simbamamma Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #176 Skrevet 10. juli 2008 GRATULERER! Sessa, tid for å avgi rapport ;-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 10. juli 2008 #177 Skrevet 10. juli 2008 *er her* grattis med jobb, Molle... husker ikke om noe skulle kommenteres, jeg.
Molait Skrevet 10. juli 2008 #178 Skrevet 10. juli 2008 Husker ikke jeg heller om du skulle:) Klart du er her. Skal jo ikke føde før tirsdag. Gjør som meg, våkne med småau og ta det på dagtid! Fød på ettermiddag/kveld. Holde på med slikt på natterstid... Takker for grattiser. Da beholder vi nok bhg der vi er. Er noe småplukk der, men er generelt veldig fornøyd. Ikke minst trives E der. Vil tro jeg ikke er like fornøyd etter jul og fremover:( Har ikke fått noe ordentlig tilbud enda. Alle er jo på ferie. Han sjefen ringte fra syden. Men tar nok uansett. Trives greit, rett ved bhg., slipper kø, slipper Oslo, greit å handle på veien og jobben tar man ikke med seg hjem. Vil tro jeg kjeder driten av meg eller har grodd fast om et par år om jeg blir værende i samme stilling....men helt greit for en stund fremover:) Får ikke kongelønn, men får en lønn jeg kan leve med. Så får man jo se hva som skjer fremover. Skal jo bygge ny terminal og utvide og greier. hihi jeg skal på tur neste pinse og:D
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. juli 2008 #179 Skrevet 10. juli 2008 Grattis med fast jobb!! Var på tie:) Mener å ha lest på tidligere tråd at du tippet at sessa fikk en jente til jeg mols. Jeg har allerede tippet kjønn på på de andre graverte, men det skal jeg holde for meg selv litt til;) Jeg og mr T har hatt barnevakt hele dagen i dag, så mens mamma passet lilleL sammen med venninnen sin som har et barnebarn som er like gammel, så dro vi på kjærestelunsj til Aker Brygge. Var nydelig å sitte i solsteken å spise sjømat og ta en kald pils:D Småjentene hadde kost seg her hjemme med bading i basseng, is og masse annet kos. Perfect day! Og i morgen er det en uke til vi reiser på ferie. Blir godt! Vært på salg og handlet Troll vindjakke til Linea, så bare vi får redningsvesten i hus, så er vi klare for fisking og båttur:)
Molait Skrevet 10. juli 2008 #180 Skrevet 10. juli 2008 Nopp. Vet Tiny tippet jente. Og Sessa tror jeg. For jeg husker jeg sa imot sessa;) Høres ut som kos dag assa! Min var på et kontor. Høres det like digg ut? Vondt i hodet og hatt i hele dag selv om pilletaking. Blæ. Skal alle dit på søndag? (altså alle damene)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. juli 2008 #181 Skrevet 10. juli 2008 Sessa har tippet gutt fra dag en hun, så motsa du henne tippet du jente. Husker Tiny tippet jente og mener du tippet det også. Ja, det var dritkos dag:) Var jo så knallvær og varmt og sol og ja, helt perfekt:) Nei, din dag hørtes ikke like digg ut;) Jeg og lilleL skal i bursdag ja. Midt i soving (som hun har begynt med igjen...) men det får gå. Fôre ungen med sukker så holder a koken;)
Molait Skrevet 10. juli 2008 #182 Skrevet 10. juli 2008 Men jeg fikk jobb i dag da, så litt fin var den lell:) Des. har vi takterasse:D hmmm...nei jeg skakke sitte her å påstå 100% assa, bare mente veldig at jeg sa gutt da menatte. Kanke du svare på det sessa:) Ellers finnes det vel i en tråd men urk å lete men digg med fred i sjela og. Men mente jeg ikke tippa samme som Tiny da men hum altså sånn får det til å klø i kroppen! Sukker funker bra:) E har forresten blitt mye greiere å legge for tiden:) Selv om alt unntatt selve senga og alt er demontert og ligger på gulv. Varmt her inne assa!! Fikk TR i dag. Ække det litt tidlig a dere som kanskje har kåll på meg?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. juli 2008 #183 Skrevet 10. juli 2008 Jeg er akkurat ferdig med tr, hvis det sier deg noe:) Vi lar sessa avgjøre, men jeg mener hun sa gutt helt fra starten av. Men gullfiskhjernen husker noen ganger bare det den vil huske og noen ganger ikke det en gang..
