Sessa ruger igjen... Skrevet 6. april 2008 #226 Skrevet 6. april 2008 Nei, ikke noe psoriasis i familien som jeg vet om... hmmm... hadde morfar det mon tro forresten? Har i hvert fall kommet flere prikker nå, litt sånn nupper, men ikke noen skjellete flekker ennå. Liker ikke helt dette altså, men i og med at hun er i fin form ellers og flekkene forsvinner når man presser et glass mot dem så gidder jeg ikke dra på legevakten. Føler liksom ikke at de er så dyktige på sånt. Får ringe legen i morgen og høre om de har tid til å se på Linea på tirsdag på kontrollen min. Får ta med meg mamma så hun kan passe Linea mens jeg blir målt og får høre hjertet. Det synes sikkert mamma er stas også. Mamma og pappa er antagelig på ferie hele juli. Mamma gruer seg så fælt, og det gjør jeg også. Vil jo gjerne at hun skal se lillegutt så fort som mulig. Men de to siste årene har ferien gått i vasken for mamma og pappa pga barnefødsler og i år er det ferie i kombinasjon med noe verv pappa har i Tsjekkia og de vil gjerne kjøre ned... Jeg er ikke sint for at det blir sånn, men synes jo det er trist! Linea våkna hundre ganger i natt (føles det som) og jeg la meg altfor sent, for jeg holdt på med en scrap til mamma og pappa i anledning 40 års bryllupsdag som er i dag. Er potte trøtt, men klarer foreløpig å holde øyenen oppe. Linea fikk bade på morgenen og så tisset hun på mamma'n sin mens jeg tørket henne. Nice! Hun var ikke noe interessert i frokost i dag, ville bare ha "MELK!" og "OST!". Trenger jo ikke å rope, mamma hører deg!!!
Herkules Skrevet 6. april 2008 #227 Skrevet 6. april 2008 Så rart, jeg tenkte akkurat å skrive et innlegg om at mamma og pappa er bortreist ved terminen min. Jeg syns også det er trist om jeg føder når de er borte men men De reiser midt i oktober og kommer hjem før termin så mamma mente jeg bare skulle knipe igjen. Sist hadde mamma sånn jentegymtur den helgen jeg hadde termin, hun fikk lovå melde seg på og avbestille noen dager før om jeg ikke hadde født, men så fikk hun jo reist da. O skal ha pim han på maten. Må skal vel O sove og det hører ut som om mamma eller pappa ringer så de vil vel være med på tur de da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå