Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei men så bra!!! Kjempefint Ama. Flink er du. Nå kan du få søtt i te og kaffe.

Greit med info.....

Lurer på om jeg skal gidde kline på løsvipper. Ikke helt sikker på hvor jeg la den limtuben. Er litt pes da. Har jo liggende et par ferdig tilklipt;)

Hva har jeg rota meg borti nå da?! Urk. Og hvorfor må jeg ha sånn teit "det tør jeg ikke da MÅ jeg bare" holdning til livet?? Joda livet er en fest, men altså.... sukk. Valgets kvaler! Blir vel til a jeg drar. Dæven lzm. Har jo ikke møtt noen der oppe før!!! Blir det får gæli får jeg ringe Mr.T..hehe. "redd meg!!"

Også what to wear.... usj altså. Kan jo starte med en dusj kanskje.

Ja og E sovnet igjen til slutt da. Kvart på 3 ca. Men samma er lørdag. Heller sen kveld enn surv i mange timer. Måtte ha grønn iste med lime for å legge seg. Lagde en deal..hehe..litt søt og da. Dji som vi "krangla"

Skrevet

Er alltid sånn med deg Mol-skal/skal ikke- og standaren er at du aldri kjenner noen dit du skal;) Hører du bare at forbipasserende har fest og så drar du etter dem eller noe slikt? Noen må jo du kjenne? Nei-få på deg miniskjørt,trang tubetopp og no bolero/fløffy skjerf av noe slag og kom deg på fest. Har en glittertighst liggende her-den er finfin-svart med paljetter. Åletrang dongribukse med høye støvletter utenpå+ kort boblejakke og tubetopp er jo også finfint. Har ei sånn bukse og jeg tror jeg-men du har jo blitt så slim at den sikkert ikke er åletrang til deg...

Suketter er til Tiny;)

Skrevet

hihi, klagingen min på sukker i teen....

her sitter jeg mutters alene med en ryddig leilighet og bare slapper av :) Var på suplais (som var vellykka) igår kveld. Mtg var sjafør og jeg tok bare 2 glass vin.

Deilig å sove til 11, dra rett på sats og trene en time. go'sliten nå :D

Setninger som Tiril sier... hmmm...

"pappa lage gøøøt, ha på kokker o kajel" (elsker havregrøt med sukker og kanel)

"våååååken" lys våken om morgenen ja...

"nehei, ha på cocs" bare crocs som duger, noen ganger sandaler.

Ser på mamman sin med hodet på skakke "mamma bi med ut geke?"

Hun sier masse festlige ord og setninger med egne vrier... ler meg skakk bak hennes rygg enkelte ganger. Er ganske vanskelig å holde seg alvorlig når hun begynner å si ting.

Ellers så skravler hun nesten konstant da, så det er liksom aldri stille her før etter hun har lagt seg..

Lurer på å teste imorgen jeg....

Skrevet

ja.test i morgen;) Spennende!!

Jeg er straks 8 uker på vei nå- begynner kanskje såvidt å gå opp for meg at jeg er gravid- i og med at jeg ikke har hatt no særlig med symptomer så "glemmer" jeg at jeg er det. Men har bollemage da- får ikke igjen knappen på buksa så skal sy om ett par nå.

Skrevet

Vi har fått feriepenger, vi har fått feriepenger!!! Juhuuuuuu!!!

Hore ja.. da har du nettingstrømper, hotpants og noe glitrende fjas oventil. Håret skal tupperes med innlagt pulesveis. Masse mørk øyenskygge og knallrøde lepper!!

Mr. T får ikke hentet noen i kveld han, for han skal drikke øl. Jeg skal ha et glass vin til maten:) Blir romlemantisk aften her i kveld, med god mat og kvartfinale:)

Prøvde forgjeves å kontakte molle-familien på storsenteret i formiddag, men det var jammen meg ikke lett!!! Overlegne møkkafolk!!!

Testing blir spennende Tiny. Men nå har Molsa mi bestemt at du ikke får bli på tjukke før neste pp, så da vet jeg ikke helt om jeg tør å ønske deg lykke til;)

Noen som vil scrappe hjemme hos meg neste helg??

Skrevet

Lykke til på party Mol, blir vel til at du drar... For å være veldig politisk ukorrekt så har vel horer veldig stridt hår, type afrikansk? ;)

Jeg har sovet på sofa og lest bok i dag. Også har vi vært å kjøpt nytt bilsete til Linea. Hun trenger liksom et som er litt mer komfortabelt nå som hun er blitt så stor syntes vi, og i og med at det hun har nå står på den basen vi trenger til Linus sitt sete så var det like greit å få kjøpt nytt. Også handla vi mat, kjøpte krabbeklør til lunsj! Nice!!! Neste sommer skal jeg bade i masse krabbe, reker og hvitvin!!!!! (Sessa har alltid lyst på alkohol når hun er gravid, selvom hun ikke drikker noe til vanlig... jeje).

Leieboeren fødte i går... to uker før termin. Det er tre uker igjen til min termin og plutselig gikk det opp for meg at jeg faktisk skal føde snart. Shit! Hun kom på sykehuset 7:55, med 7 min mellom riene, 8:09 var ungen ute!!!!!! Makan! Kom visst unge og vann på en gang. hehe

Nå går Linea rundt og roper PLØSE - pappa som står for kveldsmaten i dag! ;) Ellers så går det veldig mye i setninger som det er helt tydelig at hun har hørt av meg et utall ganger.

Hvor er du nå?

Hva gjør du?

Hvor ble du av?

Gikk det bra?

Hva skal du?

Etterfulgt av enten mamma (hvor er du nå, mamma?) eller navnet på leker (gikk det bra, dukken?) osv.

Mange setninger er helt uforståelige helt til det kommer to ord man kjenner igjen og da tar man sammenhengen. Sånn som når hun nå kom løpende og holdt en lang avhandling... og avsluttet med pløse. ;)

Spennende med testing, Tiny. Gleder meg til å lese resultat, så du må huske å skrive det her!!!!!

Hvordan har magen til mtg det? Har vel hatt en del annet å tenke på i det siste enn at du er gravid. I hvert fall når du ikke har så mye symptomer.

Har vel kanskje glemt å si ordentlig hei til 1D!!!!!!

Skrevet

Plutselig skrivediare på dere)

Morsomme setninger ja, det er det litt av her også.

Men i sted så fikk vi alle latterkrame.

Mamman min kokte egg og ett egg ble kokt i stykker.

Pappa sa til Oskar; mormor kokte egget i fillebiter, kan du si fillebiter?

Så ser O på morfar og sier, mommo kokte ej i fillebitej og så lo han godt.

Horesveisen er vel på plass nå kanskje?

ble det noen sugejobblokker?

Vi var på sporten i dag og kjøpte bla sykkelhjelm til O, han var veldig fornøydmen hjelmen men så så han en diger motorsykkelhjelm og gikk henrykt og målrettet bort.

Ekspeditøren sa "den er kanskje litt stor" men satte den på Oskar.

Oskar gikk fornøyd rundt i butikken og så ut som en vandrende hjelm, det var en seriøst stor hjelm

Jeg ropte på Thomas at han måtte se og ekspeditøren ropte på de andre som jobbet der Alle begynte og le og noen ropte på kamera. Ha ha det var skikkelig festelig syn.

Skrevet

Nettopp kost meg med Juno! Fine filmen. Sitter å hører på siste låta derfra på youtube! Søte sangen. *sukk*

Hvordan er ungene deres på å snappe opp sånt man ikke er så keen på at de skal si? Jeg synes ikke det er så veldig søtt når en to åring går rundt og banner liksom, men så er det noe med å legge bånd på seg når hun er til stede og vi voksne prater sammen. Glemmer jo at hun kan snappe opp ting. Heldigvis repeterer hun det bare der og da og ikke i andre situasjoner... foreløpig. Men her har det kommet et par Satan og Crap den siste tiden (henholdsvis nt og mitt ord).

jeje...

Har en rompe som står og sprenger ut av magen på venstre side... Holder på å bli sprø!!!!

Skrevet

Thi hi

I sånne tilfeller så vil vel min far sin spøk om rompa bak fra min barndomstid plutselig få en mening:)

O har ikke tatt noen styggord i munn ennå selv om pappan ikke akkurat er den som legger bånd på seg.......

Når skal dere leke da Tiny?

Får ikke puste er så trang i nesa!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Kan noen komme å titte litt på denna testen min???

Tror det er en skygge der, men må liksom se GODT på den....

Ingen som vil leke med oss idag?

Skrevet

TA EN TIL!!!!!!! ;) Så lenge du får utslag så er det vel sansynlig at det er noe på gang. Den gjør jo bare utslag på preggis hormoner. ;) Hadde stort sett bare skygger på mine tester, men jeg skal love deg at jeg er gravid!!!

Skrevet

Er du sikker sessa?

Så spennende da tiny. Hva slags test har du da?

på billigtestene mine har svaaaaaaaaake streker alltid betyd positivt. de har aldri hatt noe som kan antyde å være skyggestrek når jeg ikke har vært gravid

Skrevet

På cb mener jeg i hvert fall at det er sånn at positivt utslag uansett styrke = positiv test, mens negativ kan bety begge deler. Ville uansett tatt en test til eller tre, Tiny. (Jeg har tre ferdigtissa pinner i skapet, måtte ha de liggende sånn at jeg kunne se på de titt og ofte, for jeg trodde ikke helt på at jeg var gravid igjen)

Hadde en kynner i natt i halv tre tiden som var helt syk! Kunne nesten vært en rie. Måtte virkelig puste meg gjennom den. Skjedde ikke noe mer, og jeg sovna med en gang etterpå, men det var litt spennende da!

Tror jeg skal stikke en tur til mamma i dag, er jo ikke akkurat utevær og Linea begynner å bli rimelig lei av å gå rundt her nå. Spurte om vi skulle dra til mormor etterhvert og hun ropte "JA!! MORMOR!!!!" hehe. Må en liten tur innom butikken også tenker jeg, men mulig jeg gjør det mens Linea er hos mamma. Litt enklere det liksom! Må kjøpe bleier så vi har nok i hus fremover. Typisk ting det er greit å slippe å tenke på når jeg føder liksom. Kjøpte en del for en tid tilbake, men Linea tisser jo like mye som en elefant og har økt bæsje frekvensen så skifter jo hele tiden!

Hvordan var festen i helgen, Mol?

Skrevet

Heisann sveisann

Jeg har vært på fest i helga jeg også, der var det dårlig med pulesveis.... den fikk jeg i natt........ :)

hadde ekstra unge i natt vi, noneinar ville være med bonkel og tante siona hjem etter besøket der i går:) tante og bonkel smeltet og tok han med seg...... kl 2 i natt skjønte vi at vi kanskje ikke kom til å få sove mye..... gutten holdt det gående til etter 4..... så jeg har sovet mellom 5 og 7 natt sånn ca. Litt sliten nå ja, spess siden jeg sliter med å sove pga lufteveisinfeksjon :( (ser for meg at jeg har sexy stemme nå da...haha)

Enn at det nesten er antydning til en strek da tiny:) Tisse på en til i morra!

HEI! Sessa:)

Herk: svarer meg ikke på smser du.... sinna?

Simba: gleder meg til sommer og ferie jeg nå! SNart:)

Mo: stussa på at du kom deg i seng kl 07.35... haha

Resten: Hei:)

Er akkurat for sent til å sove litt før jobb nå:(

Klem

Skrevet

Hei på dere.

Da har vi fulgt Svigerfar si kiste til kirken-en spesiell opplevelse. Jeg har aldri sett en død person før. Men han så rolig ut. Han hadde på seg yndlingsklærna sine; dongribukse,genser,caps og med rullingsen og brillene i brystlomma. i hendene hadde han ett bilde av Leo og Teddy. Så da er det morgendagen igjen så kan hverdagen sakte,men sikkert komme tilbake. Det er tungt det her...

Skrevet

Uff, dette er så trist så trist, ama:( Men uansett hvor liten trøst det er, så blir ting stort sett litt lysere når man er ferdig med begravlesen. Da må man jo liksom bare ta seg i skinnet og fortsette. Men måtte jo trekke litt på smilebåndet når jeg leste sms'en din i sta da, den med rullingsen og capsen. Er jo slik dere kommer til å huske han.

Ååååå, var ikke på nett i hele går jeg, for hadde jeg sett du søkte etter lekekamerater så skulle vi tatt en tur, Tiny!! Men hva skjedde med testen da??? Tok du en til?? Ble den positiv?? Kan jeg være den første til å skrive gratulerer???? Venter spent nå;)

Men si meg, hvorfor knuller alle på seg unge på første forsøk her a og HVER gang??? Jobbet hardt og inderlig i nesten et halvt år vi. Når man puler så mye at selv jeg blir lei, da har man hatt noen runder i senga;)

Mr T holdt vel på å spy på slutten!!!! Hihihihi;)

Jeje, dritt regn!!

Hvordan går det med de mye gravide og de litt gravide om dagen da??

Hora mi??? Er du her????

Sorry at jeg ikke så du hadde skrevet på msn før nå. Som sagt så har jeg ikke vært på pc'en siden lørdagsetter'n når vi pratet sist.

Skrevet

svak positiv test idag også.

Vært på apoteket og kjøpt cb digital for å roe nysgjerrigheten litt mer. Dette her er nervepirrende altså...

(tester med digitalen imorgen)

Skrevet

Sier bare GRATULERER jeg:) Fikk aldri noe annet en svakt positive tester jeg heller, så du er nok på feita ja. En strek er en strek heter det seg;)

Skrevet

Gratulerer Tiny:)

(jeg har forresten vært ute og kjøpt nye sko til Leo i dag i str 25...Skodamen vurderte str 26 først,men Geox skoene var rommelig i str så da ble det 25. Bra mamma spanderte-Leo begynner å få dyyyyyre føtter nå!)

Skrevet

Jeg ER graviiiiid!!!!!!!! foreløpg termin 5 mars :)

Skrevet

Gratulerer igjen:) Det var det jeg sa;)

Har kjøpt geox joggesko til Linea jeg også. Kjøpte str. 22 og de er nesten et nummer for store, men så skal de spares til høsten også da:)

Hvordan _har_ folk tid til å jobbe fulltid da?? Enda godt jeg er sykmeldt for filofaxen er FULL av gjøremål hele tiden jo!! Blir helt matt jeg altså. Hehe.. ikke så ille altså, men er et par tre dager denne uken med mye på tapetet.

Skal jeg komme på TWP i morgen så må noen hente oss. Har ikke bil, den er på veksted fra onsdag til torsdag.

Skrevet

Termin 5. mars ja Tiny.. Må føde 09.03.09 du da. 09 er i grunn et dumt barn å få barn, for det er jo en så dum dato (ikke min skyld at jeg har tvangstanker ang. dette altså). Men popper du den 9. mars, så ror du deg inn på en litt kul dato alikevel. Til nød kan du føde 03.03.09, men den er ikke like kul da.

Bare sånn til informasjon.

Skrevet

Gratulerer, Tiny!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...