Molait Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #151 Skrevet 20. juni 2008 Datt av..hvordan hinter du? Hvorfor ler barnet mitt ihjel seg om jeg prøver synge? Drar du med deg noen på onsdag eller?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 20. juni 2008 #152 Skrevet 20. juni 2008 Jeg hinter ved å si "kan du henge opp det nye medisinskapet mitt?" Og ingenting skjer.. derfor tror jeg ikke han tar hintet;) Han ler sikkert fordi du synger forferdelig. Det gjorde alltid milla når hun var liten og jeg passet henne og skulle synge for henne til kvelden. Kommer nok alene på onsdag. Ja muligens med barn da.
Molait Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #153 Skrevet 20. juni 2008 Tror jeg skal på hore/hallikparty i morgen. Ikke sikker på hva jeg skal være enda;) Er på Jessheim. Går alt til helvete står jeg brått på døra og ønsker sove sofa..hehe Stygt å le av noen som gjør sitt beste. Prøvde å danse til...da holdt han på å dette ut av stolen... Kom på det da forresten..hehe...vildere låne den LH en stund? E leker ikke mer med den nå og er sikkert ypperlig til snutt. Masse å gjøre og grei å gå rundt;) E har brukt maaaaange timer på den der. Fan..har du masse horeklær eller? (hehe) Finner ittno jeg:( Jeg er for prippen og pertentlig.
Molait Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #154 Skrevet 21. juni 2008 uh wtd og wtw?! Hore el hallik? Eller kanskje horemamma? og drar man virkelig? iiiiik! Litt gøy og men oh. Nesten svett av vilikkeskalikkemenmåbare! Skal du i kveld a?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 21. juni 2008 #155 Skrevet 21. juni 2008 Nå har jeg i grunn svart deg på det meste på telefon og msn da..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. juni 2008 #156 Skrevet 23. juni 2008 Hvordan var party?? Har skrevt til deg på tråden. Les der. Hvorfor regner det??
Molait Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #157 Skrevet 24. juni 2008 sliten. Merkeligste party ever!!! Regner fordi det er sommer. Har lest. Blædag!!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 25. juni 2008 #158 Skrevet 25. juni 2008 Blædag er dritt!! Og når det ikke regner og det faktisk er sol og forholdsvis bra vær, så blåser det stiv kuling og æsjebæsj!! Liker ikke vind, med mindre jeg er på sjøen i seilbåt og det er ikke så ofte dette tiåret kan man si!! Fortell fra party da!!
Molait Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #159 Skrevet 25. juni 2008 trenger i grunn ikke ta det på nett;) Og jeg henter deg etterpå jeg. E er hjemme. Drar rett fra jobb. Så da kan jeg svippe og hente deg. Er vel hos deg sånn 16:30-16:45 så har du noe å forholde det til. Melder når jeg drar herfra. Tar vel ca en kvart til deg. Blædag i dag og. Også er jeg lei over at jeg gidder å irritere meg, bli frustrert og være lei meg og stadig blø utenom og vondt i magen og hodet og ville spy stadig vekk!!!! Møkk assa!!! *gulpe*
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 25. juni 2008 #160 Skrevet 25. juni 2008 Bare å gulpe i vei det! Så Edvard skal ikke være med i barnehagen etterpå? Jeg må ha med Linea, T skal til byen å se fotball med jobben. Men er vel noen andre barn der også??
Molait Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #161 Skrevet 25. juni 2008 Oskar kommer jo da. Og mulig Tiril er der. Og om C fra bhg kommer så har vel hun to der. Om hun ikke lemper dem hjem. Men samma det da-snutt kan jo bare tusle..ja altså... rundt hun:) Fikk aldri svar på LH....
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 25. juni 2008 #162 Skrevet 25. juni 2008 Jeje, mobber du ungen min eller??? Ja, men da er det jo andre barn der da. Hva med Gabi kommer han? LH var det ja.. tja, tenke litt på det jeg. Jentungen har jo så sinnsykt mye leker og greier. Har fått seg sklie også nå.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. juni 2008 #164 Skrevet 26. juni 2008 Hatet er svart på. Passet buksa?
Molait Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #165 Skrevet 2. juli 2008 herregud..jobber eter driter og sover. Og legger/tar opp barn og rydder og vasker og woho for et liv. Har glemt å prøve buksa og jeg. Dji altså. hehe prøve den i dag:) Blir glad for gestene altså...selv om jeg glemmer alt med deg-haha:P jepp. har lite scrappting jeg da. Må ha et album og. Men om det er sånn til å sette inn holder det jo med ark først. Lage et par sider. men må jo ha bilder ut og. Se litt på det. Så kanskje vi kunne tatt oss en tur på kuben og satt oss et sted etterpå
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. juli 2008 #166 Skrevet 4. juli 2008 Hmmm trodde jeg hadde svart her jeg.. Var tydligvis bare oppi hodet mitt;) Ja hørtes ut som et kjempeliv du! Og du skal vel ikke ha noe særlig ferie heller. Blir vel bare noen dager til mor i august hvis jeg ikke husker feil? Og kjipern å jobbe sent når det er så deilig vær! Jeg og snutt har bare koset oss i varmen de siste dagene. Eller koset og koset, har en ungen som ikke spiser (vært sånn nesten en måned) og som jeg tror sliter litt med de siste tennene i første runde (selv om jeg ikke helt vet hvilken tenne hun driver og får, men ser i hvertfall at hjørnetennene nede ligger og presser). Hun har skikkelig tannbajs og hatt litt feber tidligere i uken og er litt sår og til tider litt sutrete. Men hun er ikke ekstremt ille da, men merker at hun ikke er helt seg selv. Hun begynner å bli litt bedre igjen nå da, så jo vi har jo fått koset oss litt disse dagene:) Prøv buksa da, treiga:) Hvis den passer er det jo greit å bruke den mens det er sommer;) Scrapping hadde vært moro. Men er greit å ta det sånn at man ikke blir forstyrret av barn. Og på kuben har de jo så mye fint:) Nå måååå jeg jo bare få ut fingeren når jeg fikk så flott album av tiny!
Molait Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #167 Skrevet 4. juli 2008 jaja 12 år....sukk konklusjon var at dere har kost dere? hehe Får se an scrap i helgen. Er jo sol og varmt til sent. Digg å være ute og. Skal vel til LS en tur i kveld. Mulig E sover borte. Og stranda på dagen i morgen. Usikker på kvelden i morgen. Er litt blæ i dag....
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. juli 2008 #168 Skrevet 4. juli 2008 12 år er bedre enn ingen år.. Hehe, ja det var konklusjonen. Godt du tok den;) Vi får besøk av kompis J i kveld, Mr T feirer feriestart (ja skal jobbe fire timer i morgen da). I morgen blir det nok ikke noe strand på oss. Tour du France starte i morgen, så må ha med første etappe og dessuten er det meldt masse regn:( Men er meldt bra til uken igjen da, men det hjelper kanskje ikke deg så mye.. Foreløpig meldt drittvær neste helg også, men det kan jo forandre seg, Hvorfor blæ i dag da? Varmen? Mobiltyver?
Molait Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #169 Skrevet 4. juli 2008 Hovedsakelig pga. 12 år.... Ikke at varme og mobiltyv hjelper på..hehe VARM!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 6. juli 2008 #170 Skrevet 6. juli 2008 Vel, nå er jo ikke varmen noe blæ lenger heller. Snakk om værovergang!! Liker ikke alt dette regnet:( Greit med litt regn, sånn for å vanne litt og sånn, men det kan da være grenser!
Molait Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #171 Skrevet 6. juli 2008 DRITTVÆR!!!!! And that all there is to say abuot that. (ref Forrest Gump..ja eller Bubba da) Jeg skal jo hente varer i morgen da.....TW. Need cash:) Hjemme? Kan jo stikke innom før jobb. Jobber sent i morgen. Skal litt stæsj først. Eller om du evt leverer i bhg til Tiny om du skal ut å farte.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. juli 2008 #172 Skrevet 7. juli 2008 Hehe, ja som du sikkert har skjønt så har ikke jeg lest på tråd før nå. Men nå vet du også at jeg har levert penger til Tiny i barnehagen også Ja, for et drittvær!! Bøtter jo ned heeeeeele tiden jo. Hvor kommer alt vannet fra? Jeg, T og snutt har vært på skeidar på alna i dag:) Fikk jo gavekort til bursdagen min, så da ble det nytt "maleri" i stua. Fant et kjempefint i brunt/bronse og sølv som gjorde seg over på veggen over sofaen:D
Molait Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #173 Skrevet 9. juli 2008 Trøøøøtt! Var på restaurant med ei lesbe i går jeg..hehe. Artig. Merkelig. God mat og gratis-hoho.
Molait Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #174 Skrevet 10. juli 2008 wiiiiii Fikk tlf fra sjef i stad. Fått fast jobb:D Det var gøtt nå. Er det da tid for søsken? hehe kanskje et par andre detaljer som må på plass først og.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. juli 2008 #175 Skrevet 10. juli 2008 Masse grattis med fast jobb!! Det fortjente du jammen meg nå. Regner med at det føltes godt:) Om det ikke er drømmejobben, så er det i hvertfall din jobb! Tid for søsken ja.. Tja, nå har jeg sagt opp nattevaktstillingen min da. Lurer på en annenhverhelg-med-en-kveld-i-uka-stilling i stedet. Tjener litt mer og har en høyere stillingsprosent. Kjipern å jobbe annen hver helg, men det går for en stund. Vi får se hva som er ledig på jobben min og om de vil ha meg da:) Men skal alltids klare å få til noe, skriker jo etter arbeidskraft i helsesektoren, så får jeg ikke jobb der, så får jeg det et annet sted. Men detaljer er ikke noe å henge seg opp i, hvis det er søsken man ønsker;) Var på aker brygge i dag vi (les tråd) og det var bare heeeeelt nydelig!! Snutt koset seg hjemme sammen med venninnen sin Sofie og hadde kost seg verre i følge mamma:) Höydaren var å betale 180 spenn i parkeringhuset når vi skulle hjem..... erre muli?? Har stått der flere ganger og da betalt 60-70 kroner og det er liksom greit, men da har det vært helg. Tenkte ikke over at det var ukedag og holdt på å gå i bakken!!!! Hadde ikke stått mer enn et par timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå