Sessa ruger igjen... Skrevet 19. juli 2008 #251 Skrevet 19. juli 2008 Så mye artig man kan finne på når barn ikke vil ut!!! Har blitt ropt på av skravlere en del i det siste, fordi de mener jeg burde føde snart (skjønner ikke det), så har fått vane med å søke på nicket mitt hver dag. Så gjorde det nå og gikk til siste side med Sessa søk (sånn for moroskyld) og der fant jeg jaggu meg første tråden som jeg skrev skikkelig i. Og jeg kan herved avsløre at det VAR 1D som ga meg Sessa forkortelsen først! (Beklager Mol! Det var jo det jeg mente å huske, men...) http://www.dinbaby.com/forum/thread/8907064 (sånn litt før midten av siden) jeje, men jeg er glad i deg for det, Mol! Du skremte jo Sessa ut på langtur! Det er bra jobba altså!
Amabolla Skrevet 19. juli 2008 #252 Skrevet 19. juli 2008 I dag er det 200 dager igjen til termin!! Hehe:) 1. legekontroll på mandag og privat UL er best. tirsdag uken etter:) Håper alt er fint! Og sessa- veit du at det er vanlig at babyen skal ut den en gang-du kan ikke gå rundt å holde den inne vet du! Fød nå
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. juli 2008 #253 Skrevet 20. juli 2008 200 dager igjen! Juhu!! Kan ikke si jeg er misunnelig, men samtidig... hadde ikke gjort noe å ha en liten søt mage og kropp som orker mer... Jeg har -8 dager til termin lørdag 12. juli! blæh!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. juli 2008 #254 Skrevet 20. juli 2008 ...og grattis med dagen til Herk!
*1D* Skrevet 20. juli 2008 #255 Skrevet 20. juli 2008 heiswann seisann:) Hedemarken frister med regn..... haha sitter på data`n til Simba (eller ved som noe sikkert kommer til å kreve av meg at det heter...må passe på nå som jeg starter skole til høsten..) Har det helt strålende, bortsett fra at alle har vært mer våte enn vi først ville....og alt pga regn altså (så det ikke blir noen missforståelser der heller) Sessa: Rekker du det den 20????? gå for 25 du, da blir det liksom 2+5= 7 og juli og 08..... eller26 hvis det heller passer.... lykke til uansett:) Også var det koselig at vi endelig fikk svar på den evige diskusjonen om hvem som døpte deg her inne;) (hihi, ikke nøye altså, ihvertfall ikke når jeg vinner!) Cat: godt ferie!! Herk: grattis har inne også Ama: bare 200 igjen, halveis til 100;) Tine: herlig med ferie endelig? Pt: Lenge siden nå! MtG: hvordan går det med spiren? Hils G fra T ivhertfall:) Simba: sees på stua;) hihihihihi Mo: hihi, vi lå på "hotell" natta etter også vi..... har vært lite som skjedde etterpå da.....ikke helt det samme når man sover vegg i vegg med de man bor hos på ferie...også tenker vi hjem for å prøve rydde litt til høsten vi også, mamma`n trenger lekseplass når skolen starter:) Svana: Heisann, hvordan går det med EA? Klem Nå på jeg stikke altså.....se litt til vertskapet før vi skal legge alle ungene kanksje:) Tør jeg foreslå ny tråd???? Noen som kunne tenkt seg 40????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå