Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja er fordeler og ulemper (enten du får barn eller ei) men tror du ikke sv.mor regner med at dere skal ha en til etterhvert da? Og des ønsker vel hun dere skal få det bedre. Og uansett hvem hun ansetter så vil det prob kunne dukke opp. Uansett, tenk så mye bedre ift reisetid og mange av de førkjene (!) som er der du er nå. Men må si jeg ser tidligere nevnte argumenter mot å jobbe i LS;)

 

Ikke for å virke ufølsøm, men er det vanlig å vente så lenge med urnenedsettelse? Tenk på gode minner dere har sammen i dag:)

 

Og er i 09 du får barn btw;) Sånn mai juni vil jeg tro.

 

Faktisk veldig ok med februarbarn og i grunn... Vil helst slippe november/desemberbarn. (av flere grunner)

 

Kaosrot på jobben i dag. Endeliiig ferdig med s,mørja. Så nå er det bare å irritere seg over system soim er nytt og henger hele tiden fremfor det gamle som funket helt fint. Argh altså!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, er ok med både januar og februarbarn, men da må jeg pule NÅ!!! Derfor er det greit med fra mai-oktober:)

 

Godt det ikke var noen du kjente i ålesund og trist med urnenedsettelse. Tror det er ganske vanlig at den kommer en stund etter begravelsen..etter det jeg har hørt i hvertfall. Tenker på deg!

Skrevet

Jeg har blitt oppgradert (?) til søppelbøtte!

Skrevet

Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe:)

 

 

 

 

Skrevet

Godt det er bra med deg og dine Ama.

 

Jeg tror de venter med urnenedeettelse til tela i bakken har gått?

 

Ja jeg har målt tråden gjorde det faktisk med en gang, så fort jeg fant noen cm av tommestokken som O har herjet med.

Er det lengden din det da? så her har vi et stk xcmgulljente er det slik:) *glis*

 

Ville ikke ha for tidlig på året(har med helsen min å gjøre også det da) og så vil jeg ikke ha sisten så var helt på grensen denne her:) Bare jeg ikke går over så er det helt perfekt.

 

Har et kontrollmaraton neste ukene.

onsdag fastlege

mandag jm

mandag etter der ul

 

Fastlegen ble sånn fordi hos JM insisterte de på at jeg hadde vært hos fastlegen først (selv om jeg hadde tenkt å drite i det så bestilte jeg en time til O og da kan jeg vel alltids ta med et helsekort til meg.

 

Jm fordi jeg har et behov for å snakke med henne litt tidlig- ting som ikke fastlegen skjønner seg noe på

 

ul fordi jeg fikk lov av gyn å smugkikke når jeg ble gravid igjen og da syns jeg uk 12 var bra for da ser man litt og så er det 5-7 uker til neste gang.

 

I tillegg skal tilla til vet. og jeg til fysio. Tja kanskje drite i jobben like godt

Skrevet

masete da. JM hos oss brydde seg ikke med det. Var ikke hos lege før..tja..lenge iaf. Type etter UL. Eller var jo på en måte hos lege ved ul i uke 12, men var jo ikke min lege.

 

Men du? HVordan ble det egentlig? Var jo en del ift det å få fler og noe sterke medisiner og greier.... BAre utsatt deg selv og ta tak i det etter barn 2?

 

Jeg skal og på ul før eller til uke 12 denne gangen og. Fatter ikke det er mer norm i Norge. Er jo det i store deler av vestlig verden.

 

Velig klar for å drite i jobb selv her. Hodet sprenger og øynene detter snart ut. For mye sivt i dag. og fokusering. Og begynnende forkjøla. Såvidt man klarer svelge.

 

Jaaaa og i går kom blåmerket hahahaha. Fyff så jævlig det ser ut. (sende deg bilde jeg cat..hehe) Halve ene skinka. Blågullilla. Men var laang tid det tok! Tryna jo på torsdag eller fredag. fortsatt litt klump inni der. Enda godt jeg ikke skal gå med rompa bar;)

Skrevet

cat: melder deg i morgen tidlig. Se an når E våkner og hur humøret hans er. Orker ikke mase og stresse, vi lyt sjå. Men melder deg i god tid:)

 

auauaua hodet verker:( Tatt to piller men synes ikke de virker stort. En stund siden og. Ikke har jeg fler. Får høre med damene her. Hvorfor nå liksom, når en ikke skal hjem og på sofa. Og etter svøm er det hjem og mate og pysje mens M er på håndball med W. Så rekker han vel si natte til E før han drar på pokerkveld. Vel etter ungen er lagt er det litt samma. Har jeg vondt i hodet så er jeg ikke stort selskap likevel.

Skrevet

Ja jeg kan begynne på medisiner når jeg er ferdig med amming. Det rare er jo at jeg har vært så bra nå Kan tyde på at ammingen er bra for meg. Graviditeten var jo det Mens fødselen var drepen.

 

Vil være friskest mulig før fødsel derfor bra med barn i juli-okt. Okt er jo litt sent men jeg kan jo emigrere i forkant:)

 

Ja gruer meg til legen jeg, orker ikke forklare

 

Hva skal du og cat i morgen da?

 

 

Skrevet

Bare møtes på senteret ved cat i en liten halvtime før jobb:) Starter sent og jeg skal innom der så da passer det å treffes.

 

Trenger ikke forklare noenting du. Dusteteite legen!!! Som cat sier..på sykehus jobber det syke folk!!! Legesenteret og!!

 

Bare si ifra så kommer vi å tar ham alle sammen!!!!

 

*knurr*

 

 

Kan du ikke gå for å bli med på det programmet jeg ammer min 7åring? ;) Nei men du kan jo pumpe deg da. Dji bedre det enn å ha au? Eller bare produere barn så det står etter..hehe.

 

Nei pakke sammen jeg da.

 

Hej då

Skrevet

Er jo godt på vei til å få en snutt i det programmet jeg...

 

Jeg syns jeg ser det at jeg pumper meg resten av livet he he ja jo vi går får produksjon av barn da ha ha

Skrevet

Fått tr! *notere* Da slipper jeg vel unna det verste før jeg reiser, og det er bra. A hadde vært ramp i barnehagen og kasta dyr på de andre barna. Slemmingen. Også kasta han giraffen i badebaljen, men måtte sove med den likevel (ble kjempetrist, har jo sovet med giraffen hver natt siden pitteliten). Jeg har sånn silkysexyhair og liker den veldig godt. Jeg lurer på når jeg skal slutte å amme, sannsynligvis snart. Eller... vi får se. Ja, og om jeg noensinne skulle bli på tjukka igjen, så skal jeg sannelig se hvor mange det er der inne før uke 19/20!

Skrevet

nytt bilde på profilen ;) lille Linusen min!

Skrevet

Ååå så fint:)

Ser litt rampete ut hun jenta di :)

Litt forsiktig, men rampete!!!

 

Nå har jeg spist sjokoladekake og er veldig mett. Mannen min er synsk han har bestemt at jeg har feil før jeg har åpnet munnen!

 

Nå har jeg fått fri, barnevakt til vovven og da gjenstår det bar at T får fri så blir det Spania tur på oss i mai.

Skrevet

Så fin linus! Nok ordspill på meg i dag. Djises at det går an å bli så hekta... sukk.

Skrevet

Hallois.

 

Så fin Linusen var! Og magen har jo blitt stor jo. Synes ikke det er lenge siden vi fikk vite at du hadde ny bolle i ovnen. Hihi. Heldiggrisen!

 

Og gratulerer med ny heldiggris, nemlig Herk!! Så utrolig moro! Gleder meg til å se den voksende magen etterhvert. Også så fint for O å bli storebror da:)

 

Det er ting i gjære her også. V tok opp et tema her om dagen og resultatet ser dere i nicket mitt:D Får håpe han ikke ombestemmer seg med det første:)

 

Skrevet

Så spennende da, Mtg!!!!!!! Ojojojojojojoj!! ;) Gikk det kjapt sist, eller?

 

Jepp, er blitt svææææær, ja! hehe Og Linea er ganske forsiktig, men veldig rampete!!

 

Jeg er sint på canal digital og irritert på hun Våryr-dama!!

http://www.dinbaby.com/forum/thread/137249260

 

Linea har fått noe utslett på venstre håndledd. Var små prikker forrige dagen, men forsvant med glass på, nå er det blitt litt vablete så jeg skal bestille lege. LIker ikke sånt, og like greit å få en lege til å se om ørebetennelsen er borte også. Regner jo med det da iom at hun går på penicillin. Ferdig med kur i morgen, det blir digg!

 

Stikker i åpen bhg i dag vi, tenker jeg. Mulig leieboer og barn blir med. Hyggelig med kjentfolk.

 

Linea har bæsja, så da må jeg vel gå og skifte på henne. Gruer meg for hun er ikke så keen på å ligge i ro lenger! Ikke så lett å tørke vekk bæsj fra hoho når hun står liksom. Jeje

 

Skrevet

Så fin liten Linus da:)

 

Har jeg nevnt at jeg også vil til spania??!!!

 

Skal alle få barn før 2009 nå da? For klaffer det på første forsøk mtg, så kan det bli desemberbebis 08 vettu;) Men gratulerer som prøver:)

 

Jeg er sint på snøen!

Skrevet

Ååå Kuli Mtg!

Nå får du oppdatere oss med el og diverse!

Lykke lykke til du er superfruktbar du vett må bare hoppe i bingen til rett tid

Jeg har hele tiden ønsket meg 08 baby jeg.

 

Jeg har bestemt meg for å jobbe hardt i dag så vi får se hvor mange innlegg det blir

 

SULTEN HVOR ER LUNCHEN?

Skrevet

Nei, for nte gang. "Alle" skal ikke ha 2009-baby. Men spennende da mtg!

Skrevet

Hehe-det er vel bare tiny og jeg som har bablet mest om at vi ønsket oss 09 baby og resten har vært sånn så som så- unntatt Herk da-du har jo alltid sagt 08;) Sambo her er ikke med på 09-han er med på 2045 sånn ca-ehe:) Men hadde vært fint å få i juni 0?-for da har jo han sommerferie!

 

I morgen leverer jeg inn oppsigelse-merkelig. Er jo på Oslo salongen jeg har "vokst opp" som frisør-så litt vemodig.

 

Og Mol-ja du veit jo at jeg ikke kan komme 03.mai-men feires av meg-det skal du;)

 

Gleder meg over at du er prøver MTG-håper det ikke blir for mange pp`er...

Skrevet

Har ikke el før om 2,5 uker da:( 14-15 eller noe. Må få mensen først:D

 

Om det klaffer på første forsøk så blir termin 7-8 januar. Men VIL IKKE ha desemberbarn. hmmm... Kan ikke regne med at den sitter på første, men den gjorde det med G også ble jeg jo gravid en av de to-tre gangene vi har glemt å hoppe av i svingen. Har dere prøvd lenge eller herk? Rart at det er så stor forskjell på sånt.

 

Alle skal ha 09-barn:D Kom igjen da. Tiny får termin 24. februar:D hihi. så det så!

 

Jeg er glad i jobben min jeg. Er så deilig nå som jeg er blitt kjent med alle barna. Blir skikkelig glad i dem. Også jeg som ikke liker barn da;)

 

Husk at jeg skylder deg for sjokkisen, Tiny. Glemte det jeg.

Skrevet

Vet jo det at ikke "alle" skal ha 09-baby, men av de som ville ha ganske kjapt igjen så husker jeg da vitterlig at jeg og tiny satt på fest hos molle i mai i fjor og snakket om våren 09 barn:) Og "avtalte" at det var det det skulle skje:) Men bevares, folk skal da få lov til å ruge akkuart når de vil! Hadde bare vært koselig med perm samtidig:)

 

 

Skrevet

Skjønner følelsen Ama, kommer nok til å føle det samme når jeg en gang skal levere min oppsigelse. Men forandring er ofte bra det :)

 

Synes det er litt rart at en etter en er klar for barn jeg. Men jeg skjønner godt at dere vil ha søsken, det gjør jeg helt klart.

 

Hadde fått litt hetta om jeg hadde blitt gravid nå kjenner jeg.

Skrevet

Så koselig, mtg! :-D

Har det ikke travelt, jeg heller, svanine....

 

Vet nok ganske sikkert at vi ikke kan komme, molle. Dessverre!

Hvordan går det med halsen?

 

Ikke meningen å være ufølsom ang magemål, sessa ;-) Fine bilder! Ikke at du ser ut til å måtte skamme deg over magemålet, verken med eller uten baby inni der.

 

Gratulerer med ny jobb, ama!

 

LH er trassig. Og glad i å slå meg midt i ansiktet.... WTD?

På tirsdag fikk han forresten blåveis i bhg, datt ned fra en stol. Han er helt ukritisk når det gjelder slike ting....

Og god nyhet: fikk innvilget førstevalget vårt på bhg-søknaden.

 

I går hadde vi innvendig inspeksjon fra Brann- og feiervesenet. Karen som kom fikk helt stjerner i øynene da han så de seriekoblede røykvarslerne våre. På grensen til våte drømmer, tror jeg ;-p

 

Hvorfor må hostesaft smake så jævlig høgg?

 

Ellers alt vel?

Skrevet

Hehe, jeg er ikke klar for en til svana, men kommer alikevel til å prøve igjen mot slutten av sommeren ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...