Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. august 2008 #226 Skrevet 28. august 2008 Hehe, har jo ikke så mye babyoppdateringer å komme med da.. Bytter uke på fredager da, så i morgen begynner jeg på min 9. uke.. Regner jo med å fortsatt være gravid selv om jeg blør en del fortsatt. Men blør mindra da og mere brunt. Føler meg gravid i hvertfall. Men ikke kvalm eller dårlig lenger. Formen er bra, bare litt sliten og trøtt. Blek men fattet som det heter.. Bæsjevaner ja.. våkner stort sett hver morgen av at jeg må DRITE!! Og da kommer det ganske så kjøpt og relativt løst. Sliter ikke akkurat med å få tømt meg for å si det sånn!!
Molait Skrevet 3. september 2008 Forfatter #227 Skrevet 3. september 2008 SYK JEG:(( Skrevet litt på tråd. Orker ikke mer. Fy så i ett det har gått. Og ny på job, på samme kontor og opplæring og folk og fe og alle er syke eller no og uuuurk!!! Hvordan går det med firmaet forresten? Lenge siden oppdatering nå. Snakker om Syt&Klag AS Slutta blø?? Fikk mensen en uke for tidlig. Ble dritsjuk og fikk mensen og visdomstann. Girru meg a??!!
Molait Skrevet 10. september 2008 Forfatter #228 Skrevet 10. september 2008 Bedritne greier!!! Godt man har levd en vinterdag før... Skulle noe trenges vet du hvor du finner meg. Love yah.
Molait Skrevet 12. september 2008 Forfatter #229 Skrevet 12. september 2008 Helvetes jævelgubbe!! Tror du ikke idioten drakk seg totalt dritings etter noen dager hjemme??!! Det tålte jo seff ikke hjertet. Jævla egofaen!! Vi skulle jo ned... Og ikke har han fått ut fingern og ordnet med gjeldsforsikring eller penger til begravelse eller noe. Fan så sint man kan bli på en død mann!!!!!!!!!! Dess gjør det jævlig vondt!!!!!!!!!!!!!!! Og at jeg ikke ringte kvaleden før....alltid hvisomdersom men halloooo. Og han var jo liksom bra nå så var fan ikke forberedt på at det skulle gå sånn nå.Drit og dra!
Molait Skrevet 24. september 2008 Forfatter #230 Skrevet 24. september 2008 Catta mi da... Så tomt uten deg her. Gøy med morramail igjen:) Ikke rukket lese den siste engang. Går i hundre her!! Sliten jeg. Lei jeg. Livet greit hos deg el?
Molait Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #231 Skrevet 2. oktober 2008 caaaaaaaaaaaat Kos med mail da:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. oktober 2008 #232 Skrevet 7. oktober 2008 Du skal liksom ha i både pose og sekk?? Både mail og tfs?
Molait Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #233 Skrevet 8. oktober 2008 Skal ha alt overalt hele tiden...så lenge det gangner gagner ganger(fan a klarer ikke skrive det ordet rett tror jeg) meg. (rart du i det hele tatt gidder å spørre....)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. desember 2008 #234 Skrevet 1. desember 2008 Goooood juuuuuul;)
Molait Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #237 Skrevet 19. januar 2009 Ittno godt nytt år? Er det tid for søsken snart tro? hehe Fortsatt på samme holdning...
Molait Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #238 Skrevet 26. januar 2009 Synes i grunn vi kan starte/fortsette på tråd snart jeg altså. Med noe kaffegreier kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå