Molait Skrevet 24. april 2008 Forfatter #51 Skrevet 24. april 2008 Ikke en eneste i dag? Hva fysio da? Nå som hun er en uke unna å være treig;) Har blitt så flink nede jeg:) Får faktisk litt tid til å kjede meg innimellom. Det er litt møkkete her nede... Solen skinner:)) Regner med jeg drar å trener en liten økt etter jobb. Merker bare på to uker uten at jeg har mindre energi. Rare greier. Ja har jo vært syk og da, men merker det nå lell. I morgen må jeg jobbe masse oppe. Må alltid det på fredager virker det som. sender status til hovedkontor og man vil jo virke mest mulig ajour:) Får ikke "grønne tall" uansett, ikke på mange vaffal, men greit å prøve få _noe_ grønt. Lurer på hvor møbla våres står når jeg kommer hjem... sendte sms i forigårs da. M sendte. Sa at møbla var privat eiendom og han hadde ikke noe med å røre dette. Hadde han prob. med plasseringen var dette noe han fikk ta opp med oss på en normal måte. De fikk nå stå i fred i går da. Men han hadde stått opp litt på dagen. Satt på musikk. (han pleier sove på dagen (bortsett fra når han flytter møbler) og stå opp rundt 24-01.) Will var hjemme og hadde da satt på stereon på full guffe-haha. Da F skrudde ned/av hadde Will og gjort det;) Litt kul gutt da. Nå må jo faktisk F få lov til å spille musikk på dagen da men..det skal jo W få lov til og. Er lesevake på skolen, så Will skal sove over der. Heter visst kompetansekveld nå. dji altså! Er det der hvor jeg var heks vettu:) Men at et barn sover borte betyr ikke lenger barnefri gitt. Des kunne will fint klart seg hjemme alene en kveld og han om vi ville på kino el no. blæ..stressendes helger forran meg...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 24. april 2008 #52 Skrevet 24. april 2008 Akkurat postet du... Bare lese igjennom, så skal jeg kommentere...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 24. april 2008 #53 Skrevet 24. april 2008 Jeg har en innpåsliten mark i sofaen!!! Gnikkegnikkegnu!!! Hehe W er kul da;) Skulle tro han hadde bodd hos meg en stund slik som han har lært å ta igjen!! Driter sprut om dagen, så er ikke helt i lage jeg heller. Joda, han skulle hete Cristiano han:) Skal fortsatt det da, er fortsatt verdens beste fotballspiller selv om han brant straffe;) Siden han har scoret nesten 40 mål denne sesongen så er han tilgitt. Var i hvertfall ikke sjølmål;) Jobbe i natt jeg.. blæh. Lurer på å si opp. Tjener det samme om jeg jobber 2 kvelder i uka. For sjå ka me gjer.
Molait Skrevet 24. april 2008 Forfatter #54 Skrevet 24. april 2008 Mulig han har bodd hos morrasi Gnu...hehe det het E lenge..gjør det enkli enda. Hos bror med fam. Selvmål? Har jeg ikke hørt noe om.... Jobber 2 kvelder? Hvor da?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 25. april 2008 #55 Skrevet 25. april 2008 Jo, hvis jeg jobber 2 kvelder i uken slik at det blir 8 kvelder tilsammen i måneden så tjener jeg det samme som om jeg jobber 10 nettter i måneden på jobben min. De er i skikkelig beita for folk og er det i grunn nesten hele tiden så lurte på å si opp natt-stillingen og jobbe kvelder i steden (men da ikke fast). Har jo snart jobbet natt i et år så kunne i grunn tenke meg noe annet snart. Kan jo fortsatt jobbe natt der hvis jeg ønsker det, men da ikke fast. Man får vel permisjonspenger selv om det ikke er fast stilling? Jo, klart man gjør det... Spør M om selvmål du;) Nei, men fikk virkelig vondt av Riise altså!! Selv om jeg ikke er noen poolfan så heier jeg alltids litt på Riise alikevel. Han er jo tross alt norsk;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 25. april 2008 #56 Skrevet 25. april 2008 Svar da for faen, driter vel i om du har mye å gjøre jeg vil, SLINGREFITTE!!!
Molait Skrevet 25. april 2008 Forfatter #57 Skrevet 25. april 2008 Fikk da vel med meg selvmål..... PULTOST (haha) dårlig tid jeg. Låv ju og vet du låv lell:D God helg:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. april 2008 #58 Skrevet 27. april 2008 Jo god helg, selv om den snart strengt tatt er over. Jobbet og amadritt, sånn har de siste 3-4 dagene mine vært. Men er bra nå og har fri helt til torsdag:) Hatt en bra bursdagsfeiring??
Molait Skrevet 27. april 2008 Forfatter #59 Skrevet 27. april 2008 uh. Joda. Sliten jeg. Skravles senn:) Gjett hvor hagemøblene våre var?? Ja helt riktig, bak garasjen...
Molait Skrevet 28. april 2008 Forfatter #60 Skrevet 28. april 2008 Skrevet kort ref av helg på tråd jeg, dufår ta turen innom. Jeg lå full i en park i Oslo å skravla med ei jente jeg møtte den dagen kl 2 på natten jeg. En høydare..sukk..jaja men hadde gøy på freddan vaffal da:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. april 2008 #61 Skrevet 28. april 2008 Bak garasjen igjen??? Jammen herre, forventer han at dere skal sitte bak garasjen i hele sommer da eller???? Makan til rassfyr!!!! Knurr knurrrrr KNURRRRRRRRR!!!!!! Inn å lese på småtroll jeg..
Molait Skrevet 28. april 2008 Forfatter #63 Skrevet 28. april 2008 Dagens drit: 4 min. Konsistens: Hard o brysom. Etterfølelse: Nummen og noe ubehag.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. april 2008 #64 Skrevet 28. april 2008 Hehe dagen blir liksom ikke den samme uten molles driteoppdateringer;) Ler godt da;) Traff mtg på senteret her da.. hihihi;)
Molait Skrevet 29. april 2008 Forfatter #65 Skrevet 29. april 2008 Fikk se på i bhg:) Vsste hu kule teste da, trodde jeg skulle få melding med bilde, men ble visst dårlig. Tenkte da på når u og jeg tyde streken din:))) det var tider det!!! sjef fra hovedkontor inne i dag. Lite tråding. Er på gmail om du tenger si noe spes. Nabo opplegget har gått over styr. Får ta det senere. Tok helt av i går.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. april 2008 #66 Skrevet 29. april 2008 Visste hun skulle teste jeg også, og visste hun skulle på catsenteret å kjøpe test tenk! Ja nå er jeg spent på nabo!!!! Vært hos legen i dag jeg, les på tråd. Gidder ikke skrive en gang til. Kom akkurat hjem.
Molait Skrevet 29. april 2008 Forfatter #67 Skrevet 29. april 2008 Så mye drit og så lite oppdateringer på bajs?! Nei dette er dårlig av deg cat. Håpe de siste kiloene gidder renne ut da:) Pakke sammen jeg... Hej då
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. april 2008 #68 Skrevet 29. april 2008 Hehehe litt mer oppdatering på bajs på tråden nå Kan få fullt referat i morgen du, da kan vi bajsechatte litt på gmail:) Heeeej då!!!
Molait Skrevet 29. april 2008 Forfatter #69 Skrevet 29. april 2008 Synes du bør komme med noen oversiktlige oppdateringer her, lik min over. Sliten. Trent. Dusje. Sove. Natta:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. april 2008 #70 Skrevet 30. april 2008 Hehehe jammen min dritt er jo lik hver gang. Sitter på do, bæsj bæsj bæsj, tørk tørk, ferdig. Sånn er det 4 ganger om dagen. "Fordelen" med å være syk i tarmen er jo at man ikke sliter med å drite eller noe slikt. Her kommer det fort:)
Molait Skrevet 30. april 2008 Forfatter #71 Skrevet 30. april 2008 skvaaaaal-hehe Ska du i kveld a? Vet du skal bort i morra vakke det jeg spurte om;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. april 2008 #72 Skrevet 30. april 2008 I kveld? Tja skal pakke litt og gjøre klart til avreise i morgen. Men du kan gjerne ta deg en tur om du vil det;)
Molait Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #73 Skrevet 1. mai 2008 Var det jeg tenkte på, men ting utviklet seg her. Huff for et rotete liv man har. Er i grunn på stadiet grine, men har ikke gjort det enda. Du er borte og dette er åpent nett, så man trenger ikke gauke ut om alt her. Vet da fan hva jeg vil jeg assa!!!! Vil være sint, men er bare apatisk lei meg. Æsj, får legge barn... God tur på hytta da:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. mai 2008 #75 Skrevet 2. mai 2008 Kom akkurat hjem nå. Men nå har jo du reist fra jobben. Vi får snakkes senere. Har en sliten unge som skal dusjes også må jeg i butikken. Dessuten forlot vi hjemme i en litt rotete tilstand, så må rydde litt også Hatt det fint på tur da. Men mye styr for kort tid synes jeg. Fikk nå uansett luftet oss litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå