Molait Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #176 Skrevet 10. juli 2008 Ja er helt sykt! Takk:) Trives jo der, men ser meg ikke i samme stilling om mer enn to år håper jeg. Vil inn i tv jeg:) Altså ikke forran kamera da. Eller radio. Tenk å få betalt for å preike piss?! Ikke trenger man stelle seg stort heller, for folk hører jo ikke svettelukta di;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. juli 2008 #177 Skrevet 10. juli 2008 Får starte din egen radiokanal da vettu;) Analkanalen;) Tror det kunne blitt artig!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. juli 2008 #179 Skrevet 10. juli 2008 Sikkert fått noen faste lyttere;) Mye sære folk vettu;)
Molait Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #180 Skrevet 10. juli 2008 vil tro jeg hadde hatt en fast innringer hver kveld fra klyftan.....
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. juli 2008 #181 Skrevet 11. juli 2008 Hehe ja, jeg skal ringe vettu:) Kanskje du kan ha en sånn contest med å komme med det styggeste og ekleste ordet? Skal vinne hver eneste gang jeg da;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. juli 2008 #183 Skrevet 12. juli 2008 Vi får besøk av kompis J i kveld. Skal bare ta et par pils på terrassen. Blir ikke mer enn et glass på meg da, tør ikke mer, for er fortsatt redd for spydritt. Men koser meg lell. Tror det blir pils på terrasen i hvertfall. Naboen nede har begynt på sin platting nå, så det hamres og spikres litt der i kveld. Greit det altså, men gidder ikke sitte oppå dem når de hamrer og spikrer liksom. Men tror ikke de holder på så veldig sent. Vi skal uansett legge barn og litt sånn før J kommer.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. juli 2008 #184 Skrevet 13. juli 2008 Ikke bruk for prev sier du på tråd, men noe muffins har man drevet med om man har hatt en sa.. så kanskje prev ikke er en dårlig ide om man ikke vil ha 3;) Er det normalt å være mer trøtt når været er sånn skiftende som det har vært i det siste? Her gaper hele familien dagen lang.
Molait Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #185 Skrevet 14. juli 2008 joda. Men en gang i fylla så tenker man liksom ikke på at det er noe man må ta pille for hver dag lzm. hehehehehehehe du gaper da samma fan hvordan vær det er:P DRITTVÆR!!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. juli 2008 #186 Skrevet 14. juli 2008 Jeje;) Liker skiftende drittvær i dag! Først var det grått og trist, men så plutselig var det strålende sol inn gjennom verandadøra her og nå er det overskyet og regn i lufta. Kand det ikke være enten eller a???
Molait Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #187 Skrevet 15. juli 2008 Sol:) Har du fått tinga dine fra bhg? TW altså. Alene i helga jeg. Skal kjøre E i bhg og M drar kl 9. Skal på fjelltur. Kommer hjem søndag kveld. Regner med jeg kanskje stikker en tur til bror. Iaf fredag til lørdag. Er jo et stykke på vei alt når jeg drar rett fra jobb.E og jeg kan jo ta middag på Skarnes el no:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. juli 2008 #188 Skrevet 15. juli 2008 Hvilken sol? Ingen sol her:( Nei, jeg har ikke fått tuppertingene mine. Vet ikke om det er tiny som har dem, eller om de står i barnehagen. Vi reiser på ferie tidlig fredagsmorgen vi. Skal først til Gol. Hvor skal W være i helgen da?
Molait Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #189 Skrevet 15. juli 2008 men djiii..det var jo DA! Ikke nå. Eller i stad. Har jo ikke mer enn en time sommer pr dag:( Vet ikke jeg heller:) Skullejo enkli utveksle hos Tiny, men tenkte ikke på det. Om ikke hun har dem er de låst inn i bhg. Skal høre etterpå jeg. Will er jo hos mor....følleru ikke me? Regner med han er hjemme i beg. av neste uke.
Molait Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #190 Skrevet 15. juli 2008 hehehe blir det liv nå tro? http://www.dinbaby.com/forum/thread/138237260
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. juli 2008 #191 Skrevet 15. juli 2008 Stemmer det, han er hos mor han ja. Kan da ikke husse alt heller! Nå blir det enda mer liv;)
Molait Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #192 Skrevet 15. juli 2008 hehe tviler ikke..ikke sett enda. Tiny har greiene dine. Teit vi glemte det på søndag da. Og litt teit de er der nå, eller kunne vi ha stikki innom dere etter bhg med det. Snylta en pølse el no..hehe. Enkli litt lei pølser. 3 ganger denne uka... W er da borte og M skal til tanta si etter jobb. Sikkert ikke hjemme før utpå kveldinga.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. juli 2008 #194 Skrevet 15. juli 2008 Har svart enda en gang:) Hva pokker gir folk rett til å uttale seg om mitt liv? Når de ikke vet hvem jeg er en gang?? *knurr knurr* Men heller dum og uvitene (eller hva dama nå kalte meg) enn feig og stuck-up, uknullbar førkje! Jævla fitteslakt!! Ja, var skikkelig teit at vi glemte det på søndag. Men var helt ute av mitt hodet! I grunn litt lei av pølser jeg også, men det sklir da ner..
Molait Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #195 Skrevet 16. juli 2008 Alt med slik form sklir ned hos deg..blir bare for likt...du klarer ikke styre deg... that's life. Teite doyser!! fitteslakt...hehehehe Ja, er det tid for søsken snart da? For dere altså? Hadde det vært aktuelt så er jeg likevel usikker jeg ass. Synes det er slitsomt jeg! Ja dere har jo bare en, men mine har nå ett søsken. Greit nok første året eller to, men med jobb og to i bhg og middag og treninger og bursdager og lekser og følge opp alt mulig og mer rot og mer vask og når skal man rekke å være seg selv da? Hele uka er jo stort sett et jævla mas! Også kanskje få en med kollik og nattevåk og isj altså. Klart man tenker jo litt den der...skal man aldri ha liten baby igjen. Des. vil jeg ha ei jente og. (ja tenk jeg kan ønske det ja..hehe) Tenk om jeg får en gutt til da! 2 er greit, men vil jeg ha 3 gutter a? Klart man blir sikkert glad i en gutt til, men ja assa. Kan jo bare la være å klippe den gutten jeg har....
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. juli 2008 #196 Skrevet 16. juli 2008 Hehehehehe fitteslakt ja. En höydare:) Veita faen jeg. Til søsken altså. Har baby enda jeg, så føler i grunn ikke for å ha en baby til. Joda, hun ville jo vært eldre innen babyen kom da, men det hjelper ikke ikke det når jeg ikke føler for baby nå. Men på den annen side, så er det jo greit å bli "ferdig" med det da. Er liksom i babymodus og alt ligger liksom klart. Du skjønner hva jeg mener. Men så kommer noen ganger den tanken at "vil jeg faktisk ha en til? bare ha et barn og læxe og skjemme bort og bare kose oss med den ene?" Konklusjonen er vel at jeg er fornøyd med et barn, men jeg ønsker at mitt barn skal ha søsken i oppveksten. Så da blir spørsmålet, hvem av oss setter jeg høyest, meg eller ungen... Jejeje, hadde det ikke vært for at jeg er på dib så skulle jeg svart meg selv;) Neida, blir vel til at vi skal ha en til. Vi har faktisk blitt enige om det. Men vet ikke helt når enda. Kanskje satse på å bli gravid i løpet av året? Går jo ikke akkurat på prev heller, så er bare å drite i svingen. Skjønner godt du vil ha en liten jente jeg. Det er litt ekstra stas med jenter (ikke si til noen guttemammaer at jeg har sagt det da). Klart man blir like glad i alle barna sine, men jeg kjenner meg liksom litt igjen i det å være en liten jente. Også gleder jeg meg til forhåpentlig å bli mormor en dag:) Men har jo lyst på en fotballproff også, og har lovet Andrine en fetter, så blir det jente neste gang så blir det 3 barn på oss! *hjelp* Hehe, skal du aldri klippe han eller? Kjøpe litt hårpynt og slufser til bursdagen hans jeg da;)
Molait Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #197 Skrevet 17. juli 2008 jaaaaa!!! shøpe slufse! hehe kjøpte en pakke med strikker her...tenkte ta noen kule bilder før jeg klippa han. Urk å skulle være gravid og ha baby og da. Men søtt med baby. Sånn helt liten baby. men de blir jo større! Blir som kattunger vett..menikke si på dib jeg sa det! Ja uff vi må passe oss for dib altså. Jaggu godt vi har hverandre her. I'm sliten av life jeg. Lurer på hvordan alt ser ut neste sommer i grunn. Ja og du har jo bare 1. Tenk da på meg somhar 2. Dilemma altså! For jeg kan liksom ikke skylde på den der med søsken.... Hadde et bra ors, men glemt. Skal komme på igjen.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 17. juli 2008 #198 Skrevet 17. juli 2008 Den som lever får se. Det er det eneste jeg kan si om baby og situasjon neste sommer. Veitta faen jeg. Vi knuller vi så ser vi hva som skjer. Man tar jo i mot det som kommer da:) Reiser morgen tidlig vi, så dette er det siste du ser av meg denne uken. Er på sms da, og regner jo med at jeg hører noe når sessa har født. Får den mobilregningen du da som må sende ut ørten mms'er;) Jeje, pakke litt mer jeg. Skjønner ikke helt hva alle de posene og bagene i gangen er for noe jeg altså? Trenger man virkelig alt det? Puuuhhh, er slitsomt å dra på ferie også! Drittvær er det meldt også. Juhuu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå