Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he her var det mye morro å lese

grattis til skritt da lille L

Sessa hva tenkte legen på ang å legge deg inn er det blodtrykket?

Du må ta vare på deg selv, som svanine skriver så vet jeg heller ikke helt hvordan du har det. Eller hakke peiling for å si det sånn.

Ligg så mye du kan å dra deg, ikke tenk på om du er frisk eller ei for du holder deg frisk og mer uthvilt om du ligger der.

Nå er vi forøvrig spent siden det er lenge siden oppdatering fra deg:)

Dritt at mobben ble stjålet da moll!!!! Skyte drittsekken, det var ikke en sonyerikson? for en sånn fant jeg overkjørt og batteriløs nedi veien her med venteloabonnement?

I går kjøpte jeg ny shorts og singlet til O. I dag skulle han få ha det på, som alltid kledde vi på med stor iver, boshe og skjorte er utrolig spennende.

Ferdig påkledd så så han nedover seg selv, smilte lurt og sa "Takk" sukk smelt :)

Han har ikke sovet i bhg i dag så vi har hatt litt kort lunte her i kveld så vi slutter altså ikke med dag soving!

Str: o bruker 92 og 98. Buksene han har fra Timberland står det 12 mndr i men de passer fortsatt. De var litt lange og trange i utgangspunktet så de har passet i1,5 år med brett nederst:)

kjøper mest 98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er her jeg.... sitter pal i sofaen! Rart hvor mye det går an å kjede seg når man blir tvunget til å ta det med ro. Har jo stort sett sittet sånn som dette i det siste uansett, men nå er det alt jeg får lov til... Måtte ta med meg masse crap fra badeskapet til stuebordet forrige dagen så jeg kunne rydde i det... bare for å ha noe å gjøre. Er jo så hoven i henda så kan jo liksom ikke drive med noe koselig håndarbeid/reparere de ti plaggene som har ligget i et halvt år på loftet... Ja, ja... men for hver dag som går så er det en dag mindre til fødsel i hvertfall. Terminen er 12.juli, mol, og jepp er bt som gjør at jeg må ta det med ro. Ligger å vipper med høyt bt, men ikke farlig høyt, og litt proteiner, pluss at jeg er så hoven og i dag har jeg litt hodepine. Jeje... Man kommer seg gjennom dette også. Nt har tatt ut egenmld resten av uka og har ferie fra mandag så nå tar han seg av alt. Utrolig digg, men jeg får jo litt dårlig samvittighet også, han skal jo liksom ha ferie, tenker jeg... dumme sessa! *klaske seg i panna*.

Grattis med spaden, Cat! Det er jenta si som tar det i sitt eget tempo det. Sånn er det å være prinsesse. ;) Dessuten er det klart mye viktigere å si tinkywinky enn mamma og pappa... dere er jo der uansett! ;)

Å, Tiny!!! Du er jo helt klassisk nygravid! Den trøttheten altså... var helt håpløs med Linea, litt bedre denne gangen (sikkert fordi jeg ikke jobbet så kunne sitte litt mer i løpet av dagen). Crap når man ikke kan se sofaen uten at man sovner. Du kommer til å se på T med helt andre øyne etter hvert som magen vokser. Jeg ser liksom at Linea blir stor rett foran øynene mine for hver dag som går. Er rart, men ikke så rart lenger at hun skal bli storesøster. ;) Hun er jo blitt et barn plutselig!!

Molle, skal få tatt bilde til deg, jeg. ;) Har bare ikke orka å finne frem kameraet. Jeg overdramatiserer nok noe i nicket mitt, men det er sånn det føles i hvert fall. Hurra for W, så flink han er og ikke minst kul "skulle jeg det?" hehe!

Skrevet

10 dager da Sessa! Som nevnt så skal du bare føde du så blir nt pappa og ikke tenker mer på ferie:)

Husker mamma og pappa alltid lurte på om jeg savnet dem, jeg svarte alltid nei og jo når de maste seg til at jeg i alle fall hadde savnet dem litt.

så en gang var jeg på leir og ringte hjem fra telefonkiosk, en sånn grå sak man puttet kroner på:), så spurte de om jeg savnet dem så svartejeg "ja" da ble de helt på tuppa og, mente da at jeg savnet dem vel ikke så mye vel?

Så foreldre blir aldri helt fornøyd altså:)

Skrevet

haha ikke sant?! (ref.fornøyde foreldre)

Herk, du som er med i en del og har en del kontakter. Skrev litt ift barnelege og sånn. Hva tror du? Off. lege og henvisning blir vel mye billigere da. Men barnelege eller spes på barnehud eller og hvor og hva og hvem? E har det ikke godt nå. Jeg må få hjelp til å sette opp et smøreregime! Og trenger noe sterkere saker.

E får ikke lov å ha på t-skjorte i bhg. Jeg har sær bhg. Dvs. han får ikke gå uten body. Ja ok så drar han ned bleia og tisser overalt, men hallo da...er ikke det vanlig? (hehe) (er pes når han har bajsa for da hører jeg fra stua "mammaaaa...bæssa!" etterfulgt av *klask*. Vedlig på det å skifte fort!)

Skal sies at grunnen til at han dro ned bleia hele den dagen i bhg. så jeg jo etterpå. Rompa var FULL av eksem og klor og RØD! Seriøst helt ille. Stakkars liten...

Cat...glemte deg jeg. Enkelt og greit;)

Sessa, kjøp en laaang serie på dvd:D Også kan du vel scrappe litt? Om du har ting forran deg? Blitt ferdig med Linnis sitt? Som du skulle før du poppa? :P

Hvilken dag var det twdama kom med varer igjen?

svanine...vi er der nå, bare ikke likt. En gang svanine...så er vi der begge to...sammen..det blir fint.

Skrevet

JA det var det jeg skulle svare på!!!

Du bør komme deg til hudlege og du skal få henvisning fra fastlegen din

Jeg har jo leger på riksen, så jeg vet at det er mange flinke der .akkurat i nærområdet ditt vet jeg ikke.

Egentlig bør du finne et sted som ikke har ventetide

Stakkars liten E!!!

O hylte i går og løp for å skifte bleie. Det viste seg at det var sårt så de har begynt å kjenne det godt ja!!

Mistenker at de er litt sløvere de som er i bhg nå i sommer.

Molle få en henvisning det får du eller??

Skrevet

Klart du får en henvisning! Kom deg til fastlegen og få en henvisnig av han/henne. Burde absolutt ikke være noe problem. Du har jo en lang liste med produkter og kremer du har prøvd og i hverttfall en av de er ganske sterke saker. Så hvis fastlegen din ikke henviser dere videre pronto så hadde jeg byttet fastlege glatt!

Har vært gravid nesten like lenge som deg sessa, gikk en uke på overtid jeg da, så du slår meg med noen få dager i det første svangerskapet. Bare vær glad den siste måneden har vært et helvete, og at ikke hele svangerskapet har vært det, dessuten er du snart i mål, så bare hold ut!!. Jeg synes den siste måneden var deilig jeg da, for da kunne jeg røre på ryggen uten å dø!! Mine bekkenløsningplager kom jo fryktelig tidlig, men var så og si bra hele den siste måneden og det var deilig:)

Og ikke ha dårlig samvittighet ovenfor gubben! Hvorfor skulle du ha det? Han fikk "starte" ferien sin tidligere og kan kose seg hjemme sammen med datteren sin i finværet, mens den meget gravide konen slapper av litt. Kan ikke helt se at det er synd på han;)

Skrevet

Nei, er jo ikke synd på han, men tenker det likevel. Dumme dame genet som gjør at man tenker sånn!!!!

Får ikke til å scrappe med disse henda, mol. ;)

Fikk nettopp servert kyllingsalat og is til dessert. Hmmm... ikke så ille å måtte ta det med ro likevel. ;)

Skrevet

Tror jeg mangler det genet jeg... og sikker mange andre gen også..jeje!

Kyllingsalat hørtes veeeeeldig godt ut altså:) Faktisk så hørtes det så godt ut at jeg tror jeg må lage det til middag i dag:D

Men abre er jo da et jeg må på butikken.. Hmmm, men T kommer hjem hvert øyeblikk, så da kan jeg dra på senteret, uten barn, shoppe litt.. hmm, kanskje ikke så ille å dra på butikken alikevel;) Ser du sessa, jeg mangler det genet;)

Jeg har faktisk anskaffet meg litt scrappeutstyr, bilder etc, men det er ingen som vil scrappe med meg. Trenger litt inspirasjon til å komme i gang:)

Skrevet

Kan bekrefte du mangler mange gener.

Ser hva Sessa mener, men synes IKKE synd på han. Få være hjemme om sommeren mens det er sol og kose seg med datteren uten mor som gnåler..hehe. Og ja servere deg mat...som han likevel må lage for han skal vel ete selv og fore dattern sin?

Digger handle uten barn!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dra til fastlege....

Jeg vil (s)crappe med deg:) Helgen kanskje?

Skrevet

Fant ikke mange hudleger på gulesider på din side når jeg søkte.

Jeg husker at mange brukte McFadden, men fant ikke det navnet på søk og så husker jeg ikke om han var flink:)

Men syns egentlig du kan kontakte riksen jeg om du orker turen, og så må du mase på dem så du ikke må vente i 3 uker

Da kan vi konstatere at sessa ikke har født i dag? :)

Skrevet

Jepp, baby er fortsatt på innsiden, men prøver å bryte seg ut gjennom magen! ;) Kommer stadig en arm eller en fot ut av magen min. Tenker på hvordan det må ha vært med stjernekikkeren til Mol. Ser jo helt sykt ut når det buuuuuler ut på magen!

Skrevet

Huden til E høres ikke god ut, nei, stakkars liten. Håper dere får skikkelig hjelp snart.

Det går raskt mot termin nå, sessa! Har du noen tegn?

Er det noen vits i å anmelde noen for brudd på Hundeloven? Det er så irriterende med hunder som streifer rundt i nabolaget, på det meste er de tre i flokk. Eieren er veldig avslappet til dette, men nå er tålmodigheten min snart slutt. Heldigvis har ingen blitt skadet, ennå....

Skrevet

Har lagt ut nytt mage bilde, Mol. Ser ikke ut som magen har forandret seg så mye i det siste, men kanskje sunket litt, uten at lillebror har festet seg av den grunn.

Ingen tegn til fødsel ennå nei. Kom på at det i grunnen er bra jeg gikk over sist, for da blir jeg ikke så utålmodig liksom! ;) Tar det med ro, jeg. Akkurat nå nyter jeg faktisk å måtte ligge i ro. Skal straks legge meg ned med boka mi og kanskje jeg sovner litt. Nt og Linea er på stranda, med min bestevenninne faktisk! hehe

Har gjort i stand så og si alt som kan fikses før han kommer i hus så ingen ting som stresser meg. Må småpakke litt til Linea bare, men det meste av hennes ting må nok Nt pakke i det ting setter i gang.

Neida så joda.....

Skrevet

Nesten så jeg ikke tør å reise bort i helgen, er så spent på deg sessa:)

Vel så hodet har ikke festet seg? Er det slik at legen skjekker for det eller???? er du på kontroll hos fastlegen eller sykehus nå?

Bra du er positiv, rett som du sier at du har jo hatt et langt sv. før så da blir alt før bare en bonus liksom.

Er det ikke godt at Nt og linea koser seg? De har sikkert super godt av litt alene tid nå før lillebror ankommer!!

Nyt det.

Skal inn på sessa og se på magbilde:)

Har fått kommentarer på magen min jeg nå: Folk sier de begynner å se en kul på magen min, Ikke så rart det sier jeg for jeg er jo (over ) 5 månder på vei. Men da er det vist ingen som tror jeg er så langt på vei . Sukk

MEN jeg har jo ikke fortalt: JEG PUNGA I DAG!!! Punkterte akkurat på en dag som jeg var så stressa at jeg ikke hviste hvordan dagen skulle gå i mål.(god norsk!)

Typisk altså, bare flaks jeg punga den bilen og ikke den jeg pleier å kjøre for den skulle T ha på langtur like etter.

Phø hva gjør en gravid dame som har punkter? Joda ringer til Pappa! Heldigvis så kunne han komme å hjelpe meg:) Snille pappa.

Jeg hadde tenkt til å ringe veihjelp jeg da er ink i forsikring, men da kunne jeg risikert å bli stående å vente i 2 timer tenker jeg.

må jobbe litt.

Skrevet

Molle: Lillestrøm hudklinikk 63899777 er det nærmeste deg tror jeg Har hørt at en fyr med navn Årstein er hyggelig. Du må si det haster litt for ellers er det ventelister hos slike spesialister!

Håper E blir bedre,blir han bedre av sol?

Skrevet

Går til legen på kontroll. Var bare på sykehuset fordi jeg følte meg rar i helgen. Og, ja, legen sjekker om ungen fester seg... begynner vel i uke 35 eller no. Greit å vite dersom vannet går. Tenker liksom ikke at det kommer til å gå jeg da, for gjorde ikke det sist. De tok det da jeg lå på føden. Husker ingen ting av det. ;)

Klarte til slutt å sovne litt på sofaen etter å ha flyttet meg fra tv sofa, ut i hagestol og inn i kaffesofa. Har på rolig keltisk musikk, for er det helt stille får jeg i hvert fall ikke sove på dagen. Må lese for å skru av hodet helt. Tror jeg sov i 10 min før jeg kvapp til og måtte hoste, puls i 100 fordi jeg våknet brått og nå er jeg jo seff fortsatt trøtt, men spørs om jeg får sove noe. Nt kommer sikkert straks hjem. (Ahhh, han er verdens best altså!!!) Lurer litt på om jeg skal gi f i legen i kveld og begi meg ut på aktivitet som gir litt høyt bt, nt er jo helt utsulta stakkars... ble litt lite action i helga pga tullet mitt. Hmm.... og kanskje spise kyllingvinger med chillisaus først... skader jo ikke å prøve! ;)

Skrevet

Heisann godtfolk:)

Tror ikke jeg gidder skrive så mye siden det er så vaaaaaaarmt her i loftetg:)

Jeg har begynt i ny jobb,tror det er greit. Savner min "vanlige" skravlegjeng på bakrommet jeg. Føler meg ikke hjemme i det heile tatt,men det går seg sikkert til etterhvert. De er så unge! Er vel 1 på min alder og 2 som er eldre-resten er yngre gitt-og mye yngre og! Og så har de barneklipp pris-urk.

Og Leo har fått utslett:

Ett voldsomt utslett på armen. Det begynte for noen dager siden-ca 4 tror jeg i "albuehulen"-med noen få prikker. Dagen etter så var det enda flere. Så i går har det blitt en klase med prikker på skulderen som flyter inni hverandre. De andre prikkene ser mest ut som små kviser egentlig-men mange av de. Det har såvidt begynt litt på andre armen også. Det klør ikke, og føles som blindeskrift å ta på,men huden er ikke tørr. I dag har hun hatt litt feber-på det høyeste 39,dårlig matlyst og litt sutrete-men ingen feber de tidligere dagene. Vi var til legen med henne og han sjekket henne for streptokokk bakterier og røde hunder,det var ikke det. Han meinte ho hadde den 6.barnesykdommen (også kallt den 4.barnesykdom) noe som ikke stemmer da hun har hatt denne før-og den starter jo med 3 dagers feber og så utslett på overkropp etter det.

Hun har hatt noe lignende før på innsiden av låret-rett ved bleien på ett lite område.

Så lurer no litt på hva det kan være.

Tiny-lurer på om jeg skal prøve å få klipt deg til helga jeg-tror ikke vi skal noe spes-må høre med sambo, og MTG da. Evt. lørdag kl 17-men må dobbel sjekke med sambo. I tilfelle en eller anna plan jeg ikke har hørt om.

Har alle det bra?

Skrevet

JAAAA, jeg vil klippes i helgen!!!!!!!!!!!!! Er syyyykt lei denne hårtusten oppå hodet...

Skrevet

Hei til alle!!

Var innnom helsestasjon i går og veide og målte rakkerungen i forbindelse med 20 mnd dagen på mandag og smultringen veide 11545 gram og var 82 cm. Så vet dere det også:)

Noen som veide og målte sine rundt 20 mnd?

Skrevet

nei, glemte måling.

Vi drar på strand på lørdag trur eg, om noen vil slenge seg på. Gitt det ikke er 20 grader og regner da;)

I dag er det 12 år siden M og jeg ble sammen...hmmm

Skrevet

Jeg er vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarm!!!! Phui!!!

Gikk og la meg litt i senga i sted, kjente jeg var litt trøtt. Pleier aldri å sovne uten å måtte kjede meg i søvn (se på tv eller lese eller no), men nå lukket jeg bare øynene og vips så våkna jeg en time senere... og middagen var klar. Snille gode nt som er trøtt og sliten selv i dag. I morgen tar mamma og pappa Linea noen timer så vi kan ha fri begge to.

Var hos legen i dag og ingen ting er uforandret. Legen var bekymret for nt oppi det hele, søte damen! ;) "Opplever du det som om han skjønner situasjonen din, eller blir han lett irritert e.l. fordi han også er sliten og gjerne hadde hatt behov for ferie etter mye jobbing den siste tiden?" hehe. Fortalte det til nt og han sa med tydelig påtatt tone: Bra det er noen som bryr seg om meg! ;)

Ama, de prikkene til Leo minner om det Linea hadde etter påske. Hun hadde ikke feber da og vi har i grunnen tenkt at det var reaksjon på penicillin. Hmm... Vi behandlet det en liten stund som om det var brennkopper, men det ga ingen effekt. Kan det være molusker? Det er også noe sånn utslett greier?

Lykke til med ny sveis, Tiny! Skulle ønkse det var meg. Skulle gjerne hatt en proff som kunne gjort noe med håret mitt altså, ser jo helt på tryne ut nå. Har aldri hatt noen frisyre, bare forskjellige lengder og litt forskjellige nyanser av brunrødt...

Grattis med dag, Mol! Blir vel noe på deg i dag da kanskje? ;)

Skrevet

* vet ikke hva Leo har jeg, det høres merkelig ut

* stakkars CE som har sånn dum hud, må få hjelp til hud! T-skjorte-forbud? Litt nasi det vel? Må man si fra i barnehagen at det er ok at de kler av de i løpet av barnehagen? Eller, hvorfor gjøres det forskjell? Ei på avdelinga gikk i bare bleie, mens gutta hadde det samme som de hadde på da de kom (sandaler, sokker, shorts, t-skjorte, solhat). Kunne tatt av sokkene i det minste? Eller må man si fra om sånt?

* 12 år er lenge. Jeg var 12 da jeg fikk søster.

* 98 er digert! Bruker O det altså?

* Jeg skjønner ikke helt at du syntes vindens skygge var kjedelig, cat. Den var jo ikke det...

* A og E sa "Mia" i dag. Det er første navnet jeg har hørt som ikke har vært mamma og pappa. Mia går i bhg. Ikke farmor eller noe sånt, men Mia. Jaja, søt jente det :)

* Jeg vil også ha nytt hår. Skal til fotpleie på onsdag, er ikke helt det samme, men blir digg det og.

* Gutta har aldri tatt av seg bleien. De er nok litt retarded.

* Kos deg med magen og innhold mens du har det! Ikke slå meg, men det er jo litt rart når knøttet plutselig ikke er der lenger. Litt sånn fattig trøst, for du føder snart vettu :D

Æsjamegæsjadegæsjabæsj! Jeg er IKKE påvirket av mitt miljø.

Skrevet

Men du sessa.. Hvis du skal føde 06.07.08 så burde du kanskje begynne å tenke på saken.. Du har jo selvfølgelig hele dagen på deg i morgen også. Kanskje du skulle begynne å kjenne noe i kveld? ja, det tror jeg. For kommer ikke linus da i løpet av morgendagen så er 07.07.08 en kul dato også;)

Vet ikke helt hvorfor jeg synes boka var kjedelig jeg, svana. Men den var bare det. Skal si at jeg aldri leste den helt ferdig, så kjedelig var den. Men leste litt over halvveis.

Har forøvrig nettopp lest Havets Katedral og den var ikke kjedelig. Veldig bra bok!

Skrevet

Men, men.... får vel ha sex i kveld, da... for det er gøy med denne magen! ;)

Har parkert L hos mamma og pappa så vi har barnefri hele dagen i dag, og nei orker ikke ha sex på dagen... Syntes nt fortjente litt ferie også. Han skal dra ut og blade en liten runde nå mens jeg skal driste meg til å vaske bad... kommer til å være helt utslitt etterpå, men kanskje det setter i gang nor. Mamma og pappa drar på tirsdag så hadde jo vært greit å klemme han ut før den tid... Send meg noen gode tanker a!

Skrevet

Leser og kommenterer etterhvert jeg nå... vært på ferie en uke...

Uffa sessa:( Passe på deg selv nå! Jeg har aldri gått fulltid jeg, så vet ikke helt hvordan du har det, men slapp av!

Mo: blir ikke noe av at du holder kjeft seff, toget er i hovedstaden 20.47 ca og kan helt sikkert møtes for en kopp kaffe (er jo ingen som kan drikke lenger..haha) eller noe for også bytte penger og twvarer:)

Jeg er i Oslo 6/7 juli og kan møte folk mandag kveld etter 21.00 og kanskje fra 12 til 18 eller noe på tirsdag..... GI LYD:)

Cat: min er godt plassert i str 92 med sko i str 23........ Han kan godt bruke 98 også, men da må det ha strikk i livet siden han er litt smal i livet:) Grattis med ord og skritt hos spaden:) Herlig! Jeg har bestilt tre nett fra rettinett...... verver forhåpentligvis et par tre stykker så jeg får en til etterhvert:)

Sv: hvem nett bestilte du da????? (kasseten og flip&tumble og Envirosax Kids Baa, Maa & Paa)

Jeg blir heller aldri fornøyd med svaret til dattera når jeg spør om hun savner meg altså;) (Jeg savner henne noe heltjævligog syns egentlig hun kan gråte seg i søvn når hun er borte...hehhe)

Må sove litt, lese resten i morra:) Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...