var ikke ventet så tidlig, men da trenger jeg ikke bekymre meg for om jeg får melk da ihvertfall :-)

Fler som har opplevd dette?? ;-)

 

Gleder meg til dette året jeg jenter. Og det tipper jeg dere gjør også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det på Sanvika skal bestille der tror jeg..hørtes greit ut..jeg lurer litt på det med bekkenløsning..skal gå inn å sjekke litt ...merker det hvis jeg sovner på siden ..Herlighet jeg får vondt i hoftene når jeg våkner.....nå har jeg begynt å stappe en pute mellom knerne ....og i dag hadde jeg faktisk gått og hatt vondt i korsryggen ...jaja .nei det var jo ikke ment som noe syte inlegg ..tror jeg klarte og klemme ut en dråpe klar veske her...måtte jo prøve ..lite melk forrige gang og ga tillegg hele tiden....så jeg HÅÅÅÅPER på eget meieri!!!!!!!!!!!!!!!!! HVis ikke så kommer jeg og bunkrer på Lambertseter!!!! Hi hi...Eller du må levere melkeflasker på trappa i Alanya! Nevnte kanskje ikke at jeg er gift med en derfra nei..ikke fra Alanya men vi har restaurant der som han driver halve året Kanskje noen som har vært på Oscars??Kom jeg litt på sidesporet nå..ja kanskje best å gi seg ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Vært på Oscars! Det er jeg hundre prosent sikker på! Men nå husker jeg ikke hvor det ligger eller når det var :-) Blir endel restaurantbesøk når man er i Alanya! :-)

Jeg kan være meieri jeg ;-) Har allerede begynt med ammeinnlegg og føler meg som en ku. Rett og slett.

 

Idag har jeg hatt min første arbeidsdag på aldri så lenge. Jobbet bare fra halv elleve til halv tre, men FY F! Jeg er helt fullstendig ødelagt. Har så vondt i ryggen at jeg nesten dør! Ringte fysioterapauten når jeg kom hjem fra jobb. Dere skjønner, jeg merket at ryggen var skikkelig vond og stiv når jeg var ferdig på jobb. Og når jeg reiste meg opp for å gå av banen var det VONDT for å si det sånn. Likevel, kommer hjem. Setter meg ned og BANG! Det låser seg fullstendig. Derfor ringer jeg fysio, 5 min før stengetid. De mente riktignok at dette hørtes ut som bekkenLÅSNING. aldri hørt om en gang. Så får en hastetime imorgen hvis det er like ille da. Klarer å gå, men det er usedvanlig vondt. Og smertene sprer seg bare mer og mer nedover og oppover. :-(

Sånn, syte innlegg fra meg også. Og siden jeg ikke har samvittighet til å ringe inn syk etter en dag på jobb så drar jeg å jobber imorgen og. Håper ikke jeg blir ennå værre av det. Time will show! :-) Hvis jeg i det heletatt kommer meg ut av huset da... Det er så tyyypisk!!!!

Hvorfor får vi dårlig samvittighet for ting vi ikke kan noe for???

 

Nå gleder jeg meg ihvertfall veldig til treffet våres altså :-) Jeg tror det blir kjempe koselig. Selvom jeg er litt nervøs. ;-)

 

Håper dere alle får en god natt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jente fra Hamar, men bor nå i Oslo/ Sagene;) Har samboer og venter en liten baby 19.mai;)

 

Ser det er flere her som har bestilt UL på Lysaker/sandvika her.. Det gjorde jeg også på søndag. Det blir den 9.feb;) Gleder meg utrolig masse til det. Kanksje vi tilogmed skal få se hva som skjuler seg der inne=P Var ikke særlig lysten på å vise seg frem på UL i uke 18=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig det Vero sleng deg med på treffet vårt da 13 januar

Jeg er da altså gift med "Oscar" på Oscars(til Therese)

Det ligger på Kleopatra strand siden ovenfor hovedveien ..rett opp gata ved et par legesenter da får du gå å kikke på facebook oscars restaurant eller hjemmesiden www.oscarsalanya.com så kanskje du kjenner igjen noen..Kanskje vi har møttes før- hehe er 5 året vi driver nå hvertfall hvis du har vært der i juni/juli Nok om det

Gleder meg til tirsdag jeg!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle Oslo jenter!

 

Godt nytt år til alle mann. Er det dere som har satt opp BIM-treff neste tirsdag?

Jeg er isåfall med, bra initiativ asså:) Blir kos å snakke med flere som er

like langt på vei. Tror venner og sambo er litt lei av gravid prat hehe

 

Jeg venter forresten en liten jente 13 mai, så har jeg fått med det også:)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...