Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. juni 2008 #101 Skrevet 26. juni 2008 Yeeeeeeeeeeeey innlegg nummer 100!!!
*1D* Skrevet 26. juni 2008 #102 Skrevet 26. juni 2008 101... Jeg liker også 01.07.08, 06.07.08, 15.07,08... men jeg liker også 13 jeg... også liker jeg datoer som er nær hverandre.... Mamma: 25 T:27 Logbror: 28 Søssogfar:29 og B på 31.07 (mangler 26 og 30 da....) Har hatt søss her i dag for å hjelpe med å redde stumpene av selvrespekt over huset mitt til svigermor kommer i morra... De skal hjelpe meg med ungene når jeg skal jobbe lørdag og få L levert på flyplassen i morra kveld:) (har virkelig ikke klart å gjøre noe denne uka, nok å holde ungene med mat. så det trengtes virkelig en hjelpende hånd! Hun skifta på senger og hjalp til med T til han la seg, så nå kan jeg kanksje klare henge opp endel av klærne som har hopet seg opp denne uka.... gulvet skulle vært tatt, men...BLÆ!) Holder forresten på med den siste Liza Marklund boka "livstid". Veldig spennende!!! Har lest flere gode bøker i det siste, heldig der:) Ikke at jeg gidder lese dårlige altså.... Har ikke blokka noen noe sted jeg..... (bare gjort en gang og det var fra en gal amerikansk gutt som var vel begeistrett..........han var ikke god på impulskontroll.....og han skjønte ikke et nei.... ikke 100 nei heller. Okei, jeg vet dere ikke ville ha alle disse detaljene, men nå er det for sent) Klem
_svana_ Skrevet 26. juni 2008 #103 Skrevet 26. juni 2008 Mannen støvsuger og jeg benytter sjansen til å skrive tråd. Tuppekveld i går jo, var det gøy? Skulle egentlig hatt sånn der fiskefat jeg da, men men. Ferdig med boka mi og begynt på ny. Vindens skygge, synes den var bra jeg! Eller hva 1D? Gutta sovnet med en gang i dag. Hurra! Hoppeguttene mine. Hopper deres masse? A hopper gjerne og deiser ned på rompa. Bra han har polstring. Husker jo CE hoppet for lenge siden, så det er mulig at det bare er EA som er utrolig trege.
Herkules Skrevet 26. juni 2008 #104 Skrevet 26. juni 2008 I dag har jeg faktisk vært utrolig uggen føler meg mer om 1. tri enn slutten av 2. Svanine du kan kjøpe fiskefat av meg, jeg kan fikse fort jeg tror jeg, men må vite akkurat hvilket fat. O hopper litt men når han står på gulvet og hopper så løfter han ikke bena helt. Jeg leser hodejegerene av Nesbø, men ikke kommet så langt Heia SPANIA!!!!!!!!! skrive mer etterpå
*1D* Skrevet 26. juni 2008 #105 Skrevet 26. juni 2008 Jeg syns vindens skygge var en vakker bok som holdt meg i spenning helt til siste siden;) Jeg var så opptatt med å følge med på alt som skjedde at jeg rakk ikke sitte spekulere på hva som kom.... Min hopper lite, han klatrer mer.... men han har begynt å slå..... ikke like gøy syns jeg.... ikke mye, men et par ganger har han skikkelig klabba til meg med flat hånd rett i ansiktet...og nesten ledd litt... hva gjøre lissom? Jeg sier nei, det gjør vondt og setter han ned. Da blir han sinna da!!! Har msn min hengt seg opp? jeg får ikke opp svar fra noen der inne jeg:( (kanksje noen har blokka meg?? ikke alle vell....)
simbamamma Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #106 Skrevet 26. juni 2008 Hei! Jeg vil ikke klage, men det er jammen ikke lett å være kroniker bestandig.... Derfor har jeg vært litt fraværende i det siste. Har begynt med ny behandling nå, og det er slitsomt. Når legginga tar nærmere to timer, er eneste løsning å droppe dagsoving da? Heier mer på Russland, jeg... Ble så imponert i forrige kamp! LH hopper ikke noe særlig, men han har ikke ro i ræva lell. Voldsomt til ordforråd på unga deres, da, går nok litt saktere her gitt. Ikke har vi så mange par sko heller, satser på kvalitet framfor kvantitet, og har ikke råd til begge deler. Vurderte å selge kroppen min for å spe på litt, jeg også, cat, men fant ut at det nok ville bli et tapsprosjekt, så lot det være. ;-) Vet om et grådig bra band dere kan ha i bryllupet deres, svanine. ;-)) Tenk ut en fin dato i 2010 til meg, da, cat. Gjerne på våren ;-) Koselig å se gamle travere her igjen! Grattis til pt som har bursdag i dag! (ser det nok ikke, men..)
_svana_ Skrevet 26. juni 2008 #107 Skrevet 26. juni 2008 Vet ikke om det er plass til det bandet der vi skal være, men takk likevel. Skjønnar at det ikke er bare-bare simba. Kan jo prøve med en mindre dupp på dagen for å se? Sier ikke så mye mine heller, bortsett fra hopp og ball og brum. Bryr meg ikke så mye om foppal tror jeg. Ser på nrk2, det er konsertopptak. Kan du det Herk? Sånn der fiskefat med tre lag og hull i det midterste sånn at vannet renner ned. Fy fan for et vær! Og som jeg skvatt. Tven konka ut. Grøss. Ropte høyt væææææ! Det ryker borte i veien!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. juni 2008 #108 Skrevet 26. juni 2008 Jeg synes vindens skygge var skikkelig døll jeg da!! Var så kjedelig at jeg ikke klarte å presse meg til å lese siste delen av boka en gang. Fin dato i 2010 ja.. skal vi se.. egentlig den 10. hver måned da. Det blir fin dato uansett i grunn. Den beste må nok være 10.05.10:) Men som sagt, den 10. i år 10 må bli bra uansett, og treffer du på partallmåned evt. januar eller mai, så blir det i allefall bra. Men nå ville du vel ha vårbarn, så da faller vel kanskje januar ut.. Heia spania ja!!
Herkules Skrevet 26. juni 2008 #109 Skrevet 26. juni 2008 01022010 eller 10.05 10 eller ja 10.10.10 ikke på våren men 060810 eller 040610 for 4 +6 =10 men den første er meget skjelden. Saklig innlegg fra meg om datoer for deg simba. Dere vet hvorfor ikke jeg og simba kom på festen på j&h vi syns menyen var for grotesk, vi er da ikke kanibaler heller!!!!!!!!!!!!!!!!! Er den firkantet svanine? Spaniaaaaaaaaaa!!!!! he he TRØTT SOOOOVE!!!!
_svana_ Skrevet 26. juni 2008 #110 Skrevet 26. juni 2008 Ja, er den ikke det? Firkantet med avrundede hjørner tror jeg. Ikke så nøye, det er prinsippet som er viktig. Å ha fisken et sted der den holder seg varm mens den samtidig ikke flyter i fiskevann. Bare jeg som skvatt av lyn og torden? Gutta våkna og vi måtte se biler og traktorer på pc'en for å roe de.
Sessa ruger igjen... Skrevet 27. juni 2008 #111 Skrevet 27. juni 2008 Sessa er sliten! Sessa er litt uvel! Sessa er trøtt! Nt er forsinka hjem fra jobb pga tlf fra klient sånn på tampen. Så deilig med hormoner som gjør at jeg egentlig bare har lyst til å begynne å grine fordi han kommer sent hjem. Linea er trøtt og litt sutrete etter en dag sammen med fetter og tante (de var på besøk her så jeg har stort sett bare ligget på sofaen). Er så glad det er helg og kun en uke igjen til Nt har ferie. Minn meg på at jeg skal ha Linus i bhg før jeg får sistemann a! I morgen er det to uker igjen til termin, så da er det i hvert fall ikke mer enn 4 uker til jeg føder.... Orker ikke se om noe skulle kommenteres.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. juni 2008 #112 Skrevet 27. juni 2008 Var ikke noe lyn og torden her, svana. For de som bor i nærheten, så er det 50% på nesten hele prinsesser og pirater butikken på senteret der jeg bodde før. Masse fint barnetøy altså!!! Er jo i utgangspunktet ganske dyrt, men når det er halvpris så går det jo an å handle litt. Men begynner å bli utplukka så hvis noen skulle være interessert, så løp og kjøp. Tenkte jeg bare skulle si i fra:)
*1D* Skrevet 27. juni 2008 #113 Skrevet 27. juni 2008 Mumi Blø(t) Borte Bannan.... (mener de ble sagt sammen.....litt usikker...) Dette er odr som har kommet i dag da.... er et til man klarer ikke komme på det akkurat nå, var noe med mat (haha....matvraket mitt) Jeg er endelig litt bedre:) Hurra og fløytemanner! Pusta uten medisin i natt og sov over 4 timer sammenhengende!!!! (rekord den siste uka!) Sitter igjen alene etter at L stakk til faren sin nå med 9 flyet, blir borte til 7 juli (da er jeg på vei til oslo og konsert men...jeje).... kanskje ta en baylis og snakke msn... hmmm skulle fikset alt til i morra nå.... skal på sommerfest med jobben etter jobb..... Oppi marka en plass.... Skal ta med sitteunderlag, lommekniv, klær etter været og 100,- hmmm lurer på hva vi trenger penger for oppi der:) Også skal jeg stå for noe underholdning......... HJELP!!!! Trenge særriøst hjelp til hva man kan fnne på forran kolegaer... Tror jeg har en tv som konker her nå.... blir svart i ett sett og rare farger etterpå og blæ!!! Trenger ikke en ting til som må kjøpes nå altså. får holde med reprasjonen på data(hans), bil og data(min) og huset.... Ok, poste dette og heller vente på svar... er på msn også altså....
simbamamma Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #114 Skrevet 28. juni 2008 Årets gatefest er nettopp unnagjort, og siden A ikke kommer hjem fra spilling før nærmere 5, er det jeg som skal opp med LH, *gulp*... Men herregud så morsomt det er å skravle med naboene i festlig lag! Fant du på noe lurt, 1D? Egentlig kunne du bare la skravla gå, det er underholdning nok i seg selv;-) Gleder meg til ferien! Klem til alle!
Sessa ruger igjen... Skrevet 29. juni 2008 #115 Skrevet 29. juni 2008 Hadde vondt i hodet som kom og gikk på fredag, så vi var innom sykehuset en tur i går. Ble sjekket på alle bauer og kanter, men alt er vel. Litt høyt blodtrykk men ikke noe farlig. De tok sparketest. Haha! Akkurat som det er nødvenig med sprellemannen i magen min. Han er jo heeeelt turbo. Var ikke rolig et sekund fra vi var på sykehuset til vi gikk og la oss 14 timer senere! Nice! Skal tilbake på kontroll i morgen for sikkerhets skyld og i mellom tiden så har jeg fått beskjed om å ta det mest mulig med ro. DET er lett! Holder meg i ro når nt er hjemme da, men ellers liksom. Har jo turbo-linnis!!!! Hun er jo overalt, og selvom jeg faktisk kan sovne på sofaen mens hun leker så blir jo ikke samvittigheten så god av å neglisjere hennes behov for lek og moro med mamma! Skal bli deilig når denne uka er over for da hat nt fri og kan ta henne heeeeele dagen. Jeg liker godt at 1d er tilbake. Gøy å lese innleggene dine altså! Også gikk jeg tom for info og kommentarer igjen. LItt mye oppi meg og mitt til å klare å kommunisere merker jeg!
Molait Skrevet 29. juni 2008 #116 Skrevet 29. juni 2008 Stjålet ja. FREKKE FAENS FORPULTE JÆVELKLIKØDDER!!! I tredje etasje. På en kontor. Inne på pult. Sto i laderen. Og ja vet den er stjålet. Meldte ut kl 14:30. Og 15 var den vekk. Og etter det har det blirr gjort noen utenlandssamtaler fra den. Det aller aller såreste er at jeg ikke har funnet cd og kabel og sånn og derfor ikke har lagt over noe fra jeg overtok den fra mor. Var vel i påsken det. Masse gode bilder og opptak:(( FY FAN molle er DRITTLEI SEG!!! Så til dere da... Titter dere igjennom det dere har fått fra meg? Vet Ama har et klipp E digger. Det der han ligger i senga og ler. Lurer og på om noen fikk det bildet fra stranda. Det jeg hadde som forsidebilde. Ditter i gule badekåpa si. Tror ikke jeg sendte det til noen, men var så vedlig glad i det bilde.... De tjener så lite på å ta en mobil, mens eieren gjerne taper så mye. Fatter ikke...Også så frekt. Og jeg som tenkte ta den med ut når jeg røyka, men lot den stå igjen i lader *angre* Er ikke et sted man tenker på verdiskaer sånn for er jo bare vi få som jobber der. Ingen er innom der oppe... Hadde fått en sprekk i glasset så om dere ser en sånn mobb men sprekk-KILL!!!!! Har et foreløpig nytt nr, ikke det som jeg har brukt litt fra før. (altså ikke freephone for de som hang med da) Tenkte ikke skrive det her da men. Om noen trenger få fatt i meg så har Tiny og Ama nye nr. Skal få fiksa nytt simkort til uka, så er jeg tilbake på gamle. *deppa*
Sessa ruger igjen... Skrevet 29. juni 2008 #117 Skrevet 29. juni 2008 FY FAEN, hvem gjør sånn a??? Makan altså! Det finnes så mange über frekke drittsekker. Gapestokk skulle vært et straffemiddel fortsatt så hadde kanskje sånne drittsekker tenkt seg om to ganger før de begynte med sånn drit! Må vel kanskje betale for de utenlandssamtalene også, for det er vel umulig å få et mobilselskap til å gå med på at det er blitt gjort av andre? Kjente jeg ble drit forbanna på dine vegne nå altså! Også miste masse bilder da! Det er jo det verste!!!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!!! Finne dem og sende dem til hormonell sessa så skal vi ordne noen kraftsalver de ikke har hørt maken til og en passende straff attåt!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. juni 2008 #118 Skrevet 29. juni 2008 Fy fader, skulle lagt ut gamle mobiler med rottegift slik at mobilstjerfaenskapshelvetemorapuler kunne fått seg en smell!! *Håperdebrennerlangtoginderligmedballeneiklemihelvete* Men er det noen mulighet for å klare å spore hvem det muligens kan være? Hvilket store utland ble det ringt til? Og hvem har tilgang til kontoret? Frekke faen!!
simbamamma Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #119 Skrevet 30. juni 2008 Så dumt, molle! Skjønner godt at du er både forbanna og trist. Hvorfor er noen så simple? Sessa: du må være flink til å oppdatere oss framover nå, for hvis det går for lenge mellom hvert innlegg, tror vi du er på føden ;-) Håper du slipper forgiftning! 06.07.08 vil jo være en kongedato å bli født på, så vi satser på at det blir den :-) Tror vi må kjøpe nye madrasser, for den jævla ryggen tar knekken på meg snart. Like greit at vi ikke skal bruke så mye penger på ferie i år...
*1D* Skrevet 30. juni 2008 #120 Skrevet 30. juni 2008 Heisann:) Takk til svana for at jeg fikk bruke henne som prøvekanin til webdingsen min:) Hun fikk ikke sett meg og det er helt greit, jeg fikk fikset det ihvertfall. Nå skulle jeg ha pakka ferdig til ålebyen tur, men jeg sitter nå her og leser innlegg da...... Takker for at sessa syns det er kos å ha meg tilbake. Trivelig å være her vøtt, klarer ikke slutte helt:) Jeg kan også dra til en idiot eller to som stjeler mobiler..... Må også fortelle alle at Herk faktisk hadde svart på mld min, den bare aldri kom frem. Men Herk har ringt og hun er tilgitt:) Jeg har 4 uker ferie:) Herlig!!!! Har vært innom skolen i dag og sjekket hvor mange timer jeg må ha..... ER VANSKELIG!!! (40 timer teori eller 35 timer med vk3?) MÅ stikke nå
Sessa ruger igjen... Skrevet 30. juni 2008 #121 Skrevet 30. juni 2008 Oppdatering fra Sessa (kopiert fra august klubben): Fikk en kontroll time i dag etter lørdagen og bt og blodprøver var fine, litt eggehvite i urin. Men legen skremte meg skikkelig (med viten og vilje!!). Hun ga meg streng beskjed at om jeg ikke passet på meg selv og slappet av så kom jeg til å ende opp med å ligge på sykehuset. jeg skal derfor helst ikke kjøre bil, handle, være sosial, tenke på å rydde og vaske, ha noen avtaler (utover lege selvf.)... Jeg skal helst ligge mest mulig i ro og gjerne sove litt på dagtid. Det sier seg selv at det ikke er så lett når jeg er hjemme med Linea så nå ser det ut til at mamma hjelper meg i morgen og at nt tar ut egenmelding fra onsdag og ut uka før han tar ferie fra neste uke. Var på sykehuset i 2,5 time pga laaaang ventetid. Kjente at jeg var temmelig sliten etterpå, både fysisk og psykisk. Fælt å skulle ligge i ro når jeg egentlig er frisk, på et vis. Håper bare ikke han drøyer med å komme ut, for å ligge pal i flere uker vet jeg ikke om jeg er så keen på... Jepp, så da blir jeg nok liggende og hvale her i tiden fremover! Juhu... Kan noen rope litt høyt til gutten at han får komme seg ut snart?? Tenk hvis jeg går 12 dager over denne gangen også!!!!
Molait Skrevet 30. juni 2008 #122 Skrevet 30. juni 2008 detti helt av når terminen egentlig var igjen jeg nå.... Får vi se magebilde el sessa? Du kan få sende over to bilder assa:P du får se på det som et pluss. Er du mer uthvilt til fødsel og etterpå og du kan chatte og fjase på nett mens andre steller med deg:) Jeg får ny mobil i posten av snillemammanmin jeg:) Sender en ny lik hun. svanine...hvor ble vi av. 1D, hva blir ikke noe av? Min stillhet, eller utveksling av lokk? Om jeg er innover i byn kan du vel stikke ut nesa og ta imot lokket vel? Dere på twp. Må få samlet inn pæng av dere som bestilte. Hmm..nå dro vel MtG på ferie hu da.... Og Tiny jobber der. Herk, denne gjaldt visst bare deg:) Vært en hektisk helg og var så utslitt av på lørdag (som jeg skulle ut og) endte jeg hjem kl 22 (tuuusen takk MtG!!!) og sov på sofa til 05. Snakker om å bli gammal duh!! Masse ekstra på jobb. Ferieavvikling=merarbeid. Innføring av nyr rutiner i en slik tid er virkelig et fornuftig tiltak. (djiiizez!) I tillegg finner vi litt ekstra oppgaver. Så kjekt. Har stort sett jobba, sovet eller vært på noe siste par ukene. Ellers er ståa ganske lik. E kan grine i 2 timer i strekk om vi tar på feil sko først.... I dag måtte jeg sitte 40 min på rommet hans på kvelden. (hender han bruker tid på å sovne, men pleier jo ikke sitte der) Han har blitt forkjøla og dermed kommer astma til blomst. Han blir helt huggærn av meds, så vet ikke helt hva velge. Prøve litt frem. Og huden ble jo da og helt vræka. Så nå klør han seg til blods, flasser, "skjeller", sprekker. Rart for sprekker forran på storetåa. Vet ikke hva gjøre jeg assa. Skal ta ham med til privat barnehudlege!!! Noen som vet om noen bra eller noen i det hele tatt egentlig.... fastleger gir deg en tube kortison bare og ferdig. (da sånn reseptfri sak) W var på Arvikacup i helgen. Store gutten min:) Spurte om han hadde savnet oss "oj..eh..skulle jeg det?" Fikk høre at han hadde spillt bedre enn noen gang. Har stort sett bare sovet siden han kom inn døra. Nei får vaske en runde klær vel.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. juli 2008 #123 Skrevet 1. juli 2008 Så da slipper jeg å betale for tp? Så snilt;) Hvilken str. bruker deres i klær nå? Tiny: Ønsker Tiril seg noe spesielt til bursdagen sin? Og hvilket klokkeslett var det du satt på den søndagen hun skal feire bursdag? Godt det er flere med snille mammaer, mols. I går var lilleL 20 mnd og svarte med å ta sine første 3 små skritt på egenhånd. Har prøvd å oppmuntre til å gå litt mer på egenhånd, men det er visst ikke aktuelt. Og hennes første bevisste ord er gigiggiiii som betyr tinkywinky (teletubbies bamsen hennes) og det er visst mye viktigere enn å kunne si mamma og pappa. Hun har jo sagt noe som ligner på takk og hei og sånn da, men det har liksom ikke vært hele bevisst og kan bruker om litt flere ting. Gigiggiiii er _kun_ tinywinky-bamsen:)
♥Tiny Skrevet 1. juli 2008 #124 Skrevet 1. juli 2008 Grattis med 20 mnd og små skritt alene til LilleL!!! Spaden er på vei fremover Størrelse i klær... Sikkert mye mindre enn deres 86 bruker Tiril nå! Til alle som kan komme: Tiril feirer bursdagen sin SØNDAG 13 Juli fra klokken 14. (skal sende invitasjoner altså, men er treg) Jeg er trøtt, trøtt og mer trøtt. Overskuddet jeg engang hadde er svært oppbrukt og kommer ikke tilbake. Er helt utslitt etter en dag på jobb og holder på å sovne når jeg kommer hjem. Flotters at mann er på jobb til sent på kveld da kjenner jeg... Ellers masse murringer i mage og rygg, svimmel når jeg reiser meg opp. Fin form ellers altså... Første legetime 23 juli, i uke 8 Tenk at lille rakker'n min skal bli storesøster da... Blir spennende!
_svana_ Skrevet 1. juli 2008 #125 Skrevet 1. juli 2008 Grattis med skritt og 20 mnd! Har forresten bestilt to fiiiine handlenett Her brukes 80 og 86, 80 i bukser og 86 på overkroppen for det meste. Og 74 i shorts fra fjor, hehe. Næmmen tiribursdag når vi er borte... :-( Har et vagt minne om hvordan det var å være nygravid og trøtt, skjønner godt du er sliten med tanke på hvordan jobb du har T. Og jeg skjønner veldig godt at du er sliten Sess, jeg har aldri hatt et så langt svangerskap som du har hatt nå. Legg deg ned og slapp av så godt du kan. Ta i mot all avlastning! Mollsa, vet ikke hvor vi var. Ikke her i alle fall tror jeg. Kjipt med mobsen din. A har lært å si dumme dumme mamma...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå