Gå til innhold

Noen fra området rundt Oslo el. Oslo?


wowo

Anbefalte innlegg

Kjempe gøy at fler blir med på treffet altså :-)

 

Jeg ble 100% sykemeldt igjen idag jeg. Etter to dager på jobb. Herregud, føler meg riktig så ubrukelig om dagen.

Bekkenet mitt er helt fullstendig på trynet. Så nå blir det mye avslapning fremover. Kjedelig.....

Men sånn er det! ;-)

 

raffen, prøvde å kjenne meg igjen på bildene. Er ganske så sikker på at vi var der en gang. Dro sammen med ei som lissom kjenner alle der nede.. Hehe.. Så vi var overalt har jeg på følelsen av :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei!

 

Gleder meg til treff på tirsdag... litt skummelt også ja :) hehe! :)

 

Så kjedelig da Therese! har det låst seg eller? har vært plaget med bekkenlåsning siden jeg var 15... det er virkelig ikke noe godt. Heldigvis har det ikke blitt så veldig ille under svangerskapet... men kjenner det godt etter en vakt på jobb! Men er heldigvis bedre dagen etterpå igjen :)

 

Har du prøvd basseng trening Therese? Jeg går en dag i uka på romsås bad... syns det har vært ganske greit :)

 

Hyggelig at vi blir så mange på tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei scooby! ;-)

Ikke prøvd bassengtrening. Bare møter man opp i en eller annen svømmehall og sjekker om de har det der, eller er det noe du har fått ordnet igjennom fysioterapaut?

Driver å vurderer å prøve akupunktør, har hørt mye positivt om det. :-)

Også lyst å basseng-trene! :-) Hadde vært deilig å kunne bevege seg litt vektløst nå kjenner jeg :-P

 

Det driver å låser seg innimellom, og når det løstner gjør det så vondt å gå. Kjennes nesten ut som hele bekkenet sitter skjevt på. AU! :-(

 

Hvor mange prosent jobbet du igjen scooby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Jeg fikk henvisning fra fastlegen...så ringte jeg fagerborg fysioterapi.. er sikkert flere fysikalske institutt som har det tilbudet også!

 

Er mange gravide der og en del eldre :) Snakka lit med ei forrige gang, og hun hadde hatt mye hjelp i akupunktur.. men hun hadde bekkenløsning. Jeg har gått mye til kiropraktor og syns det har fungert greit!

 

Jobber 50 % nå, skal til legen igjen på torsdag. Regner med jeg kommer til å fortsette i 50 ut svangerskapet, eller så lenge det går!

 

I dag har vi kjøpt oss ny bil :) :) Har to volvo 850 fra før, men det er seff ikke stasjonsvogner...så i dag kjøpte vi oss volvo v70 :) Romslig og god plass til barnevogn ...:)

 

Det er virkelig ikke godt med bekkenlåsning nei... jeg har mange ganger måtte rulle meg ut av sengen om morningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil!! :-)

Her går det i T-banen gitt! ;-) Ingen av oss som har lappen engang. Blir vel meg som må ta det engang i fremtiden. Men men. Enn så lenge klarer vi oss fint med kollektivt! :-)

 

Jeg får høre med de fysioterapautene her da, om hvor nærmeste bassengtrening er :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er blitt veldig avhengig av bil! Vi har to, hadde nok klart oss med 1. Men jeg har jobbet i bærum og jobber nå på grefsen, og bruker så innmari mye tid på reisevei til jobb! Lurte litt på om vi bare skulle ha 1 nå når jeg skal i permisjon, men trenger sannsynligvis to igjen etterpå ...

 

Vet fagerborg har på vestkantbadet også, mn der var det fult når jeg begynte. Romsås ligger jo et stykke unna om man skal ta kollektivt... det begynner halv ni om morningen! :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bøler bad er i hverfall varmt vann og lett og komme til med bussen, men ellers er det mulig kanskje å få rekvisisjon eller noe til et basseng på Kantarellen syke og rehabilitering senter....varmt der også!!!79 buss til Hauketo og 76 bussen til Kantarellen(og kaffe hos raffen etterpå lol)

Jeg har vært uten bil over et halvt år og det har gått greit til og fra jobb men...når man skal til Jessheim eller Årnes eller bare har lyst til å stikke innom venner ....er det MYE lettere med bil da+ handle da...hadde med meg pizza på bussen engang jeg ...det var take away og sikkert poppis på vei hjem fra jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal dere ha treff og når på dagen den 13??=) Kanskje jeg dukker opp også, men det spørs helt på formen, for den er ikke alltid så mye å rope hurra etter=) Meeeen, den kommer seg, den kommer seg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vero85!

 

Treffet er kl 18 på santinos(?) om jeg ikke husker helt feil.. det ligger under bimtreff, for maimammaer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Her har det vært aktivitet siden sist!! Velkommen i "gjenget" vero85..

Therese, off så vondt det høres ut med bekkenet ditt, du får ta det med ro! Er jo ikke vits å tenke på at du skulle jobbet når du knapt kommer deg ut av sofaen!! Scoob grattis med bil. Er enig i at man blir avhengig av bil...

Jeg er tilbake i jobb etter ferie. Var på 2 kontroll i går og skal fortsette med å jobbe 60%. Sliter en del med kvalme ennå. De to dagene jeg har jobbet denne uken har jeg neste spydd på morgenen også!! Off, begynner å blir litt lei av å ha det sånn, håper det går litt over snart! Ellers bytter vi soverom nå, slik at det blir plass til babyen også:) I natt har jeg sovet ved siden av barnesengen, litt kos:) Har dere begynt å handle? Vi har arvet sengen og fått litt klær, men ikke kjøpt noe selv! Nå er det ikke lenge til vi sees, blir spennede det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.s. ser at vi allerde er 11 som vil være med på bim treff på tirsdag:) Kan du therese bestille bord etterhvert, som kjenner til plassen..

Ligger ved youngst. seg jeg, kan du forklare litt nærmere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se, jeg kan prøve å forklare. Jeg eier jo ikke stedsans da :-P

 

Oki, hvis man kommer fra torggt (der hvor clas ohlson ligger) og går over youngstorget: Gå til enden av torget for så å ta av til høyre.

Hehe.. Uff.. Du går lissom forbi operapassasjen, fiskesjappa og en musikkforretning og DA går det en vei ned til høyre. Når du går ned her så gå i ca 0,5 min da skal dere kunne se santinos på venstre hånd. :-)

 

Herregud, jeg er tragisk i veibeskrivelser. Jeg er kjent med problemet fra jeg jobbet på hotell. Vet lissom godt hvor ting er, men å forklare er jo helt håpløst. :-P

 

Jeg kan se om jeg finner et bra kart.... Det gjorde jeg ikke :-P

 

Ellers så kan jeg jo stå som velkomstkomitee foran operapasasje inngangen da :) Så kan vi ta følge ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ps. Ja, jeg kan godt ringe å bestille bord. Men skal jeg vente litt kanskje, sikkert fler som melder seg på i siste liten? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så håpløs da Therese, skjønte hvor du mente:) Men kan gjerne møtes ved passasjen!! Kan nok vente litt til med å bestille bord!! Jeg har en syk mann hjemme, tror de er verre enn tre gravide på samme tid, stakar nå er jeg stygg med han.... Allerede litt dårlig samvittighet, men i dag har han fått deilig middag, ferdig kaffe, massaje og han syter bare............ åååååååååååååå, nå sa jeg til han at jeg klaget på han!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så sant som det er sagt og jeg er helt enig wowo.

Øverste inngangen på operapassasjen da??? kuuuult

håper du kommer vero

Dette blir morro og spennende

Storegutten min er såå forkjøla....det er ikke likt han å sovne før 22...men han klager ikke daaaa...stakkars. sovna mens jeg var i butikken og kjøpte saft og nesespray....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Gravid-tåke, er det noe som heter det? Er helt på vidda om dagen jeg :-)

Ja, men da møtes vi ved operapassajen 5-10 min før da.

Den øverste inngangen ja, rettet mot torget lissom :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Hvordan går det Therese? Leste på et annet innlegg på 2trimester at du har hatt menssmerter?

HVoran er det i dag?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Monica koselig at du dukket opp!!!!

Meld deg på treffet vårt til tirsdagda vel????

Håper alle dere andre gleder derelike mye som meg!!!!!

Hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei scooby! :-)

Jo takk, det går bedre.. Det var ekkelt. Mest sannsynlig kom smertene pga bekkenet. Er ikke alltid like lett å kjenne hvor smerten kommer fra. De skremte meg jo skikkelig når jeg ringte føden. Ikke bra. Vet ikke om jeg gidder ringe dit noe mer.

Skal til jordmor på tirsdag heldigvis, skal høre med henne da.

Er overbevist om at fler kan merke litt smerter i forbindelse med at det vokser. Det vokser jo kjempe fort inni der, synes det er rart om det ikke er ufarlig å kjenne litt murringer innimellom. :-)

Men men... :-)

 

Bra med dere da? Alle hatt en fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps. Jeg har byttet nick! :-)

 

(theresemedlillemaispire ble litt langt og avslørende, jeg vil være kort og mystisk) :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Godt å høre at det er bra med deg thessa!! Jeg har litt vondt fra tid til annen jeg også, men har tenkt at det må være alt som vokser og utvider seg. Spurte når jeg var på ul, hun sa at det sikkert var det og at det kunne være bekkenet også. Man blir jo litt urolig med alt som skjer med oss, synd at du ikke ble beroliget at å ringe føden da!!

Vi har hatt en rolig helg, mannen min er fortsatt syk, og nå kjenner jeg at det skal blir godt med en "fridag" på jobben i morgen;)

Det skal bli spennede å møte dere alle tirsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...