Sessa ruger igjen... Skrevet 14. juli 2008 #226 Skrevet 14. juli 2008 orker ikke spise kanel ass....har liksom ikke så mye tro på kjerringrådene, jeg. Tror bare han må komme når han er klar. Hadde en rie i natt (ellers så drømte jeg), men den satt bare i ryggen. Er andre gang jeg opplever å våkne av aue som jeg må puste meg gjennom også er det over. Hadde vært greit å slippe å holde på flere netter sånn som sist hvert fall. Har konstant vondt i ryggen, lyst til å legge meg ned på magen og få en liten og nett thai til å sprade rundt oppå ryggen min. Mmmmmm...... Får besøk av kjæresten til Linnis og mamma'n (kona mi) i dag. Blir kos, det da. Få ut litt energi hos frøkna og være litt sosial. Men egentlig - egentlig så vil jeg bare legge meg ned på sofaen med masse morsomt på tv'n uten mann og barn i huset, men stakkar'n må jo få være hjemme litt han også. Er grenser for hvor mye gøy han orker finne på om dagene han også. Tror han tenker litt på at han snart får to unger, gitt!
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. juli 2008 #227 Skrevet 14. juli 2008 Forresten, Ama! Jeg har mistet all fall i håret etter at jeg fikk Linea. Heldigvis ikke mistet noe hår i dette svangerskapet (mister vel kanskje når jeg begynner å amme, da), så nå har jeg tykt og helt rett hår! Ikke så innmari stilig egentlig. Har lyst på sånn hår som Susan har på slutten av siste Narnia filmen. Finner ikke bilde av det på nettet, men det er sånne fine bølger, middelalderstil. WTD? Kan jo ikke stå og bølge til håret hver morgen med to unger! Har du en magisk tryllestav som kan fikse håret mitt?
Herkules Skrevet 14. juli 2008 #228 Skrevet 14. juli 2008 Her er det i alle fall bølger i håret og om få dager er det også bølger på tærne Deilig! Deilig vam som o sier. Uffameien da molle skikkelig i uform du da. Håper det gir seg nå da. Jeg fikk plutselig noe å gjøre her i dag jeg s det må jeg gjøre. Det er ikke mulig å spise en skje kanel. Jeg har ikke tenkt til å spise kanel heller, men det finnes faktisk kapsler på helsekosten med kanel sånn i tillfelle noen kommer i den situasjonen at de har tenkt til å spise kanel Jeg har forøvrig sånne kapsler hjemme skulle ta det siden det er mye antioksidanter, men har stortsett vært gravid eller ammet siden jeg fikk dem i hus. Jeg holder meg langt unna helsekostprodukter når jeg er gravid. O var ikke grei å legge i går var det noe i luften kanskje? Til slutt tok jeg ham i armene med dyne og flode og sang. Tilslutt begynte han å sprelle og sa fode, dyne song så jeg trodde jeg skulle synge men det han ville var å legge seg i sengen. SUkk ikke greit å forstå alt he he Så la han seg i sengen med dyne og flode og sa natta kl 2130
Molait Skrevet 15. juli 2008 #229 Skrevet 15. juli 2008 Vil ha bølger på tær!! Snakker om bølger...noen som skal bruke det gavekortet på båten? (for de som var på F& (ja eller om noen har gavkort utenom og da) Lurte på å prøve få til en tur. Med barn. Har jeg og opplevd Herk. Trøstet og bysset også ville han bare ned i seng igjen:) Hvorfor kan man ikke oppleve en eneste morgen uten grining.... Tusen takk for koselig kveld MtG! Reker og film i sofa var helt på sin plass:) Jaaa....skal du føde i dag da Sess? Har ikke fått noen morgenoppdatering...men ei heller mms...hehe. Ja assa du? Om det passer seg sånn og du stikker på føden uten å få sagt fra her...og blir liggende der en stund...bare å melde assa, så oppdaterer jeg situasjonen. Spennende!! Skal bli gøy å få hilse på Linus:) Jeg har forresten ikke nr ditt lenger da...men dukker det opp bilde av et nurk regner jeg med det er fra deg;)
Sessa ruger igjen... Skrevet 15. juli 2008 #231 Skrevet 15. juli 2008 Hehe, er her jeg! Bare litt treig på å skrive tråd. Har liksom ikke noe å fortelle. Skulle jo få rier i natt, sa du! Kom jo ingen!!!!!!! Blæh! Skal på kontroll 13:45, men går til fastlege så hun vil ikke strippe og sjekke modenhet og sånn. Får nummeret mitt med mms, når gutten bare bestemmer seg for å komme ut!
Herkules Skrevet 15. juli 2008 #232 Skrevet 15. juli 2008 Så jeg det tro? Sist jeg lå å venta på å føde så lagde jeg en gruppe på mobilen- nokia.- sånn at når jeg hadde født så lå alle som skulle ha bilde og melding inne i en gruppe og jeg kunne trykke en gang og så var budskapet ute!! Må legge til at grunnen til at ingen på tråden fikk vite noe var at jeg hadde mistet mobilen min i vannet få dager før og der lå vist folket lagret på død mobil Ja ja du har jo enda over et ahvlt døgn på deg til å klare 15. men jeg syns det hadde vært mer stas om du fødte i morgen 16. så vet du det:) Skulle ikke bli 20. da når du først er så godt i gang med å vente? Er usikker på om jeg er helt villig på den altså. O starter dagen med å rope mamman min, ognår jeg kommer inn sier han pappan min. Jeg har hatt kontroll idag og vet ikke helt jeg, har litt lavt blodtrykk, som får skylden for uvelheten, Legen mener ellers det stadig er for tidlig med BL og andre gravidplager Lurer på når han mener det skal komme jeg????
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. juli 2008 #233 Skrevet 15. juli 2008 Gratulerer med dagen 2 års dagen, Tiril:D Hehe Herk, vi vil at sessa skal føde på de samme dagene. Jeg synes hun skal vente helt til den 20 jeg da:) Da kan jeg sitte på Golsfjellet og vente på melding:) Spaden har fire-fem bitte små prikker i nakken. Og er fortsatt ikke helt i slaget, men klarer ikke helt å sette fingeren på det. Hun virker helt fint, men når ting blir litt leit så blir det liksom som innmari leit og det er typisk henne når hun ikke er i form. For er blid og "vanlig" ellers. Jeg skal ikke på noen danskebåttur med barn, det er helt sikkert. Var det i pinsen og det mettet det behovet for en stund for å si det sånn.
Molait Skrevet 15. juli 2008 #234 Skrevet 15. juli 2008 Men...trodde jo jeg skrev det i første meldinge... Grattis med 2 år Tiril!! Håppas du får tårta;) Tenkte ikke på at jeg gikk for dagen til Tiril. Med 3 dager over. Ser ut til at det ikke kommer til å gå. Synes 18 blir fin jeg. for da er det liksom 8-7-8. Ellers (tørman si det her da tro) liker jeg faktisk bedre oddetall. Gjort fra jeg var pittelita. De er liksom så mye penere.Partall er harde og kalde, men oddetall er vakre og myke. jeje
♥Tiny Skrevet 15. juli 2008 #235 Skrevet 15. juli 2008 Hipp hurra for Tiril min som fyller 2 år idag!!!!!! Tenk det er allerede 2 år siden ( 1 time og 15 minutter) siden hun kom i stor fart ut i verden. *sukk* Og nå skal vesla bli storesøster og greier.. Skal ha selskap ikveld så får gå tilbake til kakebakingen jeg nuh...
Herkules Skrevet 15. juli 2008 #236 Skrevet 15. juli 2008 Grattis med dagen Tiril jeg trodde og så jeg skrev det, og når jeg skulle inn å rette så kom det ting i veien her så fikk ikke gratulert før nå! Nei du har virkelig misforstått molle! Oddetall er gufne og harde mens partallene er omgjengelig og myke Vi har faktisk akkurat motsatt oppfatning av tallene, det var rart. Du beskriver det som jeg skulle gjort det selv bare med feil tall da. 20. er liksom min da så derfor litt uskikker på om jeg vil dele. Helt enig i at 18. er fin 18.07.08 (minner meg om en kontrakt jeg skrev i går hvor overtakelsen skal være denne datoen) Kanskje jeg får kake i dag? Svigemor snakket om å feire min dag i dag siden oldemor er på besøk i dag. Blir i alle fall middag. Har dere foresten farge på dagene?? Fredag er rød og lørdag blå, søndag svartaktig, mandag grå, tirsdag gul og ondag grønn torsdag er grå klarere grå enn mandag
Molait Skrevet 15. juli 2008 #237 Skrevet 15. juli 2008 Torsdag er vaffal IKKE blå??!!! Snakker du nå bare utfra ditt hode og farger på selv har på dager? Har i grunn ikke det, men kan nok kjapt sette det:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 15. juli 2008 #238 Skrevet 15. juli 2008 Grattis Tiril!! Hurra for deg, lille store frøken! Dere er fjerne hele gjengen! Har hatt sånn greie med tall og farger og sånn selv, men da var jeg yngre.... liksom vokst det fra meg litt egentlig! (sessa ble brått veldig neseniværet) Hadde lange diskusjoner med bestevenninna min ang formene på navn. Altså om et navn var rundt, trekantet eller firkantet... hehe Ser jaggu meg ut til at gutten har festet seg. Juhu!! Og bt og protein var flott. Bedre enn på lenge, nesten så det er litt ironisk, vettu! Er egnetlig keen på å få en løve til, men gidder ikke gå så lenge. Satser på denne uka altså!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. juli 2008 #239 Skrevet 15. juli 2008 Nei, har ikke farger på ukedagene. Men har en helt klar formening om hvilken måneder jeg liker da. Det er også viktig! Oddetall er odd. Partall er flott:D Men er noen oddetall som er fine da, men da kommer det an på settingen. Er det i forbindelse med fødselsdager, så kommer det helt an på måned og år også. Godt alt var bra sessa og at gutten var festa. Løver er sikkert greie de, men en krepsegutt må da være fint. Blir en følsom og blid gutt da vettu:) Fød den 20. sessa. Er det noe med dette skiftende været som gjør folk i ulage eller? Føler hele husholdningen her er litt i ulage jeg altså. Kan det ikke enten regne da eller være fint? Blir helt forvirra jeg altså!!
Herkules Skrevet 15. juli 2008 #240 Skrevet 15. juli 2008 Hodet mitt er i alle fall ikke fornøyd med dette skiftende været. hva kommer det av at jeg glemmer å si alt jeg skal si til legen når jeg er der for så å ha kjempevondt etterpå? cat auksjonerer du bort bursdagen min du da.... Vi krepser er ålreite dyr vi altså! Løver er egentlig noen selvgode saker, men O er en deilig løve da... Hver gang han ser seg i speilet og nyter synet så tenker jeg på at han er en løve:) Fargene jeg har på dagene ligger liksom i hode, sånn at de nesten er litt vanskelige å forklare. Bruker det når jeg skal telle samtidig som jeg bruker datoer - vanskelig å forklare. Begynte plutselig å blir redd for å gå lenge over tiden jeg . Jeg ser csi
Molait Skrevet 16. juli 2008 #241 Skrevet 16. juli 2008 Ja skulle stå lørdag da..ikke torsdag:) Varme fager ot og i helg og kldest i begynnelsen. Mandag vil være blå. Ser helt regnemetoden din jeg Herk:) Du er rar. Det er jeg og. Haha Sess...jeg sa feil. Sa jeg 3? Glemte et 1-tall. 13 mente jeg jo :P Nei men nå må du sette igang her snart altså. Gå slik da. Kan ikke være behagelig. Sulten.... G og E møttes på parkeringsplassen i dag. Så søtt altså!! Hoppa og spratt og tulla og fjasa på vei inn til bhg. Også satte jeg igjen MtG der og til å passe på dem. Også kommer Tante Tiny etterpå og. Liker ordningen altså De ser så knoll og tott ut. Lys langlugga og kort mørk. hihi. Fikk Tiril masse fint da? Tror ikke jeg fikk med meg alt hun fikk på søndag heller jeg...
Sessa ruger igjen... Skrevet 16. juli 2008 #242 Skrevet 16. juli 2008 Går det an å bare ha en ri sånn i ny og ne eller?? Har liksom hatt tre stykker fordelt utover tre uker eller no, jo. Hadde en på morgenen nå som bare satt i ryggen... er nesten sånn at jeg tror jeg bare drømmer. Altså er jo vant med dette jeg, da, gå over altså. Men hadde vært greit å få han ut altså, for jeg blir litt sliten av å gå sånn og kjenne etter liv hele tiden. Blir liksom litt mer obs på det på overtid, og i tillegg så har han blitt litt roligere etter at han angivelig festet seg, så håper jo at det betyr at han lader opp til fødselen. Spise frokost jeg.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. juli 2008 #243 Skrevet 16. juli 2008 Bare deler ut bra datoer jeg, Herk:) Vært og feiret bursdag i ettermiddag. Eldste niesen min har blitt 12 år!! Hvor ble tiden av? Føler meg så gammel når disse småjenten mine blir så store! Var jo med på fødselen hennes også *mimre* Reiser snart på ferie også. Ferden starter på fredag og første stopp er Gol. Blæ, har så mye skvip man skal pakke med seg også. Men gleder oss til å komme avgårde da. Roadtrip er alltid moro:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. juli 2008 #244 Skrevet 17. juli 2008 *vinke* Går for 12 dager denne gangen også vi!
Molait Skrevet 17. juli 2008 #245 Skrevet 17. juli 2008 vinkevink:) er nå bare 5 dager nå? 8 dager sier cat... Hva med 22 da? Da har man to like partall..(som visstnok er så bra) Jeg har to oddetall, men de er ganske fine:) 0505 er vel bra? og 050580 blir bra altså. Eller? Eller du kan jo drøye en stund og gå for augustbarn... nå skinner solen og jeg jobber seff sent! Ikke bare er jeg på jobb når det er sol, men det blir så grusomt varmt der nede. Jeg har kontor jeg..hehe. Guuuuh så mange timer vi brukte!! Og enda er det jo ikke strøkent da. Brukte vel like lang tid som 1D brukte på å male...hehe. Orket ikke samme avslutning btw;)
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. juli 2008 #246 Skrevet 17. juli 2008 Ja, er bare 5! 17-12 =5! Nå er det stor oppslutning for 20. både på skravle, hos svigers og det er nt sitt tall så nå går vi for det. Tror jeg driter i å satse på august barn altså! 050580 er en fin og ryddig dato! Vi dro på senteret for å spise (herk, parkerte i gml del (stortorget) og gikk til burgerking og tilbake!!!!! Nt prøver å få meg til å gå mer så Linus ramler ut!! Nå er jeg sliiiiiiiiten!) så hadde vi tenkt oss på lekeplassen i gågata... hehe, gjett om det begynte å øse ned a! Skjønner ikke dette været lenger, jeg. Grattis med kontor, da! Hjemme eller på jobb? Regner med at det er på jobben da i anledning fast ansettelse.
simbamamma Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #247 Skrevet 17. juli 2008 Får litt lyst på ny baby, jeg.... Er jo gravide og fødende overalt, og da blir i hvert fall jeg påvirket! Jeg er så egoistisk at jeg ønsker meg ei jente i 2010, har navnet klart og alt. Hvordan går det med magen og sånn nå, molle? God tur til Gol, cat! Der har jeg faktisk bodd en sommer, koselig sted. Siden vi venter trønderinvasjon, har vi hatt den største oppryddinga her på mange år. Skjønner ikke hvorfor vi har utsatt det så lenge, men fy fader så godt det er nå som det endelig er gjort! I går var vi på IKEA. Der var vi ikke alene, for å si det slik. Selv om LH ikke er så glad i shopping, fikk vi kjøpt mye stæsj, for vi hadde med den yngste tanta hans til å hjelpe oss. Hun valgte seg ut et nytt speil til rommet sitt som takk for hjelpa.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 17. juli 2008 #248 Skrevet 17. juli 2008 20. er en mye bedre dato enn 22. Er ikke bare å være 2 partall heller, mols. Dere andre skjønner ikke dette har med tallsyken min. Bare Herk som har en viss forståelse:) Har sagt 14. eller 20. hele tiden som mine favorittdatoer du kan føde på. Bare hold deg unna tall som 27 og 29 og sånn, det er fælt! Også er det kult med mange nuller, det har spaden i datoen sin:) Tøffe saker:) Huske reiseseng i morgen Tiny!! Løp å legg ut i bilen. Regner med vi ankommer rundt klokken 10:) Er hytte på Golsfjellet, simba:) Skal være der i helgen. Reiser videre mandagsmorgen, da skal vi på den årlige familietradisjonen, fisketur til Florø Glær mæ!! Så sier hade og ønsker meg selv god tur. Kommer ikke til å ta meg en tur på pc'en før vi reiser i morgen. Lykke til med fødsel sessa, gleder meg til å få melding:) God sommer til dere alle også!! Er på sms hvis det skulle være noe:) Snakkes om ei uke. Bye bye!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. juli 2008 #250 Skrevet 19. juli 2008 kanel funker ikke.... i hvertfall ikke kamuflert (vel, kjente godt at jeg ble tørr i munnen altså) i kanelboller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå