Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snu det andre kinnet til....

Dæven dere har planer langt frem..hehe (sier jeg som har fullbooket mai..)

Fordi medisin skal smake vondt..da hjelper den sikkert mer..eller egentlig bare fordi vi MÅ ta det og da skal vi lide enda mer. Life's a bitch.

Husker og vitterlig. Blir det fler så er vi kaniner i sommer og høst. (litt avhengig av hva som skjer med jobb) Og ja, cluet for meg er og litt det med fellesperm. Prøvd begge deler. Og ikke bare det. Se nå. Vi er ikke i perm men flere av unga vokser tett opp sammen. De har glede av hverandre. Vi har glede av hverandre. Og barna har fler personer de har tillit til i livet sitt. M er veldig klar for masse barn han, står nok mer på meg. Hadde jeg hatt bare 1 hadde jeg ikke tenkt engang. MEn kjenner hverdagen er en kabel og er mye sliten. En til hjelper nok ikke på. Greit med permåret, og forsåvidt året etter det. Men tiden etter det..det er da det blir kjør. Mye å følge opp. Dårlig samvittighet hele tiden overfor W med bare en småttis... Nei men vi lyt sjå. Får jeg denne jobben fast blir det vel en (ei? haha as if) SISTEmann. (men du venter på meg Tiny..hører du det!!)

Gratulerer med ny jobb Ama:) (går utfra det er ny jobb siden su sier opp..hehe) Tror det blir bra jeg. Ja du har vokst opp der, men du har nok vokst fra der og. Des. er du mye bedre enn de andre tøytene der nede! Glad på dine vegne:) M kan preke litt med A vettu. Så vil A og M få barn likt de og..hehe;)

Jeg har så superau i halsen at er det ikke bedring til i morgen så drar jeg til legen! (skal litt til i grunn..er så tiltak) Sliter med mat. Den sitter fast!! I stad hadde jeg følelsen av å være midt i spy i over en time!! Samme hvor mye man prøvde drikke.

Herk: Fant en ny krem. Skal prøve den. Husker nå selølgelig ikke hva den heter:)

Jepp over og ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, kabel! ;) Morsom du Moll!! ;) Men skjønner at det er litt vanskelig å få kabalen til å gå opp hvis dere skal ha enda flere unger, men samtidig kanskje lettere med to i ganske lik alder enn å vente enda 9 år... Forstår godt at du føler på det i forhold til W, men det virker jo som dere er kjempe flinke til å følge opp han, da! Keep up the good work, super-mum! ;)

Linea har sovet godt i natt!!! Juhu!!!! Sov fra 19:45 - 5:30, fikk vann OG SOV VIDERE!!!!! Nice! Våknet kl 7. Da hadde nt hørt henne på rommet, så han sto og tittet i døra mens hun satte seg opp, strakte seg og prøvde å få smokken ut gjennom sprinklene, men der var det jo vegg! Til slutt fant hun riktig side av sengen og kaste smokken ut. Søta! Lå og koste oss i senga i nesten en time. Hun er verdens beste når hun har sovet godt.

Rutiner er tingen og Linea etterlyser rutiner nå: Barne-te-te, er jo vant til å se på playhouse på morgenen mens hun går litt rundt og leker, er ikke dm altså! For hun sitter ikke pal og ser på, så det så!! ;) Har satt på Lazy town cd nå, og hun er litt usikker på om hun liker det eller ikke. Kjenner jo ikke helt igjen sangene når de er på engelsk liksom! Må sende mail til Anal digital og be om et tilbud på dekoder. NT nekter å ha det da, men det er jo eneste mulighet skal vi ha de kanalene vi vil.

Ble ikke snurt altså, Simba, men jeg tenkte at man er så forskjellige i magen at magemål liksom ikke sier stort, sf målet mitt er mye høyere enn med Linea så ikke så representativt det heller føler jeg.

Skal ha besøk av mamma og farmor i dag tror jeg. Men farmor har ikke sovet de siste to nettene for hun glemte sovepiller før hun dro til mamma og pappa... Jaja, vi får se hva som skjer. Må nok ta en tur ut og koste litt snø så de gamle damene ser hvor det er trygt å gå. Dessuten har vi ikke noe å servere... Lage toro brownies kanskje?? Da må jeg vel ha egg, så får dra i butikk før sovings.

Lurer på om en time dagsøvn holder for Linea nå faktisk, var det hun sov i går og natta ble jo så fin! Hmmm... Prøve det ut nå over helgen.

Skrevet

kabel meg her og kabel meg der...

Er digg å kunne la ungen sove så lenge han vil og fortsatt få lagt ham:) Kan finne på å sove 3 timer han. Nå nyter jo jeg lite av det her jeg sitter da men. I går ble det ALTFOR sent. La seg 20:15 og ble helt panisk til slutt. Måtte ta over og holde ham fast i senga vår og synge og synge og stryke og brått klarte han roe seg. MENN!! Eller MtG!!! Var hun som holdt dem oppe..hehe..nei men greit å vite at mannen har kvinneselskap når jeg jobber sent;)

Fikk tlf da jeg gikk gjennom terminalen "Jeg sitter på badet ditt jeg"

Men han våknet rundt 23:30 og var heeelt hysterisk. FIkk ikke se på ta på løfte, sette ned-heeelt krakilsk!! Prøvde alt jo!! Holdt på å tørne begge to. Var liksom ikke pause i hyla. Konstant vrææææl i 30 min. Også så SUR da!! Fikk nå lagt ham til slutt da.

SÅ blid da han tassa rundt kl 6:30:) Helt sykt forbanna da han skulle kles på. Måtte bare gi opp. Fysisk umilig å få til. River og sliter av seg klærne mens man prøver ta på mens han HYYYLER!!! Er det slik mandag blir han levert i pysj!! WTD sier jeg bare....

Var blid og gald da vi dro da...hehe ferdig påkledd. Drittunge!

jojo men magamål er gøy lell!! Iaf om man er gravid. De er ikke like gøye etterpå..hehe. Hva er normen rundt her a? På dere som ikke er gravide?

Skrevet

jeg kan jo ha perm på denne siden av byen sammen med sessa jeg da!! (som jeg "aldri" har møtt)

Simba du har jo alltid noen morsomme innlegg, men nå husker jeg ikke hva som var så morsomt.

Jeg har et lite håp om at venninnen min snart er klar for å bli 2 barnsmor

Jeg var i bursdagen hennes og da ble i alle fall minipillene overlevert en annen venninne av oss. Med den unskyldningen at hun ikke tålte dem...........

Skrevet

juhu! Det blir kos Herk!!

Skrevet

Våtedrømmer var morsom kabel var morsom Hvilken humpr jeg har:)

Jo og ondt skal ondt fordrive derfor smaker hostesaften vondt, Jeg har bare god hostesaft jeg....

Magamål ja eier ikke magamål er det noe som heter, ja ja eier ikke magamål!

Det er like uvesentlig gravid som ikke hva magamålene ligger på da. noen har jo former andre andre former. .......

Jeg har vann ikroppen ,det har jeg litt problemer med til vanlig men kommer fort når jeg er gravid. Legen min bare nekter for det.

Jeg går allerede med Gifteringen på feil hånd og i dag så ligger magen på oversiden av buksa liksom, ja altså at den er ikke oppblåst men oppvannet og når jeg lukker buksa så må jo dette gjøre av seg noe sted.

Vi skal på Egon å spise idag, sammen med mamma og pappa. Ikke verdens mest spennende restaurant, men den ligger i Sandvika og har variert meny.

Skrevet

Synes humoren er helt suveren jeg:)

Eier ikke godismål for tiden jeg..sukk

Er jo anderledes da! Ikke for å sammenligne cm med en annen men vil jo si at magen vokser mer på de 9 mnd. enn det den gjør om man ikke er gravid? Det jeg mente da...at det er gøy å se hvordan mager utvikler seg under gaviditet:) Tror magen min (spes med E) overgår dere alle uansett hvor mange dere får.

Vi var 3 med termin samme dag og alle som kom dit mente jeg var sprekkeferdig og at Ama og Nina24 var mye kortere på vei enn meg. Festlig..hehe

Koselig på Egon da:)

På Egon startet Tiny og jeg vår historie..hehe

Må dere møtes snart da:) Mener..Mr.Herk har jo til og med møtt Sessa;)

Var ikke noe Mr. Herk skulle lese btw. De ganger jeg har ropt. Bare lurte på hvor han ble av jeg:)

SMT!!!!

Skrevet

Krediteringshelvete!!! Jaja så er det min egen skyld da...ække morsomt forde:( Som om det ikke var nok å gjøre her....

Skrevet

Nei Mr herk skulle ikke lese noe spes men han sa han skulle inn å ta en titt, men det tror jeg ikke han har gjort.

Ja molle, da jeg møtte deg førstegangen så tenkte jeg at "er det andre gravide her for hun der har kommet myyyye lenger enn meg"

og du tenkte "har a med seg hele slekta" siden de voksne menneskene som gikk rundt meg liksom ikke forsvant men var klistra oppi meg.

Det var en solskinnsdag.

magamål pr pers i gravidigtet er intr for man ser h vor mye man vokser, men å sammenligne med andre blir fort krøll.

Jeg så jo ikke mollebolle senere en nesten 2 mndr før hun fødte

Skrevet

Jeg synes jeg hadde bra magamål jeg som hadde like stor mage som svana helt frem til vi var over 7 mnd på vei... Og hun hadde 2 støkker der inne!!

Egentlig startet vi vår story på Egons også molle, hvis du bare tenker godt etter;)

Molle: tfs

Forøvrig så blir jeg snart gal! Her kommer visst alle jekslene + en hjørnetann eller to samtidig!!! Hvor lenge er det vanlig å sutre??

Tror jeg må ta en dram jeg!

Skrevet

Tiny og Fiona har vel også en story med meg på Egon

Skrevet

Egon er digg! Drar ofte og spiser lunsj der i helgene, vi (Nt spiser burger og jeg biff med baktpotet eller bare bakt potet, så det er vel mer middag en lunsj egentlig...). Digg at det er uformelt, digg at det er billig, digg digg digg!!!

JEg har spist uferdig brownies. Mangla formen min så måtte lage i en annen og det gikk ikke så bra, men mamma og farmor spiste hver sin bit de også så de likte det vel. Jeg er litt full i magen for jeg spiste mer enn dem. Skal lage taco til middag, men orker ikke begynne på det nå så venter på nt så vi kan lage det sammen.

Har liksom tenkt på at jeg må treffe Herk mange ganger, og til og med snakket på telefon (søt stemme forresten), men så blir det liksom for skummelt å avtale noe. Kanskje bare møtes kjapt på senteret en gang eller no, så er det overstått??

Mage kommer fort denne gangen, Herk, bare å glede seg!! Skal legge ut bilde fra 13 uker også jeg, så kan du se hvor fort jeg var stor!! (mol fikk på msn)

Nå spiller Linea piano og synger Bæ, bæ lille lam!! hehe

Vekket henne etter litt over en time i dag, så nå blir det spennende å se hvordan natten blir.

Skrevet

Egon ja-har ikke noe forhold til Egon,men J&H funker bra:)

Magamål-hmm-husker jeg målte da jeg var gravid,men husker ikke hva målet var. Akkurat nå er det 69,5. Så da veit dere det- hvis noen skal sy noe fint;) Målet rundt rompa er: 93. Det er faktisk 4 cm mindre enn før gravid-begynner å bli flatrompa-kontorræv! Uten å jobbe på kontor;)

Levert oppsigelse i dag.

Brownies ja-fikk lyst på brownies...mmm.

Skrevet

Eier ikke magemål jeg heller. Skal begynne å spise sunt + begynne å trene når som helst, ho ho. Så sånnsett burde jeg vel få bolle® i ovnen jeg også ;-) Jeg har sår i munnen. Au! Ubuntu-cola er ikke godt. Kjeda meg på jobb så jeg dro tidlig og henta gutta. De satt og lekte med plastelina og var vel egentlig fornøyd med det. Men det er ikke noe vits å sitte på jobb bare for å sitte der liksom. Egon er liksom greit nok, men synes ikke det er såå god mat der og ift kvaliteten på maten så synes jeg det ikke er så billig heller, egentlig. Er jeg negativ nå? Kanskje fordi jeg aldri får være fadder.

Skrevet

"å, nei! Lyset borte!!!!!" hihi, flinke jenta mi som konstanterte at lyset hadde godt på badet! Stolt mamma!!!!

mmmmm, bakt potet på egon!!! NAM!!!!

Er det ikke litt rart at jeg ligger på sofaen og drømmer om brownies når jeg er helt stappmett etter middagen??

Skrevet

Enig med du svanine. Er da ikke SÅ billig der? Og synes J&H har bedre mat. Iaf lunchmater. Klimt og. Men er koselig på Egon da. Hadde og en av mine tidligste fyllekuler på Egon;) I oslo..hmm på Ekeberg tror jeg faktisk.

Sessa-ja du er rar.

hihi det med slekta hadde jeg faktisk glemt:) Men man begynner jo å lure da! Kommer drassenes på masse folk, deriblant to oldiser som sirkla rundt deg. Jasså? Synes du jeg var stor?? I grunn en fin dag det. Har ikke tenkt på første gang vi møttes på leeenge. Også helt alene begge to! Tøffe var vi! Og da var vi ganske mye FETERE (haha) begge to. Riktig bollekinn hadde vi;)

Ama...de der måla dine...ganske trist å høre på altså. Des. har du så fin ræv at, jeg har bilde av den til og med;) (tatt nedenifra mens du klippa MtG..i kjole) Henger rammet inn over TV'n. Jeg var nå da faktisk 80 rundt midjen!! Synes det er grådig mye til at bukser som var trange før graviditet nå faktisk er løse. Rare dama må ha målt feil;)

SOV DA UNGE!

Drikker vin jeg.

Skulle vært lege jeg.

Selvfølgelig husker jeg Egon Cat! Spoooky!

Og var det da de så deg første gang Herk? Der på Egon? Men jeg hadde jo sett dere begge og hadde jeg bare sett deg en gang altså? Mulig det..Husker ihf at mens dere gassa dere der så var jeg veldig syk:(

Ta en sterk en cat!

Synes fortsatt du hadde blitt en bra fadder! Navnet ditt betyr jo kristen for faen!! ;))

SOV DAAAA!!!

E sier en del mer nå. "Se" blant annet..hehe. Nei men setter da sammen litt. Der er ballen. Ball er veldig kult for tiden. (vi har forresten en blå halvmyk ball tilhørende Lille My hjemme) Der er XX går det mye av for tiden. Også nei. Også ja. Mest nei. William er fortsatt Bodæi (?!)

MtG og jeg stikker ned på Sats LS i morgen. Barna leke på "lekeland" mens vi får ned magamålet;) (måle selv å se jeg har ikke målt rompa) Bare å slenge seg med om noen vil.

Se an snø, men gøy om vi får til noe fellesaking i løpet av helgen. Tror vi dropper svøm på søndag. Nok som skjer og sliten uke. Des svømmer vi jo hver onsdag.

Jeg jobber på kontor...insinuerer du at jeg har flat fæl ræv Ama????

Skrevet

Det var du som putta ordet fæl inni mellom der Molle;) Nei-du har ikke jobba lenge nok på kontor til å få kontorrompe-den klassiske.

Sambo og jeg tenkte å dra å svømme på søndag-med Leo da. Gå og svømme-hehe.

Er ikke medlem på Sats jeg-har trening nok i hverdagen-gratis t.o.m.

Leo har dilla på bil-har fått 2 lekebiler-dukker er ikke spennende nå-bare bil. Brom brom.

Jeg skjønner Sessa-du er ikke rar. Jeg og får lyst på mer nam selvom jeg er mett.

Drikker cola jeg.

Jobb i morgen-håper det blir mer å gjøre i morgen enn i dag...

Skrevet

Erru lavpanna og har flat ræv, mol??

Språkmessig er vi fortsatt på hagga hagga hagga (ikke le mtg!!)

Drekker øl og smirre i kveld, har akkurat ringt og bestilt tv2 sport til gubben litt sånn småbrisen;)

Er det digg å ha levert oppsigelse ama? Fikk du noen tilbakemeldinger på den da?

Gidder ikke trene til drømmebody'n hvis jeg skal bli på feita igjen i løpet av året. Får heller ta i et (kraft) tak etter på. Kanskje man bare skulle ta opp et lån også se bra ut etterpå....

Skrevet

Drømmebody? Er det en sånn der det står "I love mum" på? Ah, den var dårlig....

Jeg har nok jobba lenge nok på kontor til å få flat ræv tror jeg.

Vaskemaskinen er ikke helt god. Svømming hadde kanskje vært gøy, mulig vi skal bort da.. hmm...

Skrevet

hehe-den var litt dårlig svanine;)

I´m fucking a superstar.

Er det ikke 90-60-90 som er de perfekte mål?

Skrevet

Hihi, jeg synes den var morsom svana;) I love my sexy mum, skal det stå på min :P

Ja 90-60-90 er drømmemålene ja, da er du perfekt! Eller, du ser i hvertfall ut som marilyn monroe.

Hehehe, ama :)

Skrevet

ok-jeg er 87 cm over puppa (med push up og tjukk genser,men det trenger vi ikke si til noen;)) så da er jeg 93,69,87- hmm-ikke marilyn nei. Men var ikke marilyn en str 42? og lita? (molle-legg på deg kg igjen og du er marilyn;))

nei,køye kanskje? gi kjendisen min en suss og så køye ja.

hagga bagga

(her aker gamle gubben arne, be alle gi gubben (f)art)

(det er det vesla di sier Cat;)

Skrevet

Ja Id dukket opp i oslo og vi skulle møtes, det var litt fra fall, men jeg møtte tiny og 1d på Egon. Møtte også 1d på egon i hennes bostedsfylke.

Jeg syns den var morsom svanine - veldig morsom faktisk.

Har mage jeg sessa har litt å gå på så tror ikke det blir noe særlig mer :) fnis!

Nå er det bare å grue seg til å si det på jobben da :(

Blir litt annerledes denne gangen, nå trives jeg så godt og er liksom helt klar for å jobbe. Sist så ballet det mer og mer på seg og jeg var dritlei før perm.

Er litt deilig å ikke jobbe etter den byrokratiskelinjen det var der jeg var før Trivdes i utgangspunktet, men når man blir svikta som gravid ja da svikter jeg også!

Ama grattis med ny jobb, jeg sjønner det der med den gamle, har sånn følelse med gamle jobben. Min første ordentlige jobb, rart å ta valget med å slutte. NÅ er til og med gamlejobben min lagt ned.....

Sessa vi kan møtes vi, jeg syns ikke det er skummelt jeg altså, søt du er som sier jeg har søt stemme, blir bare flau og tenker jeg har så barnslig stemme jeg.

God mat på Egon og O var meget fornøyd med barnemenyen. Han oppførte seg strålende, Fikk et perfekt bord og koste oss

Har deres barn dilla på ballonger? O er helt gal etter dem, Heliumballong var gøy men dum fordi den måtte være bundet fast !!

Skrevet

God morgen!

Nå sitter jeg og O å leker med duplo i sofaen jeg tittet en tur innom for å si hei jeg da.

Sove godt er fint stå opp 6 er litt tidlig, men kan nok skylde på pappan for han står opp 6 hver dag og da våkner ofte O.

Jeg rekker i allefall jobben nå som vi står opp så tidlig

Gleder meg til Spania tur jeg nå!!!

Skrevet

Innlegg nummer 100 :)

God morgen alle sammen!

Her var det ei som var blid som ei sol klokka 7 og mor er trøtt.. Hvor er all energien min blitt av? (lurer på om det lille trollet har tatt den jeg)

Og det er heeeeelg :)

Idag kommer svmor og henter trollet i 11 tia og da skal de til Halden og besøke Oldemor (til Tiril altså) og de kommer ikke hjem før nesten leggetid!

Jeg skal shoppe og trene og vaske og rydde her så jeg kommer ajour på det igjen. jeg var jo så flink i påsken når jeg var hjemme.. Da var alt strøkent her :)

Hva blir det til med aking og sånt imorgen da? Må enten låne bil eller sende gubben med toget..

Jo, vi skal kjøpe oss ny bil :) Ford Mondeo.. Mulig den hentes til uka..

Nå er det ei som synes jeg har brukt for lang tid her og skal lukke skjermen min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...