Gå til innhold

- - - Cat og Molait sin skravletråd nr. 3 - - -

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig trist med besse:( Du får bringe min dypeste medfølelse til A. Dere har da virkelig hatt nok nå!!

Men gratulerer så masse med reka:) Så lenge kunne du jo ikke holdt det hemmelig da, vil jo synes etterhvert vettu.. Blir noen vinter/vår barn på tråden da, selv om den strengt tatt kan legges død den også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er nå her alle de at ja og mm. Og sånn vet du.

Helt grusomt. Satt jo kl 12 og håpet! Blæ. Er ikke annet å si enn blæ. Oppe i alt så tenk så godt han fikk oppleve barnebarn. Så han hadde stor glede i Leonora. Kikka på dem da de trodde de var alene;) Og Leo fikk også oppleve Bessen. Hun vil nok ikke huske stort når hun blir eldre, men hun fikk oppleve han!

Du må hilse A fra oss og si vi alle tenker på han. Og de to andre som er der med han.

Så du er gravid ja. Hva skjedde med høsten 09 alle sammen?! Ikke for at _jeg_ skal rope så høyt der kanskje. Gleder meg masse! Jeg skal dille og dalle og kjenne spark på magen og på Ahus og få kle på og skifte på og mate og kose glugg ihjel det lille nurket. Seriøst, gleder meg virkelig altså:))

Skrevet

Blir mange kjente i nærheten du kan dele barseltiden med da, amabolla:) Både mtg og sikkert snart tiny også. Er noen som bare dypper'n også er de på feita:)

Jeg tør ikke begi meg ut på de marker før jeg vet hva som feiler meg. Nå har jeg hatt noen fine dager, hvor formen har vært veldig bra, så da har jeg slått fra meg tanken om at jeg skal dø med det første eller få utlagt tarm.

Ikke mange dagene igjen til jeg får svar heller nå (forhåpentligvis), så får vi se hva som skjer.

Skrevet

Lykke til i morgen. Håper dem finner noe. Så man vaffal vet hva som er. Det sagt så kan de jo godt finne noen fastkilte pottisflak som har skapt alt helvete. Liten tamskyll og *poff* tarm=fin.

Klar suppe er sånn gjennomsiktig suppe trur eg. Type buljong og sånn. Ikketomatsuppe eller kremet ting eller noe med "biter" i. Buljong bli bra . Med alt dette og den rensen du skal igjennom må du bli ei sylfide:D

Føler med deg.

Skrevet

Jo takk:) Håper også at de finner noe, og at jeg aldri trenger gjøre dette her igjen!! Sitter det et pottisflak fast i tarmen, så er det ute nå for å si det sånn!! Uten tvil det mest ubehagelige jeg har vært med på (ihvertfall som jeg kommer på). Unner ikke min verste fiende dette her en gang, jo -kanskje bortsett fra naboen din, han hadde fortjent et par sånne runder i i uka!

Har drukket en sånn rett i koppen klar grønnsakssuppe sak, som jeg silte ut alt stæsjet og bare drakk "vannet". Mettet faktisk en del. Nå er jeg så kvalm og uvel av det forferdelige skyllemiddelet jeg måtte drikke, så mat er ikke i mine tanke!!

Gleder meg til dagen i morgen er overstått!

Skrevet

haha du har blitt fingerpult:P Du får spørre om Mr.T taræi i toærn i kveld-hohoho.

jeje more seg på din bekostning.

Dritt med sånn annen undersøkelse. Ræva er jo bare ekkelt, men i halsen er sånn brekke seg. Urk. Du får bare bli bra i mellomtiden da vett, så slipper du.

Skrevet

For å si det sånn, det rævhølet kniper jeg godt igjen ja!!

Kommer til å spybrekke meg som en tulling hvis jeg må få en sånn slange ned igjennom halsen!!! Tenk noe så forferdelig da!! Trøkke den kabelen ned igjennom hele veien!!!!!! Blir dårlig bare av å tenke på det jeg:S

Skrevet

Det går bra, bare få T eller noen til å holde fast armene dine på ryggen. Funker som fan.

GRATTIS MED DAGEN TINY!!!!!!

*smask*

Skrevet

Har sendt deg sms da, men kan gratulere her også jeg;) Grattis snuppa!!!

Gjest Zima *PP?*
Skrevet

Kan jeg spørre mo hvorfor dere skriver alle de rare ordene som fitteslam osv? Syns det bare var litt snålt ;)

Skrevet

Er da ikke snålt. Fine gode ord alt sammen. Ene overgår det andre. Kjekt å kunne en del av de. Nå kan begge flere ord. Får man alltids bruk for.

Ang i kveld Cat. Har nå ikke svart for det er fortsatt vet ikke. Kunne jo svart vet ikke forsåvidt. Trodde bil ble ferdig. Det ble den egentlig, men så måtte en ventil byttes for å få lufta bremsene. (eller noe sånt) Blir ganske mas om jeg skal rekke hjem og spise og ut igjen. Tenkte jeg kunne ha sitti på med MtG el Tiny, men de må jo hjem med unga. Så vet ikke helt jeg. Enten kan du hente meg på jobb:D eller så får jeg høre med MtG. W har trening så M må ha bilen og. Trodde jo den skulle bli ferdig i går-argh-lei. Nei så altså..jeg vet ikke:)

Skrevet

Ja visst er det fine ord!! De beskriver hva vi synes om hverandre;) Ligger mye kjærlighet bak, om man tenker på tiden vi har brukt på å tenke ut mest mulig beskrivende ord om den andre.

Når slutter du på jobb i dag da? T er ikke hjemme før kl. 17.15 så har ikke bil før da i såfall.

Jeg kan jo få han til å kjøre ned sykkelen min i lunsjen sin, så kan du sykle hit etter jobb;)

Skrevet

Står det idiot i panna mi? Jajo greit nok, men står der lat?Nemlig!

så teit da. Han kunne jo ha slutta 15 i dag synes jeg. Nei vet ikke jeg assa. Får høre med MtG. Ta det om et par dager så har vi to biler igjen:)

Skrevet

Tror faktisk jeg har skimtet LAT der et par ganger..

Ja hør med mtg. Hun sa hun skulle komme om ikke V skulle trene.

Får dra på butikken å handle inn litt å bite i jeg kanskje.. Har noen lefser og mjøskrem i frysen når jeg tenker meg om. Må ha litt brus og sjokkis:D kanskje, og kanskje en pakke med sånn cafe latte sak.

Hmm sulten jeg nå..

Skrevet

hmmm En annen mulighet er nå at M kjører meg opp dit før han henter E..Eller forsåvidt etter han henter E. Vi kan jo ta med en pølsepakke og spise middag hos deg. Men da blir jeg jo der fra før 17 da. Kommer vi alle kunne unga leka mens vi pølsa. Humhum. Spørs på Will og trening og. Er nå ikke langt fra bhg til deg. Men da er det jo igjen greit at MtG komme da. Så jeg kommer meg hjem. Ellers må jeg sove der også må T kjøre meg på jobb i morgen. Litt mye for et tw party kanskje.

Hu du skimtet det på trener faktisk 2 ganger i uka, jobber 8-16. har 2 unger og hus og greier. Er lat om jeg finner noe tid til det.

I grunn ikke fan av A4 liv.....

Skrevet

Jammen hvis du ikke er lat, så sykler du da;)

Jammen kan bare komme før klokken 17. Herk kommer rett etter jobb hun også. Så jeg kjøper inn en pakke wiener til middag. Hvis du ikke får sitte på med mtg eller tiny, så får jeg eller T kjøre deg hjem da (HAHA, ellers har jeg jo denne berømte sykkelen da). Ikke noe verre enn det. Unga kan leke også. Gjør som dere føler for. Jeg er hjemme og har mat.

Skrevet

Ellers kan jeg sikkert sitte på med Tiny til LS og M hente meg der. W er jo så stor at vi har barnevakt:) Vaffal når gutten sover. V er litt sånn..ikke si noe på dib da, men vi har vekka W for å passe E som sover mens M enter mor dem som er på fylla:D

Og en gang måtte han jo vekke og snike ut en fetter av dem kl 3 på natten for å hente a mor i Oslo som hadde gått på snurr så det holdt og misa 3 tog hjem:D

Skal sies at jeg sa jeg kunne vente på stasjonen til morran da, men like greit å hente for han var jo våken. Mor til han fettern vet det ikke enda;)

Jeg er ikke lat, men jeg er heller ikke dum.

Herk kommer vel ikke før 18 vaffal.

KAN JO HØRE ED M da. Dritttastatur!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jo takk, jeg vet jo alt det der!! M hentet deg jo på JH en gang vi var på fylla jo. Men når jeg tenker meg om, så hadde ikke E kommet til verden enda, han bare stakk i fra W som lå å sov;) Hahaha, for noen foreldre dere er!! Kule minner da;)

Jeg er litt dum og mye lat. Og stolt av det.

Veit ikke når Herk kommer jeg. har jeg nevnt a jeg har mat??? og mjøskrem?? Hoho;

Jeg sitter egentlig bare her og LER, men vet ikke hva jeg ler av..

Skrevet

hva du ler av? Ingenting. Du sitter der og ler fordi du er dum. Og litt lat.

Jeg er ikke dum. Ikke så dum ta jeg gidder sykle.

Jeg er mett. Lunch ferdig. Veldigveldig mett. Om noen timer er jeg veldig sulten igjen. I grunn slit hele den karusellen der! M ringer eller logger seg på etter timene. Ringte nå:)

Skrevet

M synes det var veldig greit å ete der mens unga lekte. W hadde visst trening bortved oss så han kan sykle. (gm igjen..hehe nei men tar 5 min å sykle da) Og alt det andre du tror du vet og husker har du bare drømt.

Tenk at noen kommenterer ordene våre, ikke minst kaller dem snåle? Hallo? Er ikke slik normalt?

Og brått dkkontakt igjen. Sært og rart og why? jeje we.

Meeeen, om du er sikker på at det er greit så kommer vi da 3 stk. Kan godt ta med oss en pakke langetynnslamper assa, for en pakke og om herk kommer og. Også snutt og snitt og snatt. (snitt snatt snutt..haha neste må jo bare bli kalt smatt!!) Drar vel herfra ca 16. Innom Kiwi på veien og hente E. Tja med litt forsinket M så er vi vel der 17. Er i grunn slik jeg får vært med. Ja må jo ikke ha med de to andre da, men M syntes det hørtes veeeldig greit ut. Slippe styr og mat og unge som må underholdes.

Skrevet

Ja ta med en pakke pølser da, så er vi sikre på å ha nok. Men har 15 lomper og 10 pølsebrød, så det burde holde..

Ler fordi jeg ikke skjønner at jeg er dum..

Joda, går greit å komme hele gjengen:) Unga kan styre. Snutt har ikke sovet på dagen i dag, så er greit med litt underholdning på ettermiddan, slik at vi glemmer at vi er trøtt. Smatt hadde vært kult på nummer 2;)

Er det noe galt med kommentarene våre?? Synes de er fine jeg:D Gjennomtenkt er de også;)

Dkkontakt er litt snålt ja..

Skrevet

Du er klar over at vi er de eneste som skjønner over halvparten av det vi skriver her? Derfor er ingen av oss dumme. Litt sære og rare kanskje men ei dumme. Så har vi et par som skjønner halvparten...også er det resten som lurer på hva fan hele tråden er:)

M drar straks fra jobb. Så da har du en ca tid. Kanskje. Tar vel gode 15 min hit. Men samma kommer når jeg kommer:) Kommer alltid jeg;) Noe annet du trenger fra butikken?

Skrevet

Nei, tror jeg har alt.

Vi er ei dumme, bare deilige.. hihihi...fniiiiiiiis. Det ække rart om folk ikke skjønner detta. for er såvidt jeg henger med selv;)

Har akkurat fart over med støvsugeren, så jeg er klar. Alltid klar jeg:) Støvsuge er det jeg gidder. Dassen vasket jeg fredag, så den duger!

Skrevet

Så mye som du driter?

Nuvel.

Pakker sammen nå.

Skrevet

Men har nesten ikke driti siden onsdag. Tømte tarmen well for å si det sånn. Tar visst litt tid å fylle opp igjen... Så vet du det også.

Snakkes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...