Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråd 36: http://www.dinbaby.com/forum/thread/136897013

(ikke at det er så stor fare for at den forsvinner ned her men)

Vet ikke om alle har fått med seg:

FEST HER LØRDAG 3 MAI FRA KL 18:00 OG UTOVER

GRILLINGS-TA MED KJØTTMAT

OM UT PÅ BYN ELLER HJEMMEFEST VIL TIDEN VISE

Mulig tidpunktet blir endret til tidligere, men folk kommer når de kan og vil. Dette er da en inv. til alle sneller og deres husbonder. (+sessa da) Vi stiller med grill, og tilbehør. Blir ikke bare sneller her, så få ei sjokk om utenforstående skulle dukke opp;) Nei men gidder ikke ha to bursdagslag heller. Eller både det og trådgrill.

Vet det er flere som har bursdag før meg, men nå har jeg iaf sagt ifra i god tid (?) så da håper jeg så mange som mulig får til å komme:)

Lagde ny tråd med det først for da kommer det opp hver gang man åpner tråd så husker folk det. Er noen her som er gamle og trenger stadig påminnelse:P

Ellers så takk for gildt selskap. 3xT har spist pannekaker her også kake. E har vært helt propell og ble nå sendt ut en tur for å kjøle seg ned. SYKT MYE SNØ! Litt gøy og da:)

Han sovnet faktisk igjen med en gang vi la ham kl 13:30 og sov til 15:30.

Folket får tenke på om noen vil bade på søndag. Vet ikke om vi skal enda, vi er på tenkestadiet selv:) Men da er det slengt ut.

Vil ikke på jobb i morgen:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny tråd jo flott da får vi litt fart i sakene. Fest kult får sette det inn i kalender jeg da Har ikke planer tror jeg

Skrevet

Da er nerdene tilbake i loftsstua. I går satt vi tre stykker her oppe på hver vår pc... Gutta spilte sammen og jeg scrappa og spilte sims2. Digg å være i samme rom og drive på med hver vår hobby. Også er tv'n på i tillegg. Kunne ikke hatt det bedre.

Har hatt besøk i dag og så dratt på besøk selv. Broder'n med familie kom og Linea har storkost seg med kusina på 5 år og vært søt og grei med lille fetter på 9 mnd. Hun har gått rundt og ropt på kusina hele tiden, og kusina har vært så grei og lekt med henne masse, og ikke klaget et sekund. Tror hun koser seg som store-kusine-søster! Hun er den mest empatiske 5 åringen jeg kjenner og Linea minner veldig om hvordan hun var som liten så jeg håper det fortsetter.

Spiste middag hos mamma og pappa. Koselig, men lite ro rundt bordet med disse tre ungene og litt glad for at ikke eldste bror også var der med sine tre... Hadde blitt baluba!

Linea har begynt å trasse. Blæh!! Og etter dulling i forbindelse med påske og sykdom så er hun blitt for godt vant! Hun legger seg ned i senga, rekker hånda i været og sier "den" som tydeligvis betyr håret til mamma. Hun vil gjerne kose og har fått lov når hun har vært syk, nå er det slutt så nå er det strikte rutiner for alle penga! Ikke no tull!! Dagsoving har blitt et helvete, så jeg gruer meg til i morgen. Nt har tatt all dagsoving i ferien. Får manne meg opp i morgen. Litt tidlig og kutte den ut liksom, for hun er jo trøtt!

Kommer ikke på om det var noe som skulle kommenteres... jeje

Skrevet

Sessa O sier "den!" heletiden om det er noe han vil for tiden eller denne

Håper legging går bra, jeg legger i vogn og triller jeg

jeg gleder meg litt til at mamma og pappa kommer hjem fra Spania jeg hyggelig å se dem og O liker jo å hilse på.

Skrevet

Hei og hopp

Ja først så spretter alle inn etter påske og så er de forduftet igjen

Molle du dukker kanskje opp i løpet av formiddagen. Jeg forsvinner muligens litt.

O ser på baby einstein Er han for gammel til det? Svanine? Han er helt frelst av den vi fikk den med farger.

Er det andre dere anbefaler? Han må ha musikk om han skal gidde å se på

Skrevet

Jeg er nå helt sikker på hvem min påskevenn er:) Tusen takk altså:) Velger å ikke skrive navnet her, siden det er en som ikke har fått sitt påskegodt.. Merkelig det der altså!!

Er noen av hintene jeg absloutt ikke skjønner, men så er det et par andre som er så klare at det bare måååå være DU som er min påskevenn:)

Linea elsker å se på mikkes klubbhus, supersnuserne, lazy town og små einstein. Synging på alle sammen:)

Når vi kom hjem i går kveld sto kranen på badet på full guffe!! Den var ikke på når vi dro, så skjønner ingenting jeg. Hørte det med en gang vi lukket opp døra at det liksom suste så fælt og når jeg gikk inn i gangen så hørte jeg vannet på badet sto og rant på full guffe!! Spooky!!

Skrevet

spøker i nytt hus????????

siden morgenen har begynt så tidlig i påken har det gått litt i mikkes klubbhus osv.

O bygger tårn hele tiden også foresten.

Står i kø på telefon - kjedelig-

Skrevet

Finner ikke ut av min hpv jeg, kan ha noe med at ho ikke har putta oppi hint? Men stressa,ikke tid og styr på postkontor og slike ting kan jo minne om ei viss Molle- men ho holdt jo på å bable om hint i lang tid så meiner ho burde funne på noe bedre;)

Kanskje Cat er min venn? hmmm-tenketenke.

Kan ikke alle legge ut det de meiner er hint -er kjekt å se/lese:)

Spøker det Cat?? hmm-kanskje leiligheta er bygd på en gammal gravplass?

Leo syter-kunne ønske hun ville bygge tårn. Ho liker å se på ugler i mosen på nrk- da synger hun med: æsjæsjebæsj:)

Skrevet

Linea elsker alt på disney playhouse!! Masse musikk i alle seriene...

Ekkelt med det vannet a, Cat! *grøss*

Jeg har kapitulert... Hadde tenkt å ha tv'n av i hele dag, men Linea er sutrete... vet ikke hva hun vil og alt jeg vil er galt. Så da sitter hun og ser på tv og tegner og jeg er her... Manner meg opp til daglegginga - hun virker nesten trøtt allerede, men hun sov jo til 7:30 og var våken bare en gang på kvelden i går og en gang i natt (1. gang, åpnet nt døra så litt lys kom inn på rommet. Hun sto i senga og sa "den" og pekte på smokketreet sitt, så oppdaget hun at det lå en smokk i senga, så da tok hun den og la seg ned. 2. gang var det vann og sovnet med en gang etterpå... DIGG!!). Hvordan være trøtt nå, da?? Legger henne uansett ikke før nærmere 12. Må være strikt på rutinene nå så vi kommer tilbake i det gode gamle sporet! ;)

Tror jeg skal stikke på storsenteret etterpå... Må handle litt til scrappinga, mat og bleieposer. Gruer meg for det snør jo som bare det og vi har ikke måkt. Nt nekter måke mer i år og jeg orker jo ikke med 5 mnd mage! Jeje... ut må jeg uansett, for vi har jo ikke mat. Eller har jo alltids noe, men mangler liksom melk og sånn... Ish.... Kan jo liksom vente til Nt kommer hjem også kan han måke og jeg handle uten barn, men da blir det hjemme hele dagen i dag og det kan bli litt langdrygt når hun sutrer!

Skrevet

Vet det ikke er gøy med borte-bø når man er borte for lenge..............men jeje.... håper dere liker meg nok til å gidde lese innleggene, hvis ikke må dere bare hoppe over altså:)

Takk for gratulasjoner i forbindelse med walker her i huset også:) I dag nekta hans eff å gå 1 eneste skritt før jeg leverte han i bhg..........

Jeg må gratulere her også med flere spirer:) Her er vi helt sikker i vår sak: ingen fler som vi lager selv. Skal kjøpe dem ferdige hvis det blir aktuelt. Gubben lanserte idè om å kjøpe en på 18 med førerkorteget sted å bo og godt betalt jobb.............Kjenner dere noen?

Jeg har nå søkt på skole til høsten så da blir det folk av meg også etterhvert.... gruer meg nesten like mye som til tannlegen (ikke helt der..men nært nok) men nå er det for sent å snu.... Har bestemt at jeg får se hva jeg ender opp med å være når den tid kommer.... gidder bare ikke å gå og rote i en jobb uten fremtid....(vet vel nå at de ikke satser på meg utover den stillingen jeg er ansatt i allerede....(er kjekk som skure(les fly)fille og potet, men har barn og da går det jo ikke å gi meg mer jobb...) Har lyst på jobb fra 7 til 3 og bedre betalt en minimumslønn....

Er jo masse som har skjedd her, men ikke noe spennende....

Jobbet som frivillig under filmfestivalen som var nettopp, gøy:) Fikk sett litt filmer, et par kjendiser og drukket et par gratise øl:) Kommer nok til å melde meg på neste år også, får gratispass til alle forestillinger og det er vel drøyt 100 filmer som vises i løpet av uka de holder på. Var en fyr jeg snakka med som fikke sett 26 stk i tillegg til jobbinga......

Jeg må jo innrømme at tråd 36 gikk meg hus forbi, så jeg kan nok ikke kommentere så mye derfra, men jeg mener og tror at Cat skal ha flyttet....Grattis:) Også er det spire på gang hos Herk.... Hva annet trenger jeg vite? Stikkord hadde vært greit:) hihi

Nå får jeg besøk av søss og ungen:) tudelidu!

Skrevet

Ikke legg ut hinta enda da!! Ikke alle som har fått egget sitt enda:)

Men jeg er og for den. Alle skriver et innlegg med kun det de selv fikk av hint også kan lista komme ut etter at alle har skrevet. Kjenner syretranger vokser:D

Hva pokker? Høres da virkelig ikke ut som meg?! Ok så var det akkurat slik det var med JV da...og litt sånn med PV i fjor (men assa da leverte jeg. MtG er nabo til postkontoret..blir for dumt)

I år fikk jeg på trappa:D Men det kunn ejo vært alle likevel. Leverte en del JV ut som ikke var fra meg;)

Jeg har iaf kåll på min pv:) Og velger å legge mer i det enn det det er. Altså er det flere hint enn det som var ment som hint! For atte tenk! For jeg synes det var så bra hint at jeg velger beholde dem som hint:)

Jepp da Herk, innom jeg-men mye å gjøre! Systemet henger heeele tiden så da hoper det seg opp. Enåååing!!

Mat snart:)

Skrevet

KAN DET SLUTTE OG SNØ SNART????????

Skrevet

Også datt jeg ned trappa hos mamma og hele rævva var vræka!! Fyfan å vondt det var! Den kulen på skinka vett. Men snakka med MtG på tlf og hun svarte slik venner skal svare..hehe. (type å men stakkars deg!! og huff!! Og ja teite M!! (ikke hans feil men godt å skylde på noen, og måtte bære masse ned trappa selv for hangadd ikke stå opp))

Også klemte jeg fingern i møkkasimovognkalesjen!! (lånte vogn) BLODBLEMME!! Stooore! Husker ikke sist jeg hadde det. Var jeg lita. På pekefingern. Tar meg stadig i å prøve vaske den bort;)

Men da har jeg fått klaget over auver:D

Skrevet

BØ!!

Drittbetalt jobb er noe dritt!!

Snø er noe dritt!! Er så jævelig lei jeg også!!

Skrevet

Hint ja, har vondt i skjeven enda for å ha tygget på en stein!! :))

Skrevet

det snør det snør tiddelibom:D Er vel bare Ama og jeg som ikke synes dette er så ille? Eller bare meg?

Skrevet

Hvordan kan man like snø i slutten av mars, når man har fått smaken av sol og varmegrader, tør asfalt og hestehov og fuglekvitter?? Greit med snø i januar/februar men ikke lave ned drittsnø når man nesten er i april!!!! Dra til fjellet dere som liker denne snøen når vi nærmer oss midtsommers!!! ;)

Skrevet

Jo egentlig er jeg også sånn, men nå går det faktsik greit:) Mulig det er fordi det har vært så laber vinter. 1 uke til med bas i snø så kan det bli sommer. Jeg VAR på fjellet, men vakke mye snø der! Snødde ikke en dritt i påsken, bare blåste bort. Og frossa fast. Så da blåste man ikke bort lenger. Hmmm

Var snø nok på toppa da, og på hytta. Måkekanter i bilhøyde:)

Når skal vi ta trådtur på hytta da??

Ant. sengeplasser=7. Men på det ene rommet er det bare en seng så med en reiseseng (voksenstr altså) er det 8. Ellers er det jo sofa da. Og kan alltids stue inn madrasser om nødvendig. Ellers om Cat blir med er det jo en madrass der og.

Skrevet

Så jeg er en madrass altås?? Feltmmadrass?? Snakker vi med eller uten mann og barn eller med barn uten mann?

Her både snødde det og var 17 kalde i påsken :(

Skrevet

Snakker uten eller med mann uten barn.

Ift hyttetur snakker vi enten uten alt eller med alt eller uten mann eller barn. Snakker ikke enda, bare slang ut jeg:)

17 kalde uten snø. 14-15 inne på morran. Kaldt ass!

Skrevet

Og btw, hvilken hytte er det vi snakker om?

Skrevet

Snakker om hytta til mor. Er nå mer et hus da. Bråtå. Er 20 min å kjøre fra mor. en 10-15 min fra der dere lå. Altså fra Bismo. (for de som ikke vet hvor dere lå)

Inne på det så til sommeren skal vi på sætra! DER er det fint der! Som utfra en film. Ikke vann og strøm, men kuer utenfor vinduet;) Er bekk utenfor hytta og der henter man vann. Utedo er det også. Og vedfyring. Kjempekoselig! Ikke dekning på mobben heller;) Om sommeren er det helt fint å være der. Med små og. Så om noen fristes til en tur tilbake til naturen kan det la seg gjøre. Høres sikkert litt pes ut, men er fint altså. Men er der kun om sommern da, orker ikke det på vintern.

Den andre hytta er med do og dusj og ja..hu kjøpte det som enebolig da.

Skrevet

Jeg liker kuer :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...