Molait Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #26 Skrevet 25. mars 2008 Nei men er skikkelig kos å våkne til helt ren fjellluft og lyden av bjeller og bekk og kanskje en pipp. Fine fiskemuligeter der om det skulle fenge noen. Og mor blir ikke sint om noen i hemlighet jakter jerv. Er bæ der og cat:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 25. mars 2008 #27 Skrevet 25. mars 2008 *ikke snakke for høyt om det* Linea sovnet uten bråk rundt kl 12 og sover fortsatt!!!! Hei 1d
Molait Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #28 Skrevet 25. mars 2008 Så deilig da Sessa:) Blir nok samme sak i morgen skal du se. Nå er jo påsken over så da trengr hun ikke trasse mer.
Herkules Skrevet 25. mars 2008 #29 Skrevet 25. mars 2008 Så det er der det er 40 mil + noen påskebiler til ? he he artig hvor lang er en påskebil? Liker snø jeg kan egentlig ikke forbanne snø Er enig at vårvær var deilig men så fantastisk påskevær. snø og sol. Har gått tur i dag og i neddoverbakkene kunne jeg bare skli etter vogn og hund MORO! Har nyvaska hus. har sovende barn enn så lenge Har drukket kaffekvoten min i dag var bare en kaffe som manglet. Ja ja ja ajjajjaaaj gfkldflg Bø 1d! Si det her jeg grattis med gående barn! Syns det var godt når han begynte å gå jeg. Ser ikke den store (stressende) forskjellen på krabbe å gå Altså at alle sier ja nå blir det slitsomt
Molait Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #30 Skrevet 25. mars 2008 Påskebiler kan være ganske lange, for de kan ha xånn vogn bak. Hovedproblemet e at de kjører sakte eller kanskje værre at det er så mang av dem! Men svaret er ja, det er der det ligger:) Så drar man p åtur bør man helst ta fri fredag og dra enten torsdag kveld eller fredag morgen. Sætra ligger i Bøverdalen, men er jo ca samme sted det da. Bare etfjell i moellom. Kjører vidre in ved Lom, istedenfor å ta av til Skjåk. (for de som har kjørt der) Drikk halve kopper så føles det ut som fler:) Trur ikke jeg tenkte stort på kvota jeg, men drakk nå ikke så mye lell. Drakk ikk hver dag, så da telte jeg ikke de gangene jeg drakk. Tja..er nok litt forskjell på unger. De som er superslitsomme etter de begynte gå er nok det mens de krabber og. Personlig var det lettere her, og ofte er det det. De kommer seg opp og frem og blir i bedre humør. Husker samtlige trådunger var grinete siste ukene før de gikk:) Vil ha akadag!! Om det er snø til helgen er det herved erklært akedag! Mann, barn og dyr medbringes. (vi dropper kattene da cat) Altså egentlig er det bare Tilla det er snakk om tror jeg..hehe Også tar vi med termos med pølser og termos med varmt også blir det så gøy at:D
Herkules Skrevet 25. mars 2008 #31 Skrevet 25. mars 2008 O var ikke grinte før han gikk MEN før han krabbet GUUUUD så sint for å ikke få til! Var i alle fall bare deilig med gåing her. Ja jeg drikker ikke så mye kaffe, men i dag har jeg altså hatt lyst. Problemet er vel coladrikke i tillegg O sov i 3 timer + 15-30 min Tror jeg jobber i helgen, eller jeg vet jeg jobber søndag kanskje litt på lør og men da kan jeg kanskje legge til rette for no. men nå var det vel kanskje søndag det var snakk om her?
Molait Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #32 Skrevet 25. mars 2008 Aner ikke jeg. Bare tenkte ake jeg:) Med unga. Base. Spis colasmokker;) Kanskje det demper suget?
-MtG- Skrevet 25. mars 2008 #33 Skrevet 25. mars 2008 Jeg har fått påskegodis!!!!!! Fikk dagen før jeg dro til trysil:) Namnam!!!!! MASSE godt. Spiste opp alt sammen på et par dager jeg.. Huff... Også kjempefin bamse også Den ligger i senga mi. Trooooor jeg har en anelse om hvem det er, men jeg er neimen ikke sikker. Hmmmmmm... *Tenketenke*
Molait Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #34 Skrevet 25. mars 2008 Sjeldent syn, velkommen inn søta:) Eller egentlig ser jeg deg nesten hele tiden. Ses om en 45 min da-hahaha
_svana_ Skrevet 25. mars 2008 #35 Skrevet 25. mars 2008 Hoi! Vel overstått påsk. Om en uke er jeg i Spania og det tror jeg blir bra. Men har jeg sommerlige bissnissklær jeg da? Kanskje jeg må stikke innom et senter... Vi har hatt en fin påske, ingen snopete egg, men det funker med snop uten egg også. Gutta har vært gode, og ikke så kjemperampete. E var tottegutt + feber og litt lei en ettermiddag, men så hadde han visst fått to jeksler så jeg antar at det er det. Det nytter jo ikke å skryte om språk og sånn for dere jentemammaer, men A har satt sammen følgende: "bær meg", "hjelp meg" og "sitte der". Ikke så verst, synes jeg. Også er bøker veldig pop nå, tv er fortsatt ikke noen høydare. De ser jo litt, men kun få minutter i strekk. Koser seg de minuttene da, hehe. Einstein er vel morsomt til minst 3 år tror jeg. Ellers så synes jeg ordspill.no er moro, så har blitt litt av det i påska. Og ang. snø så gjør det meg ikke så mye at det snør nå, synes det er verre når det snør på 17. mai eller sankthans.
simbamamma Skrevet 25. mars 2008 #36 Skrevet 25. mars 2008 Hei jenter, fint å se at dere har hatt en fin påske! Gratulerer så mye til herk! :-D Vi har hatt en rolig påske, for LH har vært syk. På mandag hørte legen noe på lungene (kunne visst utviklet seg til lungebetennelse) og syntes også at den ene trommehinna var rød, så da ble det antibiotika. To dager etterpå fikk han øyekatarr, så da måtte vi på legevakta i tillegg. Heldigvis er han frisk igjen nå, så han kunne dra i bhg igjen i dag, for han begynte å kjede seg litt på slutten gitt. Nei, er ikke helt pålitelige åpningstider på veikroa, molle. Men dere slapp jo smitte, da...;-) Har notert meg grillings, men tror ikke vi kan komme. Vi lyt sjå! Snø er dritt! Ellers har jeg en hoste jeg gjerne skulle vært kvitt, noen som vil ha'n? Sessa: Kan du ta et magemål, eller? Er formen fin? Cat: Ekkel leilighet du har, da! Måtte le av han kollegaen din på sykkel i 17 minus. 1D liker cola, mye cola!! Tiny: Rasler det? Mtg: Har du gått ned mye i vekt? Kjente deg nesten ikke igjen på mms'n fra dibbordet... Svanine: Jeg vil også til Spania! Ama: Hvilke produkter anbefaler du til de som ikke vil ha så mye fall/cocker spaniel-krøller i håret? Håret mitt begynte å leve sitt eget liv etter at LH ble født, og jeg hater det! Har ikke tid, eller krefter i armene til å bruke rettetang, så håper du har noen andre tips. Føler jeg har glemt noen....
Amabolla Skrevet 25. mars 2008 #37 Skrevet 25. mars 2008 Heisann og god kveld i stova:) Simba- finnes mange produkter som roer ned krøll-men ingen som gjør det heilt rett uten hjelp fra føner/rettetang:) Sexy hair sin straight serie er bra:) spes. krem. Trenger ikke rette ut heile håret da-sånn til info- funker fint å strekke ut bare litt i fronten:) Bruk balsam-gjerne en med mye fuktighet-gir tyngde i hår. Hei 1 D Hei MTG:) Jeg liker snøen jeg-hadde egentlig velta over i vårmodus, men en liten snøglipp går finfint:) Aua i leggene jeg. Skal skifte jobb jeg etter sommeren gitt;)
Herkules Skrevet 25. mars 2008 #38 Skrevet 25. mars 2008 hei til dere som titter innom her:) Simba hva med sånn barbermaskin hihi neida Jeg vil også til Spania Ang rasling siden dere på død og liv skulle ha 09 barn nå er det vel bare å begynne å tenke på det.?? alle sammen Tror jeg ikke hadde giddi å adoptere en 18 åring, om det ikke var for å bli forsørget jo kanske Jeg hørte rykter om at Mr herk skulle innom å lese, men har ikke sett noe innlegg så Jeg er sulten må lage mat
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 25. mars 2008 #39 Skrevet 25. mars 2008 Ja simba, den nye leiligheten er litt spooky!! Rasler ikke så mye her i grunn, har enda baby jeg.. Men har begynt å tenke på det, men går foreløpig bare i tørr-trening:P Møøøøøøøø!! Hei mtg:) Slutt å sende meg sånne vanedannende spill!! Jeg og vil til spania!! Lurer på å ha barnevakt hele helgen fra fredag 18. april og gjøre litt kjærestegreier uten barn:) Mulig det blir en tur med danskebåten til copenhagen og en tur på tivoli som åpner den helgen:) Må sjekke litt priser og sånn.. Men ser ut til at det kommer på ca 1500,- tur/retur med båten, lugar og inngang tivoli for 2 pers. Ikke så ille det:) I dag har lilleL lært seg å ake seg ut av sofaen helt alene:) Ser også at det ligger enda en jeksel til på lur. Ville ikke sove i kveld og var litt sutrete, men fikk komme opp litt og stikkpille + litt lek i kjøkkenskuffen så var det greit å legge seg igjen. Sover godt nå og det er bra for vi skal pule i dusjen:)) Jeg var ikke spesielt klar for snø.. Akedag når og hvor? Skjer litt til helgen, muligens besøk av brodern med fam.
Molait Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #40 Skrevet 25. mars 2008 Humra av barbermaskin og møøø Akedag? Nei jeg har ikke noe opplegg jeg assa, bare slang tur meg jeg:) Regner med vi tar det i nærheten av en bakke;) Om det nå er snø til helgen da...Blir nok ikke en full dags greie. Et par timer eller så. Mer orker vel ikke de små (les de store) cola? Nei du det har jeg ikke lagt merke til.... Har ikke rasla her. Des var det nå snakk om våren 09. Og jeg vil nå gjerne ha litt sommer uten mage eller baby:) Fast jobb kunne og vært kjekt. Får vite hva som skjer utover sommeren og da tar det seg kanskje ikke ut med stor mage? Mai: Helg 1: Bursdagsfest Helg 2: Fest med jobben (helgetur m/partner) Helg 3: Reunion med russ 98 Helg 4: Bryllup Kan og nevne 26 april skal mor feire 60 år. Og der må man ihertfall da være fra 26-27. Okay....trenger litt hjelp vi:) Helg 1, må andre ta. Helg 2 kan kanskje deles mellom fler. Helg 3 tar far. Helg 4 trenger vi veldig hjelp og mest sans. 26-27 april og. Tar nesten bort litt av glede over moro når det er noe hele tiden. Og litt pes å skulle stue bort unger. Beklager jeg ringte midt i pulingsen, hadde ikke lest tråd. Vært å trent og så flink atte. Guh så sliten jeg var i dag! Simba: Vet du allerede nå at dere ikke kan?' Ama, sleng bena opp og få gubben til å massere deg!! Men jobber du ikke veldig mye nå da? Ikke bytte etter sommern for da er du på tjukka;) Kan ta etter perm. Får vel gjøre klart til i morgen. Æsj. Klær skal legges frem og alt skaljo tilbake i bhg etter ferie og badetøy skal pakkes og mat må planlegges (E spiser middag før vi bader i bil eller i bhg-som regel ei varma karbonade e.l.) Vil bare legge meg jeg, men regner ikke med at vi svømmer i tid i morgen. Magemål ja..tok mål til bunad jeg..så mye for gleden over kg'ne... tøkke si det engang! Haha og er 10 cm større over puppa enn magen-hvilke proposisjoner!! svanine...deg har jeg vel alt svart på det meste? Nei nå får jeg få ut fingern. Natta alle!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 25. mars 2008 #41 Skrevet 25. mars 2008 Jammen du måtte da vite at vi skulle ha oss en tirsdagkveld da!! Kan si bææææææ også jeg!! Tror det blir late-2009 jeg ass! Har ikke lyst til å være gravid i sommer egentlig, vil drikke litt vin i sola og sånn jeg:) På tjukka til høsten passer bedre;) Selv om jeg nok må overtale meg selv litt mer, synes egentlig det er greit med den ene jeg har;) Ja, napp ut fingern du!! Magemål snakker vi ikke mer om!!! Ja hva slags ny jobb vil du ha da, amadrama;-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 26. mars 2008 #42 Skrevet 26. mars 2008 Ama!!! Hvordan går det? Kjenner du noen som er rammet av kollapsen i Ålesund? *klemmer uansett jeg* Guffent, as!!! Smalt tydeligvis i veien utenfor her i går, hørte ingen ting, men så ambulanse, brann og politibil og det ble laaaaaaaang kø utenfor. Trodde først det var noen som hadde sagt takk for seg på gamlehjemmet lenger oppe, men etterhvert som det kom brann og politi så var det klart det hadde skjedd noe annet. Var to biler som kræsja, en med en 40 åring og en med to tenåringsgutter.... Hva skjer med sovinga her i huset a?? I går sov hun godt på natt og dag, i natt våknet hun 4:30 og fra da og til 5:15 så var jeg inne hos henne i 5 min, i sengen min i 10 og inn til henne igjen.... Ga opp 5:15 og tok henne inn til oss, men sove skulle hun ikke gjøre... Er litt trøtt, jeg! Også badet jeg henne, gikk greit det, men klær ville hun ikke ha på.... Orker ikke trassing i dag. Skal vaske huset i dag for ellers kommer jeg vel bare til å sovne. Mulig leieboeren kommer opp etter sovings med sønnen sin så litt greit at det ikke er så møkkete her da. Ser jo ikke ut når jeg ikke får tatt det hver uke. Skulle nesten tro vi hadde fått gulvteppe, jo! Magemål? Hva skal det være godt for a? Skal heller prøve å få tatt et bilde snart. Kanskje jeg husker det mens jeg vasker... vasking er jo liksom ikke så gøy... blir gjerne til at man gjør alt annet samtidig!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. mars 2008 #43 Skrevet 26. mars 2008 Ja hva skjer i Ålesund da? Uff, får håpe de som er savnet, rett og slett ikke har vært hjemme i natt! Nå driver lilleL og får 2-3 jeksler samtidig og det går visst ikke helt smertefritt for seg. Går greit hvis hun bare får sitte i sofa kliss inntil meg og se på mikkes klubbhus, men bare livet går litt i mot så raser hele verden sammen..
Molait Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #45 Skrevet 26. mars 2008 Seff tenkte ikke på at det var tirsdag. Også onsdag i dag. Og så kommer torsdag og så er det helg. BLÆ! Ringer deg på mandag jeg! Men skulle jo si noe...JO! Er jo snakk om å bli gravid på høsten da dumma-haha. For da blir det vår 09 barn. Vil ikke gå gravid hele sommeren nå, heller baby utenfor tenker nå jeg. Så pul på i august-september du:) Amadrama!!!! HAHAHAHAHA bæ Også en lang sur en.... Møkka TempTeam!!! Må jo ha jobbe 700 timer for å få for feriedager-altså røde dager. Jeg har 617 el no. MEN de regner KUN faste timer, altså 7,5 på dag. Jobber man overtid kommer ikke dise med??!!! Om man altså hjelper dem i en krise og jobber en helg med serveringen eller va fan så teller de ikke inn timene??!! FAN å frekt er det a?? Men værste vett...med sykedag så teller de heller ikke timer??? Man får betalt men det tels ikke ift ant timer man må jobbe for å få goder. Er dette egentlig lov???? Fan så irritert jeg ble nå. Så da mister jeg bare 3 dager. Vakkert. Er faktisk en del penger når man i grunn er blakk fra før. Hat altså! Synes det er frekt når man faktisk har jobbet for dem i et halvt år og er i et oppdrag som varer lang tid før og etter ferie. De har jo liksom bundet meg til en jobb, men skal ikke få for ferie. Helvete altså. Jaja jeg får nå for pinsen og 17 mai da...men påsken var jo flre dager. Lang bolk uten avsnitt, men jeg er sur:(
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. mars 2008 #46 Skrevet 26. mars 2008 Hihi.. amadamadrama...!! Trodde en lang sur en var noe helt annet langt og surt jeg da... Men ja, dritt TT!! Det er alltid sånn, man må aldri finne på å anstrege seg for arbeidsgiver for er så sjelden man får noe igjen!! Jobber du deg i hjel så får du en blomsterkvast i begravelsen din og that's it!! Men får du for 17. mai når det er på en lørdag da? Men pinsen får du jo da og kanskje 1. mai? I år "mister" man jo 2 fridager i mai da siden himmelspretten og 1.mai er samme dag og 17. mai er på en lørdag. August/september kan jeg sikkert pule, men klaffer det ikke med en gang så blir det jo fort sommer barn da..
Herkules Skrevet 26. mars 2008 #47 Skrevet 26. mars 2008 men for deg cat så er vel sommerbarn helt ok? Jeg er happy med gravidmage på sommeren, emn kunne kanskje ha vært litt lenger på vei så jeg slapp å bare se feit ut. Første jeg sendte tanker til i dag morges var deg Ama og deretter til kusinen min og hennes familie (kusinen min sin mosr familie i ålesund) Ja da var det endelig jobb igjen, jobbet i går jeg men bare på kvelden, KOOOOSTE meg med O alene i går, men han sov jo bort så mye av tiden! Ja og så var han så glad da han kom i bhg i dag .Tenkte kanskje det ville bli litt surv men han bare løp inn og showet og når vi sa hadet så kastet han seg i armene på bhg tanten og snudde seg mot meg og sa "hadet" og vinket med begge hender:) Lang arbeidsdag i dag i allefall. Hva har du lyst til å gjøre etter sommeren da Ama?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. mars 2008 #49 Skrevet 26. mars 2008 Joda, kan godt få sommerbarn jeg:) Alt fra mai til okotber er i grunn bra:)
Amabolla Skrevet 26. mars 2008 #50 Skrevet 26. mars 2008 Hei Familien min har det fint i Ålesund- de bor ikke der ulykken har skjedd. Jeg bodde i nærheten der da jeg bodde i Ålesund. Mamma og mannen var faktisk å så på leilighetene der de savnede har bodd da de kikket etter ny plass å bo. Søskenbarnet mitt sin urne skal nedsettes i dag-tenker mye på henne og i dag. Til høsten begynner jeg mest sannsynlig på jobb i Lillestrøm-på sv.mor sin salong. Men skal prate litt mer med ho om det- da jeg ønsker ett barn til i løpet av 2009/2010-om ho fortsatt vil ha meg til å jobbe der da. For er jo en stilling med ansvar. Leo er gretten så Leo sover nå. Må rydde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå