Herkules Skrevet 2. april 2008 #176 Skrevet 2. april 2008 Jeg tror sessa skrev at hun skal på 3d ul 24.4? Du var ikke så langt unna termin du da cat. ja apropo katt jeg sa til O at han var klatremus så svarte han MJAU he he trodde jeg snakket om pus han
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. april 2008 #177 Skrevet 2. april 2008 Nei, var ikke så langt unna, men var nærmere menstermin. Ul termin var 24. og mens 28. oktober. Men i mitt hode så gikk jeg etter menstermin, for jeg visste at den var korrekt oppi hodet mitt:) Fikk det også brkreftet av barnelegen på sykehuset som sa at hun så ut som en som var født 2 dager før termin og ikke 6 dager:) Klatrepus, har du ikke hørt om det da, Herk? Her jeg bor er det bare klatrepuser:) Noen som er hjemme på dagen onsdag 16. april? I såfall får dere vende snuten mot kløften:)
Molait Skrevet 2. april 2008 Forfatter #178 Skrevet 2. april 2008 Er det vi skal da a? Svømmer nå men...snakker vi kveld ettermiddag dag? jaja så det..hehe...så ikke at det sto april jeg vett. Tenkte liksom det stod 24/7 E leker med hester og sier vvovvovv Veldig gøy å skåle. *gmmpphh* lyd lages uten å åpne munn. Lager den bare til skål så det betyr visst skål. En veldig rar lyd. Nede i halsen liksom. Synes du var gravis veldig lenge jeg Cat....
Herkules Skrevet 2. april 2008 #179 Skrevet 2. april 2008 Etter mener du vel cat?? Jeg fulgte menstemin jeg også selv om den var helt lik ultermin ha ha hjalp ikke det. Ja her så vi et rådyr og og frydet seg og sa vovvvov !!! Hans mest avanserte er traktor tror jeg
Sessa ruger igjen... Skrevet 2. april 2008 #180 Skrevet 2. april 2008 Bare regna feil i forhold til ul termin, har ikke vært på 3d ennå, da! Men var bare en dag så det går jo bra. Menstermin har jeg ikke for vet ikke når siste mens var. Bare følte det var så lenge siden at det var kjekt med en test... Drit med regn for da orker vi ikke leke ute. Og så unødvendig å skrike som besatt når man skal sove, for å så sovne to sekunder etterpå... DU ER TRØTT, mor vet best!!!! Brukte 1,5 time på å sovne på kvelden i går, men har litt med at hun ikke sov på dagen før kl 16...fikk sove en halvtime så jeg kom meg hjem fra storsenteret. Tok bussen se, og det var jommen ikke bare bare med barn og vogn og leieboer og barn og vogn og to gravide mager og phui! Tror ikke jeg drister meg ut på det igjen. Herk: satt på den kafen på lilletorget oppe, og det er sånn liten karusell der, vettu. Linea var konstant bort på den og til slutt ga jeg opp og bare lot henne holde på.. vi satt 20 meter unna eller no... Fikk SÅ mange blikk! Dumme dustemennesker!!! Jo også, Herk... er kommet 3d ul i S, så i tilfelle du vil ta det npr den tid kommer. Virker som du får mye for pengene!!!! Cat: Hvis du har spydd ogsånn er det kanskje ikke så rart du har aue i magen?? Mulig det ikke hjelper å hylle seg inn i en dis av fis... Vil tro at kvalmen ikke blir noe bedre av det.... Eller lukter det kanskje bare blomster av deg??
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. april 2008 #181 Skrevet 2. april 2008 Jajajaja så mente jeg etter da... Snakk om å henge seg oppi detaljer da!!! Hihi;) Du hadde da først en termindato som ikke var den 24. så vidt jeg husker? Hadde du ikke den 26. eller den 28. først?? Mente på dagen den 16. april ja.. Er det flere som er hjemme på dagen den dagen, så er det dagen for å komme hit:) Men barn da:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. april 2008 #182 Skrevet 2. april 2008 Dis av fis ja, det bevises over her når jeg svarer Mol og Herk litt omhverandre og tror at Herk er Mol og ditto datto!! Jeje!!
Molait Skrevet 2. april 2008 Forfatter #183 Skrevet 2. april 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå Alt henger hele tiden her. Alle er irriterte og småsure. Mista innlegget mitt og for jeg ble kastet ut. Har du svart oss om hverandre?? Bare leser det som står jeg og tar til meg det jeg vil:) E sier bade 3 ganger. badebadebade. Mest avanserte? Kanskje William det. Men han sier Bådæi da så vet ikke helt..men han sier ikke bådæi til noe annet da. Må tenke litt på mest avanserte gitt. Jobber da på dagen. Er vel bare Ama som evt ikke jobber dagen? Og sessa da. Hvorfor 16? Hva er spes da? Og NÅ kommer du med treff ja...etter at alle er ute i jobb. Di utspekulerte rotte!
Sessa ruger igjen... Skrevet 2. april 2008 #184 Skrevet 2. april 2008 Linea sier stø-su-ge... hørte vaskemaskinen og stoppet opp "støsuge!!" Skal gå og vekke gullet nå, men er egentlig ikke keen. Digg med fri men orker ikke tull til legging, men blir vel det uansett tenker jeg... Også henge opp klær og bajse, gitt...
Molait Skrevet 2. april 2008 Forfatter #185 Skrevet 2. april 2008 Bajs da før du vekker?! Greit å bajse i fred, selv om det faktisk kan bli unngjort på 2 min (inkl. svar på innlegg-skriv innlegg-lagre) hahahah eh..ja.. Da har jeg meldt på gubben og meg på pinsefesten 2008:) Ganske så fint der. Blir digg med vekk og bort og hotell og sånne greier. Long time no do.
Sessa ruger igjen... Skrevet 2. april 2008 #186 Skrevet 2. april 2008 Måtte ikke sånn kjempe masse og glemte det faktisk helt etter at jeg hadde vekket... hehe... sært!
Herkules Skrevet 2. april 2008 #188 Skrevet 2. april 2008 Flott takk for rapport mgt da vet vi når vi skal begynne å mase neida Trenger du gravi-tester og tar du folat æsj jeg skal ta folat i 2 uker til og er tom og da må jeg kjøpe 100 piller og trenger 14 ....... Hvor mye betale for 3d ul sessa og en annen ting, siden du ikke viste siste mens når fikk du ul og på hvilket grunnlag? Nå i ettertid om du tar ut gangspunkt i ul termin Hvor langt var du på vei når du testet??? Ja skjønner nå cat at du trodde jeg var moll siden du skrev det med terminene Jeg hadde 26 og 26 jeg. Jeg har ikke bajsa i dag tror jeg:) Jeg har gått fin tur og nå skal køye. skal ut å spise i morgen Luringen cat hva skjer 16. Moll er det ikke brodern det betyr eller? O har også en repitasjonsfaktor hadehadehade, mammamammamamma, O har ikke sans for mat lenger ,elelr dvs han har noen favoritter og grønsaker er ut. Noen tips? Hvordan er huden til E, O har fått en "sårsälva" fra Sverige som er veldig god super på stumpen og så brukte jeg den i ansiktet når han var å tørr og nå er han er babymyk igjen
-MtG- Skrevet 2. april 2008 #189 Skrevet 2. april 2008 Begynn å mas om at jeg må pule om et par uker du:D Folat ja!!! det tenkte jeg på her om dagen, men så glemte jeg det igjen. Det må jeg kjøpe i morgen hvis jeg rekker apoteket. Kjipt å måtte kjøpe en hel pakke når man bare trenger litt da. skulle solgt i mindre pakker. Gravi-tester trenger jeg etterhvert. åååååååå!! Gleder meg til å teste. Det er så spennende!! Hadde dere prøvd lenge eller, herk? Jeg har heller ikke bajsa i dag. Må ikke heller. Men er ekkel i beina. Stråler ned fra ryggen/hoftene og verker helt ned i leggene. Æsj..
Molait Skrevet 2. april 2008 Forfatter #190 Skrevet 2. april 2008 Den kremen jeg prøvde nå virker veldig bra! (se hva den heter senere..igjen..hehe) Leggene og armene er helt fine. Utrolig nok. Ikke helt fin under fotesene. Spes på tærne, storetærne. men er mye bedre under selve fotsåla. men kan nok bruke en mer salvelignende der tenker jeg. Men kan alltids teste slik sårsalve au. Nå var jeg nyss på apo i Sverige da! 2 dager siden liksom. E er litt til og fra tørr i ansiktet (kinn og hake) selv om vi smører...også sikler han som en baby! det hjelper ikke på sår hake. Jeg hadde termin 24 og 26. I dag blødde jeg brått litt. Litt skumt etter slike magetak jeg hadde i går. Men var jo vondt fra midten og opp og ikke nede. Var ikke mye men lell, mer sånn "på slutten" liksom. Åffer det a? Og når skal jeg ha mensen igjen MtG? Ikke glemme oss selv om du blir på feta (lol) nå da:) Holder vel med den ulldressen og regntøy over på tur i morgen vil jeg tro. også tynne ullsokk i cherrox. Tynn ulllue(med hals). Høres det bra ut for tur i morgen? Holder med body og strymp under elldressen? (er den som hører til inni Trolldressen)
-MtG- Skrevet 2. april 2008 #191 Skrevet 2. april 2008 Hørtes ut som perfekt påkledning det der molleboll. akkurat som jeg skulle sagt det selv:D Men har du en litt tjukkere lue? I tilfelle det regner eller blåser litt. Mensen skal du ha den 17. april. Altså skal du etter planen ha eggløsning i dag. Hmmmm.... Med en teskjed rødt...
Molait Skrevet 2. april 2008 Forfatter #192 Skrevet 2. april 2008 ah..derfor. Men jeg har da ikke slike teskjeer i forbindelse med det. (tro meg jeg har vært på nok EL-jakter!) raaart, men da vet jeg det og FAN er det alt nå??? helvvete!!! Når var det jeg pulte sist igjen cat??? Ble den dagen vi satt på msn med dere...som dere skulle tenke på meg i dusjen. (ok det der var et sært avsnitt, ser det nå-men er jo tatt litt ut av sammenhenger da) nejjje og jeg som så og si aldri puler for tiden...og nå da. djiiii. Jo men det ligger jo en tykkere lue der da! Des er det hette på regndressen:) men den tar han kanskje av?
-MtG- Skrevet 2. april 2008 #193 Skrevet 2. april 2008 ja, kanskje det ligger lue der. husker ikke jeg. Men angående hette så er det svært få barn som godtar det for den følger jo ikke med når man vrir på hodet. skal se til siden og ser rett inni hetta:) var det dere eller cat og dem som var i dusjen? Har du pult iløpet av de siste dagene? Og var det i såfall sprutpul?
Molait Skrevet 2. april 2008 Forfatter #194 Skrevet 2. april 2008 så sliten i hue at jeg husker ikke hvilken dag som var ja og ja det var sprutpul. Og jeg sa jo at hva i...du trenger da vel ikke komme inni meg?! dji altså. Cat og dem?? T var idusjen. Tenkte på meg. Og laget kålstuing eller noe.(hehe intern sorry) Vet det med hette, men E godtar stort sett alltid hjemme faktisk. EMn slenger med noe jeg. Pleier ligge en del forskjellige der da:)
-MtG- Skrevet 2. april 2008 #195 Skrevet 2. april 2008 Sto han og prompa mens han spruta i dusjen? Sprut er jo litt sånn stuingaktig og promp lukter skikkelig ekkelt når man er i dusjen. Hvorfor er det verre å prompe i dusjen enn ellers? Sprutpul er teit om man ikke har planer om å bli på feta.
Molait Skrevet 2. april 2008 Forfatter #196 Skrevet 2. april 2008 ÅNEI! Nja...vil tro det overnevnte skjedde, men tror ikke det var slik cat og jeg kom innpå matlaging.... Ikke dum tanke MtG..ikke dum... poff her og:)
-MtG- Skrevet 2. april 2008 #197 Skrevet 2. april 2008 Men jeg vil jo at du skal bli feit. liker deg feit jeg. Er drittrøtt jeg, men kan ikke legge meg før v kommer hjem. Han skal kjøpe med menspartikler til meg. ååååå!! der kom ha. NATTA!
Molait Skrevet 2. april 2008 Forfatter #198 Skrevet 2. april 2008 Så kjekt med noen menspartikler da;) Liker meg uansett du, vet det nok! Legge meg selv og. M sa han var hjemme i 23 tiden så tenkte spise da, men han kommer jo aldri... gjør ikke noe iofosæi men vi altalte nå da...har noen biffslinterer (tynne saker) som går ut på dato seh. orker da ikk elage de nå.
Sessa ruger igjen... Skrevet 3. april 2008 #199 Skrevet 3. april 2008 Intersamtalen mellom Mol og Mtg vil jeg helst ikke blande meg opp i... *grøss*, dere har jaggu meg mange beskrivende men ikke så koselige uttrykk... Nuvel Herk! Tok utgangspunkt i da jeg trodde jeg hadde siste mens, for jeg visste jeg hadde det rett før jeg sluttet på jobb. Tok test i uke 6 (altså i følge ul termin). Det var da bare noen dager etter ikm, så jeg stolte godt på intuisjonen... men så trodde jeg også jeg hadde hatt mensen for lenger tid siden, da... Var bare fem dager feil. Her er nettsiden til den klinikken i S http://www.ultralydklinikken.no/. Er shit billig, 800,- for 45 min, 20-50 bilder (alt ettersom hvordan barnet ligger), utskrift av bilder og filmer på dvd. Bra ikke sant?? Oppdaget det ved en tilfeldighet, for jeg kjedet meg og gikk innom juli 2008 klubben, og der var det noen som hadde erfaring med stedet. Er ganske nytt og tenker at det må være bedre enn majorstua uansett... Rare legen på majorstua!!! Gjør vel ingen ting om du fortsetter å ta folat.... Husker ikke hva det ble til på nr 2 fronten i går, men tror det gikk helt i glemmeboka, gitt! Har mange års trening på å holde igjen! Skal i åpen bhg i dag og leieboer og sønn blir nok med, nice! Også skal jeg på ikea i kveld, med mamman til theo og leieboer... uten unger!!! Enda mer nice!!! Blir kos det, kjøpe litt nips (og for en gang skyld TRENGER jeg servietter.... det blir ikke bare noe jeg hiver i vogna fordi jeg tenker at det er praktisk!) Linea har fått ny bukse, eller er seleshorts i olastoff fra cubus. Hun ser ut som den rampen i den!! hihi Mtg: Lurt å begynne med folat nå, i o m at du planlegger baby.
Molait Skrevet 3. april 2008 Forfatter #200 Skrevet 3. april 2008 Ja og mosete!! Hadde det ikke vært for mosete så hadde kanskje ikke svanine og jeg vært venner nå Sånn til info Sess, så er det SÅNN skravletråden egenlig ble skravlet på. Det var el slim og sprutpuler og blodslim og klumper og pulehistoier og intimbarbering og ehehehe en hel del mer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå