Molait Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #201 Skrevet 24. juli 2008 Skal du i helga a? Og hvordan går det egentlig med magen din?? Jeg er nøden på fyll med deg snart!!! Skal på jobbpils i morgen. Tror det blir gøy. Sitter her. Har takterasse og stuesak med sofa og stereo om det trengs. Dusj og kjøkken og alt i grunn. Stikker vel til LS etterhvert. Lørdag vites ei. Regner med det blir badings lørdag og søndag om sånt vær. Var snakk om nebben en dag. Ikke vært der på mange år! Kunne vært artig å tatt en tur. Blir sikkert Hvaltjern andre dagen. Fortell litt om ferien da:) Vært masse jobb og sjaber form i det siste+ørten andre ting som skjer så har ikke vært så mye på..hehe og siden du lell var på ferie;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 24. juli 2008 #202 Skrevet 24. juli 2008 Formen har vært grei en stund, men hadde et lite tilbakefall på ferien. Er leeeeeeei!! Hadde man enda vært på tjukka så hadde kvalmen i hvertfall vært for en god sak og man hadde jo visst hvorfor man var dårlig. Nå er jeg bare dårlig, men aner ikke hvorfor og tviler på at det er for en god sak også! Dritt! På søndag kommer Li + mann på grillings, lørdag er det mulig vi skal besøke et vennepar på Hamar. Ferie ja.. Linea var håpløs, ville absolutt ikke sove der. Skreik hysterisk halve natten og likte seg tydeligvis IKKE. Våknet flere ganger om natten og var umulig å roe. Aldri sett henne sånn jeg. Men ellers var det jo veldig fint der. Fisket og koset oss. Ellers har snutt begynt å vise en meget bestemt og trassig side av seg selv, særlig når hun er trøtt eller sliten. Ligger på gulvet og skriker i ren onkel skrue stil;) Regner med at det henger litt sammen med at hun ikke snakker enda, så hun får ikke gjordt seg forstått og da raser hele verden sammen når vi ikke skjønner hva hun mener. Utholdene på trasse-skrikene er hun også!! Hehe, men hjemme er i hvertfall fortsatt grei med soving da, sov til ti i dag:)
Molait Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #203 Skrevet 28. juli 2008 Hadde jo ikke nr ditt:) Mener du har meldt meg på ny tlf, men glemt å lagre. Har det jo på andre tlf men den er tom og bruker jo ikke så glemmer dette med nr. Også sååå kjedelig å åsitte med. Send en kul vits el no a:) Var digg på strand i går. Ser nå at du skulle ha gjester. Visste jo det, men glemte det i går. Prøve få til en tur på strand sammen mens det er litt sommer i Norge. Hva er neste steg med lege og spy? Jeg fløy ut av et utested på lørran. Ser ikke ut. En deel store stygge blåmerker jah! Komisk-ja..men guh så flaut. Din tur til å starte ny tråd:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. juli 2008 #204 Skrevet 29. juli 2008 Nummer mitt burde du kunne i hue. No xkuse altså! Ja vi har vært og badet flere dager vi også. Digg!! Var en dag på mønevann ved losby og der var det kjempefint!! Kunne sikkert prøvd å få til badings en dag, men jeg bader av prinsipp ikke på hvaltjern. møkkasted! Neste med lege og spy aner jeg ikke. Fortsatt ikke fått noen innkalling til videre undersøkelse på ahus, så venter i grunn på det. Formen er jo mye bedre, men hender fortsatt at jeg har noen dager med kvalme og dårlig mage så friskmeldt er jeg nok ikke helt enda, selv om det er lenge siden jeg har kastet opp. Skal på nattevakt om ei uke, og holder formen seg, så har jeg tenkt til å gå på jobben. Men vi lyt sjå, veit aldri med den søplekroppen her!! Hvorfor fløy du da? Tatt flylappen? Eller var det mangel på flylapp kanskje, siden du møtte asfalten;) Hihi;) Ja, hvordan klarte du dette da? Dritings som vanlig?? Starter vel ikke ny tråd riktig enda, må vel litt nærmere 300?? eller???
Molait Skrevet 1. august 2008 Forfatter #205 Skrevet 1. august 2008 Seff må vi nærmere 300!! Vi bør egentlig komme opp til 300. Alltid 300. Jepp. Er dritfint for unga der da. For langgrunt og gress og sånn. Kunne jo tatt en tur på Nebben en dag. Eller har vi både Heia og Varsjøen her oppe og vi:) Er det noe i nærheten av deg da? Siden bhg er rett ved deg? Men etter i dag har E ferie i 3 uker forresten så litt samma..hehe. Skal nå være hjemme neste uke. Eller jobber da, men kunne jo kommet etter dere rett fra jobb? Fikk du vite noe av vet? Var jo bra noen tok henne inn da. Slipper mn å lure. Eneste kjipe med det er at man ikke kan late som. De jeg har mistet sporløst har flyttet inn til snille mennesker serru. Ja er den sorte og hvite? Leit altså. Vet virkelig hvordan du føler det. Jeg har grått mange fler tårer over dyr enn mennesker. Stikker til Flisa i helga vi. Snutt ikke sluppet hånd altså?? Pyyysa;) Hun kan jo hvis a bare vil.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 6. august 2008 #206 Skrevet 6. august 2008 Men er jo bare driiiiiiiiiiiiittvær!!!!!! Joda, har vært på Hvaltjern, derfor jeg ikke liker meg der.. Fikk aldri den storyn med kyssing av asfalt i fylla... Ja var den svarte og hvite pusen. Vet sa ikke så mye. Bare at de hadde kjørt på henne om natten og levert henne inn til vet. Men er deilig å slippe å lure på hva som har skjedd. Og snutt har sluppet hånd:) Tusler rundt som en liten pingvin:) Så søt atte:)
Molait Skrevet 8. august 2008 Forfatter #207 Skrevet 8. august 2008 Nei var det ja..hehe..skal snart ned, så får ta det senere;) Gleder meg til å se pingvin:D Hah hun gikk jaggu før jul...var det jeg sa det;) Tid for søsken da el? Hvordan går pusesavnet? Blir jo aldri borte, men heldigvis blekner det med tiden. Siste dag før ferie-WOHO!!!! Ut å sigge før ned.... Hvordan går det med dere og sigginga da?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. august 2008 #208 Skrevet 10. august 2008 Jammen kom deg på msn da!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. august 2008 #210 Skrevet 10. august 2008 Jammen hvor skal vi gjemme oss da?
Molait Skrevet 10. august 2008 Forfatter #211 Skrevet 10. august 2008 aner ikke. Men om jeg ikke skal og du er på vei....
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. august 2008 #212 Skrevet 10. august 2008 Kanskje på begavede barn
Molait Skrevet 10. august 2008 Forfatter #213 Skrevet 10. august 2008 haha ja der tror jeg iaf ingen tenker på å lete etter oss;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. august 2008 #214 Skrevet 10. august 2008 Ung mor da?? Hadde føltes så vel å være der;)
Molait Skrevet 18. august 2008 Forfatter #215 Skrevet 18. august 2008 haha ja jeg var på fest med 14-18 åringer jeg. Ganske kult. Glad jeg er over den tiden gitt. Få høre om UL da??!! Og auer og vondter og spyer og bekkendrit og ja.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. august 2008 #216 Skrevet 18. august 2008 Haha, ja er glad jeg er ferdig med 14-18, men kunne godt vært sånn ca 25 i maaaaaange år til:) Og når jeg hørte det var skolestart i dag så er jeg jammen glad jeg er ferdig med det også! Skal ikke si at det aldri blir noe mer skole på meg, men det blir i såfall en heeeelt annen type skolegang ja! UL ja.. var innvendig og den greia var mye større enn jeg hadde sett for meg! Noen som sa den var som en leppestift, jeg synes nå den så ut som en ganske naturtrodildo!! Greit nok at jeg er ganske godt vant til vanlig, men er nå alikevel litt annerledes å få sin kjæres stive opp i pipa enn å ligge der å skræve for 2 fremmede kvinnfolk!! Men jeje, gikk nå det også. Så ikke så mye annet enn en prikk på skjermen, så er i hvertfall ikke noe lenger på vei, hun mente det stemte med når jeg hadde mensen sist. Men da vet man jo det. Men både de to damene på ahus og fastlegen min synes jeg hadde blitt dårlig og fått symptomer usedvanlig tidlig. No' bekkendritt har jeg ikke fått enda, men har jeg sittet lenge stille så er det nesten så jeg kan ane en kjent prikking i ryggen. Men det er kun hvis jeg sitter i sånn kontorstilling over lengre tid. Kjenner ikke noe til vanlig foreløpig. Søker jo også jobber for harde livet!! Hadde jo ikke trodd jeg skulle bli gravid så fort, så var teit å være uforsiktig nå siden jeg står uten jobb fra september!! Får en vond klump i magen bare jeg tenker på det!! For pæng må man ha:( Skal på et intervju på onsdag og har også 2 andre søknader i omløp. Og i dag fant jeg også 3 andre jobber jeg skal søke på. Driter i grunn i hva det er, bare det er minimum 50% og stort sett kveld og helg. Kan jobbe en dag i ny og ne. Nødløsningen er jo at man ikke trenger fast jobb for å få permisjonspenger da, og har muligheter til å jobbbe ekstravakter en god del steder (selv om det er drittjobber), men problemet er jo at man da ikke har så mye rettigheter OM man skulle bli sykmeldt eller noe sånt. Men nå jobbet jeg jo halv stilling nesten helt frem til permisjonen startet på F da, selv med bekkenløsningen, så 2-3 kvelder i uken skal jeg vel klare å gjennomføre på et aldershjem/bolig ol om jeg MÅTTE! Men alikevel, hadde sluppet mange søvnløse netter om jeg hadde klart å få en fast deltidsstilling! Og T får jo ikke pappaperm om ikke jeg har jobbet 50% stilling eller mer:(
Molait Skrevet 19. august 2008 Forfatter #217 Skrevet 19. august 2008 Blir litt sånn.. "her har vi vært før" Satt noen år tilbake liksom. been there done that. Hvorfor si opp jobben om det er tid for søsken da?? Hadde vel ikke blitt sååå lenge til om du ikke blei præggis nå. Vet du..vi to (og ama) hæler nok en del ja. HAdde rimelig bra bl på slutten jeg og. Gikk jo skritt på 5cm! Jobbet til 3 uker før ja. Nå var det en del jeg ikke jobbet under sv.skap da jeg ikke hadde jobb da, men det var jo i fine 2tri så da hadde jeg klart å jobbe:) Må man så må man. Hva for stillinger har du søkt da? Og skulle man ikke få en real fyllekule til med deg:( Nå blir det jo leeenge til. Egentlig kunne jeg tenkt meg det. Fått ut litt gulp og fått fra levraråd. Du gir ikke de svarene man vil ha eller liksom vet er der..du bare sier det du mener du:) (ikke alltid det er til hjelp da men..hehe) Jaaaa du og L kan komme på lørdag kbveld og bli over til søndag også rett på bursdag:D Eller enda bedre..Mr.T kommer med LilleL på lørdag:) Seriøst...jeg er ganske på trynet for tiden. Sliten jeg:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 19. august 2008 #218 Skrevet 19. august 2008 Joda, sa opp jobb fordi jeg skulle liksom få ny jobb med en gang _også_ bli gravid.. Nattejobben er jo bare en 30% og da får ikke T pappaperm + at jeg ikke orket noe ekstra natt når jeg har hatt så mye sånn spydritt. Og er litt lei av å faktisk jobbe en 60% stilling, men bare få betalt for 5 timer om natten og derav bare en 30%. Jobben var jo drittbetalt, selv om den var veldig lettvint og grei. Kommer sikkert til å kunne jobbe slik igjen, men var litt lei akkurat nå. Ble præggis så mye fortere enn jeg hadde trudd.. Men, men får jo bare gjøre det beste utav det. Ser ut til at jeg kanskje får en jobb på ordekontoret til et firma i nærheten av der du jobber. Det er ikke fast og gjennom vikarbyrå, men kan omtrent jobbe så mye jeg vil. Blir lagt ut lister i slutten av hver uke. også skriver man seg på for kommende uke. Og siden jeg vil jobbe kveld, blir det mange ledige vakter jeg kan ta. Men vet ikke så mye mer enn det forløpig. Har også søkt 2 butikkjobber på jessheim. Begge er på drøye 50%. Helt greit for et halvt års tid. Skal også søke på en bolig i kommunen som ligger mellom oss to. Der var det ledig 3 stillinger som var mellom 50-60% Det vil si jobbing annenhver helg og en til to dager/kvelder i uken. Men er ikke søknadsfrist før september, så må uansett finne på noe å gjøre i september da. Kan sikkert alltids jobbe litt ekstra der jeg jobber nå. Så skal nok ordne seg på et vis. Men hadde helt klart vært deilig for hodet om man hadde hatt en fast jobb da.. For skulle man bli dritdårlig eller noe, så finnes det sykmelding. Men satser da på at man skal klare å komme seg gjennom 2-3 dager i uken også. Har jo muligheter til å få mye hjelp av mamma til både det ene og det andre, enten det er barnepass eller husvask. Vi to er ikke akkurat laget av porselen nei;) Du kan jo ha en fyllekule med deg selv, men jeg kan overvåke det hele;) Hehehe, kunne blitt artig!! Har jo ikke drukket på evigheter i og med at jeg har vært dårlig så lenge også og forbud mot mye alkohol. Siggen er pakket vekk for anledningen også! Stusselig! Vet ikke helt hva som skjer til helgen enda, men vi kommer i hvertfall i bursdag. Mulig vi får gjester på lørdag. Men kunne alltids tatt en kaffe på J&H en kveld også da, akkuart som en av våre første dater:) Joda, jeg gir nå råd rett fra levra. Ser liksom ikke helt poenget med å si det folk ønsker å høre jeg da. Det er jo ikke noe morsomt!! Blir jo ikke noe action av det. Men det hender da likevel at jeg har noe vettugt å komme med;)
Molait Skrevet 20. august 2008 Forfatter #219 Skrevet 20. august 2008 Avsnitt er no dritt;) Hender seg kanskje ja... Litt porselen er du. Synes du kunne hørt på jordmora og pressa ut L mellom spykulene dine! Makan til sart kvinnfolk!! Teit jobbdrit. Kan du ikke bare jobbe massemasse i 6 mnd da? Presse seg ja..men masse penger mans man er hjemme:) Også om du gidder ta vikartimer på skoler så får du fan meg rundt 200,- for 45min!! Med ferdig opplegg. Bare å se på unga. For da kan du jo ta en dag nå og da eller et par timer bare.sånn innimellom bare for å bygge opp sum til hjemmepeng. Send meldekort da. Selv om du skal få deg jobb snart så plutselig har man det ikke og da er det greit å sende sånn. Også blir det du evt får derfra lagt til permpeng. Kaffe? Våre vanlige date'r var i fylla. Måtte jo planlegge et edru møte!! hehe des. preker jeg ikke på kaffe;) Ikke sånn vaffal da.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 22. august 2008 #220 Skrevet 22. august 2008 Avsnitt, hva er det? Har skrevet på tråd og gidder ikke kopiere heller, så du får lese der. Vikartimer på skole ja, ingen skole som vil at jeg skal lære barna noe vettu;) Hehe, så du skal sitte og drikke deg full og jeg skal se på? Er det det du mener;) Ja du er jammen meg ei fin ei du! Ikke sigger jeg heller, for jeg er jo en slik at gm vettu!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 24. august 2008 #221 Skrevet 24. august 2008 Gratulerer så masse med stor gutt! Jammen flyr ikke tiden fort! Tenk til jul er det 3 års siden vi drakk øl og kb og studerte tissepinne:)
Molait Skrevet 24. august 2008 Forfatter #222 Skrevet 24. august 2008 Ja la oss poengtere det i samme setning etter din gm uttalelser lzm...hehe Takker for grattiser og kjempefine klær. Koselig å se dere igjen. Har liksom ..hmm...tja..vært mye i det siste. Men med 3 år på butt'n så kan man da virkelig ha noen stille stunderr på tråder:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. august 2008 #224 Skrevet 27. august 2008 Jada, har bare jobbet et par netter, så er jo helt susete om dagen! Skal på siste natta mi nå også er jeg arbeidsledig!!! Skummelt!! Men har i hvertfall klart å få meg en ekstravakt på jobben neste uke, og klarer jeg å mase meg til 1-2 vakter til den uken, så ligger jeg bra an! En 50% er jo ca 2 vakter en uke og 3 den andre, så det er bare å stå på!! Venter fortsatt på tilbakemelding fra vikarbyrået som trengte folk til kleslageret (callsenter) som ligger like ved jobben din. Da skjønner du vel hvor jeg mener:) Håper bare dama får ut fingeren snart og ringer meg!! Spaden har vært i park i dag:) Står mer på tråd. Trenger litt påkledningstips.
Molait Skrevet 28. august 2008 Forfatter #225 Skrevet 28. august 2008 Bare sånn for å ha sagt noe her liksom:) Synes det er dårlig med babyoppdatering her altså! Vi får komme oss tilbake til gode gamle skravletrådstil. ooooo må tisse NÅ! Og så ned. Ikke er noen av oss informert om bajsvanene til hverandre lenger heller. Dårlig detta assa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå