Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ja, nå ble det nummer 100 Tiny!

Er da ikke bare stemmen din som er så, Herk:) Men vennligst ikke prat mer om spania, for jeg blir så misunnelig!! Hihi;)

Guess what, Mol -spaden spiser prim!! Jeg har fått henne til å like noe annet enn leverpostei!!! Jeg er jammen meg flink :D

Bank i bordet, hun har foreløpig ikke vært sånn super-sutrete i dag, så er det lov å håpe at værste få-masse-jeksler-på-en-gang-vondt begynner å gi seg litt??

Hmm hvem er denne Arne, vesla mi prater sånn om da, ama?

Skrevet

et eller annet over 100 innlegg:)

joda, kunne trent graitis, men blir liksom ikke til det. Og nå har jeg da fåttt noen resultater og masse koselig sosialt med MtG:) (hehe og Ama..man skal da røyke etter trening)

Når starter den nye jobben da Ama?

Aner ikke med aking jeg, må jo se an vær og. Men vi har da to biler så det ordner seg. Bare du husker ta ut sete. Enten henter vi ellers så låner du en:) Alt årnær sæ SHØ! Er det surt og regn gidder vi ikke ake i fler timer heller. HAr ingen klare planer i det hele tatt. Vet ikke hvor heller. Er nå mye bakker rundt her men vet ikke jeg. Kunne dratt ut mor Bjanes. (bak Fet kirke) Fint der. Akt mye der. Hmm..åpen for forslag altså.

Bare vent cat..snart spiser snutt prim med spade:D

Body var da festlig vel? Tenkte i samme baner selv, men tenkte ikke skrive det da! Kanskje du var litt teit likevel svanine;) Du kan få være faddern min vet du? Trenger litt sånn støttekontakt "storesøster" fra tid til annen.

Oppe 6 her og. Krangla masse. (E og jeg-møkkaunge! Hvorfor hyle i halvtime uten grunn??) Sloss for å få på bleia og han kyla trynet inn i dusjen. Sukk...

Sovnet sofa 8:45. Lot han få 45 min for han var jo helt pyton. Virker blid nå. Håpe han vil sove en økt til da, ellers blir det lenge til kvelden.

Minisats er oppe fra 10-13:15 om du leser her MtG.

Helt glemt svare på mms fra deg Ama, men jeg flira godt. Jeg er uansett dårlig til å svare på noe som helst kl 7!!

Nei du sa ikke fæl, men jeg sa heller ikke "du sa" men insinuerer og det om ræv var da virkelig negativt ladet? Asse jeg har heller ikke et par kg til 42!!!! VIpper nå 36/38. Fant ikke måler. Må finne ut av denne ræva. Jeg har tydligvis 20 for mye i livet, men brøstene er da perfekte-hahahahhahahhaha jodu:)

svanine...beklager, men ræva di er nok kjørt di kontorrotte!!! :P Har du så flat du a? Hakke sett så nøye etter jeg..hehe.

Nei får gå å skifte og gjøre klart jeg.

Skrevet

Dere skulle ta inbytte dere Tiny? Hvorfor bytter dere? Og hva ca går bilen deres for? Vi tenkte jo på noe lignende selv, men om dere har hatt masse pes med den så ser vi etter noe annet.

Skrevet

Vi får 110 i innbytte for den, men kunne sikkert fått litt mer om vi hadde solgt den privat?! Kjempegod bil ihvertfall, men den har skurret litt med starting i veeeldig kulde (mangler dieselvarmer)

Ingen spesiell grunn for å bytte, bare har lyst på ny bil som er bittelitt større siden vi planlegger et barn til :) Også hadde ST veldig lyst på ny bil NÅ... hehe

Jeg har trent og shoppa.. Nye gardiner er kjøpt inn og nå skal jeg shine hele kåken her! Gleder meg til jeg er ferdig om et par timer.... Er her nå innimellom, så bare å rope om det finnes på noe iløpet av kveldinga som jeg bør vite om!

Skrevet

greit da, etter skriv fra MtG stod det noen kg og ikke et par kg. Men skal nå opp en del for å nå 42 da. + at jeg uansett vil vase i støff der lemmene slutter;)

Vet ikke hva som skjer jeg. M prate på å gjøre noe med en venn. Spørs om han får barnevakt men foreldra bor i samme hus så som regle ikke prob. Eller om M drar dit. Så da kan jeg enten stikke til noen, eller noen kan komme hit. Jeg har en halv pottispose og noen pils og et særdeles godt festhumør som jeg lover skal vare til ihf 23.00;) Nei da, men skal opp i morgen med barn, eller opp til 8 iaf for gutta skal på kamp. Var det Oppdal han sa? Nei..det er vel i fjella..eller blander jeg nå? Noe lignede i ikke altfor lang avstand. Hvor er det a? Mener det var rundt b'n et sted. Ikke Oppaker..hmm..og ikke oppegård. Nei men hmm.

Vi vil sårt ha større plass i bil! Mazda er god bil det, men er jaggu lettere å få frakta barn og vogn og sånn i Ford. Vet jo hvilke vi egentlig vil ha, men de er dyyyre. Får nok mer ved privat salg ja, men styr å annonsere og få solgt og. Spes om man må selge før man kjøper ny og ikke da kan gå noen dager uten bil.

Så fort jeg får fast så bir det nok et billån ja. Satser på å få refinansiert innen rimlig tid. Få inn en del "små"lån og få rydda opp litt. (nabofaendrittkuk) Og da litt ekstra til en del stæsj som står på vent. Lister til gang bla. så vi får strøm der nede! og annet plukk. Iaf..da er det lettere å få tatt et billån ved siden av. Om vi ikke får såpass pot at vi kan legge bil i huset da:) Har jo steget noen hundre tusen så håper vi får en god pot.

E sover enda...sovnet 13. Får vel vekke ham snart. Men han har vært sur og sår og superkosete på satsdamene (sliten eller flørt??) så vet ikke jeg. Er jo bare å legge ham senere da. Han er som regel blid på kveldene likevel.

Slenge på en vask før jeg går ned vaffal.

Gleder meg til å se "ny" kåk Tiny:) Pass på at gardinene dine ikke blir hengende midt i inngangsdøra vår nå da!!!

Skrevet

Hva er pot. da MOlle.

Har jobbet litt i dag og skal jobbe litt i morgen. greit nok egentlig.

Kanskje vi må ha større bil også?

jeg hater jobbilen til T møkka kjærre!!

er sulten jeg, lenge siden frokost nå

Skrevet

Disney channel, ja, men ikke playhouse! Stooooor forskjell!! ;)

Linea har sett på drømmehagen på nrk i dag, så dagen er reddet! ;)

Sitter på loftet og skal scrappe i kveld. Digg altså! Så kos å ha mannen sittende rett ovenfor meg mens vi driver med hobbyer og tv'n ut til høyre. Nice!! Må ordne noen bilder også så må hente bærbar pc og kabler o.l. etter hvert bare vente til Linea har sovnet skikkelig, hvilket sikkert er nå.

Og forresten, søt stemme som i koselig da! Liksom sånn som ikke er skummel! Hehe, Mol er litt skumlere men så hyggelig at jeg takler det! Æddi bæddi!!!

På tide å sende E på brat camp, Mol? ;)

Jeg er 42 til vanlig, jeg! Skal komme meg inn i 38 igjen en gang, jeg lover. Har vært 38 oppe og 40 nede tidligere (breie hofter), men det er en stund siden gitt!! Skal bare trøkke ut barn og så er det strengt regime - as if!

Skrevet

Bratcamp kan vurderes ja...

jeg er en størrelse 38 for tiden, men på nedre delen nå kanskje? ikke prøvd noen nye bukser på en stund men alle de jeg har passer nå bedre og noen har blirr store :)

Målte for mor skyld også: 93-78-94, så har en vei å gå til den perfekte kroppen ja..

Jeg skal også trøkke ut en unge eller to til, men trener litt nå og spiser litt sunt (koser meg masse i helgene) og så får jeg en bonus i å komme meg i form ihvertfall..

Nå er det pottis og øl mens jeg venter på at lilleT skal komme hjem fra oldemoren sin. De er vel her rundt 21.30 tenker jeg

Skrevet

Forskjellen er at sessa kan vokse i midjen mens hun venter på at hun skal trøkke ut en unge.

Høyde spiller jo også inn sessa jeg vet ikke hvor høy du er.

Desuten er man så forskjellig, jeg syns du så flott ut jeg på det siste magebilde ikke noe stor sånn i det hele eller mage.

Fint jeg ikke er skummel sessa:) Er ikke det heller tror jeg.

ja sånn var det ja playhause hvilken av dem er det igjen?

Uansett vi får ny pakke snart med tv for vi bytter leverandør.

Vi har vært på bomtur på storsenteret trodde det stengte 19, men det er vist bare matbutikken.

Jeg er tørst, må lage mat også og så er jeg så trøøøøøøt og så må vi stille klokka så jeg mister litt søvn, eller det gjør jeg vel ikke siden O antakelig sover 1 time "mer" og skulle jo ha stått opp, men pleier å stå opp og så legger jeg meg litt når T står opp, men det blir det vel ikke tid til i morgen

Skrevet

Heisann:)

Først må jeg atter en gang syte litt ang. kunder ja! Fikk inn ei dame som skulle klippe,stripe,farge og nappe bryn. Plasserer ho i stolen og blablabla. Går inn på bakrommet for å hente kaffe og fanger opp prat om en jævli kunde som ikke får time i salongen mer-for det har sjefen sagt. Lurer jo fælt på hvem denne kunden er for de få kundene som er "utestengt" fra salongen har jeg en viss peiling på hvem er og det er alltid morro å fortelle og høre historier om disse. Går tilbake til frøkna i stolen som ønsker forandring,men uten å få tydelig ettervekst, men hun sparer til lengre hår så ikke slit det ut o.l. Hun hadde heilt lyst hår på topplokket og en sammensurium av mørke brune og røde striper i underhåret. Mye rart som sagt. Var en krevende kunder-følte jeg var en psykolog som skulle geleide henne gjennom psykotiske farer. Veldig energikrevende. Etter 3 timer hadde jeg fått lysna håret under-håret så mer helhetlig ut-bryn nappa og farga-hår føna og fiks ferdig. Kunden nistirrer i speilet og sier at ho ikke ser noe forskjell.... Jeg hadde heldigvis opparbeida tillit og fikk ho til å innse at forskjell hva der og skulle det vært lysere så hadde ho ikke hatt langt hår lenger. Kunden må ut med 2100 kr og ho smiler og går. Så inn på bakrommet for å finne ut hvem den "utestengte" kunden er- jaudå-hvem trooor dere? Selfølgelig ho jeg nettopp hadde. Respesjonisten visste ikke at ho ikke var velkommen. Jaja.

Så-godtfolk-hva har dagen bringt dere?

Tiny skal ha ny bil. Er dere aktive prøvere nå? Jeg og vil ha nye gardiner. Har ommøblert igjen da-gir litt forandring det og.

Cat: Arne er en fin gammel gubbe som sikkert er en blanding av alle snille gubber som spaden din har sett:)

Mol: hehe - jeg meinte ikke at du nesten var en 42- det var bare ett forslag om at du skulle legge på deg igjen og se ut som Marilyn. Men veit jo det at det blir teit å skulle bli ho når du er sexy akkurat slik du er:) godt med perfekte brøster- jeg har nesten perfekt røv- vi får blande oss sammen så er vi 100 %;)

Vår mazda har super plass:)

Herk: kanskje dere får sjekke ut nybilen til tiny og kopiere:) Du er ikke skummel forresten. Kunne fint møtt deg i ei mørk bakgate...

Sessa: jeg og vil srappe- men har liksom gjort alt ferdig-alle bilder er limt inn...Jeg var 36/38 oppe og 40 nede før jeg ble gravid. Nå er jeg 36 oppe og 38 nede. Mangler pupper jeg...

Jeg har spist taco. og nå drikker jeg cola.

Noen spurte om hvilken dato jeg begynner i ny jobb og det er 01.07:)

jauhau

Skrevet

103, 83, 104

I dag har G vært hos legevakta. Våknet etter luren sin helt full av rød-prikke-vable-klumpete utslett på det ene beinet og litt på det andre. Var typisk allergi sa dama. Skulle ikke gjøre noe annet enn å se om han fikk det igjen og prøve å huske hva han kunne ha fått i seg.

Ovenfra og ned er jeg 103, 83, 104. Kule tall:) For ett år siden hadde jeg midjemål på 112 cm! :-o

Skrevet

jeg er 168 cm ca...

Har ikke pupper jeg heller... eller altså teller kanskje som pupper selv om jeg har en under hver arm.

Har ikke fått scrappa en dritt ennå, men har oppdatert lagebloggen min! www.prinsessemari.blogspot.com for de som vil se! ;)

Har glemt å gratulere med ny jobb, Ama! blir nok bra serru!

Herk, det er den med alle de fine programmene på, mikke mus klubbhus, lazy town, små einsteins...

Skrevet

haha, glemte å fjerne talla øverst i innlegget:|

Skrevet

Bare jeg finne målebåndet mitt nå, så skal jeg måle også...

Skrevet

NOEN LYST PÅ SOSIAL KAKE?

Gubben og jeg (lå å dro men ikkje fekk opp rota..lalala) preka litt her. Ingen av oss orker i grunn å dra ut på no, men besøk hadde vært koselig. Har kaffe, te ++ og kan slenge sammen en brownieskake og har is.

Vi spiser middag når E våkner nå (spiser sikkert 15:30-16 tiden) Så fra 16 og utover til leggetid?

Gi lyd da:)

Lurer på om jeg må slenge sammen en slik kake uansett jeg....namsnam.

Skrevet

Vi kan ikke. Venter på pappa som skulle komme innom en tur, og etterpå skal J komme på middag før de skal på åråsen. Så har i grunn litt dårlig tid allerede!!

Finner ikke målebåndet mitt!! Ikke like lett å måle livvidden med en tommestokk....

Skrevet

Jeg er alene hjemme, snuppa sover og jeg har akkurat slumra en time på sofaen selv... Det var skikkelig digg for jeg er så sliten i kroppen om dagen.. Forkjølelsen som er ganske mild i kroppen herjer nok litt likevel.

Jeg rekker ingen sosialiteter dessverre selvom kake hørtes meget godt ut!!! Mulig jeg må bake en selv også kjenner jeg..

Jeg skal snart på Åråsen jeg også :) Gleder meg!!

Skrevet

Hei molle jeg dro rett fra jobbing til til kakebursdag. Fylt opp med kake jeg. Skulle om jeg hadde hatt tid og vist det jammen meg tatt en tur.

Ama blir godt med ny jobb da, men skal du jobbe i 3 mndr der du er eller?

For et vær i dag, jeg har ikke vært ut ikke O heller men har liksom vært nok å gjøre.

Får vel følge gullet i seng nå

Skrevet

Har hatt besøk vi og. H diska opp med kalvestek og greier, men hva syntes guttene var best? E ville bare ha asparges (hel) og potet (nesten hel). A spiste også litt kjøtt. Rare er de. Babyer på 4 mnd er forresten små. Selv om denne var like tung på 3 mnd som gutta var på 6 mnd omtrent, hehe. Bruker samme bleiestørrelse *knis*

Lurer på hvordan det går med guttene mine mens jeg er borte. Synes tirsdag - fredag (natt) er lenge... Men 20 grader er også fint, selv om sola ikke skinner inne på hotellet.

Skrevet

Går nok fint men du kommer til å savne dem litt og nyte det litt - tror du ikke?

Hvor i Spania skal du?

Cat når du måler deg med tommestokk så tar du en tråd rundt livet om det er det du skal måle og så måler du deretter tråden med tommestokken

O brukte de nyfødt bleiene lenge, men plutselig så vokste han så jeg tror vi nesten bare sveipa innom med en pakke på størrelsen etter.

O åpner nå alle dørene i huset så vi må låse utgangsdøren.

Skrevet

Men jeg har da ingen tråd i huset heller! Hadde jeg bare visst hvor badekåpen min var hen, så skulle jeg ha brukt belte som hører til.

JEG VIL IKKE HØRE MER OM SPANIA!!!!!!! Blir bare så misunnelig.. ;)

Også er jeg lei av nedbør enten det er snø eller regn..!!

Var visst skikkelig action på en av småtroll-forumene her i går, noen som fikk med seg hva det gjaldt? Nysgjerrig shø ;)

Ble du våt, Tiny? ;)

Var noe jeg skulle kommentere, men husker ikke hva det var. Og nå måååå jeg bare gå å tisse!! 3 tekopper gjør sitt med blæra ja!!

Skrevet

Tror det cat. Tiny har et litt sært forhold til fotball og fugla;)

Ble litt bråbestemt Herk. Vi satt her å prata også sa M bare ja legg ut på tråden å se hva som skjer:)

Litt artig er det at kåken var full, men ingen hadde svart om det på tråd..hehe. Hadde fått sms av Ama men den hadde jeg ikke sett, så mens vi startet middagen fikk jeg en "vi er på vei" av Ama:) (Stolt av deg jenta mi som kjørte bil og greier!!) Haha ja M var helt forvirret for A var jo på kamp..hvordan kom Ama seg hit?? Han var like forvirret etter jeg sa hun kjørte og fortsatt forvirret etter jeg sa hun hadde lappen;)

MtG snakka jeg med på tlf. Fikk inntrykk at det bare ble henne og G, men jaggu dukket ikke PtG opp og. Tror M synes det var greit med noe testosteron i huset og;)

Og så dukket svigers opp da! De er her faktisk ganske sjelden, men de dukker alltid opp når vi har besøk eller er på farten eller er ferdig med middag og skal se film eller noe. Rart det der. Svigermor følte seg nok litt "i veien" og hintet veldig til svigerfar om at de måtte dra, men de var nå ikke harde å be noen av dem da jeg sa at det var da nok kaffe så de kunne bare bli om de ville.

Så vi var nå faktisk 11 stk. Og jeg som trodde MtG og G tok seg en tur innom:)

Ber man folk på kake bør man sjekke om man faktisk har ingrediensene....

svanine, nå har jeg laget kaka di maaange ganger altså:D

Tenkte på det med tråd jeg og. Knyt sammen skolisser? hahaha Nei men trenger ikke være tynn tråd da, kan bruke annet, men om jeg finner mitt skal jeg komme å måle deg til uka:) (ikke for at jeg har to stk liggende her et sted) åååååå nå kom jeg plutselig på hvor det kan være:D Men hvor er den posen da tro....

Vel vel uansett, trivelig med besøk:) 3 løse barn med is=klin!!! Men de kosa seg veldig. E spiste med foten og G smurte inn "balla". Leo derimot spiste i grunn pent, men måtte helle ut en del på gulvet slik at hun kunne spise derfra. Alle 3 var flinke til å vaske gulvet med isen.

Tenkte på det Tiny...ST kunne jo kommet med T da. Selv om mor er borte. :) Men greit nok, for var 8 kakestykker og 8 voksne.

Fant mitt første innlegg på dib...måtte glise litt. Fikk svar fra Prinsessemari. *klippelime*

"Heisann og velkommen!!!

Så koselig å "se" deg igjen! Hvordan gikk fødselen med stjernekikker'n? En del her inne har skiftet navn til "mammaen til..." etter fødselen, så derfor er det mange ukjente her. Jeg er så glad i min selvutnevnte prinsessetittel så jeg kvitter meg ikke med den med det første.

Jeg lover deg at du ikke kommer til å være like mye her som på bim. Jeg får tid til en kort tur innom nå og da når Linea sover, hvis ikke det er noe middag som skal lages, klær som skal vaskes, henges opp eller brettes, eller jeg må spise, dusje, gå på do o.s.v. (Du hadde vel en fra før så da kan vel du plusse på litt på denne listen... Ü)

Lykke til videre, vi snakkes!

prinsessemari og Linea 030806"

Hei på deg SESSA :))

Ikke visste jeg at du en gang skullebli til Sessa vår, og ikke at jeg faktisk ga deg navnet du byttet til...hehe

Allle babyr er små nå synes jeg. Var en på svøm som jeg nesten trodde var prematur...var bare 3500 da!! (3 dager) Baby er lite uansett.

Jadajada blir langt. Skal slutte nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...