Gå til innhold

- - - Cat og Molait sin skravletråd nr. 3 - - -

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe vi endrer overskriften avhengig av hvem som starter, søtt:)

Ja da er vi på nr. 3. Tror vi skal kunne klare 4 tråder på samme side med 300 innlegg i hver:D

Nja, greit å ikke være inne på tidforsøsken? om man vil ha fast jobb?

Blir hjemme i morgen jeg. Nesa tetta til og nå. Drit.

M tar med denne pc på jobb i morgen, og den andre her er noe mongo, så er nok ikke så mye på. Men skal da innom:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe er mye som er "søtt" her på denne tråden ;)

VÆSKESLIMKUSE!

Vi er i hvertfall på topp 10 på brukere her inne på tfs;)

Skal ut å gå tur i det fine været vi!! Sammen med hun venninnen min som bor her og sønnen hennes på 6 mnd. Han er allerede oppe og rugger på alle fire, så nå vedder vi på at han går før spaden;) Hehe, hadde jo vært litt moro siden han er akkurat et år yngre enn henne, ble født i okt. 07;)

Får gå å gjøre oss klare jeg da. Har akkurat dusjet og gubben jobber sent så han dro akkurat på jobb. Siden jeg har hatt tr og litt sånn, så bestemte vi oss på mandag at vi ikke skal pule før hotellrommet i morgen.... Så da går vi bare og klår på hverandre og er rent voldelige i ren frustrasjon!! hehehe litt søtt også:) Ikke pult siden søndag vettu, så nå er vi sprengferdige begge 2 ;)

God bedring da, kjipern å være syk nå som solen endelig titter frem da!!! Og gå å få deg sykmelding, så du slipper å bruke av egenmeldingene dine, greit å spare noen til sommeren om det skulle bli "krise" hoho!!

Skrevet

Ja tenkte det. Lå våken og ventet på at kl skulle bli 8 så jeg kunne ringe lege. Også var kl 10:30!!! Litt digg og. Så uthvilt vett. Og så var kl plutselig 12:30!!!

Sausa i dag. Har ikke særlig feber men så fort jeg gjør ting blir jeg helt kokt.

Husker ikke sist jeg..jo har ikke pult siden fredag vi. Og ingen av oss har tr. Men har snørr. Tels det?

Mongomaskin! Alt tar sååå laaang tiiiid!

Teit de 3 streka kom på neste linje da! Huske 4 neste gang:)

Mye søtt;)

RASSVANN!!!

Skrevet

Ja så da ble det ingen lege da eller?

Kanskje vi skal bytte ut streker med prikker? De tar ikke så stor plass.. eller stjerner eller noe. Er jo finest når de er på samme linje.

Har også mongomaskin, men den er bare treg da. Er vel litt av bakdelene med å ha en forholdsvis rimelig laptop, stappfull av alt mulig drit:)

Gått tur i 2 timer i solskinnet i dag vi. Digg med skikkelig vårvær da!

Snørr tels!! SNØRRDOYSE!!

Skrevet

FITTEBRØD!!!

Jo. Ringte kl 16 og dro på vakta i stedenfor. Koster litt mer, men ikke så ille mye. Fått sykemelding for i dag og i morgen. Er værre i dag enn det jeg har vært.. Får ta helga på meg. Blir ikke helt samme kvalitet på helgen min som helgen din vil jeg tro. Jeje skal på hotell om 3 uker da.

Fikk tr i dag:)) som du og skulle hatt. Så da vil jeg tro jeg er blitt ganske regelmessig. Litt godt og for glemte jo el under en akt her...

men stjerner vil jo og ta plass etterhvert... Er på samme linje her inne da:) Jaaa også svarte du på den ene tråden her etter at du svarte på tråden2 ellers hadde vi hatt tråder etterhverandre:D Tenkte det vett...la det ligge 299 på alle og så ta et siste innleg på alle samtidig-hahahahha når vi slutter av på dette forumet. Avskjed liksom. Hel siden med TRÅDEN! Da og i rekkefølge. Hadde faktisk vært litt kult. Hadde vi hatt HELE topp 10 lista og:))) REgner med vi rekker 10 tråder her... eller kanskje ikke? Ikke om jeg fortsetter med slike lange innlegg iaf og vet du....er dritlei skrive "innlegg" det er et ord som skrives ofte. Fra nå av er det "il" !!!

Skrevet

Ja teite tanta mi som er drita virker det som!! Men er veldig glad for at hun ikke kom i dag da;) Er i hvertfall ferdig til i morra og da blirre pulings på hotellrommet ja!!

Ja il er noe dritt å skrive!!

BRØDFITTE!!

Godt med sykmelding for i dag og i morgen da. Så får du slappet av litt og prøvd å komme til hektene igjen.

Har kjøpt meg neglelakk i dag, med tanke på helgen selvfølgelig. Så nå har jeg nylakkerte negler på både fingre og tær:)

Skrevet

LAKKFITTE!!!

fan så mye snørr!! Og tett i øra. Og nyser hele tiden. Og nysing er au. Og hoster. Værste er at hadde jeg ikke fått tr i dag hadde jeg nok pult likevel. Pleier ikke være kaut når jeg er syk men. Drit nå har jeg feber og. Kjenner det brenner bak øyan. Har briller i dag da. GReit å slippe litt linser.

blææææ

Ja det var lørdag dere dro?

Skrevet

Nei vi drar klokken 12 i morgen:)

RENNEHØL!!

Skrevet

RÆVSLUK!!!

Å!!! Så ensomt for meg da. Kommer dere hjem på lørdag da eller? Mente det bare var en natt jeg.

Skrevet

Ja vi kommer hjem lørdag ettermiddag:) Nypulte og fornøyde;)

BALLEGNAFSER!!

Skal gå å pakke litt jeg og begynne å gjøre klart litt. Er ikke så lenge vi skal være borte, men må nå ha med litt alikevel. Digg å pakke ned badetøy når man skal bort da;)

Skrevet

KJØNNSVORTE!!!!!

ah...badetøy:) Pakker det hver tirsdag jeg..hehe

Var nå innstilt på at du var borte lørdag til søndag så dette blir helt feil for meg:(( Og ensomt på dagen i morgen. Trenger liksom et par IL iløpet av dagen!!

Spise bakte maiskolber vi nå:)) nam!

Skrevet

ANALBANAN!!

Oh sånne maisgreier er gøtt!! Pule litt vi;) Klarer ikke vente til i morra:P

Skrevet

ANUSSOPP!!!!

blæ, ødelegger jo litt da:P Klart blir bra å pule i morra og, men hadde jo blitt en virkelig høydare om dere hadde klart å vente:)

Sett film vi. Natte nå.

Skrevet

Ja det var litt teit at vi ikke klarte å holde oss, men hvis det er noen trøst så er vi kaute igjen... hihi:) Men vi shavet hverandre og alt sånt i går og ble litt revet med!! Skal da klare å få en höydare i kveld også vi:P

Ikke så lenge før mamma + minste niese kommer for å passe fjerteberta. Hehe, vi savner henne allerede og gruer oss litt til å dra, men veit at hun ikke enser oss en gang når mormor og lille kusine kommer. Så vi blir vel ratt bare skuffa når hun faktisk driter i at vi går ut døra;)

Neida, ungen lider ingen nød og vi skal koooooooose oss masse!! Jeg digger roadtripper, så gleder meg skikkelig til kjøreturen også selv om den bare er på et par timer:)

Hvordan er formen din i dag da? Noe bedre eller er den verre?

Pass på å hvile da, for du merker vel selv hvor ræva formen blir når du er i aktivitet. "DU MÅ BLI BRA IGJEN... BRA IGJEN...." Jeje, et lite snev av jahn teigen der, synd jeg ikke husket mer tekst i farta;)

SOPPFITTE!!

Jaja, får pakke ned resten jeg da. Er jo ikke så mye man trenger, men må ha med litt toalettsaker og sånt alikevel. Klær er pakket ned og ibux/paracet;) Badetøy har jeg også husket.

Hvilken fil har dere sett da? Vi så Beowulf her forigårs. "I am Beowulf!!!" Hihi, synes den var litt kul jeg da, selv om den var animert. Også så snasen en but naked Angelina Jolie var da...;)

Jupp, da sier jeg hadebra også snakkes vi i hvertfall på traaden/tråden/tfs på mandag hvis vi ikke har essemessa i løpet av helgen;)

God bedring :o)

Skrevet

Formen er endeliiiig litt bedre. Fortsatt pyton, men levbar.

Hatt svigers på middag og dessert:) Serverte sånn kylling i ovn med sopp og løk og paprika og fløte. Er så lettvindt og godt! Og har man kylling i frysern så har man alltid nok til å servere gjester. Til dessert tok jeg..hehehe..det jeg fabt. Hadde en boks med hermtiske pærer. Det ble da 1 og 1/2 pære pr skål. Fant en kremtopping. Klemte en dæsj i hver skål. Fant noe mørk sjokolade og raspet det over. Ble lekkert godt og bra:)

Eldste fettern her borte kom en tur og de så på noe film mens svigermor og jeg planla familietur. Så skulle de liksom hjemover. Så så man slutten på den talentgreia. Så skulle de hjem. Så begynte senkveld. Så ble man sittende. Så skulle de hjem. Så begynte Golden Goal... De dro 23:45! Sa kl 22:00 OJ er kl SÅ mye! Samme sa de 22:30. Og 23:00....

Er helt greit assa, men M og jeg hadde jo planlagt en del greier vi skulle gjøre. Har med instilling å gjøre. For da hadde jeg jo bare slappet av i sofaen, ikke ventet på at de skulle gå:) MEn var koselig da. Og svigermor hjalp meg med husarbeid før kara kom fra jobb (hun slutter tidligere) og rydda opp etter middag og sånn.

KUKOST!!!!

Nå har vel du fine gnagsåra. Husk å ikke pelle på skorpa! Kan bli stygge arr.

Har ikke sett den Beowulf jeg... AJ er snasen butt dressed og hun;)

Intet gjør dagen som litt JT!!! Takker:)

Jeje gidder ikke skrive mer nå.

Skrevet

SPYFITTE!!

:D Spahelg var supert!! Koset oss masse!! Kjørte raka vegen hem tidlig i dag for da savnet vi barn og bæsjebleier;) Arvika var en liten og rolig by og den ble mer eller mindre utforsket på en liten gåtur. Men har jo hatt nydelig vær og alt har vært helt perfekt!!

Har lest på tråden også, tok i grunn ikke så lang tid;)

Men så far skulle opereres igjen da. Blir det mange flere operasjoner eller?

Gå å tisse jeg..

Skrevet

ååååååååååååååååå pusteutherinne:))) Er mer å lese nå.

Hadde sikkert en super tur. Vært nydelig her hjemme og. Jeg bløøøøør!!

FITTESKORPE!!!!

Se film kl 22:15 vi. Skal være ganske kul. På tv2 el no. Og spise gyros i pita.

Tørkern har streika igjen:(( Tok jo bare uker sist!! Arg altså. Håper det bare er reima igjen. Får da er det ikke dyrt å fikse. Men tidkrevende. Heldigvis nesten ikke møkkete klær.

Gå å orden i stad mat jeg.

Skrevet

ROMPESÅR!!

Åh så kjiper med trommel da!! Skjønner du puster ut ja;)

I morra er det full fres igjen. Først er det frokost hos pappa, før vi skal kjøre over det siste lasset med dritt som står i kjelleren hos han, før vi skal i bursdag til farmoren til T. Også skal T på Ullevål og se match med Å på kvelden som av alle ting heier på RBK og trengte selskap.

Skrevet

Jeg glemte trådvettreglene og dra avgårde uten å si ifra igår... sorry, men gidder ikke melde fra NÅ HELLER PÅ TRÅDEN (Tiril TRYKKER CP)

JEG ER KÅT OG GUBBEN SOVER..... også lUKTER DET DRITT VEd sidEN AV MEG...

Skrevet

som av alle ting... :)

Jeg bløøøøør!!!

Skal leke i FD bhg. Om noen kjeder seg. MtG er der og. Hun bor jo på den. sånn nesten.

Skrevet

Hehe lukter gubben din dritt tiny??? ;)

Lurer på hvordan det er å bo oppå en barnehage jeg.. sikkert hardt å sove på taket.

Da var frokost hos pappa unnagjordt, ungen sover luren sin og første lasse med det som står igjen i kjelleren til pappa er på vei. Regner med det blir et lass til, så får det jammen meg holde! Bare sette fyr på resten av driten...

Så er det i dusjen, muligens en pulungs hvis vi rekker det (vi er helt ramme om dagen) også er det i bursdag til farmor til T!! Skal bli godt med et par timer alene i kveld men en kopp te og kvikklunsj mens barn sover og mann er på ullevål:)

Skrevet

æææsj..skulle skrive og fant masse snørr mellom to fingre. Eller hosteslim, hvem vite. Ekkelt er og at det er mitt.

Er bare nesten hardt...

Jeg tenkte og at ST lukta dritt...men hva var uvanlig med det liksom;)

Er så sliten jeg ass!! Sykdommen henger liksom litt i. Skal så lite til før jeg bare vil slumre sofa.

Nå venter vi i spenning på at nabo skal skru på DEN FELLES utekrana. Må skrus på fra kjelleren hans. Skal vel sikkert være en plage og ikke gjøre det, men halloooo, vi betaler jo for det vannet liksom. Og krana er fkatisk felles eiendom. Og nå er det rydda fint forran garasjen hans, men han perkerer like fordømt midt i oppkjørselen. Nå har vi bært på plass møblene, men satt de litt lenger opp. Men det er mest fordi vi slipper få det lille treet i hodet:)

Lage ferdig middag jeg da.

Skrevet

Ring purken! Ikke jatt noe mer med det nabosvinet!!

Sliten jeg, vært full timeplan hele dagen! Deilig å bare sitte i sofaen, se på tv, laptoppen på fanget og en god kopp te:) Også var farmor så snill og sende med meg et par ekstra stykker med sjokoladekake:D

Skrevet

Greit at gubben lukter dritt iblandt, men denne gangen var det ikke han. Det var den lille drittungen..

Ikke har jeg fått meg noe idag heller... Gubben har sovet hele dagen etter nattevakt og skal på igjen inatt. Jeg har vært på messa, besøkt amadama (så hun slapp å luke ugress) og begynt i hagen. Den jævla naboen som alle snakker om eksisterer jaggu her også... Lurer på når de skal få fingern ut av ræva og hjelpe til i hagen og sånne fellesting jeg? Det er jammen meg fint at det kommer noen karer hit imorgen klokken 8 og skal bore i betongveggene HELE dagen :)

Nå fikk jeg lyst på mer sjokolade og mer te (det er tomt her)

Også er jeg blirr rød i panna og fått skille etter gensern idag. Digg med sola!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...