Gå til innhold

- - - Cat og Molait sin skravletråd nr. 3 - - -

Anbefalte innlegg

Skrevet

dønn sliten. Mye mas. utdr.lag i går. Klatring er kult da:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klatring er kult så lenge man ikke detter ned;)

Men nå sees vi snart da:)

Skrevet

Burde egentlig gratulert deg her inne først, men var så redd noen skulle kuppe innlegget/tråden min, så da ilte jeg til på småtroll først;)

Men GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN, SNUPPA MI!!!!!!!!

Vi feirer med nudler, springvann og tena en dag det passer seg sånn;)

Skrevet

Ja jøss!! Det viktigste er å vise de andre at du var først!! (ja jeg menre det seriøst..hehe)

Takker snuppa!

Hadde ratt holdt det gående...eller man hadde sovna;) Hadde du svart hadde jeg flira høyt! Kunne jo bare skrevet noe og avslutta med "ikke svar for nå må vi sove" hihi

Bedt av svana på middag jeg. Kanskje man skulle det? Hadde jo blitt noe spes og koselig på dagen. Jo greit nok å være med M, men det er man jo hver kveld....

Skrevet

Reis å kos deg du, men det har du kanskje allerede gjordt innen jeg svarer her? Jeg hadde nå valgt min kjære på dagen, selv om man er det hver kveld:)

Ryddet ganske bra i dag og støvsugd, men allerede titter hybelkaninene frem igjen... jeg gir snart opp!!

Skrevet

I morgen ettermiddag tror jeg du er min:) Har jo ikke tatt årets første ute-is sammen da:) Ta en bursdags-ute-is i morgen??

Skrevet

Cat's skravletråd nummer xxx

Men da blirre is etterpå da!! Johoooo!!

Skrevet

3 usle innlegg kvalifiserer ikke til egen skravletråd altså. Des. om du lager deg xxx skravletråder og bare snakker med deg selv har du seriøst problemer:P

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis :)

Skrevet

Right back at ya!

Skrevet

Takk til deg også.

Skrevet

Bare hyggelig!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan gikk det hos legen? Fått svar på prøver?

Skrevet

Næh, de drittprøvene hadde vært helt fine de. Så der finner vi ikke ut av noe. Må inn for videre undersøkelser på ahus, men er jo et års ventetid... Men kan jo ikke gå å være kvalm og ha "omgangssyken" flere ganger i måneden i et år, så legen min skulle skrive et strengt brev og si at jeg måtte prioroteres. Så da er det bare å vente på brev fra ahus og se hva som skjer.

Holder meg helt unna alkohol da det bare forverrer altsammen, også har jeg fått noen tabletter mot kvalme og magevondt på resept av legen. De funker egentlig veldig bra, for de tar vekk den verste kvalmetoppen som gjør at jeg spyr, så har faktisk ikke kastet opp på en uke!!! Men er jo fortsatt kvalm hver dag og energien er lik null stort sett og dritten er et kapittel for seg..

Skrevet

Joooooo, også fikk jeg med 4 nye pooperscoopers da... Da ble jeg jammen meg glad!!

Skrevet

Bare innom for å informere at jeg snart flytter over til bli gravid :)

Skrevet

Jasså ja, endelig klart å overtale gubben?:) Og når flytter du over dit da?

Skrevet

Jepp :) hehe...

Sniker nå sakte men sikkert over med mens 30. mai og første ikm 27 mai.. grugleder meg litt kjenner jeg..

Mandag drar vi til Kiel på kjærestetur. En liten bryllupsdagfeiring på etterskudd :)

Skrevet

Så spennende da:) Får håpe det klaffer like fort denne gangen da:)

Tur til Kiel hørtes deilig ut:D Skal Tiril kose seg hos besteforeldre da eller?

Skrevet

Tiril blir henta av svigers i barnehagen på mandag og skal være hos de 2 netter. Henter henne i barnehagen igjen på onsdag.. Gruer meg til å være borte fra henne mer enn en natt kjenner jeg..

Skal dere på f&b messa i helgen? Jeg har date m mtg på lørdag i 12 tiden UTEN barn.. Være med? Det er forresten pappatreff på hoppeloppeland fra 10 tror jeg..

Nei, nå skal jeg lalle... Har tidligvakt imorgen så skal opp 5.45...

Skrevet

Vi skal i konfirmasjon på lørdag vi, så får ikke vært med på messa :(

Skjønner du gruer deg til å være borte et par netter. Vi holdt på å gå på veggen når vi var på spa i sverige for noen uker siden! Og vi var bare borte en natt.. hihi:) Gikk greit på kvelden og alt sånn, men når vi våknet om morgenen, så kastet vi i oss frokost og kjørte hjem i vill fart!! Hehe, T er jo værre enn meg ;) Men misunner deg den kiel-turen altså, regner dere skal på Fantasycruise?? Det er jeg bare såååå lyst til!!

Men lurer på å ta en helgetur til Langedrag i juni da:) Skal visst være så flott på gården med alle dyrene der, leie hytte og koooooose oss masse.

Skrevet

Hei.

Sniker meg inn her for å skrive litt- har ikke lyst å rope det ut på den andre tråden heilt enda-selvom der ikke er så mye trafikk der.

Far til sambo fikk ett hjerteinfarkt i Spania, vi har nå fått vite at han også fikk ett hjerneslag samtidig. De la han i kunstig koma som de har avsluttet- men han vil ikke våkne opp. De har tatt prøver av hjernen hans og mesteparten av hjernecellene er død. Vesla sin bestepappa har egentlig forlatt oss,men kroppen banker fortsatt. I morgen får de vite når de kobler fra pustemaskinen og hva som skjer videre.

Så vesla og jeg sitter her og sørger. Vesla skjønner ikke så mye, annet enn att "besse" gikk inn på ett fly og at "besse" nå har "aua". Det er litt vel mye nå- 2008 har ikke fått vist seg fra sin beste side.

Men vi får håpe at 2009 har fine ting å by på- for min familie vil det si at vi forhåpentligvis får ett nytt familiemedlem å ta vare på-rundt sånn ca 04.02-09 (hvis alt går som det skal). Ikke helt planlagt,men likevel ønsket. Pratet med sambo og han virket glad sånn midt oppi alt det triste.

Vurderte om jeg skulle holde det hemmelig for dere,men fant ut at jeg nok uansett ville trengt å fortelle dere det om jeg mister.

Klem Ama

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...