Gå til innhold

- - - Cat og Molait sin skravletråd nr. 3 - - -

Anbefalte innlegg

Skrevet

GRATTIS DI RØY!!!!!

Rævrøy

Røykuse

Utrøysflod

Slimsrøy

Røyslam

Kjønnsrøyhår

Alt til ære for deg:D

Du ser ut som 17....

Bra nå?

Hvordan har det seg at alt blir så meget hyggeligere og høfligere overalt der ute, men ikke her inne?

moahaha for her får'n høra sannheta!! Æsj..og jeg skrev det om 17 jeg...jaja...du får leve på den da.

Når erre fest i morra? Ja og makan til frekke folk!! Dem forventer ratt kake og da ell?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Festen begynte klokken 15. For å si det sånn, det var fuuuuuullt her!! Men ble en meget innbringende aften, så skal ikke klage;)

Ja her inne får'n sannheta ja, og det kan jammen meg svi i røydoyshåra ja!! Men det får'n bare tåle når'n er så ung og lekker som oss;)

Skrevet

Fortell!! Ka fikk du? Fikk du pikk? hoho det rimer:)

Hadde ting vært litt anderledes var planen å stikke oppom. Type 5 min bare. Så du skulle få hetta over at det var fullt også kom liksom da 4 Ubudne gjester i tillegg:D

Hadde bare levert pakkesang og kosaklemma på før vi dro ut på byfest. Hadde vært noe det tenker jeg. Har du mye rester? Holder de til i morgen?

MtG har jo dagen i morgen. Ama i dag. Tenkte samle sammen litt da vett. Om ikke annet oss 5. Ama har nok igjen rester fra i dag. Så kan man ha et resteparty:) Drar enten til MtG eller Ama regner jeg med. Vet ikke når da. Etter legging kanskje?

Også er jeg hver dag i postkasse på leting etter inv. til 30årslagfestgreie! Eller du vil kanskje skulle kunne drikke igjen først. Vel...da kunne du ha sendt info om det da isåfall!

Huske TW 24 da. Gikk greit å låne bhg.

Skrevet

Var ikke tupperware den 25. da???

Haha, da hadde jeg blitt svett hadde det stått 4 stk på døra;) Men hadde bare satt dere i ærbe alikevel, så skulle nok gått greit;)

Fikk jo masse fint, skal vi se... gavekort på plantasjen (500kr), gavekort på spa/velværesenter (500kr), uteblomster, vibrator, kaffetrakter, cafebord med stoler til å ha ute, kjempefine smykker, digitalramme, gavekort på storsenteret (300kr) og 2 gavekort på skeidar på tilsammen (800kr), nytt kjelesett + 2000 kroner. Har jo fått noen forhåndsgaver også da. Hageputene blant annet fikk jeg av mamma tidligere i sommer, men fikk jo selvfølgelig litt i går også.

Det var det jeg kom på i farten. Skal gi beskjed om jeg kommer på noe mer..

Rester ja.. ikke så mye rester igjen, for pappa har jo bursdag i dag, så hadde mer alle rester dit. Men har faktisk en hel kake i fryseren, siden jeg lagde 2 av den ene. Jeg kan ta med den.

Skrevet

Kult. Masse! Oj! Vibrator? Og du svarte ikke på pikk....

Hvordan kake da? Ama hadde ingen rester. Hadde igjen 4 muffins..hehe. Tiny og jeg slenger sammen en bløtkake hos Ama, for det ville Ama ha. Også skal jeg høre om Idun har noen rester. OG vi er jo ikke såå mange og du er vel drittlei kaker? hehe

Vi er hos Ama fra 20-22:30. (ca da. måtte bare ikke bli hele natta for var så trøtt for tiden, vi blir ikke kasta ut da assa)

Skal du være med på gaven? Om du logger deg på msn kan jeg si mer der, for Ama leser her vett. DIN SNIK AMA HAHAHAHAH

Fant ut det var greilur ide, men greit å vite hvor mange som er med på den.

Kanke vi bare si at fjorårets gave til deg blir å vaske dassen og lage middag til deg en dag (en kveld T er borte) også får du fjorårets i morra? Jaaaaa:D Ypu just gotta like me....

Skrevet

Jeg har en sara bernard kake, kan med den:)

Jada, har blitt masse pikk i det siste, stort sett hele tiden:)

Vaske dass og middag sier jeg ja takk til:)

Har logget meg på nå, men det vet du vel siden du allerede skriver til meg..

Skrevet

Jeje, di ungrøy!!

Skrevet

Fole! Og en FOLE fin fole tenk:D

hoho hvilket ordspill!!! (den likte du vel Ama?)

2 dager hjemme og kaos på jobb. Vet ikke hvilken enda starte i så ender med at jeg ikke får gjort noen ting lzm. Pes.

Nei var da vel 24? For hun kunne ikke 25? Mener da det. Og Tiny sjekket med bhg den 24....

Begynne kampanje snart da:)

Skrevet

Ja og når skal jeg ha mensen da liksom? Greit å vite....

Skrevet

Jeg er akkurat ferdig med mensen, og burde ikke vi være sånn ca i synk nå?

Party er den 25. det var det jeg skrev i boka mi, for det var den dagen feriepengene skulle kommer, så da skulle jeg betale for varene som jeg kjøpte hos meg, samtidig som jeg skulle handle på nye party. Hun skulle jo på et møte på kvelden, så var jo også derfor vi skulle ta det tidlig. Snakket jo om at det var like greit å ødelegge hele dagen med jobb/party/møte for hennes del, enn at hun måtte ødelegge 2 kvelder den uken. Så jeg er sikker på at vi ble enige om den 25.

Skrevet

ja..men vakke det ift mandagen a? Djiiizez jeg må ringe den dama-hahaha

Skrevet

Jaaaaa! Har du snakket med damen eller? Jeg trenger litt avklaring på dato skjønner du;)

Men ville du ha den capribuksa eller? Den er kjempefin altså, bare litt trang;)

Skrevet

Rakk jo ikke det i går da. Var et svare styr å få rukket alt. Og når M-fjotten kommer hjem kl 18 og så drar på kamp med W..ja da ble det knapt å få gjort noe somhelst.

Skal få maila hu i kveld.

Dere får finne en dato for date og da:) Holder 1 år, så god tid. Kan kanskje drøye litt for nå skjer det så jævlig mye.

Komme prøve capribukse jeg:) (liten vits om den ikke passer lzm)

Fikk mensen NÅ! Eller i stad da. Heldigvis backup i skuffen på jobb. Jobber jo sent i dag.

Og no gæærnt med kopimaskina så den stifter ikke. Det er myyyyye jeg skal stifte. Dritkjedelig!!

E sovna i senga mi kl 8. (våken 6-8) og sov til 10:40!!! Leverte han 11:30 i bhg..hehe. Litt sen på jobb men pøtt. Ingen som merka:)

Også skulle du enkli få muffin med 30 lys i men Tiny og jeg glemte den. Lå i posen..hehe

Vel, får gå ned jeg.

Morna.

Skrevet

Sånn choclatechipmuffin eller?? for det er skikkelig NAM!!

Hmmm.. så usynk vi er på tr da plutselig???? På fredag er det 2 uker siden jeg fikk min.. Hvem av oss er totalt ute av kurs da? Må være deg tror jeg. Jeg er alltid uptodate vettu!! (yeah yeah!!)

Tenker vi prøve date etter sommeren jeg. Er så mye greier hver helg og kvelder og styr frem til ferien. Dessuten er kino en sånn typisk høstting:)

Skrevet

Var vanlig med sjokkis i. Den med bare sjokkis er mer smuldrete. Vanskeligere med lys.

Jeg fikk tr i dag..hehe så vet du det:) Er egentlig grei kurs her, men hadde en mellommens og. I en 3 dager el no. Kroppen som reagerte.

haha sommer i norge er jo høst;)

Skrevet

Sommer i norge er stort sett pyton. Men var da ikke sånn når jeg var liten? Da var vi jo og badet hver omtrent hele sommeren og hadde alltid knallvær de ukene vi var på båten og sånn. Nå er vi jo overlykkelige om vi får en helg med 20 grader og sol i juli!!

Trøtt jeg. Ble liggende å lese til klokka var halv to i natt. dumt i grunn.

Har du funnet ut hvilken dag det blir twp?

Skrevet

I knooooooooow!!! And it feeeeels goooooood ;)

Æsj, kunne ikke dere tatt en tur til mor di i midten av juli a???

Skrevet

For langt for en helg. Men spysyk unge og E som holder max halvtime og urk nei æsj. Og skal jo dit i august så da tar vi isåfall noe annet. Skukke dere til Danmark a?

Skrevet

Jammen var jo ikke noe ledige hus som passet til det vi ønsket. Var altforsent ute:(

Hadde jo bare en ferieuke felles med tinyfamilien og da var omtrent alt bort-booket!

Skrevet

ah ok. men det har jo ingen sagt til meg:) Ikke hørt noe annet enn at dere skulle jeg.

Var du på FB-messa? Har jo sånn gratis danmarksturkort. Flere av oss. Prøve få tatt en tur. Sikkert bare sånn rett frem og tilbake, men kan være skoj fest lell det:) Kan vi ta halve kvelden girlsa og halve kvelden boysa. Så er andre halvdel barnevakt og spiller kort på lugar.

Også skulle jeg si no men det er glemt.

Skrevet

Du hører bare det du vil høre du.

Nei, var ikke på messa. Svipptur med bajsebåten med unger på lugar hørtes slitsomt ut. Fikk aaaaaaaldri snutt til å sove når vi var i køben i pinsa.

Kom på det du har glømt a!

Altså, når man raper så man får dotter i øra, hva er galt da??

Skrevet

Må huske å utligne trøkket. Viktig det.

Æh..sære unge:) Men utover sommern er hu jo stor! Nuvel-vi prøver iaf å få til en tur.

Husker vaffal ikke nå mer.

Hører lite? sikkert bare dotter i øra.

Hva får en dverg som står mellom to nakne damer? Dotter i øra;)

Skrevet

Gitt at damene har dotter da...

Prøver å få gubben til å henge opp det nye medisinskapet mitt, men han skjønner ikke hintet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...