Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grarulerer så spennende Tiny!

ja men cat ingen i 09 får helt kule datoer:)

Syns o har kul dato jeg.

Hvor i verden er det vi skal i morgen da? lete på tråd.

1D jeg har svart på det jeg har fått av meldinger jeg altså, men beklager veldig om jeg ikke har svart deg IKkE meningen altså!!!! Sorry.

jeg har vært hjemme i dag og i går så jeg føler faktisk at jeg er litt bedre i formen. Det er vel bare et bevis på at det var fornuftig å ta det litt med ro.

Med det inneklimaet på mitt kontor så er det helt ekstremt forferdelig å være der.

Noen DVDer dere anbefaler til barna da?

Trenger noen tips om det blir drittsommer.

O liker musikk.

Tilla tok stingene i går og såret ser fint ut om det er av interesse for noen, nå kan hun trolig få lov til å bade til helgen.

Det blir bursdag 13. juli Tiny?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis, Tiny! Det var det jeg sa!!! ;) Jeg ser poenget til Cat, derfor synes jeg det er litt greit at Linea ble født 03.08.06... Synes det funker på et vis, 3 er et oddetall jeg kan like... ellers er partall liksom finere på et vis i mitt hode (har bursdag 31.01. men tåler den likevel...). Er veldig usikker på når jeg burde føde nå. Noen synspunkter, Cat? Terminen er 12.07.08... Burde vel egentlig føde 6.juli, eller hur?

Har geox sko til Linea også, endte vel opp med 23, hun vokser ikke så fort i bena så regner med at vi har sko helt til vi går over til vintersko. Sandaler kjøpte vi i 22, for ville ikke ha for stor glippe foran på de liksom. Ser for meg en del knall og fall med glippe.

Fantastisk å høre om sv.far, Ama! Hørtes ut som en mann med glimt i øyet! ;) *klem*

Har vært hos legen i dag og proteinet er borte, bt har gått ned og jeg har til og med gått ned to kilo... Så da er alt ved normalen igjen. Bare å vente på at noe skal skje nå da.

Skrevet

Klem til ama.

Jeg må le av gutten min som så på elefanten på barnetv i dag og ropte "mimmi" haha.... (betyr ikke mormor, men Jimmy! Etter slipp Jimmy fri....og først nå har jeg lagt merke til at gutten faktisk kaller elefanter jimmy.... dårlig mor? )

Grattis Tiny!!! UNgene kommer som perler på en snor her..... Redd jeg blir smitta hvis jeg henger her for mye..... Er vi 4 som ikke er på feita nå? Hvem av dere andre 3 skal ha til neste år? (som i 2010) Jeg har lagt opp. Hmmm.... og hvor mange var det hver av dere skulle ha igjen?

Jeg har vært på legevakta og fått medisiner på forstøver..........that was a first.... jeg har luftveisinfeksjonsutløst astma....(blir annpusten av å si det!)..... Sliter med søvn og pust og hoste og blæ..... Hjemme alene er jeg med ungene hele uke også......søss har egen syk unge......og svigermor ligger til sengs med amadritt.......hurra.

Skal spise ostepop og drikke cola i kveld!!! Lenge siden sist..Tror jeg har noen walthers mandler i kjøleskapet også....og lakris racerdekk:)

skal være på msn i kveld....noen som vil slå av en prat.... kan ikke love baylis...men er vel så få som kan drikke uansett;)

Skrevet

Lilligen lærte seg slengkyss i dag:)

Snakket med mamma på webkamera, og han tok helt av på mormor og nuss og hender over alt:)

Skrevet

Hei alle! Jeg har to gutter som ikke vil sove.

Gratulerer så mye Tiny!!! Her er det jo bare smækk-smækk, leste jo akkurat at dere skulle begynne å prøve joo. Brukte jo et halv år vi da, men fikk jo bonusbarn så var vel verdt det. Du får håpe på twins!

Hvor mange er det her som ikke skal ha kids til neste år? *rekke opp hand*

*amaklem* synes du skrev det så fint :)

Sessa skal du ikke føde snart? Jeg tror det, nemlig.

Gutta har også geox, 22 og 23. Men de i 22 er litt store, så jeg antar at A kan bruke de i 23 til våren, hihi. 25 _er_ stort.

Duplo er fantastisk! De ville ikke spise middag fordi de var opptatt med å bygge.

Skrevet

glemte å le av de dyre føttene til Leo, hun får sikkert skodilla som voksen jente og og da blir det dyrt, men da betaler hun det jo selv.

Fikk meg forøvrig 3 par sko (friis company) til 500 kr til sammen til meg selv,

O bruker 23 -24 i sko og har nå sitt 2. geox par det første fikk han i fjor og var str 22.

Nå har han snart vokst ut av de i 23. Sandalene er av et annet merke og i str 24. passer bra de nå.

cocsene har vi 3 par av og er O sitt favorittskotøy.

Skrevet

Hei.

Først og fremst; takk for alle klemmer og smsér! Og til Herk: tusen takk for blomster-de var kjempefine!

Begravelsen var veldig fin. Sambo holdt tale og vi sang "så lenge skuta kan gå". Nå er jeg sliten og kjenner jeg synes det er godt å ha fått det overstått. Nå ser vi framover,med noen vonde tilbakeblikk.

Gratulerer igjen Tiny-dette var morro:)

Leo kan fint bruke str 24 i sandaler,men ikke i sko gitt.

Jeg fikk meg 2 par El Naturalista sko jeg i bursdagsgave-eller jeg kjøpte de selv da,men for bursdagspenger.

Trøtt jeg,vi har bestilt kinamat-spise og så sove. Og vi HAR så mye pyntaskiver i kjøleskapet!

Skrevet

Jeg er sliiiten jeg...

Har vært hjemme med febersykt barn idag. Hun hadde feber igår kveld, men den var borte idag morges. Har vært slapp og sliten og sovet masse, men hatt ganske mye energi til tider. Mor blir sliten av slik..

Jeg har fått solgt vogna mi :) La ut quinnyen på finn på søndag kveld og nå er den allerede solg :) Har bestil meg ny vogn fra usa, men det tar jo sin tid å få den da... Har bestilt meg en svart/rosa oth urban jungle!! Gleder meg til den kommer!!!

Til helga reiser vi på hytta og slapper av litt. Om noen skulle hatt lyst til å slenge seg med, er det bare å gjøre det. Har ingen planer annet enn å være der og shoppe litt svenskemat..

TWP er i bhgn imorgen herk.

Skodilla ja.. Må telle over hvor mange sko Tiril har jeg snart, for det er fryktelig mange.. Mamma kjøper sko til henne hver gang hun er ute og reiser og det har liksom vært noen ganger dette året da... Har fler par enn meg nå tror jeg. 21 synger vel på siste verset her nå, så må vel opp i 22/23 straks tenker jeg..Crocs er favoritten over alle her også! Og "tøvler med pikker" (støvler med prikker)

Skrevet

Høres ut som en fin begravelse, et fint punktum. Trist dette, håper livet bare smiler til dere framover nå. Det unner jeg dere virkelig.

OTH skal jeg ha når jeg er noen-og-tredve, bor i stort hus og har en søt liten jente ;-)

Gutta har jo ingen sko skjønner jeg. De har bare et par joggesko, et par sandaler, et par støvler, et par pensko og to par skinntøfler hver. E sine sandaler i 23 er nesten for små som om Leo har noen til overs tar vi gjerne i mot ;-)

Nå er det en liten stund siden jeg hadde syke barn, men en ting er sikkert, man oppdager hvor deilig det er når de er friske, hehe.

Har jeg sagt at E er den mest dedikerte lille fotballspilleren jeg vet om? Han gjør nesten ingenting annet enn å sparke ball når vi er ute. Han løper rundt og smeller til. Er blitt flink til å sentre allerede :-D

Skrevet

Skjønte at det ikke VAR pikkker da tiny (dt var også det med å finne ut hvor denne barnehagen er :))

Fint dere fikk blomstene. Skjønner dere er slitne, hvordan går det med sambo nå? ama?

Vi var ute og gikk tur i sted Tilla som er veldig glad i pinner fant seg en pinne på ca 3,5 meter akkurat passe syns Tilla, jeg delte den i tre og dermed ble det pinne til O også så nå har jeg to pinne-barn

Blir det noen fler auer Sessa?

sessa ønsker du besøk så er jeg hjemme om dagene, kan lage lunch til deg jeg:)

har du noen link til vognen tiny hva må du betale? Hva gikk quinyen for?

sessa skal du ha søskenvogn?

Skrevet

Ama... ja. .... Du er i tankene mine amami. Det er dere alle.

Gratulerer her og Tiny. Føler meg som bladet av et firkløver nå jah.

Hvem som skal ha? Vel. Planen var en gang våren-09 barn. Altså rulle i høy sånn juli/august. Tviler i grunn sterkt. Rekker ingen hender i været på noenting, for hvem vet hva livet bringer.

1D...du er ikke på sånn btw. (med mindre jeg er blokka) Og ja glemte trykke send. La meg vel rundt 24. Blowyou og sånn.

Bhg kommer på en pm:) Veldig greit å finne, ellers er det bare å ringe så guider vi deg frem (gjelder alle som trenger det da) Hyggelig om du tar deg en tur Ama, men skjønner om du er sliten og vil være hjemme.

E har spydd ut senga si i kveld. Kommer ikke i morgen, og er derfor heller ikke med på twp:) G har ferie, så han kommer heller ikke.

Kan ikke til helgen Tiny, men takker for tilbudet:)

Blir jo ikke sååå bra dato med 3 dager etter Sessa...

E bruker 22. Noen 22 er for store, de fleste 21 er for små. Teit. Har joggings, støvler, sandaler, crocs (Leo sine) vanlig gåsko. Har dilla på å ta ut sålene, så et evig problem. Og nei kan ikke lime dem, for blir nok ikke helt jamt, og må stadig ta ut og tømme par kg sand....

I dag var barnet mitt rent da jeg hentet:)

Vil ha ny vogn. Sånn som på messa.

Skrevet

Jo og her er hora di!

Merkeligste party ever!! Skal ikke gå inn på detaljer....

Hadde fin pulesveis og to fine spermslintrer;) Fant ikke veien og måtte tisse. Fikk mange blikk på bensinstastjonen....

Korsett (sort-blank-ala Madonna) Nettingstrymps. Belte (les miiiniskjørt(ola)) Høyhæla. Gullsingeldangel i ører, hals og på arm.

Jeg drar ikke ofte på ting hvor jeg ikke kjenner noen. Tar isåfall med meg Tiny..hehe. Hadde jeg ikke tatt et par sånne sjanser hadde jeg ikke møtt dere, så greit nok:) Havnet på få, om noen nachspill med kun fremmede gitt. Er generelt ikke noe nachspillmenneske. Dog mindre hemninger sof slikt i fylla. (sku visst hvor bra jeg drakk mens jeg vente på cat på J&H)

Ble full, men ikke overstadig på lørdag. Sov over. Gjorde de fleste. Mye rare folk der ute i verden. Greit å ta flere barrierer på en kveld, sant 1D? ;)

Nei får legge seg vel.

Skrevet

Hvordan sånn som på messa molle:)

Jeg ringer om jeg trøbler jeg vøtt

Kommer lille T ? O må bli med siden jeg sa at T kunne jobbe siden O skulle leke med Dere :(

er 22 for store :) fnis

Pensko har O også de er han meget stolt av.

Det har hendt at O har sovet i Cocs i sengen sin:)

Tenker på dere ama, hadde vært hyggelig å se deg i morgen Leo også! Skønner om dere er litt utlada.

O er pappadalt

Skrevet

Herregud som dere skriver da??

Koser og klemmer på ama, og litt på tilla som har tatt stingene:)

Linea har nok et sted mellom 20 og 25 par med sko tror jeg. Men er en del ræl og sånne billige stoffsko fra hennes og sånn da.

Tja, vet ikke når vi skal begynne på nummer 2 jeg. Hadde jo tenkt til følge avtalen om vår 09 barn, men her er det jo bare svikere, så den avtalen kan vi jo legge død! Så da vet jeg ikke. Kanskje i morra, kanskje til jul -who nows!

Tenker du kledde å være hore jeg molle, sånt som kler deg vøtt;) Noen har det bare i blodet, andre ikke;)

Kommer ikke i ettermiddag med mindre noen henter oss. Skal kjøre ned å levere bilen på verksted nå.

Hvorfor skal dere dra på hytta denne helgen da, Tiny?? Hadde passet mye bedre for oss om dere hadde reist neste;)

Tok ny permanent og klippet meg nesten kort på mandag. Har hår til haka.. Veeeeldig uvant for en som har hatt langt hår lenge. Regner med jeg casher inn hårklippen du skylder meg til høsten ama, alltid greit med en opprydning i hårmanken etter sol og sommer:)

Skrevet

Ama!! *stor klem* Begravelser er tøft og deilig på et vis. Dere får kose dere masse med minnene. Har bilder av alle som har gått fra oss den siste tiden på pianoet. Er så koselig å se de blide ansiktene til morfaren til nt, farfar og mormor når vi går igjennom stua.

L har bare joggesko og sandaler som er passe hun. Tøfler fra i vinter brukes ikke lenger, de er kanskje for små til høsten. Blir vel noen flere sko når hun begynner i bhg. Hva er lurest for å unngå å loppe seg helt på sko? Cherox, vintersko, gummistøvler....?? Bra hun begynner i aug så det er litt tid før vi må kjøpe dresser og varme sko og sånn... Har vel stort sett det hun trenger til bhg sånn som det er nå, og digg å slippe å gå på shopping med en gang Linus er ute liksom. Selv om det sikkert er lurt å få unna det som er mulig å shoppe mens nt er hjemme (hvilket han er ut aug).

Joa, Svana! Burde vel føde snart, men er jo ikke akkurat best på å føde til termin, da. Gikk jo 12 dager over sist! Ble forresten ikke gravid på første forsøk denne gangen, eller sist gang for den sakens skyld. Ble vel gravid to mnd etter pilleslutt sist, og denne gangen sluttet jeg i juli eller noe, men ble ikke preggis før i okt. Men så planla vi ikke så nøye heller. Var det at jeg hadde mensen annen hver uke som gjorde at prevensjon uteble og vips så var man gravid gitt. Jaja... ;)

Har siktet meg inn på 06.07.08, altså neste fredag, men det spørs! ;) I så fall får Nt full uttelling av ferie/perminsjonen sin. Han tar ferie fra da uansett! Men fin dato da! ;)

Takk for tilbud, Herk, men det går fint altså. Kjenner at alt som skjer uten om vanlig rutine egentlig bare fører til stress, hvilket ikke er så lurt nå kanskje. Har mamma i nærheten så får mye hjelp der, da. Ellers er Linea flink til å leke selv så jeg kan ta pauser på sofaen. Svigerinnen min kommer hit på fredag og tar med seg Linea på en lekeplass antagelig, hjelper på litt det. Og så er det helg igjen og da trår nt til, og på søndag skal vi feire 1 års dagen til lille E, nevøen vår. Det blir moro for L og slitsomt for meg og sikkert sånn passe slitsomt for nt også som både må stri med meg og henne.

Vurderer lekeplass i dag også, men har ikke kommet i gang med dagen ennå. L våknet to ganger i natt og var tørst, antagelig pga tett nese, så hun sov helt til 8:45 i dag. Mens vi satt i stua og spiste frokost ringte en venninne og vi skravla i 1,5 time eller no. Så nå ligger jeg fortsatt udusja på sofaen og slapper av. Deilig! Mulig tur til lekeplass utgår likevel... Stress med å gå ut og bort og følge med og i det hele tatt... Nå fikk jeg nettopp telefon fra mamma og så var enda en halvtime gått... Tror det kanskje blir med en kort tur ut på terrassen i dag. ;) Høre med nt om han har lyst til å komme hjem litt tidligere i dag kanskje, men han skal ha møte i morgen så han må sikkert forberede seg litt.

Har ikke hatt mere aue.....

Skal ha carena double swing søskenvogn, for regner med å gå til bhg hver dag. L synes vogn er kjedelig så blir vel noe bestikkelser tenker jeg. ;)

Hørtes ut som om du var en fin fin hore, Mol. Du tok den i hvert fall virkelig ut i helgen. Hadde antagelig ikke overlevd noe sånt, jeg. Nerver og alkoholkonsum hadde tatt helt knekken på meg. ;)

Var det noe mer som skulle kommenteres? Jeg stikker i hvert fall i dusjen, jeg. hefdas!

Skrevet

Syns jeg ser for meg en strandet hval i sofaen når du skriver Sessa:)

Skulle sove i dag jeg men har gått en timestur med Tilla og nå må jeg snart jobbe. Ser dykk seinar

Må huske adresse ja,

Skrevet

Ja det er krise Herk!! For du kan jo ikke bare ringe meg;)

Fin fin hore-haha kan man si sånt? Det ligger ikke i blodet mitt cat. Jeg er i grunn mer ludder. Eller eeegnetlig mer en player;))

Henter deg jeg vett. Ringer deg el no senere.

Skrevet

Jammen hore, ludder, tøs, player, slut, mamapimp er i grunn i samma gata, så har du den ene loppa i blodet, så har du sannsynligvis litt av den andre loppa også;) Ikke noe å skamme seg over det;) Alle kvinner er til salgs, det er bare til hvilken pris som er forskjellen;)

Menn er gratis, så de er enda verre;) Hvorfor denne samtalen i det hele tatt??? Jeg er rar.

Vurderer i grunn prostitusjon selv. Må spe på feriekassa litt.

Joooooo, det glemte jeg å si i sta. Sessa, 06.07.08 er jo en litt morsom dato, men du har i grunn et stort utgangspunkt for å få Cat-godkjente datoer du da. Alle som er født den 1. i en eller annen måned er godkjent. Så det vil si at det er en av disse datoene du må ta sikte på for å være kul: 01.07.08 - 06.07.08 - 07.07.08 - 08.07.08 evt. 14.07.08. (14. er også aaaaaaltid godkjent, for det er en finfin dato å føde på;) (jeg er jo født 14.06 vettu;) For guds skyld ikke fød den 9. 11. eller 13. 17.07.08 går til nød også an. Så mye senere enn det føder du kanskje ikke? Håper ikke det.

Når sånn ca caller du meg da mol? Var det 17.15 det begynte?

Skrevet

tfs

Begynner 17:15. Har en haug pøls. Og litt kak:) Så trenger ikke ete middag før dere kommer. Ingen som kjører om Haga til twp? hehe.

har så vondt i hodet at jeg blir sprø. Tatt pills, men hjelper lite.

Skrevet

tfs back, hora mi;)

Den med haga var ikke jeg med på... *dum*

Jammen, da spiser jeg ikke pøls hjemme før du henter meg da;)

Spis mer piller, drikk masse vann.

Skrevet

Dere som var hos meg og handlet på sist party, husk å ta ut cash til dama i dag da:)

Skrevet

Noen her som har bilder av meg når jeg gikk gravid? Altså hvor magen synes ganske tydelig?? Blir sååå happy hvis noen har det altså:)

Tiny, kan ikke dere reise på hytta en annen helg da, også kan du komme hit å scrappe på lørdag.. Jaaaa!!

Skrevet

Bare jeg som skravler her jo...

Har hatt besøk av amabolla med lille store Leo på formiddagen i dag vi:) Veldig koselig:)

Mamma kommer og henter oss etterpå og da skal vi ned å hente bilen som har vært på service, hatt EU kontroll og skiftet bremseklosser og skiver foran. Spent på regningen i grunn... Han på verkstedet tippet på ca 6 lapper, og det er i grunn en grei pris for alt det vi skal gjøre, selv om det gjør et dypt innhugg i feriekassa, men problemet med å ha bilen på verksted er jo at det alltid blir mye dyrere på grunn av ditten og datten!! Så nå er jeg spent!

Skrevet

JEG ER UTEN MOBIL!!!!

En eller annen som har den, for det ble svart noen ganger, men ingen som sa noe. Mulig man får fatt på den. Kriiiise, spes nå!!

Men iaf, derfor jeg evt ikke svarer folk. Om noen trenger få tak i meg av en eller annen grunn har jeg et nr. til. De som ikke har det kan få det av 1D. Eller evt Ama tenker jeg. Mulig fler har det, har ikke oversikten jeg. MtG har det vel, om hun har det på den mobben hu finner da;)

HAT!!

Skrevet

Uten mob = KRISE!!!

Husker du hvor du hadde den sist eller? Jeg så du hadde den på tw-party i går. Husker du om du brukte den etter at vi forlot bhg i går?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...