Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noe på meg...haha ja man får vel definere "noe" ;)

Edvard bruker 80 og 86. I bukser kan han nesten bruke 74. (er jo så sinnsykt forskjell på str i samme str!!) 86 i bukse=svøm. Body må han ha i 86. Sko er 22 tenker jeg. Noen 22 er litt små, men 23 er stort sett for stort. (stort sett stort..ja..hmm) 22,5? :) Shorts er 74 og 80 fra i fjor her og:) Og Edvard-tskjorta passer enda:D Fortsatt str 5 i bleier så er det nevt og.

Kan se bodysaken. Litt pes å fly å tørke piss etter guttungen rundt i bhg:) Han har et par drakter som er sånn heldrakt men korte armer og ben. Bruke de:) Men ute om det er vaaarmt får du la han gå uten body synes jeg. blir jo litt tett.

E sier jo da Bozaii=William... Ellers sa han faktisk først Tiinnneeee *søtt* Ama sa han klart like etter. Snakker mye om Ama:) Nekter si Leo..hehe. Her om dagen sa han Maja helt klokkerent og pekte på ei. Om jeg ikke husker feil er det det hun heter. (stemmer det? er på my eller snork) MtG er konsekvent alltid HÆ? Sånn virkelig nålldust uttalt hæ? *littsøttsetog* Og i går gikk han å ropte på pappan sin ved navn.

Tenkte å få laget fetdig liste over ord. Han kan ape etter det meste, men ord han bruker og de første orda liksom.

1D: *LYYYYD* Jobber sent i morgen, til kl 19:30. Passer greit for meg å ta en tur inn etter jobb. Kan evt plukke med noen fra LS om noen ønsker det. Tirsdag jobber jeg fra 8-16 så det blir litt stress.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HUSK PENGER I MORGEN!!

Tiny for deg og svigermor. Mtg, du er sykemeldt du ja, men du kan jo stikke oppom meg evt:) Herk?? 1D, de få kronene kan jeg legge ut imens:) Cat-enten kommer jeg innom eller så slenger du cash i bhg? Og noen må jo minne TanteC på peng? Jeg har desverre ikke råd til å legge ut for alle.

TIL ALLE!!!!

Har fått ny mobil og sim. Er nå på gamle 93nr mitt igjen. Om dere alle kunne sende meg en sms med hilsen hvem slipper jeg å søke opp så himla mange? Tnks:) (evt legge til nr til gubbene av de som mener jeg bør ha dem)

Skrevet

Adrian og Edvin-t-skjortene er like tøffe i år som i fjor. Eller dvs. i fjor var de alt for store, hehe. Her brukes det fortsatt 4 i bleier da, var på besøk hos "bebi" i dag på 7 mnd, og de brukte samme bleiestr :-D Gutta sier også "hæ" til omtrent alt de ikke skjønner. Ganske slitsomt egentlig, men litt søtt. I dag på besøk lærte de et nytt ord "bolle".

Spist kjempegod mat! Og i går bada gutta både med og uten klær da vi var på stranda. Dvs. først sprang E ut med shorts, bleie, t-skjorte og solhatt, sklei og plumpa utti. A syntes det så gøy ut så da tok vi av klærne først før han fikk prøve. E fikk låne blomstrete t-skjorte hos sin kusine så han gikk under navnet Blomster-Finn resten av turen. Det skal riktignok litt til for at den karen blir femi, men likevel litt morsomt.

Sessa! Hvor blir det av verdensborgeren?

Så bra at du likte katedralen, har lyst å lese den og. Nettopp lest ferdig den siste Guillou-boka nå.

I morra kan jeg komme ned til sentrum etter 21, jada :-D Envirosaxer kjøpte jeg. Det er ei på tvillingforumet som jeg er på som driver den siten forresten.

Har dere sydvester?

Skrevet

Fortsetter kommentarene som i går:

Min sier gjerne Ææææsj til bleia si han:)

Jeg mangler glatt genet for dårlig samv ovenfor gubben når jeg er "syk" (eller pleietrengende mens jeg var gravid) man gjør så godt man kan også klarer man ikke mer. Punktum.

Jeg har masse scrappe ting----ingen bøker som er ferdige eller noen å gjøre det med..... Noen som ønsker å overta? Har sikkert 3-4 skuffer:)

Sessa: høres ut som du ordner og styrer litt enda da.......hmmm ligge i ro!

Simba: jeg vet ikke hvor ivrig de hundene er og hvor nær de kommer, men er jo en ide og si til A at han kan ta seg en tur ut når de er der og spørre eier om de kan passe på dem litt....?

Jeg har hatt litt aktivitet som forhøyer bt forrige helg....hatt sånn deilig kløende dritt etterpå:( Er 2 år siden sist, så er glad for det da:) Men faan det KLØR! Også har jeg lyst.....men orker ikke:(

Jeg lurer litt på om Leo enten har hatt 5 barnesykdom eller kanskje sopp? (jeg har dessverre erfaring med dette som utbrud i ansiktet ved et par anledninger..... blemmer som ser nesten ut som de har verk og henger gjerne sammen... jeje er ikke måte på hvor personlig og intim jeg bli i dag...skulle tro vi var tilbake på bli gravid...)

Kanskje jeg skal prøve huske veie min rakker på 20 mnd? er jo lenge siden sist nå.... og han har blitt storerere:)

Jeg har bett damen i bhg kle av gutten når det er varmt og hun lytter faktisk:) Jeg vet ikke om man må si fra om alt....jeg bare gjør det jeg.... jeg vet jo ikke om andre er like smart som meg;)

Uke 27 ord:

Mine (gjerne om alt som ikke er hans...)

Mir (mer

Liila (ei dukke som jeg ikke aner hvem er sin som vi fant i reisesenga hans)

Boonne (som vi ikke vet hva er.....tøyhundenhans eller åpne....eller noe helt annet)

Bil (mener han har sagt (tr)aile® også...men bare en gang)

T-skjorten er nok forliten for lenge siden...... bruker 5er bleier her også, og han har klart åpne ene siden når han gikk naken sist.... Han bruker et par av 86 buksene sine men bare fordi jeg har klippet av vrangborden og gjort dem om til shorts:)

LYD er mottatt:) Noen av dere andre som orker møte trøtt trønder????? KOm igjen da jenter..... jeg er fortsatt ganske søt og grei:) Og jeg lover dusje før jeg reiser hjemmefra:) (Så nettopp at svana svarte ja...HURRA!!)

Mo: jeg trenger vel ikke sende nr med navn vel? eller? Haha

Hverken jeg eller ungene har sydvest? skal du selge??

Jeg lurer på om jeg faktisk skylder ama noen penger for en klipp som jeg har klart å klippe over ihvertfall 2 ganger etterpå.................. Jeg klarer ikke se at jeg har gjort opp for meg altså:( (SORRY!) Jeg kan sende med pengene med Mo i morra kanskje???? Hvis ikke så overfører jeg bare jeg får det kontonr igjen.....

Har jeg fortalt atjeg skal begynne skole 18 august....... har jeg fortalt at jeg gruer meg..... og gleder meg sånn bittelitte grann..... men mest gruer meg..... er jo bare en mnd igjen snart jo.....

Klem så lenge:)

Skrevet

Litt misunnelig på 1D som skal på konsert, jeg...

A er ikke til mye hjelp når det gjelder hunder, så der må jeg være tøff selv gitt ;-) Kommer til å gå så bra med skolen så, men skjønner jo at du gruer deg, da. Skal gjøre en skummel ting til høsten, jeg også...

Har sendt sms, molle.

LH bruker 86 og 92, det er store variasjoner i str., ja. I sko bruker han 23 og 24, og 5 i bleier.

Han sov hos mamma i natt, hadde det helt topp, fikk trehjulssykkel og greier. Men hadde 39 i feber da vi kom for å hente:-( Så dumt å være sjuk siste uka i gamle-bhg, vi kommer til å savne damene der altså. Begynner i ny bhg 4.aug.

Hvordan går det med deg, mtg? Det er vel ikke noe alvorlig galt?

Er litt dilemma det der, sessa. Følge doctor's orders eller gjøre alt for å få fødselen til å starte? Lykke til!

Skrevet

Oi nå ble det formye å kommentere.

o kan fint bruke 98 jaØnaket seg det til jul.

Men vi får på t-skjorten også bare litt trang å få på og litt kort på magen

Det er litt morsomt siden vi lærte han mø og bæ og sånn for lenge siden så sier han "mø" når han ser en ku og så sier han "pappegøye" "pingvin" "marihøne"og sånn når han ser bilder av det Litt nivåforskeller liksom:)

Ja det var det får høre med mannen om jeg er skikket til å dra til sentrum sent i morgen, ellers så er jeg jo i sentrumsområdet på formidagen på tirsdag SÅ da kan jeg kanskje gi lyd i morgen. Fint å få på meldign hva dere blir enige om

Ja nå klatrer O ut av reisesengen, har deres begynt med det????

Får bli hjemme i ferien vi tror jeg ...................

Sessa?

Skrevet

*strekker armen i været og vinker til herk*

Skrevet

ja og det var det hun orket i dag :) hi hi Så du hadde hatt en dårlig natt.

Nå kryper det seg jammen opp mot termin, 08.07.08 må da også være en fin fin dato?

Er på jobb jeg Det er litt ugg merker jeg

Sliter sånn i meg det der med å være sykemeldt. Har ikke følelsen av at det er riktig så lenge jeg klarer å stå på beina!

Skrevet

Hadde i grunnen ikke så mye mer å komme med. Var vel heller det. ;)

Nt sier det tidligst skjer noe til helgen. Han holder en knapp på 16. Søte mamma har funnet ut at de utsetter reisen (skulle egentlig dra i morgen) til lørdag i første om gang.... pappa må være tilstede på møter 15. eller noe så da måååå de være på plass. Føler litt at det kommer til å ende med at mamma blir hjemme og at pappa flyr opp og ned, og at de tar mer ferie senere i år. Mamma mener at straks er resten av livet en ferie (pappa trapper ned jobbingen sin mot pensjon nå. Juhu!!)

Ja, natta var bedriten, men jeg er faktisk overraskede opplagt enn så lenge. Nt og L var på cafe i 2,5 time i sted... hjelper litt det også.

Herk, jeg forstår deg så godt. Men hvis faktum er at du blir dårlig av å jobbe så er ikke det noe særlig heller. Er liksom det de sier til meg... Jeg kan jo tenke at det er litt lite nyttig å ligge i ro, men vet at jeg blir dårlig av å ordne masse.... Prøver å være litt fornuftig å ta det med ro da... Men jaggu ikke like lett alltid. (Minner meg om at jeg må ned og ta klær). Men ta det nå i hvert fall litt med ro, Herk! Kan du ikke få sykemeldt deg litt da? 20% først eller noe i første omgang.

Hvordan står det til med dere andre graverte? Har begynt å lade opp til fødsel med å se på jordmødre på nett, men sliter litt med at det hakker og sånn så bruker laaaang tid på en episode!

Skrevet

ja jeg er 50% sm nå av to grunner. Er rett og slett ikke i slaget når jeg jobber Det er faktisk 26 grader her i dag og det på en kald dag.

Det andre er at om jeg ikke er i slaget, men makter å sitte rett opp og ned her på jobben blir det ikke noe lønn, det er sånn det er å ha provisjon.

Skjønner jo at det ikke blir alverden å komme med når du er litt isolert

Jeg skal også en dag jeg er hjemme se på jm på nett:)

Jeg har også reiseproblemer med mamma og pappa De hadde bestilt seg tur til Kreta for å besøke noen 11-18 oktober og mamma vil virkelig være hjemme om jeg føder.

De har bestilt Spania tur eller skal og den legger de til noen dager etter overtid slik at jeg i alle fall har født, så skal T ta de 14 dagene med perm litt avhengig av når jeg føder i forhold til den reisen føder jeg på termin kan mamma og pappa hjelpe meg i starten og så kan T hjelpe når de har dratt. Takk for ny og fleksibel arbeidsgiver!!!

Skrevet

Husk at du skal føde i dag, sessa! ;-)

Hei Herk :-D

Skrevet

Takk for trivelig treff i går:) Tror jeg er mett enda:)

Jeg sendte de 200 med Mo jeg Ama, hun sier hun aldri fikk dem;)

Herk: tusen takk for skyssen, håper du kom deg hjem i en bit;)

I dag er dagen for Bruce og meg:) Er vel omtrent 39 999 andre der også, men jeg står vel fremst og han plukker meg vel opp på Dancing in the darke..... (lov å drømme litt)

Klem

Skrevet

Ja takk for i går Hyggelig var det altså!

Kos deg med dansen 1d!

Jeg er hel og ikke mett fortsatt, eller jeg har spist lunch o gnå har jeg spist sånn kringlebollekakegreie så nå er jeg vel mett en stund

Sessa føder du?

Hei simba! Hvordan går det hos dere. Kjøres det mye traktor?????

svanine jeg sender en sms etterpå jeg

ama hvordan går det? Grattis med start i ny jobb, du kommer deg inn i miljøet snart vet du, hva er den barneprisen da :)

Mtg hvordan er det med deg?

Tiny, ses på søn er det med eller uten gubber? Jeg blir litt senere pga soving.

Moll lykke til med legen Slå i bordet.

Skrevet

Ingen føding på gang, nei! Men var en tur på sykehuset i deg pga høyt bt da jeg var hos legen. Legen min mente de måtte sjekke modning og evt. vurdere igangsetting... men på sykehuset var alt plutselig perfekt! Så da er det bare å vente videre. Er tilbake på sofaen igjen...

Han er blitt estimert til å være gjennomsnittlig på vekt, jeg har tippa 3,6 så dette blir spennende.

Mamma har bestemt seg for å bli hjemme, så jeg er i grunnen ganske happy.

Trodde Bruce var i går, jeg... skal han ha to konserter?

Ble sulten jeg nå... hmm... gidder ikke lage noe store greier for det blir vel noe når nt våkner (Linea er hos svigers så vi slapper av).

Skrevet

Dæven, det var nå søndag alt! Eh..hehe..når kl sa du igjen? Vi kommer sikkert litt sent pga sov. (vil jeg tro) Eller..kanskje ikke?

Bajja=bhg:)

Og han har sagt Gabriel lenge, vi har bare ikke skjønt det og trodd han har sagt "bolla". Modifisert ordet litt nå, men husker seff ikke. Ville ikke si det da han så han i dag. Kuuul T-skjorte på G i dag:) Så ut som en liten Yo'er;) Tjøkk er jo søtt altså. tjøkk liksom. Mens lastebil bare er overivrig toot-tooot.

Stakkers gutten min blir nå ikke smurt stort for at han skal være mer ille på fredag. Kjipern vøtt, men dra til legen med ganske bra hud er teit. (snakker av erfaring)

Sessa...skal se Molle får rett;) Bare slapp av med god samvittighet nå!

Vil ha ny tippekonk jeg:D Hva veide Linnis? Og hvor lang var hun? Må jo ha tipp på Linus da! :) (også bør du vel starte nedtelling? hehe)

Jepp, takker for hyggelig samvær på mandag. Dere tre er dere selv like..hehe..og på hverandre. Takk for all støtte svanine!! Både å leie og ift kollektivt og alt;) Herk, sett deg mer siste 2 mnd enn siste året sammenlagt tror jeg:) Må jo gjøre noe sosialt av lenger varighet snart!

De som ikke har hentet varene sine kan kanskje hente de på søndag?

Håppas vi får tårta!

Bra dans?

Mener Bruser'n har konsert hele uka jeg..iaf flere dager. 3 timer holdt han på på mandag vaffal. Grei timepris. 40.000x650,- Jepp.

Skrevet

Driter i nedtelling, men vurderer nickbytte på søndag, ala det jeg hadde med Linnis når terminen var passert om du husker det. ;)

Linnis (kommer til å bli dårlig mye krøll i heimen om vi fortsetter å kalle henne det når Linus kommer...) veide 3350, 50 cm og 35 rundt hodet, 12 dager på overtid. Sett i gang og tipp på lillebror. Nå har dere fått et hint fra estimeringen da...

Skrevet

jojo men ville fått Linnis sitt. Og hadde sikkert ikke tippa 5 el 2 kg da. Må tenke litt. Føle vibbene;) Og ja husker;)

Nå har jeg barnefri. Og her er en toåring! Har nå foret han en youghurt. (hadde en i kjøleskapet her. ikke ofte kollegare av pappaer har Litago på kontoret..hehe) Så her er jeg med reisefølge til Aleksander:D Er dissa PT baila oss for på en del treff vett.

Guh å trøtt jeg er!

3840, 51,5, 36 og som sagt...3 dager på overtid;)

(hva er premien??? hehe)

gleeeder meg til å titte på han da! Vi må få titte på han? Også håper jeg da virkelig at jeg blir slengt med på smsrunden med bilde:)

Har fortsatt ikke nr til så mange. Glemmer jo å søke opp alle mulige, så sms mottas fortsatt med takk:) Og takker Simba:)

Jo Simba... er han som er odelsgutt? Ikke du? (ja jente da) Var ute med ei som har vokst opp på tettstedet der du bor. Hun lurte veldig på om hun kjente A. Gammel er han igjen? (jeg huska jo seff ikke hva han het til etternavn da) ååååååååååååå NÅ ebdeliiiig husker jeg hva du heter og. Stod jo heeeelt stille. Var på første bokstaven også bare poff-blankt. hahaha jaja.

Skrevet

Brucer'n var mandag og tirsdag, det.

Kan være lurt å se litt "bad" ut hos legen, ja.

Det er A som er odelsgutt, og han er født i 79. Nå ble jeg nysgjerrig på hvem du har møtt;-)

Det går MYE i traktorer her, herk! Hvordan er formen din?

Sessa!!! Hvordan går det? Tipper 3690, 51 og 35,5.

Var på legevakta med LH i går, trodde han hadde fått brennkopper. Men det er bare virus, så han er i bhg igjen i dag.

Ei av jentene i gata her, 8 år, spurte meg i går om hvor gammel jeg er. Jeg svarte på det, og da sa hun: "Da er mamma'n min større enn deg, for hun er 31. Men du er mye tjukkere enn henne, da!"

Ringte politiet angående den udugelige naboen med bikkjene i dag, og de skulle sjekke det opp, sa de. Er mer enn tre timer siden jeg ringte, og jeg har ikke sett noen ennå. De følte vel ikke at det hastet siden hundene ikke virker agressive, men jeg håper det er mulig å gi eieren en advarsel eller noe. Det er ikke moro med fremmede hunder som løper fritt omkring, spesielt ikke når den ene er nesten like stor som meg. Og da mener jeg ikke i tykkelse eller alder, men i høyde ;-)

Nei, får ta meg et knekkebrød!

Skrevet

Du er så teit sessa!! Her driver jeg og legger ut masse fine datoer du kan føde på også bare overser du de glatt!!;) Jaja, men den 14. hver måned er alltid en innetier hos meg, for jeg er selv født datoen;)

Hei alle sammen.

Kult at flere av dere har handlet nett på mailen jeg sendte. Hvis noen fler kjøper nett så, så får jeg et gratis:) Ikke det at de koster en formue, men er så sjelden jeg får noe gratis, så blir nesten som å vinne i lotto.

Gidder ikke skrive mer nå. Skal ut igjen i varmen og spise is:)

Skrevet

Tiny: Er det meningen at pappaer skal være med på søndag, eller er det bare mor og barn?

Skrevet

Først:

ooooooooooooooooooohhhh Myyyyyyyy gooooooooooooooooooooood;)

Bruce holdt på i over 3 timer og han var morsom, oppmerskom, flink, sexy, herlig, smart, og rett og slett skjønn!!! Jeg liker bruce veldig mye bedre nå enn før konserten! Han er jo 100 ganger bedre live:)

Også Uke28`s første ord (jeg har jo vært borte...sier ikke noe nytt når jeg ikke er hjemme tydeligvis! Flinke gutten til mamma`n sin;) ...hihi)

BARNETV! (klokkerent opg tydelig, med et smil!)

Jeg er utslitt jeg, har nesten ikke sovet i natt og togturen var lang uten søvn.... men mamma var snill og passet ungene litt når jeg kom hjem og da fikk jeg meg en liten runde på puta. Hun er ute og møter gamle venner, tror ikke hun blir sen for å si det sånn:)

jeg kan virkelig ikke tippe på unger som ikke er født av kvinner jeg aldri har møtt.... eller jo:)

3498 g, 50 cm og 35 cm

Skrevet

Tipp: 3765, 50, 35

Ingen pappaer er egentlig invitert, men er det bra vær satser vi på ute. Da er det ingen hindring for pappaer. Her i heimen er pappaen i koma (dvs sover etter nattevakt)

Er vel snart på tide med "hva-er-imagen-tipp" på de som er gravide?

Jeg er sliten og trenger ferie. Det er kaos på jobb, jeg orker ikke noe når jeg kommer hjem, er så sliten og trøtt at jeg er kvalm. Herlig å være gravid ja... Selvom jeg glemmer det innimellom...

Skrevet

Når starter ferien din da Tiny?

Jeg har egentlig ferie til skolen starter.... (skulle jobbe 20% de 2 ukene som var i mellom ferien og skolen) Jeg har derfor bare takket ja til og jobbe fredag og lørdag...

Jeg trenger noen kroner i skoleåret også, så sjefen fant ut at jeg kan jobbe fult de 2 ukene før skolen også ta noen timer ekstra første uka:)

Spent på om jeg orker noe jobb når jeg er i gang da.... har jeg sagt derre om å grue seg?

Legge meg snart jeg.... Klem

Skrevet

Tiny, du svarte ikke på når det var igjen:)

Har da vibbet alle kjønn. Skjønt Ama må vibbes litt mer. Du ble vibbet lenge før du ble gravid..hehe..så bør vel kanskje vibbe deg litt på søndag;) Har no ikke tatt feil på anet en lillingen til nå;)

Eh..Tiny? Skjønner godt du er sliten. Helst ikke bli sykemeldt nå!

Jo og M har klage på bhg. Var ei som hadde hellt en bøtte sand over E i dag. Sånt kan jo skje. Ei jente der sa at hun trodde hun hadde fått bort det meste. Vel. Han hadde driti når han kom hjem og seriøst...bleia var FULL av sand!! Snakker ikke litt men type 2-3dl!! Er godt på en sår rompe vetjæ. Og buksa og skoa og alt var helt fullt av sand. Kunne hu ikke bare tatt av litt og rista tro? Kanskje sjekka bleia? M sparte på bleia for å vise meg..hehe nesten søtt.

Vi har fått plass i kommunal bhg men er veeeldig i tvil. Må svare innen 15 juli. Er mye om og men. Kan skrive litt og høre råd senere.

Ække no å grue seg for det vel 1D. Har da nok i topplokket til at det skal gå bra du:)

Skrevet

MOLSA HAR FÅTT SEG FAST JOBB :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...