Molait Skrevet 10. juli 2008 #184 Skrevet 10. juli 2008 Sjekka litt;) 15:00 16.06.2008 Jeg er akkurat ferdig med mensen, og burde ikke vi være sånn ca i synk nå? Det var deg cat. jeg fikk mensen 17/6. Er det ikke tidlig med 9/7 da a??!!
_svana_ Skrevet 10. juli 2008 #185 Skrevet 10. juli 2008 Jeg tror det ramler flere gutter ut enn i 2006. Jeg jobbet hardt for å få opp guttesnittet, så da ble det ikke sååå skeivt. Er så trøtt at jeg ikke klarer å skrive noe, tror jeg. Har hatt vondt i hodet hele dag, og det er irriterende. Kommer plutselig sterkere tilbake, snart ferie!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. juli 2008 #186 Skrevet 10. juli 2008 Ja du gjorde en god jobb svana;) Jo mols, det er litt tidlig med tanta nå da ja. Bare ute og kjører du!
Molait Skrevet 10. juli 2008 #187 Skrevet 10. juli 2008 22 dager det!!! Kanke huske jeg har hatt tr så tidlig i mnd før jeg. Og var ikke så gæli sist, men vi to er bare helt ikke samkjørt lenger! Er da masse gutter i 2006? 3 jenter bare jo. og 7-8 gutter. Kommer vel ikke mer gutter enn 7-8 i år?! Dusje jeg. Greit å informere folket:) Tror det var forretten svanine. Hatt samme hode i hele dag.
Sessa ruger igjen... Skrevet 10. juli 2008 #188 Skrevet 10. juli 2008 Er ganske sikker på at jeg har sagt gutt fra starten, ja.... men så sa jeg vel ikke fra til dere før uti 2.tri, tror jeg. Før ul i hvertfall... Hmmm.... Var 13 + 2 på mms'n jeg sendte til Mol, det var 9. jan. Så hvis noen vil lete så er det vel rundt der eller no. Ellers så var ul 1. feb. Jeg blander meg ikke inn i "hvem har rett" diskusjonen til Cat og Mol altså. Men heller litt mot Cat altså. (Sorry, Molle!) Ble forresten spådd av Sjaman tidlig i fjor høst eller no og hun "tippet" jente og at jeg ble gravid utpå våren... har "tippa" jente på meg en gang til etter det også. Har spist sviskekompott jeg nå. Litt digg å ha sånn nogelunde grei styring på det som kommer ut nå altså, for hemoriden min er aue! Hvorfor blir man belemret med sånt tull når man er gravid? Skal bysselalle jeg da! Må bare legge på nytt sengetøy først.. hvorfor kommer man alltid på det sånn rett før man skal legge seg og man allerede har rukket å bli trøtt. Gravidvibber sier meg forresten at tiny og mtg får det samme denne gangen, men er usikker på herk og ama! Har jeg huska alle graverte nå?
Amabolla Skrevet 10. juli 2008 #189 Skrevet 10. juli 2008 Sv: ¤¤¤¤ (jule)Tråden nr 33¤¤¤¤ 16:27 17.12.2007 Tar en pt, jeg! FIkk brev med dato på ul i dag. Skal sjekkes 1/2 kl 10. Blir gøy og spennende! Gleder meg til å se om det er en reke som bor der denne gangen også. Hvordan var det med dere og kjønn på ul? Fikk dere vite noe og stemte det? Er det lettere å se om det er gutt eller jente? Tror det er snopp på denne, men hva vet vel jeg. Er vel fordi jeg føler vi allerede har laget en perfekt jente, så da kan vi ikke lage det en gang til. (men vi vil jo gjerne ha tre og hva slags kjønn skal siste mann ha da??) Sessa ruger på nummer to! Sv: *******Tråden 32****** 10:06 12.12.2007 OJOJOJ GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Første trådgjestebabyn!!!!!!!!!!! Også ei lita jente til da, så søtt:))))))))) (har spådd alle og bare bomma på 1d, traff til og med på alt på svanine..hihi) næmmen nææææææææææææ KLEMMEMASSEPÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Molait
Molait Skrevet 10. juli 2008 #190 Skrevet 10. juli 2008 Bøyer meg da galant istøvet:) (lit rotete kopiering? pt?) bare mente tiny og jeg tippa mot hverandre, men det var kanskje på Herk det når jeg tenker meg om:) Jepp da har jeg to av 12 feil. Får skylde på at jeg ikke følte direkte vibber siden jeg ikke har sett deg sessa;) En noen pip fra deg om deg da ama? formen? like sliten som resten av gravigjengen?
Amabolla Skrevet 10. juli 2008 #191 Skrevet 10. juli 2008 hehehe;) Formen er fin den,sliten ja-men funker lell. Kan ikke sykmelde meg med svigermor som sjef-hehe. Neida,ingen grunn til å ligge syk jeg. Er mye svimmel,litt hjertebank,veeeeldig oppblåst,må tisse heile tiden,men ellers ok:) Men køyer no jeg:) natta!
Sessa ruger igjen... Skrevet 11. juli 2008 #192 Skrevet 11. juli 2008 det må jeg si, ama. bra jobba. sa jeg fra til dere så tidlig altså? Hmm...
_svana_ Skrevet 11. juli 2008 #193 Skrevet 11. juli 2008 Så tidlig du er oppe sessa. Huff, det er jammen hardt å være salgssjef ;-) Heldigvis har jeg ferie snart. Skrev bare helt tullete der oppe. Mente å skrive at jeg tror det ramler flere jenter ut enn gutter. Men det var da ikke det jeg skrev, hehe. Får jobbe litt. Høres slitsomt ut å være gravid, både litt gravid og veldig gravid.
Molait Skrevet 11. juli 2008 #194 Skrevet 11. juli 2008 Har mensenmage og mensenvondt og mensenhumør. Glimrende kombi. Må bytte propp senest hver annen time i dag. Ei syk her så da jeg kom fikk jeg ikke tatt mine oppgaver, men måtte starte på andres. Regna gjorde det og. Var hos legen i dag da. Blir så irritert på jallanorsken til utlendinger. Fastlege fortsatt i perm. Fikk en rekv. da. Til Strømmen. Noen som kjenner til/har erfaring med dem? Fikk en til da. Kortisonkrem. Husser jo itte nå hva den heter. Klasse 2 vaffal. Men vil jo ikke smøre så han er bra når vi kommer til Strømmen.sukk. Huden skreeek etter fuktighet i dag. Fikk klasket på litt under lunchen i bhg. Følte i grunn ikke at vi fikk stort ut av timen. "viktig smore den foktighetskrem" jejejeje komme oss til spesialist og få et ordentlig opplegg tenker jeg. Skal man i helgen da? Altså fredag/lørdag? Jobber sent i dag og... Tiny hadde laga gode lunchen da:) Noe pasta-kjøttdeig greis. Holdt E over kjelen da vi kom. Stooort glis:D Lille matvraket mitt. Han hadde jo ikke spist siden 8. Og da spiste han jo bare en 4 skiver...og masse ost etter det. Og kopp te.
Herkules Skrevet 11. juli 2008 #195 Skrevet 11. juli 2008 Sukk. Egentlig vil jeg ikke høre om kjærlighetsluncher da jeg helst vil skyte den mannen som bor i mitt hus!!!!!! Strømmen vet jeg ikke hvilke leger som er men egentlig så skal du kunne velge hvor du vil selv om legen har skrevet et navn på henvisningen. Ring strømmen og hør hvor kjappe de kan være og om de ikke er kjappe så ring videre og så sier du at du har henvisning til Strømmen men ikke fått time der eller noe Svana jeg har prøvd å sende en melding men vet ikke om du har fått den Er litt ustabil den gamle telefonen min skjønner jeg Molle du har da mao tippa gutt på meg du da Tar mer enn gjerne to gutter jeg altså!!! jeg skal vist føde mellom 18 okt og 17 nov jeg for da er mamma og pappa hjemme Så da var det helst uten pappaer tiny? Min gutt vil helst ha gøt,pim, pøsjhe, pissa, Ellers hører det med til untakene at vi må vaske bajs her men i går hadde han gjordt store foretninger. Ikke nok med at det gikk opp etter ryggen, de i barnehagen hadde tatt på bukse utenpå shorts så her var det et riktig klin i alt tøy og skikkelig mas med å kle av. Liker deres jordbær???? O elsker jordbær. Han løper etter meg og roper mere jobær mere bær mere bær plukker markjordbær og så
Sessa ruger igjen... Skrevet 11. juli 2008 #196 Skrevet 11. juli 2008 Linea vil bare at jeg skal tegne punkte, punkte (punktum, punktum, komma, strek, sånn regle sak). Jeg orker ikke = hyl og grin!! Var hos legen i dag og da var det ittno protein og lavt bt. dro til mamma og pappa etterpå. satt bare å skravla og ladet batterier. Deilig. Så har vi vært og henta søskenvogna. Bestilte den jo i mai, så var på tide liksom. Ja, tidlig oppe i dag. LInea våknet 5:45 og ropte KAKE, LOMPA, RU! Nt har mansen, ikke vant med å ha Linea 24/7 og i tillegg måtte slite med meg, så jeg sto opp med henne 6:30. Nå har han rømt opp på loftet en tur... føler vel at han kan det når jeg ikke har høyt bt... og greit det altså, men jeg er jo ikke akkurat noen drømmemor for tiden, stakkars Linea. hehe Skal til mormor og morfar i morgen, da. Det blir digg!
Molait Skrevet 11. juli 2008 #197 Skrevet 11. juli 2008 hmmm gjorde jeg meg opp mening om deg da? Jeg tippa motsatt av Tiny på et eller annet, (assa tror jeg da) og da er det jo bare deg igjen! Den gang da var det bare deg igjen. Men sa jeg virkelig tipp her på deg? hmm MtG har jeg ferdig tipp på. Gleder meg til å se lille M (blir seff like glad for å hilse på A da men...hehe) Tror ikke det stod Strømmen på. Bare det han sa. Mulig det ikke er så mange å velge i rundt her om man ikke drar til by'n. Min er og veeeldig glad i phøsse. Og bossemos:) med saffff til seff. Bø-si, altså brødskive er og bra. Og merkeligste...MØSS=gulost. Vi sier ost og han sier møss med stort smil:) Og mekk (melk), men det får han stort sett ikke. Vann sies faktisk vann. Og for hver motorsykkel vi ser er det gykkel ti pappa ØRTEN ganger!! Han sa mottogykkel (veldig tynn og liten L på slutten men..nesten en j) før men har droppet motto i det siste. Jordbær er litt grimase....spørs hvor søte de er. Mais er digg. Og møss er klart favoritten. Og kakke og isss såklart:) Bolle har han sagt lenge og bolla. Wonder why..hehe)
Herkules Skrevet 11. juli 2008 #198 Skrevet 11. juli 2008 har noen like utalelser våre da moll O sier Bø-shi m pim For hver motorsykel han ser sier han MOTTOsykkel. og når han hører båt sier han mott- sykkel og så ser jeg båt så sier han mottobåt! Mekk er også melk her da Ja og så skiller han på: en bok, to bøker og mange bøker Eller bosse to bosse og mange bosse Syns det er morsomt at han ser at det et 2 og om det er fler så er det mange eller masse. Glemte å si at før han bajsa så hadde han funnet noe vann å herje med sånn at i tillegg til bajs så vr alt vått og ekelt og vanskelig å ta av.. Du så at jeg skrev om Lillestrøm hudlegekontor overher?? Hvilken søskenvogn sessa har du kjøpt Dere andre; det er tilbud på Phil& Teds sport med søskensete til 3999 på Baby shop
Sessa ruger igjen... Skrevet 11. juli 2008 #199 Skrevet 11. juli 2008 Carena double swing! Stor, men digg å trille. Skal trille mest til bhg så viktig at barna har det bra, fremfor at den er liten og nett, liksom. Leieboeren har Phil og Ted sin, veldig praktisk, men synes ikke den ser så koselig ut for minstemann som ligger i bunnen nå og etter hvert så skal de vist bytte... ser ikke så kos ut det heller egentlig. Spise middag, vi. Linea sier forresten masse, stort sett alt egentlig. Gjør seg godt forstått. Er lite som er helt på tryne i forhold til hvordan vi sier deg. Men hun har noen morsomme vrier på en del ord da. Måne = måune, navel = nauvel, bolle = boulle.
♥Tiny Skrevet 11. juli 2008 #200 Skrevet 11. juli 2008 Bobær er en favoritt her ja. Og bingebær. Bomple med gukker og kajen er også godt. Har mange fine ord og vendinger her ja. Ler meg skakk innimellom av det som kommer ut av det lille trollet. Melder meg helt ut av den tippen der jeg altså. Må se mer mage for å kunne være med tror jeg. Ikke fått noen endelig følelse av hva som skjuler seg inni min mage, men det er vel ganske tidlig. Må lese litt dagbok for å sjekke om jeg har skrevet noe om det jeg. 1 uke til på jobb (5 arb dager) også feeeeeeerie! Svært etterlengtet det nå kjenner jeg... *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå