Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 20. april 2008 #26 Skrevet 20. april 2008 Hehehe, det er sånn det skal gjøres Tiny!! Hevn over naboen!! Du har litt å lære der, molsa mi!!! Har akkurat vært og pratet med naboen vår nede, trur faktisk vi hadde en connection jeg altså Hu har virka litt sær og ikke hilset og sånn, men nå har vi kommet på talefot:) Hvis det er noen trøst så har det ikke blitt noe på meg i dag heller!! Har pokker ikke hatt tid jo!!! Men dagen er ikke over enda!! Mmmmmmm sjokoladekake er godt, tiny!!!
Molait Skrevet 21. april 2008 Forfatter #28 Skrevet 21. april 2008 Så det vil si at ei overkaut solbrent ei passer i dag på ungen min...så betryggende. Begynner jo sent i dag da cat. Og helt overlessa her. Ser liksom ikke helt lyset. Ingen som spratt opp og tok noe for meg mens jeg var syk nei!! Må bare jobbe på jeg...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 21. april 2008 #29 Skrevet 21. april 2008 Skal på nattevakt i natt jeg. Jobbe 3 netter, men mulig det blir litt bytting og omrokkeringer for de trenger folk hele uken. Så kanskje jeg tar fri onsdag og jobber torsdag og fredag i stedet. Vi får sjå! Må kjøpe en persienne å ha i stua kjenner jeg. Skal ikke klage på sola altså, men når den står så lavt på himmelen på kvelden, og skinner rett inn på sofaen og tven, så er det litt slitsomt. Får vondt i hodet av å sitte å myse:)
Molait Skrevet 21. april 2008 Forfatter #30 Skrevet 21. april 2008 Må jo ha persienner da:) I dag mens vi var på jobb har jaggu nabofaenskapet flyttet møblene våre bak garasjen?! Ikke stola, de lå igejn sammenbretta på plenen. Men sofa og bord. Ikke pent behandlet heller. Er jo slitent fra før og litt lealaust, men da hjelper det jo ikke at han sørger for at plankene løsner igjen!! Herregud blir nesten litt nervøs av fyren jeg. Vannet er ikke skrudd på og bilen ikke flyttet. Enda HAN masa på det å flytte de bura (vi hadde ved i) og vi har sagt svigerfar kommer med lastebil. Sliten. Snart sofe. Så masse å gjøre på jobb i morgen. Vi snakkes til sommeren...sukk.
Molait Skrevet 22. april 2008 Forfatter #31 Skrevet 22. april 2008 jøss... jaja går til lunch. Gratulerer med dagen svanine;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 22. april 2008 #32 Skrevet 22. april 2008 Vært på nattevakt og måtte blunde litt på sofaen. Var så trøtt. Bare skyt den skabbete naboen!! Han er sikkert pestbefengt, jeg kjenner lukte helt hit!! Grattis med dagen, svana:D
Molait Skrevet 22. april 2008 Forfatter #33 Skrevet 22. april 2008 Fått is av Bertel o Steen Pinup. NAM Årets første is:D Nabo skal povoseres forsiktig nå og så kal vi anmelde han for at vi føler os trut..hehe for da kan de ta han. Dehinta om det. Både snuten gpsykodama på kommunen.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 22. april 2008 #34 Skrevet 22. april 2008 Men skulle dere ikke til forliksrådet eller hva det nå het?? Hvordan ble det med den saken? Har allerede spist flere is jeg;) Jeg kjenner jeg får pigga en halvmeter utenfor kroppen bare du nevner naboutysket!!
Molait Skrevet 22. april 2008 Forfatter #35 Skrevet 22. april 2008 jo men det er masse papirdrit å fylle ut. Jobber med saken. I dag nå da vi kom hjem så hadde han faen meg pælma møbla bak garsjen igjen. Og nå har deler falt av. Skal filme og ta bildet og ringe snuten. Dette blir for dumt. Ringe mor hans også. Ikke at det hadde hjulpet hans sak, men hadde han enda ringt eller meldt eller sagt ifra??? Assa HVORFOR kaster han møblene våre rundt om? ER faktisk felles tomt og møbla er VÅR eiendom!!! Lage mat jeg. E griner og er sulten.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 22. april 2008 #36 Skrevet 22. april 2008 Han gjør det fordi han er en rass med en ustabil sykdom i hodet sitt. Får ble sånne avlivet eller sent på en øde øy. Hadde vært til pass for han!!! Fortsatt trøtt jeg. Nå er sommeren snart over. Håper du fikk kosa seg litt i sola disse dagene det har vært fint vært. Til helgen er det meldt regn igjen og det blir vel det resten av sommeren også.
♥Tiny Skrevet 22. april 2008 #37 Skrevet 22. april 2008 Vi skakke ha en skikkelig fest på terassen til naboen a??? Nå er jeg ikke så kaut lenger for jeg fikk meg noe jeg Men sola har jeg nytt hele dagen! Hvorfor skal man ha så vanvittig lyst på barn akkurat når gubben ikke er sånn kjempeklar? Synes det popper opp mager hele tiden jeg, også forteller det stadig noen nye at de har blitt gravide.... Jeg vil oooooog...... Lurer på å klippe hull i de få regnfrakkene som ligger i skuffen jeg altså.. Regn? *skuffa* Grattis med dagen svanine!!!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. april 2008 #38 Skrevet 23. april 2008 Men hvorfor bruker dere regnfrakk når det er så fint vær ute a????? Skjønner itte det jeg!!!
Molait Skrevet 23. april 2008 Forfatter #39 Skrevet 23. april 2008 nei men hu ække helt med vøtt. Ligger et stykke under oss cat. Bruk ei energi på å prøve skjønne. Har masse tak i magen. Spes de første trekka?! Bajsa MASSE før jeg dro på jobb i dag, og kjenner jaggu trøkk på tarmen nå og gitt. Ikke noe renna, men vondten er lik magasjauau og det er vondt altså!! Tråda jeg..hehe. Ta det før ungen tar kun på ene siden fordi hu fant ut at det faktisk er vondt! hehe Assa høl i øra er jo så normalt at jeg nesten ikke tenker på det som piercing engang. soooool!!! Jepp, i morgen er sommeren over. Nå er gutten min i LS (med Tiny) Han har tatt toget til LS..hehe. Søtt, men synes det virker litt styrete med de minste. De hadde ikke visst de gikk glipp av noe og fleste driter vel på formiddagen og soving blir forskyvet (og det er jo ikke et pluss for de små) Skal gå langs vannet, altså lenger opp da, ikke inntil vannet. Jaja de har det vel gøy.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. april 2008 #40 Skrevet 23. april 2008 Har svart det på tråd:) Ja herre, det der høl i øra tar heeeelt av!! Who cares liksom!!! Barnemishandling????? Tror noen trenger å få oppleve hva barnemishandling virkelig er for noe. Det er en SKAM for de barna som vokser opp med fysisk og psykisk vold og kalle noen små diamanter i ørene for barnemishandling!!! Er da for pokker ikke noe bedre for ungen at mor eller far holder fast ungen mens helsesøster hogger sprøytespissen i lårene når det skal ha vaksine. Greit nok det at vaksinen er noe "nyttig", men det skjønner da vel ikke ungen på 6 mnd?? Neste som kaller det for barnemishandling får en ørefik!! (ikke prøv deg en gang mol!!! ) Dårlig i magen i går jeg også. Blir 2 ekstra nattevakter på meg denne uken. Greit med en tusing ekstra utbetalt i lønningsposan:) Ja hu Tiny ekke helt med;) Skjønner ikke hvorfor hu ikke bare lurer gubben jeg. De er jo gift og skal jo ha fler;) Hu burde bare si at hu har begynt på pilla;) Neida... hihihihi;) Skifta bæsjebleie jeg....
Molait Skrevet 23. april 2008 Forfatter #41 Skrevet 23. april 2008 uuuhhhhggggg fy fasan det stinka HØGG!! ordentlig sur gammelmannskit! Du vet når bæsjen er sånn kremete og ikke slipper taket? Man blir sittende å vugge på ræva for at den skal dette i skåla? Ved krise til slutt må "klippe den av" med papiret? Også som det stiiinkaaaa!! Greit med to dører da gitt. Så får jeg lufta uten å lufte ut til de andre. Burde nesten fått adm til å legge ut ang barnemishandling. At dette er et ord det ikke er lov å bruke, m.m. det er fare ferde. Ikke bare høl i øra, men folk bruker det om alt mulig. Stygt er det! Har i grunn sagt min mening om flere barn på hu der inne på en annen tråd her... Jeg får 2 dager mindre utbetalt jeg, for rakk ikke få sykemeld med posten til TT i tide. Kunne sendt hjemmefra, men det tenkte jeg ikke på for skulle jo sende timeliste og men den må jeg ha underskrift på og da må jeg jo være på jobb. Men går vel...og blir 2 dager mer om 2 uker. Er bare ikke babysjuk jeg. Synes vi har nok å stri med. Og gleeeder meg til sommer uten baby eller mage nå. Ikke at det var ille å ha det, men vil ikke ha det nå. Å som jeg skal nyte pils i sola mens disse som ikke klarer vente henger over skåla i 3 mnd
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. april 2008 #42 Skrevet 23. april 2008 Hohoho jeg ler av dritten din ass!! Spaden kan stå rett opp og ned på gulvet selv uten støtte:) Men synes det er fryktelig skummelt da!! Hehe;) Pils i sola er bra. Skal se om vi ikke får begynt på platting ute her snart også, og da skal jeg virkelig nyyyyyyte sola!! Ja ordet barnemishandling er stygt og man burde passe seg for å slenge det ut av seg for alt mulig! Blir provosert av de som mener det er bm å gi barn en bolle eller is eller ta høl i øra før det er konfirmant!! Trur det er mange som har levd et litt med både skyggelapper og skvettlapper og som ikke veit en dritt av hva som foregår irl!! Snart legge barn og lage meg litt knekkis-lunsj jeg:)
Molait Skrevet 23. april 2008 Forfatter #43 Skrevet 23. april 2008 vi får ta en runde der ute. Hver gang vi ser BM SÅ spretter det inn svar fra oss begge. Gruse dem skikkelig. Kampløsta mi er ikke borte, bare tiden min:) spaden er et rivjern;) Jeg vil og ha platting. Vil i grunn ha mye jeg. Vil ikke ha nabo.... Spiste nystekte rundstk jeg. Glemte juice i sekken i bilen og dn har M. Snakker om bil og M...nå skal du få hre hva dumme mannen gjorde i dag!!! Eller..tar det på neste pause jeg..hehe
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. april 2008 #44 Skrevet 23. april 2008 Hehehe, nå er jeg jammen meg spent på hva dumme mannen gjorde:) Naboen min er faktisk ganske alright. I hvertfall foreløpig. Gikk jo litt tregt i starten. Ja la oss gruse dem!! Knurr knurr!! Har spist runde knekkebrød med masse brunost og syltetøy. Var nammenam:) Nå er det en kopp te som skal fortæres mens jeg venter på at rivjernet skal sovne. Etter det er det rydde tid!
Molait Skrevet 23. april 2008 Forfatter #45 Skrevet 23. april 2008 så kjedelig da. Tar det neste..hehe. Har driti gang nr.3 nå. Samma sure lukta. Er det jeg har fått i meg a?? Blir spennende å se om naboen din er noe verdt. Min var mer enn ok i begynnelsen han. Har til og med rota med han en gang i tiden..hehe..huff.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. april 2008 #46 Skrevet 23. april 2008 Whaaaaat?? Flyfilla!! Vært bortpå alle kompisene til gubben du da!! Jeg har fått støvsugd, så mye mer kan jeg ikke skryte på meg i dag. Men ungen er blid og fornøyd da. Vært litt ute i sola og lekt med spade og bøtte. Like stor stas hver gang!
Molait Skrevet 23. april 2008 Forfatter #47 Skrevet 23. april 2008 hmm..ja stort sett;) Nei men var da før jeg ble sammen med M da. Litt dårlig tid nå, men kort fortalt: Han bar ut badebag. I bhg spør han meg surt hvor jeg satt bag. Dji! Han kom på. Han bar ut. Satt bak bilen og kjørte. Heldigvis rakk MtG hente på vei til jobb. Sendte W ut for å se etter. Han fant ikke!! Etter litt leting fant han ved postkassene!! Rimelig møkkete jah! Og er bagen til mor-hahaha TOSK!! Men må jo le av det... HAr vel vært bort på alle mannebeina til venninnene mine og;) Nei det har jeg faktisk ikke. Din så Pakke meg sammen jeg da. M henter meg straks. Så hente E. Så på svøm. Så hjem. Så rydde. Så UB. Så rydde mer. (ser helt jævlig ut hjemme) Så dø. Blir sikkert rydda fint lite tenker jeg:) Pule litt kanskje. Blæ vi er sikkert så slitene begge to at vi blir liggende på hver vår sofa... Og kan være greit nok å vente til i morra, for er på sånn truseinnleggvolum. Siste rest lzm. Jepp. Morna:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. april 2008 #48 Skrevet 23. april 2008 LOL, mannfolk er bare såååå morsomme noen ganger altså!! Ja du er ram på disse mannebeina dine!! Ja pakk deg sammen du. Skal ordne litt småsaker her hjemme selv. J kommer på besøk i kveld og skal se fotball med oss. Er jo champions league i kveld:)
Molait Skrevet 23. april 2008 Forfatter #49 Skrevet 23. april 2008 pfft...har lina med en del av damebeina og om det gjør saken noe bedre.... Sovna under 1 omgang jeg. Fikk med meg brenning av straffe da. Hva var det gutten deres evt skulle hete igjen? jeje. Henge opp klær jeg. Var jo ikke UB grunna den streiken som var der borte for en stund siden. Er skikkelig i ulage. Dreit 4 ganger i dag, verker under føttene og er så himla trøtt. Hva kan _det_ være tro? Vil bare være opplagt og ha det gøy jeg...
Molait Skrevet 24. april 2008 Forfatter #50 Skrevet 24. april 2008 du da? Lurte på innom før jobb. Hente tanngreie. E holdt på fra kl 4 i natt:( Hjørnetenner endelig! på vei opp. Vaffal hente den blå om L fortsatt har noe gående. Plinger deg etterpå jeg:) Men om du leser dette og skal ut så legg det utenfor da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå