Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. april 2008 #201 Skrevet 3. april 2008 Det var freddan vi pula, for mr T skjenket meg på smirre den kvelden!! Men vi har da pula flere ganger siden den:) Jupp, stemmer at du skal ha tr den 17. april mols, for det skal jeg også. Og EL var i går, det kunne jeg KJENNE!!! Sprutpuler hver gang vi, med spruter ut og ikke inn;) Alle pulingser er vel med sprut, ellers er det et dårlig knull;) Kan jo ikke bli på feita nå, for da kan man riskikere å ligge på føden i jula!! Og btw, så skal jeg og mols drikke alkohol mens dere andre er kjipe og feite i sommer. Blir bare jeg og mols som får være med på tråden2 da når alle andre sviker:( Joda, den 16. april -hehe flere som lurte på hva det var den dagen. Jo nå vet jeg at ama stort sett har fri på onsdager så tenkte kanskje hun og leo ville ta seg en tur (og siden jeg ikke kan førstkommende onsdag, så tok jeg den etter det igjen) også tenkte jeg at hvis jeg slang det ut litt tidlig, så kanskje noen andre kunne på dagtid også... Sessa er vel for pingle til å ta turen til kløften min, men kanskje herk og den deilige O kunne skulke en dag;) Hehe, var ikke noe mere spes at om noen var hjemme på dagen en dag så kunne vi finne på noe også passet onsdag den 16. bra for meg:) Sessa: Spaden har en levis selebukse som hun ser ut som en liten ramp i
Molait Skrevet 3. april 2008 Forfatter #202 Skrevet 3. april 2008 Tiny er jo med da.... Vet ikke hva som skjer med Ama. Om mtg får i januar/februar og resten i juni og rundt der så er det jo ikke større avstand enn det det er på unga nå. Men var litt den å være prøvere sammen ja. Nei men cat..vi gjør som sist..har vi kansje gjort... vi prøver da også slenger folk seg på om de vil:) Snakket med M her..om å få fler...han sa: Vi får kjøre en fortløpende vurdering i tiden fremover mot høsten. Det var jo slik en romantisk setning..hehe M har vaska tannbørste til E i oppvaskmaskina. Han syntes den trengte det. Jeg kjørt med kopp på taket, fant igjen denne da, men litt bulkete. Jeg har mista en kopp og M har mista en kopp. Argh! W smugspiser melis etter skolen....melis!!!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. april 2008 #203 Skrevet 3. april 2008 Blir Mtg på feita om 2 uker så får hun termin 9. januar -kan fort bli desemberbaby det!! Og det passer dårlig inn med våren 09 Ama er med -skal prate med A og svigermor jeg:) Og jeg som egentlig ikke skal ha flere barn, også har vi bestemt oss for å få et til fordi vi hadde en avtale om vår/sommer 09 og svikter omtrent alle!! Det er et større offer å få flere barn enn man egentlig ikke vil ha enn å vente noen måneder!! Og ikke kom å skyld på penger -man kan heeeeelt fint leve på luft og kjærlighet!! Så det så!! *finneminegenbarselgruppejegsomalleleverpåluftogkjærlighet* Tru'kke Tiny klarer å holde igjen shø Haha, ja vi har hatt noen romantiske samtaler om flere barn vi også Smugspise melis?? Jaja, hvorfor er jeg overrasket -du vet, ...som god pimp skal bli
Herkules Skrevet 3. april 2008 #204 Skrevet 3. april 2008 Mener du at du skal prøve på å få barn og så får andre henge på eller misforsto jeg noe? Hvem henger på hvem? Er det noe dere driver fast med å kjøre med kopp på taket? He he romantisk he he jo søtt var det jo da men romantisk jo da he he Melis Han har vel et sukker sug da stakar han er jo så søt da Ja jeg vil skulke!! Vi få rse og vi får ta det på sparket Sessa: fristende fristende Har hatt litt sånn vææ til 3d ikke alle bildene jeg har sett har vært så fine, emn opplevelsen må jo være fanstastisk. Kan man gjøre dette uten å se tut eller ei? jeg vil ikke vite kjønnet!
Sessa ruger igjen... Skrevet 3. april 2008 #205 Skrevet 3. april 2008 Var vel heller det at det var litt for tidlig på morgenen til at Sessa klarte å ta til seg alle de flotte beskrivelsene... men for all del... lærte noen nye ord der, ja! Herk, tror sandvika er litt mer sånn for å få gode bilder og se kjønn, så hvis du ikke vil se så vet jeg ikke helt... men regner med at de kan ungå å ta turen innom bleieområdet. GIkk opp og ned til bhg, så bekken er crap.
Molait Skrevet 3. april 2008 Forfatter #206 Skrevet 3. april 2008 CaT--SOM JEG SKULLE SGAT DET SHØL!!!! oj da..caps lock, men passet bra:) Herk-vi avtalte en gjeng av oss å gå sammen for baby 09:)) To av oss er litt mer skaaal vi ha en til da? Og nå? også greit da-en for alle og alle for en;) CAT: Når hadde vi mensen sist igjen? Sessa...bare si ifra-sammen skal cat, MtG og jeg utvide språkforådet ditt betraktelig om du ønsker det;) De har bra 3D på Jessheim og har jeg hørt. Er vel 800 kr og inkl legetime. Er ei her som er gravid..ja er jo derfor jeg er her:) Du ser snopp ganske bra på 3D Herk, men spørs jo litt når du tar det og da. Men du kan jo og be om at de ikke fokuserer på det og om de ser det at de ikke sier noe. Faren er at du kan se det, men folk har jo fått feil beskjed der og. Lettest å se om det er gutt da. Vi så det ikke så godt selv, men så det bra da han gikk over til vanlig UL. Jeg skal vaffal ta 3D-det var kuuult! b ekkencrap er crap. Tasse museskritt når du går sessa:) Få mann til å massere på hofterompe. Caaaaat!!!! Jeg tenkte meg ikke om og spilte v prutt på kontoret!!!Er bare skillevegg!!! Tok noen sek og bare skitt!!! Så lo litt og haha og fortalte hun ved siden av at ei venninne har sendt prutten sin på mms. Er jo lov å prutte, men altså...hahahaha
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. april 2008 #207 Skrevet 3. april 2008 Vræææææl nå hadde jeg skrevet langt innlegg her også ble det borte!!!!! Buhuuuuu:( Får begynne på nytt da, men gidder nok ikke ta med alt:( Men molsa mi: vi hadde tr den 20. mars, så det vil si at vi skal ha tr igjen om ganske så nøyaktig 2 uker:) Hvis ikke du har svikta fullstendig også nå da:P Herk: Du har nok misforstått ja.. Hehe, var jo liksom meningen at du skulle spille den av på jobben og bli litt flau da. Vet jo det at du ikke sitter der alene... Men prutt?? heter da ikke prutt!! Promp, bønne, braker, bæsjlight er godkjente ord for tarmgass -men aldri prutt:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. april 2008 #208 Skrevet 3. april 2008 Åja, det glemte jeg å si, ei på barselgruppa mi fikk baby nummer 2 i går:) Hun har en datter som bare er født 4 dager før lilleL og i går kom jente nummer to:) Ganske så tette i grunn, 1 år, 5 mnd og 7 dager i mellom det!!
Molait Skrevet 3. april 2008 Forfatter #210 Skrevet 3. april 2008 Kanskje du skulle starte en anonym? heter da vel prutt!! og om du hører på din så er det iaf en prutt!! man kan og breuke som skjellsuttrykk...pruttis!! Jepp:) Grunnen til at jeg spurte var at jeg tenke 20...men tifelle jeg huska en dag feil. Termin er isåfall 28/12!!!!!!!!!!!!! Herregud, kan det bli noe værre...bortsett fra julaften og nyttårsaften evt. djiii jeg håper ikke jeg er gravid nå! Føler meg ikke gravid. Ingen tegn...hehe..mener...Miss hadde jo alle tegn som er mulig fra dagen før hu hadde sex liksom. Husker dere henne?? hahaha ja hvor er hun blitt av? HATER DEN JÆVLA NABOEN!!!!
Herkules Skrevet 3. april 2008 #211 Skrevet 3. april 2008 Jeg har faktisk vært her inne på tråden vel så mye som mange av den"gjengen" som har vært enig om 09 barn å det har jeg faktis fått med meg (jeg trenger hverken tskje eller klartekst), men å tyde denne "Nei men cat..vi gjør som sist..har vi kansje gjort... vi prøver da også slenger folk seg på om de vil:)" helt klarte jeg ikke. Var vel det at dere skulle starte ny tråd det da. bare kjør på. Glad jeg er gravid jeg så slipper jeg å tenke noe mer over det:) Er noen bra innlegg altså som "er jeg gravid??" Ja akkurat som vi kan svare på det (tenkte bare på det når du nevnte Miss og symptomer) det jeg ser av 3d så er det ganske nære bilder så man ser deler av kroppen avgangen?
Herkules Skrevet 3. april 2008 #212 Skrevet 3. april 2008 Ja og så skulle jeg si at jeg har excel på denne pcn og derfor ikke har forsket noe mer på det, men trodde virkelig ikke pc kunne være uten jeg hohi?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. april 2008 #213 Skrevet 3. april 2008 Hvis dere sist hadde dere på fredag så skal det vel godt gjøres, selv om det er fullt mulig. Greit nok at disse sperma kan leve i ørten døgn, men det vanligste er vel et par-tre dager. Men på den annen side så blir jo du svanger vare M sender en tekstmelding fra rommet ved siden av ;P Jupp, husker miss 83 jeg eller hva det nå var:) Skravlet ganske masse med henne faktisk:) Jeg prutter ikke!! Ikke fiser jeg heller, det er for pingler!! Jeg promper eller driter, ferdig med das! Hmmm... er det ikke noe vi kan gjøre med den naboen da???
Herkules Skrevet 3. april 2008 #214 Skrevet 3. april 2008 HA HA du kan jo PRUTTE pån!!! Husker mormoren til en venninne sa pruttet om noe. Hun ville ikke at vi skulle gå inn i et forlatt hus Vi spurte hvorfor og hun klarte ikke helt å forklare før hun etter gjentatte masinger fra oss sa "det kan være noen som har pruttet der" og vi da slemme som vi var maste videre om hva hun mente med det
Molait Skrevet 3. april 2008 Forfatter #215 Skrevet 3. april 2008 Fisi mente hun. Vil ikke tro de med 2-3 åringer er like interessert i såre pupper og slimpropp. Og blir jeg prøver så henger jeg vel på bligravid igjen. Så vi får lov? jo takker:) Om vi er prøvere i noen mnd, så kan vi da vel få være på bligravid og vel.. *hjertesukk* Og jaaaa cat og jeg har diskutert hvorvidt vi skal ha flere barn og når og om vi skal prøve. Hvorfor gjengir du meg på det?? og om vi skal ha en barselgruppe på nett (og in life) så er vel det ok? Og den blir jo ikke lukket liksom!! Bare å bli med:) Var på en fest her at våren 09 ble jatta om. Den "gjengen der" kan du svelge. Cat har nesten ikke vært på treff med den "gjengen" der, om det er som jeg går utfra da MtG, Tiny, Ama og meg. Alle som vil er velkommen til å droppe innom hos meg, også da ubedt, men det er stort sett bare disse 3 som gjør det. Ja så da er vi vel kanskje den "gjengen" der da. hoho jeg er et gjengmedlem!!! Ellers snakker jeg vel like mye om ikke mer med svanine faktisk, men hun er vel ikke med i gjengen vår hun... Kan nevne at politiet har vært her og vi har hatt hauger av 5 mnd gammel søppel utover i hagen i et par dager og at foreldre til nabo har rydda opp i mørten og foreldre er nesten like dumme som nabo!!! Sorry Herk, men virkelig ikke dagen for hakking på at noen av oss vil prøve å få samtidig og ha en tråd på bli gravid. For all del bli gjerne med....
Molait Skrevet 3. april 2008 Forfatter #216 Skrevet 3. april 2008 Jada nå blir det vel ramaskrik og jall. Har pyton dag og kan da vel si hva jeg mener jeg også...
Sessa ruger igjen... Skrevet 4. april 2008 #217 Skrevet 4. april 2008 Mulig jeg er litt trøtt, men skjønte ikke halvparten av de siste innleggene... hehe... var ikke noe som angikk meg så like greit! hehe, kan jeg få en synonym ordbok fra cat, mol og mtg, kanskje? Det er enkelte ord som ikke passer like godt sammen med frokosten bare, sånn som blodpromp f.eks... Sprutpul havnet litt i samme kategori, for jeg fikk liksom assosiasjoner til de som tar den nr to og blir dårlige i magen av det... type utover hele senga... Ikke så nice. Tørr jeg foreslå sikrere prevansjon enn svingen om folk ikke har tenkt å lage barn ennå? Fikk smøring i går, som nt pleier å si, så satser på at bekken er snilt mot meg i dag. Gikk greit på ikea faktisk. Gikk gjennom hele butikken, men så hadde de ikke is etterpå... buhu!!! Var rimelig slitne da vi kom til billigkroken så der ble vi sittende en stund. To preggiser og en som hadde "alt går i ett"-dag. Skal på lunsj til svigerinne i dag, så burde egentlig rydde litt her før jeg drar... kommer vel hjem til middag så greit om det går an å finne frem til komfyr liksom... Også skal jeg på mega å kjøpe vaskemidler til 40 %. Hehe, husmor-nerd! Men kjekt å spare litt penger, da!
Herkules Skrevet 4. april 2008 #218 Skrevet 4. april 2008 Hårsår molle??? Spurte bare om hva setningen betydde og det med gjengen så er det bare det at du forklarer ting som om man er idiot og aldri har fått med seg noe! Ikea, ja der kan man like godt bruke rullestol for det er jo så himla langt å gå gjennom hele skiten O var så god på restuarant i går koste seg med maten og satt pent helt til alle hadde spist opp- Blir nok like høflig som mammaen sin!! Deilig med helg fri helg til og med!
Sessa ruger igjen... Skrevet 4. april 2008 #220 Skrevet 4. april 2008 Ble ikke noe av lunsj, for svigerinne hadde migrene. Sååååå, da ble det vaskemidler for 600,- og da er det altså trukket fra 40% (nå har jeg for et par år fremover tror jeg...) og rent hus. Husmornerd igjen. Kylling står i ovnen og nå venter vi bare på far! Nice! Var i grunnen litt digg at det ikke ble lunsj. Føler meg litt som husmor på 50-tallet etter å ha lest dette avsnittet en gang til. Er liksom den største gleden i livet mitt og huset er rent og maten klar når nt kommer hjem. *klaskelanke i hodet...*
Amabolla Skrevet 4. april 2008 #221 Skrevet 4. april 2008 Hello;) jeg har potetgull,cola og sjokkis. Jeg har en irriterendes røykhoste fordi jeg har røyka litt for mye denne uka-må skjerpe meg. Jeg har en kjedelig hårfarge fordi håret mitt ikke vil holde på fargen rød og ble en blass kobber brun som jeg absolutt ikke kler og dermed så smelte jeg oppi en shades for å nøytralisere litt og vips-enda kjedeligere kommune brun-som jeg kler-men som absolutt ikke er meg. Jeg har også blitt kortere på håret pga en tvunget klippeopprydding av ei på salongen. Førte til at 5 cm er klipt av håret mitt-sukk. Veot det trengtes-men åååå... Jeg har forresten på meg en knallgul t-skjorte, en orange bukse, en orange sokk og en militaær mønstret sokk. Jeg har maskara som er gnidd litt utover pga av litt henging over badekar og plaskende unge- men neglelakken har jeg vært flink og fjerne. Forhåpentligvis er jeg fortsatt ca 1.70 høy og vekta lå i dag tidlig på 61,4. Jeg har vondt i nesa pga at Leonora tok litt for mye sats ved kyssing ogjeg har en kvise på haka. Jepp,jepp nok svada. Tørr info for de som måtte ønske det. Og dere da? Hva har nå dere tjata om siden sist jeg skrev? Cat: føler du deg bedre? Veit ikke enda om jeg kan onsdag 16- men skal no finne ut av det kjapt nok. Har ikke fått noe tydelig svar fra lærlingen om du kan brukes eller ikke-men skal purre på svar i morgen:) Hehe- lurt å bli gravid for å slippe jobb- jeg har sagt opp jobben og slipper dermed en pes kunde som skal gifte seg til sommeren-hehe. har sett den shape of a mother siden. På en måte er jo det vakkert-eller sånn klisjeaktig tankegang vakkert-ett barn er båret fram av kvinnen og kroppen har fått sitt preg. Og de bør/trenger jo ikke skjule det. Og hvis det hjelper en kvinne å få høre av andre at kroppen hennes er vakker for at ho skal ha hodet høyt hevet-ja-så legg ut bilder av kroppen din. Men selvfølgelig er jeg glad for at magen min er flat og ingen strekkmerker,men om jeg skulle få preg ved neste graviditet så vil jeg ikke føle for å skjule meg av den grunn. Prøver å si til sambo at man kan leve på luft og kjærleik. Han tror ikke på det... Mtg_ du er ikke dum,bare vimsete;) Husk folat! Jeg har fått TR sånn by the way- 1 uke for tidlig. blærk. Mol: ti du får den baggen da? Cat har treff på dagen fordi hun vil ha kvalitetstid med meg:) Veit ikke hva som skjer med 09 barn jeg-får ta som det kommer (om han vil komme da -hehe) jeg smugspiste sukker etter skolen da jeg var på W sin alder...Hater naboen din jeg og-dustemann!! Er all søpla borte nå? Herk: husker da jeg var gravid-ikke noe flytting på timer-men jordmor var sååå frustrert over legen min-ho syns han var inkompetent... Har O fått mer sans for mat nå? Leo har prlutselig fått for vane og putte all mat i munnen og så plukke ut en og en bit...jeg hadde menstermin den 28.august-06 og UL termin den 26.08-og ho kom 03.09... Og 09 barn- vil no gjerne satse på den jeg- visste at du gikk for 08 barn- men alle er vel for å ha 2 barn? hehe- prøver å samle troppene i litt enighet her;) ja husker de er jeg gravid trådene på bim. Vent og se som alle andre- hvordan kan vi vite om en fremmed person som vi ikke ser,kjenner er gravid-vi er jo ikke synsk heller! Leonora har avansert seg til å kunne si 2 ord i en setning;) Morro. Nyeste ord i vokabularet er buss. Det hun ligger best å si er " mamman min" bajsing,sprutpul og t-skjeer med diverse kroppslige ubehageligheter,promping og dugg-ja-trenger vel egentlig ingen kommentering... Sessa: tror vi betalte 1000 eller 1500-tror det var 1500 faktisk for 3D på majorstua klinikken. svindyrt! Leo har og selebukse-er såå tøff i den:) ooo-40 % på vaskemidler!! Løp og kjøp! Da vi tok 3D så så jeg med en gang at Leo var ei jente- ikke tvil en gang. Gjeng er fine ting- gangbang ikke fullt så fine ting. Men herk og mol-hmm-jeg lar den være ukommentert jeg... sånn-puh. da kan jeg ta en røyk til. spist opp potetgullen.litt sjokkis igjen...
Sessa ruger igjen... Skrevet 4. april 2008 #222 Skrevet 4. april 2008 Ekte kjærlighet gir vakre barn. Så da var det mysteriet løst! Nice! Lover godt for Linus. Er i grunnen keen på å gjøre noe med håret mitt, for nå er det bare dølt, mistet all fall da jeg gikk med Linea. Nå er det til rett-over-puppene langt (nt klippet meg litt nå nylig) og helt flatt. Har naturlig farge nå... brunt, bare brunt... Men så er det jo så praktisk å kunne slenge det opp i en topp og dessuten så liker Linea å kose med det så må jo ha litt lengde + ha muligheten til å få det vekk når hun ikke får kose med det, sånn som midt på natten. Ideer Ama?
Herkules Skrevet 4. april 2008 #223 Skrevet 4. april 2008 Ha ha sessa til og med sveisen må være tilrettelagt din husmorrolle:) Har tidligere ref. fra en bok for kommende mødre der sto at man burde kle seg i praktiske klær gjerne forklekjole og ha en praktisk kort hårklipp!! Så da er jo den saken løst Hva mer å si? O har mest lyst på pølser eller spagetti. Typisk at jeg kom på den svenskekremen dagen etter at du hadde vært i Sverige moll Ang lenge vi prøvde så har vi jo nesten ikke prøvd. Var klare fra beg i november og i februar var første gang jeg var oppmerksom på å følge med på el og hoppet til køys. Så egentlig så var det full klaff på første forsøk. Nu er det natten
Sessa ruger igjen... Skrevet 5. april 2008 #224 Skrevet 5. april 2008 herk, er det sånn at du er spesialist på psoriassis? I så fall, kan du fortelle meg litt om dråpepsoriassis? Lette litt på nettet for synes ikke utslettet til Linea blir noe bedre og nå har hun fått noen prikker ellers på kroppen også. Står at dråpepsoriassis kan utløses av streptokokker og Linea hadde jo det nå nylig... Må stikke til legen igjen over helgen, as. Skal på kontroll 8, men vet ikke om de har tid til å titte på Linea også. Får høre med dem. Nt har sovna på sofaen uten at vi har funnet ut hva vi skal i dag. Lurer på om vi får gjort noe fornuftig i det hele tatt. Han er riktignok unnskyldt fordi han sto opp med frøkna i dag og gikk på lekeplassen med henne. Men nå er det snart sovings og det er jo en kamp... gruer meg til å ta det, hadde håpet han kunne, men han snorker så ikke verdt å forstyrre tenker jeg. Drøyer sovings til halv ett kanskje.
Herkules Skrevet 5. april 2008 #225 Skrevet 5. april 2008 sessa: dråpepsoriasis er en type psoriasis som du sier gjerne blir utløst av halsbetennelse eller streptokokker. Utslettet ligner psoriasis men starter som veldig små prikker og kan akkurat i det de kommer se ut som nupper, men de utvikler seg fort til små psoriasisflekker. det er tørre litt skjellete flekker. Har dere psoriasis i familien? Psoriais er noe som ligger latent i kroppen du har det eller ikke, og så bryter dt ut hos noen. Dråpepso. har den fordelen at man kan ha ett utbrudd i livet og så blir det borte. Noen ganger for bestandig. Her har jeg vært ute å luftet hund og barn mens T sovnet på sofaen. Det var jeg som sto opp også, men gikk å la meg litt igjen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå