Gå til innhold

Noen fra området rundt Oslo el. Oslo?


wowo

Anbefalte innlegg

Haha.. Ja, når mannfolka er syke er det bare å komme seg ut av huset!

Kjenner til det ;-)

 

Veldig spennende på tirsdag! :-) Skal til jordmor for 1ste gang på tirsdag også! Er litt spennende det og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er bord bestilt :-) Telte 13, håper det stemmer. Ellers er det nok ingen krise. Tror ikke det er stor pågang i oslo imorgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alltid morro med kontroll :) Har bare gått til jordmor jeg... men er også til legen på grunn av sm... !

 

Syns jm har vært veldig greit! Er jo ikke så mye man gjør på de kontrollene enda, men veldig morro å høre hjertelyd :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra jordmor! Skal ihvertfall fortsette å ha kontrollene hos henne! 1 hel time med MASSE info! :-) Supert!!

Noen tanker fikk jeg jo da. Aldri målt symfysen før, målene var ganske høye. Lå akkurat litt over ØVRE normalen. Men JM mente jeg ikke måtte bekymre meg for dette! :-) Så da prøver jeg å la være.

Lillegutt hadde 160 hjerteslag i minuttet :-) Sterk hjertelyd! :-)

Urinprøvene var helt fine og blodtrykket mitt har gått litt ned!

Gått opp 1,5 kilo totalt. Så jeg har vært flink!

Er ikke akkurat noen sylfide fra før så jeg er stolt av meg selv nå! :-)

 

Hurra! Også er det bimtreff ikveld! Blir en perfekt dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du va symfemålet ditt var Therese?

 

160 i hjertelyd... ikke verst... da er gutten din et bevis på at ikke høy hjerterytme nødvendigvis indikerer at dt er jente :)

 

Har også gått opp 1,5 kg totalt og er veldg fornøyd... da jeg heller ikke er noen sylfide fra før av :)

 

Jeg fikk beskjed med jordmor at hvor man ligger på kurven ikke har så mye å si så lenge man følger sin egen kurve! :) Det er jo den de bruker for å se om magen vokser som normalt :)

 

Gleder meg til å møte dere i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utifra helsekortet mitt så er det på 25 cm :-)

Nei, altså. Om min baby veier 3 kilo eller 4 kilo ved fødsel nekter jeg å tro har mye å si! :-) Så lenge han ikke er 5 kilo! Uff...

 

160 i minuttet, hørtes ut som et litte speed-lokomotiv :-) Det at det var litt høyt kunne indikere at han var midt i å snu seg og :-) Synes uansett det var verdens deiligste lyd!! :-)

Det var der i mot IKKE godt å ligge på den flate harde benken med mitt bekken! Kom meg nesten ikke opp igjen!! :-(

Jordmor mente jeg kunne vært 100% sykemeldt med god samvittighet. Deilig å høre egentlig. :-) Spennende å se om min lege er så veldig enig imorgen. Ehhh. tviler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoj da... det var høyt ja! Men når jeg tenker meg om så er det ikke så stor forskjell på termindatoene til deg og meg.... jeg var hos jordmor for en uke siden og låg da på 25... :)

 

Skjønner egentlig ikke helt det med vekten, magen er jo blitt større, for å ikke snakke om puppene... men jeg har ikke gått opp så mye og syns ikke jeg har minket noen annen plass heller...

 

Tror ikke vi skal bekymre oss for store babyer.... mn blir jo spennende på 3d ultralyd om de kan si noen om vekst da :)

 

Bekkenet mitt er faktisk ganske bra om dagen :) veldig fornøyd med det :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Jeg gleder meg til å hilse på alle sammen etterpå i dag! Jeg oppdaget ikke disse terminklubbene før i forrige uke jeg. Jeg har faktisk gått og trodd jeg var den eneste i hele Oslo med termin i mai! hehe.

Litt info om meg før treffet i ettermiddag: Jeg er 24år, blir 25 omkring min egen termin, som er 16.mai! Bor på Ekeberg. Jeg har faktisk klart å være på jobb hver dag hittill *bank i bordet* og er veldig fornøyd med meg selv. Har hatt noen runder på toalettet og spydd mine doser, men stort sett har dagene vært kjempefine. Merker jeg er litt sliten i ryggen for tiden, men dette går nok bra! :D Venter forresten en liten jente. Blir koselig ja! :D

Var det sånn at man møtes utenfor operapassasjen, eller er det like greit å møte opp på Santinos om man vet hvor det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Kan møte der du syns det er lettest :)

 

Jeg er 25 år... venter gutt 29 april :) (sniker her inne fra april klubben).... Bor på oppsal, kommer egentlig fra vestlandet!

 

De rundene på toalettet håper jeg at jeg slipper å oppleve igjen... hang over doskåla i fra uke 7- uke 16.. utrolig slitsomt! Har heldigvis ikke kastet opp eller hvert kvalm siden! :) Har ikke jobbet fult mer enn 14 dager siden jeg oppdaget at jeg var gravid, på grunn av kvalme og senere bekkenet. Er kjedelig, men orker ikke å ta sjangsen på å bli plaget med bekkenet i lang tid fremover fordi jeg absolutt vil jobbe nå!

 

Gikk opp for meg i dag at det ikke er så lenge til mini er her... og at man kanskje snart burde begynne å tenke på å få ting i hus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Therese, om du vet hvor det er og vil gå rett dit så bare gjør det ;-)

Er som sagt bestilt under navnet Therese.

Jeg er 23, blir 24 om noen dager ;-)

Er fra en liten flekk som heter Son, ikke langt fra Oslo.

Bor nå på Lambertseter.

 

Har jobbet 2 halve dager på 6 mnd. Hadde jeg hatt en annen jobb ville jeg nok jobbet mer. Men min jobb har vanskelig for å tilrettelegge det dit jeg trenger det.

kunne ønske jeg var i form, men siden jeg ikke er det har jeg ikke dårlig samvittighet med å gå hjemme.

 

Scooby, det er jo ikke lenge til i det heletatt... Begynner å få litt hetta.

Vi har ikke så stor leilighet, så vi må ha kombinert barnerom/pc rom. Det er ikke plass til den pcen noe annet sted. Det irriterer meg grønn!

Men sånn er det bare :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foreløbig er soverom nr 2 gjesterom hos oss... har skrivepult med stasjonær pc der også ja! Den flytter vi inn på vårt soverom når minsten skal ha eget... men blir fortsatt gjesterom/barnerom... trenger en ekstra seng når vi får besøk! Utrolig greit å slippe og ha de liggende i stua :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre jeg ikke er den eneste.

Har noen venninner som har hus og hage langt uti bondeheimen. De skakker litt på hue av meg når jeg sier det. 'å, har du ikke eget barnerom'? Må le litt da :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en uke siden var jeg 24+1..:)

 

Blir nok ikke eget barnerom med det første, ikke trenger de det heller. de er noen år før de begynner å leke alene på rommet :)

Innen den tid håper jeg vi har bestemt oss for hvor vi skal bo og forhåpentligvis har et hus... og kanskje nr 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo 24 idag! ;-) så da får vi søte bolle-babyer sammen ;-) hihi...

 

Nå sees vi snart jenter! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...