Amabolla Skrevet 16. juni 2008 #26 Skrevet 16. juni 2008 God kveld. Først og framst: takk for alle meldinger med omtanke og tilbud om hjelp med Leo og alt i alt-at dere er der! Har varmet veldig:) Og til Sessa (stakkars) som ikke veit noe: Far til sambo døde 14.juni etter å ha ligget i koma i 3 uker. Han fikk hjerteinfarkt og hjerneslag. I de tre ukene han lå i koma så fikk vi vite at han ikke var i kroppen sin lenger-hjernen var nesten helt død-kun hjernestammen hadde aktivitet. Så han ville nok aldri våkne opp igjen-og hvis han gjorde det så var det til ett liv som grønnsak. Så det var "godt" han sovnet inn. Men så utrolig sårt er det likevel- jeg likte svigerfaren min veldig godt. Han hadde stor forståelse på noen punkter der jeg møtte motstand (vil ikke gå nærmere inn på det), han var sta-noe som både jeg og sambo er, utrolig snill,rolig og god og med en varm og lun humor som jeg ble så glad i. Jeg slappet godt av i hans selskap. Jeg husker første gang jeg skulle være med i familieselskap hos den familien og satt rett ovenfor han. Jeg var passe nervøs siden jeg var ny:) Etter en times tid med prating om løst og fast så ser han meg rett i øya og synger ut: you picked the right time to leave me Lousille!" og så deisa han av stolen og rett i bakken. Jeg var ikke nervøs da lenger- en medkompanjong når det gjelder å dette av stoler! Hehe. Er så mange gode historier med den mannen. Jeg savner han allerede! Det var passe spesielt i går å feire 30 år å få gratulasjoner og kondolanse meldinger om hverandre! Men 30 har jeg nå blitt og ei fin feiring hadde jeg i går og i dag ikke minst! Tusen takk for besøk og presanger og kake og blåsedamer og finfine servietter og alt som er! Jeg er så glad jeg har dere! Og som ikke det var nok så brant jo det på senteret- så min nye arbeidsplass er jo vannskada. Men det ordner seg det da. Dødsannonsen kommer i avisa på onsdag-begravelsen er neste tirsdag kl 13. Jeg tror det er syning på mandagen så jeg lurer på om Cat evt. kan passe Leo et par timer? Vet ikke helt sikkert enda, men passer nok ikke å ha med Leo på det. Vi får se- ringer deg i morgen eller noe. (og sessa- alle 30 kg som kom på i svangerskapet har også rast av. Mye turer,men ikke noe aktiv trening. Håper på at det ikke blir 30 kg + denne gangen også...) Nei-finne køya-seint jo!
simbamamma Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #27 Skrevet 17. juni 2008 Å, så fint skrevet, ama! Det er så urettferdig når de beste går først! Sender en klem i dag også...
Herkules Skrevet 17. juni 2008 #28 Skrevet 17. juni 2008 Ja så fint skrevet ama. Så trist å høre hele historien Jeg har heller ikke vært oppdatert på hva som har skjedd.. Jeg opplevde selv hvor rart det var å få gratulasjoner ang bryllupet mitt i farmors begravelse. Ble veldig tøft. Stor klem er herved sendt. Håper det går så bra det kan med dere..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 17. juni 2008 #29 Skrevet 17. juni 2008 Jo takk for i går, det var kjempekoselig! Tiden flyr jammen meg i godt selskap:) Og selvfølgelig kan jeg passe leo noen timer. Har ingen planer på dagtid til uken, så det er ikke noe problem. Regner med at dere vil ta henne med i begravelsen til leobesten, men skulle dere ombestemme dere, så kan jeg passe henne da også. Bare sånn at du vet det. Trist han skulle dø på bursdagen min da. Det som alltid har vært en sånn finfin dato. Men, når de beste først skal forlate oss, så skjønner jeg jo at de velger den beste datoen også Og han vil jo alltid leve videre gjennom leotuppen og den nye bebisen. Og han virket jo som en mann med humor med sansen for bra musikk, så skal se han og brodern sitter arm i arm på en sky og tar seg en trall og en skål! Og til mtg: Tusen takk for kjempestilig blomst!!! Rev opp papiret med en gang jeg kom inn døra hjemme;) Passet jo bare helt perfekt! Og hei hei alle dere andre:) Håper det står bra til med resten!
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. juni 2008 #30 Skrevet 17. juni 2008 Klemmer til hele ama-familien, spes til Leo-pappa! Huff, det er så leit at de beste skal gå først alltid. Kan ikke ha vært så gammel heller? Visste jo at det hadde skjedd noe, men ikke hvordan det gikk. Håpet i det lengste på at du fikk det mirakelet du ønsket deg. Men Cat sier mye lurt og i min verden er det sånn at alle som går før oss, blir sittende der oppe et sted og passe på oss. Det siste året har trådbarna fått mange skytsengler!!! Jeg har vært hos legen igjen og har fortsatt litt høyt blodtrykk, men ikke noe forgiftning. Bt var 142/89 i dag. Skal tilbake på fredag og bare måle bt. Linea sovnet i bilen på vei hjem fra mamma og da burde egentlig jeg også sove, sov litt på sofaen hos mamma, men så kommer svigermor visstnok en tur så da får jeg prøve å være våken. I morgen får jeg besøk av innredere fra ikea som er på inspirasjonstur. Artig!
Molait Skrevet 18. juni 2008 #31 Skrevet 18. juni 2008 Vet du Ama...nå har det faktisk kommet hybelkaniner her;) TUPPERWAREPARTY ONSDAG 25/6 KL 17:15!!!!!! Ikke kom mye sent for hun skal videre, så starter ganske fort. Denne gjelder da alle, inkl Sessa. (vet det er pakketilbud på noe babygreier.) Og bare å ta med folk. Cat hadde rett. Mol hadde feil. Ikke ofte det skjer og de gangene det skullekunne ha skjedd så inrømmer jeg det ikke. Så nyt denne cat!! (jada Herk og, men cat og jeg diskuterte det før du skrev og:) )
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. juni 2008 #32 Skrevet 18. juni 2008 Dette skulle jeg ha skrevet ut om jeg bare hadde en skriver... CAT HADDE RETT!!!! TROR NESTEN DET ER HVER GANG JEG ALTSÅ Heia Sverige!! (EM gruppespillet, hvis noen skulle lure:)
*1D* Skrevet 18. juni 2008 #33 Skrevet 18. juni 2008 Kondolerer igjen til ama. Gratulerer til Mtg, beklager manglende sms på dagen..... Jeg har da endelig en data igjen, så nå sitter jeg her som i gode gamle dager og drikker cola (første gang på 10 dager! skulle slutte, men sprakk litt i dag og da ble det ostepop også for kan ta den helt ut når man først sprekker mener jeg..haha), tv`n på CSI, data`n i fanget, Molle på messenger og alanis i hodet:) Jeg har lenge tenkt på å skrive liste med alle ordene til Lillingen om ikke annet for kanskje huske de mer enn 5 min i slengen, men jeg kommer meg aldri så langt og tror derfor jeg hermer dere og skriver de jeg kommer på her: Traktor! (dette er ordet over alle ord, brukes på alt med motor!!!) Trikk buss fly (mer hyy, og gjelder seff helikopter også) mamma (som i meg) maaama (søstra) mammaaa (damer generelt) momo pappa noneina (søskenbarnet hans) Sitte! Der! Sånn! Datt Ned! (forrige favoritt! slapp de med vilje da, og smilte stort) SE! (vise fram) Dennje! (nesten samme som se, men er for å få hjelp, ikke vise frem) Jaaa! gjerne fulgt av et nikk eller 20:) NEI! veldig bestemt på at det ikke skal være sånn nei.... da er han mer usikker og kan overtales lett:) Takk! (når han får noe) ha e (vinker seff til alle) Bannaaan (er det beste han vet, men brukes om alt av frukt og grønt) Drikke Takk-takk (takk for maten) nam-nam (noe som er virkelig godt) mmmmmmmm(noe som han later som han liker) BÆÆÆ (Høyt! om alle store dyr en periode, nå bare sau igjen) pippip (fugler) pipip (hunden i en engelsk serie som han ser om morgenen på bbc) aaooooommm (mjau baklengst.... for katter;) sa pus en periode først vovvan grynter til grisen møøøøøø bzzzzzz (bier.... fant det ut ved at han pekte i Ole brum boka!) Benne (barnehagen, hun heter bente) s(k)o.... henter dem for å gå ut;) beibi (unger under 3 ca) Det som er deilig nå (hvis vi ser bort fra stivmann-som-ruller-rundt-på-gulvet-fordi-han-ikke-får-viljen-sin-med-engang) er at han ikke Hyyyyyyyyyler seg til alt lenger:) Han er også veldig flink til å gi nuss og klem til søstra og oss voksne når han skal si god natt eller ha det:) Vil gjerne kle på seg selv, stikker foten frem osv.
*1D* Skrevet 18. juni 2008 #34 Skrevet 18. juni 2008 Glemte AU! (som er når noe er vondt) au....med utstrakt hånd (når han skal passe seg for noe varmt feks) Også glemte jeg si HALLO til alle og klem og god natt:)
_svana_ Skrevet 18. juni 2008 #35 Skrevet 18. juni 2008 Uff. Jeg har ikke sagt gratulerer til nesten noen. Og ikke har jeg kondolert Ama heller. Dårlig trådvenn er jeg. Unnskyld. Gratulerer alle som har hatt bursdag og varm klem til Ama og Amamann. Her går livet som det pleier, hadde en fin uke i nord og gutta koste seg. Min søster er blitt stor konfirmant og jeg har litt lyst å finne på noe annet å gjøre. Gutta klarer nesten å hoppe (hoppa-hoppa) og E spiste like mye som meg til middag i dag. Se på meg, se på meg, sier A. Det var dagens hverdagsglimt fra meg.
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. juni 2008 #36 Skrevet 19. juni 2008 Takk for tw invitasjon, men saken er at jeg blir utslitt bare av tanken på at vi skal i bhg nå om litt... Reisen ut til dere vil muligens få hjernen til å koke og kroppen til å kolapse! Kan ikke skjønne at jeg klarte å jobbe helt ut til permisjonen sist. Driver å manner meg opp til å gå i dusjen nå, etter dusjen må jeg gjerne hvile litt til før jeg går. På toppen av det hele så må jeg handle mat etter bhg... = slitsomt. Heldigvis er jeg litt høy på gårsdagen fortsatt. Ikea besøket var veldig vellykket og på kvelden var jeg ute med jentene og så sex og singelliv og slarva på kafe! Fikk riktignok en lite trivelig beskjed i går også, tanten min som hadde brystkreft for 6-7 år siden har fått spredning! Det er så uvirkelig at jeg ikke klarer å forstå det, så foreløpig har det liksom ikke gått ordentlig inn på meg. Rare greier! Nei, nå må jeg gå i dusjen altså!
*1D* Skrevet 19. juni 2008 #37 Skrevet 19. juni 2008 *blåse på* sessan:-* Jeg har jo glemt nesten halvparten av ordene til Lillignen jo........ (here goes): Ball bolle bade..... da skal han helst bade UTE:) fisk spade borte BØ! (alltid fulgt av latter) tittei brom-brom sykkel vo(g)na tomt! Og det var de han ramset opp i dagtidlig mens vi ordna oss til barnehagen:) poff:)
Molait Skrevet 19. juni 2008 #38 Skrevet 19. juni 2008 Men Sessa da.... For et år på tråden. Få sulla meg til å lage remse ord jeg og. Litt gøy å ha til senere:) Jobbe sent i dag. Heeelt greit for her BØTTER det ned! Slusa har åpnet seg-haha-jeje transportbransjehumor;) Japp. Gutten min sover i grunn mye. Mye sover deres nå? Natt= ? og dag= ?
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. juni 2008 #39 Skrevet 19. juni 2008 Takker... er så uvirkelig at HUN er syk så jeg må stadig minne meg selv på at jeg egentlig er litt trist... om dere skjønner! Har skrevet ned masse ord, begynte da hun plutselig begynte å snakke over en helg i februar. Har fornyet og plusse på en del nå, er vel oppe i 3 sider, men vet jo at hun sier mye mer.... men mye er det bare jeg som forstår da. Jeg vet jo liksom hva som betyr noe i hverdagen hennes. Utrolig gøy å skrive det ned som hun sier det så man klan minre tilbake senere. Linea sover 19-6:30-7:30 stort sett, vanligvis ingenting på dagen, men hender det blir en time på sofaen hvis hun sovner i bilen på vei hjem fra noe... Jeg er veldig takknemlig for at Lego ble funnet opp. Veldig poppis her i gården nå. Og du verden så systematisk hun er!!!! Blir helt imponert, jeg! Og om noen lurte så sitter jeg og hopper i sofaen. Linus har sparkefot så det holder. Hele meg rister når han setter i gang.
Herkules Skrevet 19. juni 2008 #40 Skrevet 19. juni 2008 Hei på dere sjeldne fugler. Sessa du kan sitte på med meg:) O sover til sammen i løpet av døgnet 13-14 timer Han er veldig aktiv da så klart han trenger litt søvn Sessa huff så trst å høre, vet dere noe om hvordan det går med henne? Jeg sliter med hva som er "lurt" med jobben Jeg er sliten og har vondt i hode hele tiden, jeg får ikke gjort noe fornuftig. Går og drikker vann og setter meg igjen også så går jeg en runde og setter meg igjen. Og sånn går nå dagan. Det som er er jo at jeg greier nesten å være der, men jeg får ikke gjort noen ting. Når jeg er hjemme så føler jeg at jeg er for frisk, men på jobb føler jeg meg helt uten for meg selv. Sukk det var min klage i dag Lego er populært her også O har bygget tårn til den store gullmedaljen, nå er det bilene og sånn som gjelder Når dere skriver ordlister, skriver dere noe om når de begynte å si det? Skriver dere også utalen ? Det vil bli en hel ordbok om jeg skulle begynne, han sier i grunn alt
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. juni 2008 #41 Skrevet 19. juni 2008 Kjøre skulle jeg nok alltids klart, det er bare det at forflytning generelt er noe stress! Mamma og pappa er sammen med henne i dag på konsert (glad for at hun gjør noe som kan ta tankene hennes vekk fra sykdom) så regner med at jeg får høre litt i morgen. Du har ikke mulighet til å jobbe redusert og hjemmefra, Herk? Høres jo ikke akkurat som om du gavner jobben sånn som det er nå. Selvfølgelig vil du føle deg for frisk hjemme for det er jo jobben som kludrer det til, men det betyr ikke at det er bedre for deg å være på jobb... Så sånn er det! Jeg har skrevet med uttale på de ordene som ikke uttales "rett". Også har jeg skrevet "feb 2008" og "juni 2008" på mine lister... det betyr ikke at det er da hun har begynt å si det, men det er da jeg har satt meg ned med det. Linea sier mye, men langt fra alt. Men hun både gjør seg forstått og forstår så og si alt. Moro når man kan ha samtaler med de liksom.
Herkules Skrevet 19. juni 2008 #42 Skrevet 19. juni 2008 ja jeg kan jobbe hjemme i fra, men for å få inn nye oppdrag som er det jeg tjener penger på så må jeg være tilstedet der det skjer, Jeg må da i tilfelle få en sykemelding og heller jobbe litt sånn som det faller seg Ja håper hun har en hyggelig kveld. O sier jo ikke alt som må til for en setning som er og til og for og sånn, men han sier utrolig mye og så lager han setninger så det er så gøy. Sa jeg at Tilla måtte sy på nytt? uansett så har hun det og det har gått så bra og nå tror jeg at såret blir bra og at vi får en fin sommer med bading og leking
Molait Skrevet 20. juni 2008 #43 Skrevet 20. juni 2008 I dag tidleig satt poden i teppe og så på MTV. Jeg stelte meg siden av han og sang med. Gutten fikk latterkrampe. Prøvde på nytt-samme resultat. Sukk. Gutten min ble levert i bhg uten sko i dag. Far hadde gjort klart kvelden før, siden jeg var borte. Jeg smurte han inn på vei til bhg og la frem klær før jeg la meg i går. Men stod klar matboks på benken da:) Håpe det ikke blir varmt for da er det klamt med støvler. (heldigvis hadde han det i bhg)
*1D* Skrevet 20. juni 2008 #44 Skrevet 20. juni 2008 Hei og hopp, fotsopp. Er hjemme med unge i dag... planleggingsdag i bhg.... Levert unge uten sko flere ganger jeg....er far som ikke gidder rydde etter seg så jeg ikke finner dem og da tror jeg at de er i bhg allerede for halve tiden glemmer han dem der:) (ikke såå gøy, men hva skal man gjøre....) Har ikke vært mye hjemme da, besøkt ei venninne som har flyttet inn i nyhuset sitt: 300 kvm er passe stort lissom;) (vaskerom, kontor, garderobe rom (våkinnklåset), 2 bad, 3 store soverom, kjellerstue, spisestue og kjøkken i åpen løsning, tv-stue. De har også garasje med hems og verksted (kommer utenom de 300 forresten) Skal ikke nevne den enorme terrasen som kan romme et lite hus på størelse med vårt.....som seff er sørvendt og ligger skjermet for innsyn fra naboer osv:) De har litt igjen før de er ferdige med å få alt på plass kan man si, flyttet fra 75 kvm:) (kunne tenkt meg halvparten av arealet jeg....sånn ca..hihi) Også kom jeg på nokk et par ord til: Lynet (Mcqueen altså) 1-2-3! (de jeg har ramset opp så langt er ord som har kommet til nå, de fleste den siste mnd ca) Da er han våken etter sine 60 minutter med søvn på dagen..... Sover som regel fra 19 til 06.30. Hastalavista babys:) Hjemme alene i helga forresten;)
Molait Skrevet 20. juni 2008 #45 Skrevet 20. juni 2008 Var det en inv.? Jeg vil ha våkinklåset!!! Jeg vil ha terasse!! Trenger ikke være så stor engang. E sover kanskje ikke så mye... sovner 19:30-20:00 og våkner tja...han våkner til mange tider han men la oss si 6:15 så er vel det et greit snitt:) Siste dagene har han bare sovet 1 og 1,5 time i bhg. men ellers sover han vel en 2,5-3 timer. Når han står opp 6 og vi er hjemme kan han godt sovne 8-9tiden og da sove et par timer. Kl 10 er han som regel stuptrøtt. På søndag krabba han opp i sofaen og la seg på magen min kl 11:30 og sovnet på ca. 15 sek!!! Og helt borte, kunne bære han rundt og legge han uten at han lea en muskel. Bedt på fest i helgen, men vet ei om man skal gå¨. Er hore/hallikparty da! Og har vel egentlig ikke møtt noen av de på festen før..hehe. Kan jo bli gøy da, men aaaner jo ikke hvor langt folk tarn ut... Ikke kult å dran helt ut om det ikke er sånn der og litt teit å ikke gjøre noe om alle er gjennomførte heller...humhum.
♥Tiny Skrevet 20. juni 2008 #46 Skrevet 20. juni 2008 E har visst sandaler, men finner bare en. Han har nå blomstrete sommersko på sine ben hehe... Også sov han til 14.30 og da vekket jeg han og 2 andre som fortsatt sov. Tror middag og fredag har slått ut alle barna idag. Tiril snakker som en foss, så det er ikke noen vits i å begynne å ramse opp alt hun sier. Da tror jeg at jeg blir sittende en stund å skrive. Ellers er hun MEGET bestemt på hva som er greit å ha på seg av klær og sko og vi har kamper ofte om slike ting. Jeg har murringer og verking (mage og korsrygg) og "rar" i kroppen. Liksom litt oppblåst, men samtidig ikke... Det er vel bare mensen som kommer tenker jeg... Ikveld skal jeg på party sammen med Mtg. Skal i suprise 30 årslag til en på jobben. Tiril sover hos tante og gubben sover på jobben, så nå har jeg både barne- og gubbefri til imorgen!!!! Herlig!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. juni 2008 #47 Skrevet 20. juni 2008 Var innom legekontoret i dag, litt lavere bt, men +1 på urin. Skal tilbake på tirsdag på vanlig kontroll, greit å få skikkelig oppfølging. Linea har foreløpig ikke så mange preferanser når det gjelder påkledning så det går ganske smertefritt. Regner med at det kanskje blir verre når hun begynner i bhg.
Molait Skrevet 20. juni 2008 #48 Skrevet 20. juni 2008 Jo takk jeg så det. I går kom han hjem med hestehale. Han nektet ta ut strikken før han la seg. Tror han sovna med den. Syntes sikkert han var fin. Den gutten må bli litt kjønnsforvirra snart. Gode sko da:) Fant såler og andre sandal (lå i blå boks på veggen) og en shorts (mangler fortsatt den mørkeblå) Da jeg kom manglet en såle (mtg fant en ute) en støvel og en sandal. Er litt lei garderoben jah! Er dere? hehe uh...var det suplais sa du? hmmm...tror bare jeg sa gratulerer med dagen ikke ha det gøy i kveld til TanteC. jeje. Tror det med klær begynte så smått før bhgstart på Tiril.Er nok hva som iteresserer dem tenker jeg. E er faktisk så smått der han og. Om han ikke skal bestemme hva, så skal det på i en bestemt rekkefølge (som gjerne endrer seg underveis) og helst tas på selv. Veldig kjekt om morgnen. Skrive ned noen ord hun uttaler morsomt Tiny:) Eller setninger som er spes søte. Evt noen av favorittene for tiden. Jeg har lite horeklær.... Ama..hvordan har horer håret for tiden? (eh..altså spør deg som frisør..antyder ikke du er hore..hehe)
Amabolla Skrevet 21. juni 2008 #49 Skrevet 21. juni 2008 Heisann:) Den 04.04 så kunne Leo følgende ord: 1.hei 2.mamma 3.pappa 4.tørst 5.vann 6.juice 7.brus 8.noni 9.vovov 10.Teddy 11.B art (navn) 12.Tijil (navn) 13.Momo 14.bestefa 15.beste 16.Leola (navn) 17.sitte 18.tørke 19.bade 20.bil 21.vaske 22.kost 23.ost 24.munn 25.øyne 26. øre 27.nese 28.tann 29.hallo 30.hade 31-natta 32. roro (til fiskeskær;)) 33.bæbæ (lille lam) 34.pipip 35.hest 36.pus 37.gris 38.fisk 39.ball 40. trykke 41. ut 42. baby 43.pupp 44. tiss 45. bæsj 46. æsj æsjebæsj (fra barnetv-ugler i mosen) 47. barnetv 48. brødskive 49. banan 50.drue 51.sokk 52.vott 53.sko 54. måne 55.pusse 56.suss 57.kile 58. bosse (bukse) 59.gakk gakk 60. konkel (onkel) 61.se 62. potte 63. sånn 64. titt titt 65. bamse 67. dukke 68. bleie 69.lys 70.ja 71.nei 72: buss 73: der 74: sove 75: mamman min (2 ord i slengen;) 76: sjøtt (kjøtt) 77: is 78: kake 79: sjerne (stjerne) 80: jakke 81: klokke 82: sjort (skjørt) 83:sole (kjole) Nå kan hun mange flere og satt sammen i 3 ords setninger- men den morsomste er: "mamma! bæsja mye!" Hehe. Og så "fysjamei" når ho har bæsj i bleia. Ho begynner også å få meininger om klær-vil bare ha på seg en bestemt kjole som er litt vel sommerlig: "ha på den!" og så "varmt" i samme setning. Hun har også oppdaga været:) Det jegner,det er sky og slike ting. Og så har ho fått det for seg at Tiril er oppe i flyet av en eller anna grunn. Og når ho finner crocsa sine så sier ho "tiril låne den,nei" (av og til ja og;)) Men sånn ellers i vårt hverdagsliv så går no dagane. I dag kommer mamma og mann,så jeg må rydde og vaske litt. Sambo er å ordner ett eller anna i Jessheim og Leo er hos bestemor. I går var vi i Sverige en tur og så hos onkelen og tanta til sambo etter det. Masse blomster har vi og i heimen nå. Hadde det bare vært for noe gledelig så hadde jo det vært nydelig med så mye blomster... Glegruer meg til tirsdagen. Skal bli godt å få det overstått, men kommer til å bli en forferdelig dag. Mol: jeg veit ikke hvordan horer har håret sitt for tiden jeg-er ikke så mange som kommer innom salongen og sier: jeg er en hore og skal ha siste nytt på horefronten innen hår..." Fløff det opp med en god,gammaldags knullefloke i bakhodet. Gjerne putt litt gele i noen strimler av hår rundt ansiktet (ikke mange-1 eller 2 slik at det ser ut som du har hatt non "sugeturer" den kvelden;) Jeg spiser after eight og er litt uggen.
Molait Skrevet 21. juni 2008 #50 Skrevet 21. juni 2008 hehe nei men du ser mer hår og legger merke til mer hår. Des. jobba du i Oslo så du så vel mer horer og. Sugeturer...haha. Møkk!! E sov 5 min i bil og tror tydligvis det var nok. Møkk!!! Lurer på om jeg skal gå andre veien. Være pimp i stdenfor:) Mangler kul stokk da. Og da blir det hatt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå