Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

excell ligger i officepakken den....

du våkner om en 3-4 uker

trøtt jeg ass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TØYTE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Mol, har mora meg med gamle tråder:

http://www.dinbaby.com/forum/thread/5755437 - skrevet da jeg var en uke over termin!

og ditt svar til meg er så typisk sånn som jeg har blitt kjent med deg:

Si meg, du er vel ikke fødeklar?

Du får se på dagene som ekstra tildelte hviledager. Prøve å bare slappe av og kose deg mest mulig.

Har selv 26 dager igjen og begynner å bli en del stressa på det jeg skulle rekke å gjøre. Ikke minst at barnerommet står halvmalt uten gulv!!! Stelleplass, hvor er det? Sengetøy..har jeg det a tro? Skal jegg liksom pakke bag og nå a???

Håper alikevel ikke jeg må gå mye over:)

En trøst er at du har maks en uke igjen..hehe

Molait

Du er herlig!

Linea er allergisk mot egg... svakt utslag på test, men når utslettet har var leeenge så virker det jo litt rart, da... og det kom uten at hun hadde spist noen egg når vi tenkter oss om.

Bolledeig blir mage helt plutselig, gjerne når det passer dårligst!!

excell nerd! ;)

Skrevet

haha, ja du det der så ut som jeg skulle ha skrevet det selv;)

Men sååååå kjipt! Er det noe hun kan vokse av seg tro? Egg er jo dritkjipern da. Er jo egg i alt mulig rart. Bra hun har svakt utslag bare da ivertfall. (betyr det at man bare er litt allergisk? hehe)

Skrevet

Altså hun reagerer kanskje på det, men er ikke drit allergisk, så ja litt allergisk. Har ikke sett noe annet som skulle tilsi at hun har reagert på egg etter at hun spiste vafler annet enn dette utslettet som da antagelig er brennkopper. Legen sa hun burde unngå rå egg... er jo lett det i hvert fall. Hadde mer utslag i fjor enn i år så vokser det trolig av seg!

Nå er det natta for sessa!!!!

Skrevet

Går å legger meg!

finner ikke excel får ikke opp exceltabel i Word heller så det kan ikke være her!!!! (merkelig skrapegentligkastetjobbpc)

Ja jeg er excellnerd!

Tenker på det innlegget der dere referer til; der går sessa og er dritlei, molle er sikkert småstressa ja, og jeg Ja jeg tar livet med knusende ro og går på do og aner fred og ingen fare og så bærer det jammen meg rett på føden!!!

Skrevet

Herk: jeg sier bare én ting: www.openoffice.org.

Adiós!

Skrevet

Goood Tuuur :)

Kose deg masse! Gutta får det så fint med pappan sin så. Blir nok værre for deg enn for dem. Nyt alenetiden og gjør intet jeg ville gjort;)

Skrevet

Tøyte kan du værra sjæl!!

GOD TUR SVANA:)

Skrevet

hvem sa jeg snakka til deg? Men om du valgte ta det til deg så ligger det vel noe i det...

Sjef inne her i dag. (fra hovedkontoret) så er ikke så mye innom vil jeg tro. Må jo gi inntrykk av at jeg jobber masse masse;)

Jobber faktisk masse her. Er innom 2 min nå og da bare.

Avd. ledern er såå lykkelig for at han fikk pålegg av meg. "Du skal få igjen altså" Halloooo er det med folk her a?? Ser helt himmelfallen ut om de får ei agurkskive eller litt pålegg eller noe. Dji. Ja ta litt smør du, det koster meg et par øre og smøret blir ratt harskt innen jeg får spist det opp. Må jo være mye bedre om folk løsner opp litt! Alt skal være så sykt rettferdig hele tiden. Det meste går seg jo til over tid. Gi og ta og sånn. Og vi er 4-6 stk som sitter her fast (kommer en del sjåfører oppom) så mener...man merker om noen bare tar liksom.

Skrevet

Heisann:)

Innom og sier halloen inni mellom ryddinga:) Snart jobb.

Er det noen som har blitt lurt i dag da?

Skrevet

Blei lurt skikkelig av kroppen min som hang over doskålen i deg og vrengte seg fra utsiden og inn!! Jammy...!!

Og hvem sa at jeg slang tøyte tilbake til deg da?? Men joda, er vel noe i det at hvis man tar det til seg......

Skrevet

nei...jeg skrev tøyte..og du skrev tøyte kan du shæl værra....det er jo forsåvidt et svar på noe uttalt og det uttalte var fra meg. Ergo du tok til deg fra meg og svarte det samme til meg.

Enda greit vi vet det var til hvrandre begge to eller? Ingen andre her som kvalifiserer til å være tøyta mi uansett;)

Spyr du?? Vil jeg til deg da a?? Er du gravid??

Ble litt lurt av ene sjefen her...men han dro den så langt av det ble for dumt å tro på..hehe

Skulle hatt en bra trådlur, men ikke hatt tid til å pønske ut noe.

Tenkte jeg skulle være luremus i kveld..hehe

Skrevet

Tsst.. det er bare tøyter på tråden;) Særlig de med lausunger;)

Jupp, jeg er på feita! Satser på føden 31.desember skjønner du, for da skal jeg egentlig jobbe:)

Du er ei luremus hele tiden du, ikke noe mer å diskutere det!!

Skrevet

Ja, jeg er ikke den med lausunger ihvertfall..

Men herregud så sliten man blir av et kurs hele dagen også et kurs til på kvelden. Snakk om å ha sett barnet mye idag ja, levere i barnehage og kaste fra seg hjemme etter henting.. Stakkars lille skjønte vel ikke så mye av hva som skjedde, men var overlykkelig når bestepappa tok henne med ut for å leke!

Ellers intet nytt i dette livet, det rusler nå og går (hver gang)..

Jeg skal på dildopart på lørdag :) hihi...

Skrevet

Jeg skal også på dildoparty! Jippi!!

Store T er flink. Takk til han! Kosa meg masse på kurset jeg. Jeg elsker jo sånt og synes det er dritspennende:)

G har fått sopp. Bleieutslett som det har satt seg sopp i, så i dag har vi begynt behandling med fotsopp-krem(etter anbefaling på apoteket). Håper det blir fort bedre. Ser ikke pent ut.

Også er jeg så dum!!! Han har hatt litt prikker på overkroppen i over en uke nå. Og jeg har ikke skjønt hva det kan være. Så så jeg på saftflaska i dag. Bilde av eple utenpå? 36% eplesaft jo! Tenkte jo ikke på at det var eple i husholdningssaft selv om det egentlig er ganske naturlig. Han har jo drikki en del saft også. Og for de som ikke husker så er han altså allergisk mot epler.. DM!

Jeg skulle hatt mensen i går eller i dag. Får vel i morgen da. Håper det. Gidder ikke ha sånne lange sykluser nå som jeg liksom skal bli på tjukka...

Skrevet

100 dager igjen til termin! Da er det vel 103 dager til fødsel da, Mol?? Nå begynner nedtellinga. ;)

Skrevet

blahahablæ

Husker ikke når jeg starta jeg. Men jeg telte nå ihvertfall riktig jeg!! (kom dag 0 liksom)

Telte ikke fra 100:)

Noen TR enda MtG?

Jeg har reist fra mobilen min jeg da:(( Har freephon, men den er tom for peng. Så der får jeg bare meldt/ringt MtG og 1D. For det her jeg jo bruk for...Ja et par til da, men likevel. Meldte MtG tilfelle det er noe i bhg da. MEn kjenner jeg MtG rett er freephonen henne (min..hehe) tom for strøm.Guuuh så naken man føler seg!!

I går var jeg så sliten at jeg ble kvalm bare av tanken på å trene, i tillegg alene (hardere å dra da) men jeg dor nå da. (MtG-møkkapremiebag!!!!) Gikk greit og klarte utrolig nok å yte mer enn vanlig. (vakke sliten etter slagsangen engang MtG!! *stolt*) men resulterte i magekramper fra helvete på kvelden. Våknet faktisk med au i magen i dag og. Ikke sikkert derfor da, men uh! Glad jeg ikke skal føde på en stund..hehe

Ja grattis med 100! Er nok 103 dager igjen..om ikke Linus vil ut en god stund før da.

Hauger å gjøre på jobb! Var en del møter og systemet kræsja helt her i går, så da er det dagens (og vi henger etter) + rester fra i går. Sukk.

Skrevet

Eh.... har talt feil, jeg... så det er 101 dager igjen... 3d ul 24.4!!!

Skrevet

Grattis med hundre dager! Teller oppover til hundre kilo jeg..2 kilo til så er jeg der, det er jeg sikker på!!

www.shapeofamother.com Hehehe, ikke legg ut bilder av strekkmerker og hengepupper hvis dere håper på en hyggelig tilbakemelding fra Mol;)

Au i magen er ikke bra :(

Spaden er større en E.. Han er bare ei lita flis:) Men de var like store når jeg passet han da, og det er ikke så lenge siden. Ser ut som spaden strekker seg i været om dagen!

Skrevet

Spaden hadde sko!

Men det eeeer jo IKKE pent!!! Syke mennesker!!!

Di feite ku, du må da være langt over 100kg nå?! Slutt å hold deg i vasken mens u står på vekta!

Man skal ikke egne termi utfra 3D-ul. Gå ut fra ordinær UL, og så kan man ha i bakhodet menstermin, spes om denne avviker mye fra ul-termin og gitt man er sikker på menstermin da. 3D-uler jo en pekepinn, men ift igansetting regner man jo 18ukers UL'n.

Mormor til spaden er liiitt urealistisk (haha) men veldig snill:) Dattera er mer realistisk, snil men ei førkje;)

Skrevet

Jeje, skal ei førkje til for å kjenne igjen en annen...

Var det ikkeno' som passet eller? Du glemte forresten den grønn oliva-kremen.

Både ul og menstermin er bare no tull. Satt bare et hakk i sengekanten jeg og når det ikke var plass til fler så dro vi til sykehuset via sverige;)

Vondt i magen jeg:( Slepper det jeg sleppe kan, men det hjelper ikke stort! Annet enn at det er dugg på stuevinduet...

Joda, står på siden at det er pent.. you are soooo beautiful... you should be so proud of your body.. Alle der på siden synes det er vakkert. Sier du at de juger Mols?

Holder meg i vasken? Jeg ligger på gulvet når jeg veier meg jeg..

Skrevet

God morgen

Da har jeg vært hos legen og det er jo ikke så spennende akkurat. (var der jo mest for O og litt for å få helsekortet så jeg kan gå til Jm)

Ja og så har JM flyttet timen min til et teit tidspunkt og samme dag som ul så den må jeg flytte.

Husker dette timestyret fra sist også

Legen min var i perm, Jm tok ferie osv

Timer ble flyttet opptil flere ganger Husker raumatologen min klarte en gang å flytte timen min 6 ganger og en gang framskynnet de den slik at jeg som hadde vært på ferie ikke kom hjem før etter timen, etter det fikk jeg faktura for å ikke å ha møtt til timen!!!

Nei nå må jeg jobbe

200 og noe dager igjen,,,,,,

Skrevet

Juger så gørra tyter ut av nesa på dem! Helt ufattelig. Ellers må de jo være blinde eller dumme eller begge deler. Er sånn "ingen andre sier det så vi lurer hverandre til å tro dette er pent" Get a life..nei bedre get a satsmedlemskap!! (eller gå deg en tur for fan) djiises.

Alt henger hvert andre min. i dag så her er det gøy på jobb-not! Også henger tastaturet med da vett. Brått kommer det ørten av en bokstav og å mister man en. Synes kanskje på innlegget over og...

Mye styr med legeJMul timer..husker det jeg og. Også var legen min og i perm også var det sommerferie også altid et eller annet.

Urealistisk ift seg selv-hehe. Har ikke fått prøvd. Hjemme 21:45 og magekramper. Har ikke noe å slippe jeg. Sikkert den pølsari! :P Ta å spray på sånn antidugg...som du får til bilruter. Plier jeg å gjøre og da er det bare å fise på som du aldri har gjort! :D

Skrevet

Hører du et knurr-ta en pizzasnurr!

hahahahhahaha den var så teit at jeg bare måtte le!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...