Molait Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #126 Skrevet 30. mars 2008 Jo og du sessa....kanskje ikke i det siste, men om du ser tilbake på tidligere tråder....jeg har nå vært ganske så mye på dib og;) Og om man ikke var her hadde vi msn-fester..hehe.
Herkules Skrevet 30. mars 2008 #127 Skrevet 30. mars 2008 Ingen sure miner eller noe altså. Jeg mente bare det hadde vært hyggelg om det hadde passa! Masekoppen mener jeg skal gjøre noe annet enn å sitte her så får gjøre det da!!!!!
Molait Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #128 Skrevet 30. mars 2008 PFFFFTTTT!!!! Du står alltid på masse du. Sitt ned, sleng bena på bordet, slapp av og kos deg. Det har du fortjent!! Des er du gravid og trenger ro og hvile og sånt..hehe Nei tok det ikke som sure miner heller:) Må gjøre litt jeg og.... Herk: Vi ønsker nytt bilde av O på traaden om du har tid til overs en kveld:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 30. mars 2008 #129 Skrevet 30. mars 2008 hehe, artig!! Jeg var knapt på dib det første halvåret følte jeg. Men så fikk jeg plutselig litt mere tid etterhvert som Linea koste seg på gulvet og sånn. Så kjøpte jeg bærbar pc, og vips så fikk jeg muligheten til å sitte i stua og dibbe... da var sjeden skadd gitt! Tror fortsatt det var 1d som ga meg kallenavnet, men, men... du skal få æren, Mol! Skal gå og legge meg nå. Trøtt etter lang dag, Linea våknet halv sju, ny tid. Har hatt gjester. 10 venner av meg. Utrolig koselig og veldig stolt av mat og oppdekking og alt. Skikkelig middag og greier. Har fått ryddet kjøkkenet og ryddet bort duken, som jeg søla på og kastet den i vaskemaskin... ETTER å ha strøket med trekkpapir pga stearin ulykke... også min feil! Har rester igjen så da slipper jeg tenke på middag i morgen og oppvaskmaskina går nå så da er det bare å tømme og fylle på i morgen så er jeg kvitt alt! NICE!! Flink husmor! Nå roper seng... tror jeg skal gå og sjekke hva den maser sånn om... snork!
Herkules Skrevet 30. mars 2008 #131 Skrevet 30. mars 2008 Godt tur Svanine! Ja men da må jeg få noen bilder inn på pcn og det driver jeg faktisk med nå, men så får jeg feilmelding når jeg skal hente inn fra kortlerseren grrrrrr Kan det ha noe med at vi har så mye minne på kortet?????? Siden vi ikke får det til på noen av pcne
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. mars 2008 #132 Skrevet 30. mars 2008 Kake er godt! Jeg har intet mindre en 3 målebånd liggende og er egentlig bare teit at jeg ikke finner et eneste ett, siden de har vært i bruk flere ganger etter flytting!! Skal leite litt mer i morgen jeg, så kanskje jeg kan komme med noen vitale mål her.. regner med at målene vil ligge på 10-150-180, det er i hvertfall sånn jeg føler det...!! Men nå er det natta har gubben bestemt, så da får jeg bare tusle i seng:) Har jeg nevnt at jeg er misunnelig på syden-farerne????
Molait Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #133 Skrevet 30. mars 2008 Nattinatt:) Var det det? Var det jeg kalte deg da? Jeg vet jeg aldri (ikke mer enn en gang vaffal) har giddi skrive hele nicket ditt. Har jeg ikke giddet med noen tror jeg. Ikke cat engang;) Jo svanine så, men fikk nå "kosenick" hun og. Skal ikke ta æren fra noen jeg:) Ble bare nysgjerrig på hva jeg kalte deg jeg nå..hmmm *tenketenke* Gooood tuuuur svana:D Regningshelvete!! ...muselus....
Sessa ruger igjen... Skrevet 31. mars 2008 #134 Skrevet 31. mars 2008 Jeg bare har på at du ikke skrev nicket mitt tilbake til meg som svar på mitt første innlegg, men at 1d gjorde det.... men jeg husker ikke og regner ikke akkurat med at noen gidder bla i tråd og finne ut. I og med at 1d ikke er så mye innom så driter vi i om det er den ene eller den andre som fant det på og vips: MOL DU ER HELTINNA MI! TAKK FOR SUPERT KOSENICK! Liker Sessa godt, jeg, og jeg ble brått litt tøffere i trynet med det nicket... Prinsessa hadde nok aldri dratt på trådtreff! Jeje... Skal til legen legen med Linea 9:15. Har jo fått utslett på venstre håndledd (har jeg nevnt det?). Trodde kanskje det var egg som ga henne det, for hun er jo litt allergisk, men det er jo lenge siden hun spiste vafler nå og har ikke spist noe egg etter det... utslettet er her like fullt. Greit å få legen til å se på det og også sjekke om ørebetennelsen er helt over. Hehe, har sånn tørkerullholder fra alessi med en gulerot som rullen sitter på og en kanin på siden... Linea sitter og gir kaninen melk og insisterer på at det er en katt! Hm... God tur, Svana! Merker at jeg ikke er misunnerlig i det hele tatt. Så flott og varmt som det er i været her hjemme så ser jeg ingen grunn til å reise utenlands! Shit, nå må jeg gå i dusjen!!!
Herkules Skrevet 31. mars 2008 #135 Skrevet 31. mars 2008 ja det er jo så nydelig atte Bare å sette en palme på utsiden så tror du at du er i syden! Møkkavær! God morgen foresten som regnet så sov O lenger siden det var klokkestilling, + at han sov 45 min til så vi sov da til nesten 8 det var godt. Trøtt for det da
Molait Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #137 Skrevet 31. mars 2008 men se da dere, nå letter tåka og. Hadde vi ikke hatt alt dette regnet hadde det tatt lenger tid før snøen ble borte og våren kunne komme. Blir så bra at. Og mens de er i syden kan vi sitte hjemme og se de første hestehovene komme mens vi knasker på en kvick-lunch. (Molle den evige selystpåivet.... nei seriøst..aner ikke vha so har skjedd med meg! Fått meg litt i det sste da..kan være det) hehehehhehehe Sessa....godt jeg er hetinnen din uansett da;) Og var det ikke Sessa jeg kalte deg så kalte jeg deg iaf noe annet enn nicket ditt så da er det greit. Men du? Het vel ikke Sessa på treff? Jo for oss så, men hadde vel ikke endra nick da? Så der ser du! Prinsessa er egentlig ganske så tøff hun og:) Egg pleier vel å gi hevelse i hals? Ikke bare uslett? hmmm håpe de finner ut av det. Skal på plantasjen å kjøpe meg palme jeg nå!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 31. mars 2008 #138 Skrevet 31. mars 2008 Skal du ha palme til neste palmesøndag?? Mitt lille troll er en liten luring Sessa ditt og sessa datt.. Er vel ikke så nøye om hvem som kaller hvem for hva? Og sorry Mol, men mener også det var noen andre som kalte henne sessa først:) Regn er dritt uansett grunn det!!
Herkules Skrevet 31. mars 2008 #139 Skrevet 31. mars 2008 Hva gjør luringen da? så nå har jeg lyst på noe godt altså !!! Skal jobbe til 19 så må jo spise noe, men de kjøpe jo bare inn mat for ikkgravide her! He he jeg har lyst på smoothie
Molait Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #140 Skrevet 31. mars 2008 Du og den smoothien din;) Lur? Men atte var jo bare fordi det var i det første innlegget mitt her at det da var litt moro daaaaa jo cat..hehe tenkte jeg skulle svare deg men ble litt for dumt? Fant på 0-1 at du ropte på meg!! haha. Var vel 2-3 november el no.(2006) Beklager jeg ikke svarte altså, jeg så det sikkert ikke;) Sliten i hue nå ja.
Sessa ruger igjen... Skrevet 31. mars 2008 #141 Skrevet 31. mars 2008 Var jo blitt litt sessa allerede på treffet da... hehe... Linea har antagelig brennkopper på armen. Var hos legen i dag. Crap! Må behandle med salve og plaster oppå! Plaster er jo bare så teit, da. Dro til mamma og fikk hjelp til å sette på nå for første gang... hehe.
Herkules Skrevet 31. mars 2008 #142 Skrevet 31. mars 2008 SMOOTHIE nammmenam mannen min tar ikke telefonen lurer på om han er utro!!! Sola skinner joho!!
Herkules Skrevet 31. mars 2008 #143 Skrevet 31. mars 2008 Skulle akkurat til å spørre om hvordan det gikk med henne sessa. Uff da hvorfor har hun fått det da tro? Håper salven tar det og at krem og plaster bår som en lek
Molait Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #144 Skrevet 31. mars 2008 Alltid vært Sessa innerst inne, godt hun har kommet til overflaten;) Men huffaæsj da! Veldig smittsomt er det og. Greit du ikke MÅ på en jobb og må fikse barnevakt og alt det styret der...ser fordeler ved å være hjemme og ass. (mer enn å få tid med gullene altså) Plaster vil vel garantert bli pella på? Farge råååsa og ha glitterplaster og sånn da vett;) Da stikker jeg på rååånetur! Pårr och fläsk Bli med Mok over grensa en tur bare:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 31. mars 2008 #145 Skrevet 31. mars 2008 Ja, kjøp deg litt fläskporr du, doysedoris!! Jo hun er en luring fordi hun har begynt å fake grining! Griner og skal ha viljen sin og gjemmer ansiktet litt, men når jeg får øyekontakt med henne så bare gliser hun og har ikke en eneste tåre i øyet! Luringen!!
Herkules Skrevet 31. mars 2008 #146 Skrevet 31. mars 2008 Jeg holder meg nok her på vestkanten Nå har jeg vondt i ryggen og det strammer bak skulderbladene Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre med det. au au Lyst til å trene men ikke tid Det er ikke en dårlig unskjyldngkf men jeg må sove litt også. Jeg er så trøtt at jeg blir kvalm på kvelden
Sessa ruger igjen... Skrevet 31. mars 2008 #147 Skrevet 31. mars 2008 Du er jo i "trøtt hele tiden" trimesteret, Herk... Drit i å trene og sov i stedet!!! Lureste du kan gjøre! Har kjøpt plaster med fisk på! Fisk er kult! Er heldigvis på armen liksom under ermet på genser/body så hun ser det ikke... Må bare avlede kjapt etter at det er satt på, tenker jeg. Kan ha fått det som følge av streptokokkene hun hadde for noen uker siden... kan visstnok komme av staffylokokker og streptisser! Men dritt uansett. Skal ikke være smittefarlig etter et døgns behandling, da så vi drar vel ikke i å.bhg i morgen. Dessuten er det rart ikke vi er blitt smitta. Hun har jo hatt prikker på armen siden påske... oppdaget for en uke siden at de var blitt vabletet liksom. Nei, vet da faen... mamma trodde ikke det var brennkopper. Hun har jobba i bhg så hun har sett en del sånne artige utslett. Fläsk og porr... hørtes digg ut det, skulle hatt mer karbis deig, vi... jeje...
_svana_ Skrevet 31. mars 2008 #148 Skrevet 31. mars 2008 Har ikke dratt ennå. Både leverte og hentet mine rampegull i dag. De tror de kan hoppe ned fra småstoler, men hoppe kan de jo ikke da. Og A hadde vært rampete ved bordet sånn at han ikke fikk sitte med de andre lenger. Nannyhjelpen neste! Og nå har de lært å klatre oppå spisebordet også, det er ganske høyt ned. Men er blitt ganske gode på bæ bæ lille lam og bjørnen sover da *søøøøøte* bææ bæææ, jaaaa jaaaa er de best på, hehe. Drar tidlig i morra. Klart det blir fint med en tur, men rart og. Har ikke vært borte fra de i så mange dager før. Og er jo jobbtur, så det er en del foredrag jeg må få med meg + skrive referat av. Men klart at det er en fin avveksling. Moll du får passe litt på H for meg Man kan forresten få utslett av egg. Søskenbarnet til gutta blir rød og klør, ansikt og kropp.
Molait Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #149 Skrevet 31. mars 2008 regna med man fikk noe utvendig og ja, emn om det er egg skal man passe på for er man virkelig allergisk mot det så kan man dø av en teskje majones liksom. Passe på ja....har dager som går fra 6 til 21-22 hele uka jeg. Eller onsdag blir litt kortere, men rett på svøm etter jobb (ganske slitsomt på svøm alene med drittungus) og så hjem og mat og legging alene. Men kan sikkert være slik tilkallingshjelp:) Torsdag og fredag er M alene med E. (jeg jobber sent.) Så om han flexer litt tidlig kan de jo avtale seg en middag eller noe. Hva var det du kjøpte igjen svanine? Kylling, pasta og bacon? Var ikke noe mer? For da skylder du meg vel ikke noe trur eg.
Herkules Skrevet 31. mars 2008 #150 Skrevet 31. mars 2008 Ja man kan få utslett av egg. Jeg har akkurat stekt pølser i vaffeljernet Er det mulig å ikke ha excel på pcn??????? Jeg får abstinenser Trodde at det var en del av sånn microsoft officepakke eller no.???? Jeg vil ha regneark!!!!!! GOd tur svanine. Det er sikkert nok å drive med på en sånn tur. Lykke til til H som skal holde skuta hjemme. Sessa når blir denne bolledeigen gravidmage????? Blir jeg noen gang våken i gjen da du????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå