Gå til innhold

rungende heiarop for dotten - fra turid, babydior og lucy!!


-lucy-

Anbefalte innlegg

Måtte bare gi oss et lite dytt så vi ikke forsvinner for langt bak...!

Sitter her og sms-er med BabyDior og hun kan også i uke 29!!!!!!!!!!!! Så -lucy- håper du også fortsatt kan. Og endelig kan vi sees :) Jippi!!

Men siden vi alle har fri så kan vi kanskje ta med barna også da, møtes f.eks. i Frognerparken slik at de kan være litt løse... :) Ev. uten barn da det er lettere å prate :) Hva vil dere??

Vi får avtale nærmere :) SEES!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skreiv faktisk innlegg nr 200 på innlegga våre=)=) hehe...

 

Så bra at ho kan og=)=) Frognerparken høyrest flott ut,visst me skal ha med unger..Hadde vore koseleg å sett nurka og,men om ikkje alle vil da,kan eg nok sette igjen ungane(tek i tilfelle berre med meg Emil) hjå mamma og pappa...Eg vil tippe at torsdag eller fredag passer best for meg...Har ikkje bestemt oss om me reiser tirsdag eller onsdag...!Fredagskvelden kjeme søstrene mine,så blir vel ein bytur på laurdag og,men då blir det nok shopping...hehe=)=)

 

I kveld skal eg på seinvakt:/ i dette fine veret...Kjem til å svette i hel..hehe..!Så skal me rett på quiz etterpå=) da blir morro=)

 

Me får sende eit pip til kvarandre...er vel kanskje berre lucy me ikkje har mobil nummeret til???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Oj, innlegg nr. 200!! Det så jeg faktisk ikke :)

 

Torsdag passer kanskje best da, i og med at du får besøk fredagen??

Vi får håpe -lucy- kommer inn her på tråden før uke 29, slik at hun også ser hva vi holder på å avtale :) Hadde vært utrolig koselig og sett barna til hverandre også da, men skjønner godt om du ikke orker å ta med alle tre Turid :) Men vi andre har jo bare ett hver, så vi får i hvert fall ta med dem, og så får du selv bestemme hvor mange du orker "å dra på". Vi får jo se litt ann været også hvor vi møtes. Ev. kan vi jo møtes inne et sted om været ikke er så veldig bra :) En eller annen plass med lekemuligheter.

 

Blir kooooos :) Gleder meg!

 

Ha ei god helg.... :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gir oss et lite dytt! :)

 

Håper alt går bra med dere i sommerheten :) Nå er det ikke lenge til vi sees. Håper -lucy- stikker innom snart og ser hvilke skumle planer vi har.. he, he.

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Da ser det endelig ut til at vi skal klare å treffes og nå er det bare liiiit i overkant av ei uke :)

Tørr ikke helt å håpe på finvær, så vi bør jo ha et innealternativ og et utealternativ.

 

Noen gode forslag kanskje?? Tenkte jo på Frognerparken om det er finvær. Der kan vi sitte på et pledd og skravle og ungene kan løpe ganske fritt, og man trenger ikke være redd de skal kjøres ned eller noe... (Kan kanskje være noen gale syklister/rollerbladers, men sitter vi litt unna sykkelstiene går det fint). Kanskje vi kan ta med en engangsgrill og pølser/lompe og brus/saft/vann/melk... :) Vi må jo ha mat......!

 

Ev. kan vi jo møtes et innested hvor det er lekemuligheter for barna også, men ikke så mye at det går på bekostning av at vi må løpe etter dem og ikke får pratet noe da :) He, he.

 

Nei, jeg håper dette blir skikkelig koselig altså :) Har lovet BabyDior og -lucy- at jeg skal skrive sms når jeg vet noe mer, i tillefellet de ikke stikker innom her.

 

Men skulle dere lese dette, så kom gjerne med forslag på treffsted. Vi MÅ jo ikke bestemme oss 100 % før et par dager før, sånn at vi kan se været litt mer sikkert :)

 

Seeeeeeeeeeeeee UUUUUUUUUUUUU sooooooooon :)

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei må bare innom en liiiten tur og fortelle om snuppa... he, he.

Ellers kom tantekreket i går.... Forbanna kvinnfolk altså :)

 

Jeg hadde en litt morsom opplevelse i går med snuppa på 3 år og 9 mnd.....

 

Jeg kom i barnehagen i går og ser at hun smiler og i "bakhodet" oppfatter jeg det som om noe mangler, men slår det liksom fra meg.

Jeg blir opptatt av noe annet og i det vi skal gå kommer ei tante bort å sier at ... har mistet en tann i dag :) Og jeg bare HÆÆÆÆ??? He, he. Hun kan da ikke miste tenner enda vel? Men jo da. Tanna var ikke løs kvelden før, men tydeligvis etter at hun kom i barnehagen. Hun hadde sagt fra at hun hadde en løs tann til ei tante, og hun hadde bare sagt at hun måtte la den være i fred, men like etterpå hadde hun kommet med tanna i hånda etter å ha røsket den ut selv :)

Så tanna lå pent i et glass i hylla hennes, ble med hjem, lagt i et nytt glass med vann, og i natt hadde jammen tannfeen vært der og tatt tanna, puttet penger i glasset og snuppa var svært fornøyd og måtte ringe bestemor å fortelle om alt sammen....

He, he. Håper det tar liiiit tid til neste tannen kommer ut da, for søren om jeg vet om ny tann kommer før hun er 6 år!!! OG hun har ikke slått den ut, så den falt ut heeeelt naturlig :)

 

See U soon :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjipt med tantekreket då...no må du snart få fingeren ut å finne på noko dotten=)=):/

 

Gud ,kor eg gler meg til å møte dikka....kor får de som bur der finne ut kor det er best...me får vel sjå an veret,men trur det var meldt bra på torsdag...når på dagen passer det best???

 

No søve ungane,og eg ha ete salat...skal starte eit nytt og bedre liv,og få vekk denne hengemagen min...:)

Nei så morro at lillejenta har mista ei tann....var litt tidleg synst eg og,men det er sikkert heilt normalt=)=)=)

 

Her er det ikkje så masse nytt å fortelle..Emil farter rundt,og seier no mamma,pappa,opp,bolle og der...=)

 

Kos kos---gler meg kjempemasse til å treffe dikka=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei og hopp jenter=)

 

TUSEN TAKK for eit utrule morsomt og koseleg treff me hadde i Oslo..Synd eg bur så langt unna,så kunne me ha truffest oftere..Dere får legge ferien om vik neste gang,så kan dere få se korleis eg har det her i bygda mi=)=)

 

No er eg komen heim igjen til det VÅTE vestland..Emil har fått sprøyte i dag,og eg skal på seinvakt...eigentleg greitt å jobbe når det er sånt drittver og....!!

Ellers har me hatt ein fantastisk ferie,og har kosa oss masse..Var til byen igjen på lørdagen og handla ein del=) hehe...shoppe litt når ein først kjem ut av bygda her=) hehe...!!

 

No e da 1.5 time til før eg begynner på jobb....Da var den ferien...!!=/ jaja...har hatt ein fine ferie.Veldig heldige med veret,kosa meg med familien,og hatt ein fanstisk treff med dere=)

Håpar alt er berre bra med dere.....!!God tur til Kristiansand dotten, og lykke til med bryllupet -lucy- og kosa deg du og babydior=)

 

Klem...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

heisann dere som jeg nå kjenner ansiktet til :) det virker alt så lenge siden vi traff hverandre! men jeg må jo bare si meg enig - tusen takk for et kjempekoselig møte! de var så skjønne, emil, snuppa og martine :) jeg er på jobb akkurat nå og sliter meg å jobbe... skulle egenlig jobbet med en presentasjon jeg skulle hatt på en konferanse i london neste uke, men nå vet jeg jammen ikke om jeg drar. kollegaen min har trukket seg, og min kjære og nora, som skulle vært med deler av tida, blir nok også hjemme, pga denne svineinfluensaen. ikke egentlig fordi vi prøver å unngå den, får man den så får man den, den kommer jo til norge også mer og mer, men bryllupet er jo uka etter, og utrolig UTROLIG kjipt hvis noen av oss skulle bli smittet og det ryker. så jeg lurer og lurer...

ellers har vi hatt deilig rolige dager i oslo, nora sover til 9-10, vi ahr lange frokoser, til ho skal sove igjen, så sover ho til tre-tida, vi leser og sløver, også er det kafe og park-tid :)perfekt sløve-sommer, særlig siden vi ahdde to uker med strålende vær på sørlandet i forkant. men neste sommer når vi bare har ferie i juli, tror jeg jammen vi må komme oss til utlandet, kan jo ikke satse på sol og sommer her!!

nei, jeg får prøve å jobbe litt til, men nå er hvertfall tråden vår rykket litt fram igjen. og jo, jeg venter forresten mensen i dag... ikke sett noe til den enda, men typisk, kommer nok, har ingen gravid-følelse i det hele tatt og ønsker bare at jeg ikke blir gående og vente og vente...

men et bitte lite finger-kryss uansett, og melder om restultat etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! her kommer en litt kjip rapport over ukas siste graviditetsforsøksutvikling - til dere jeg deler alt slikt med :/ skulle fått mensen på fredag, kom ikke før søndag, men da i form av noen brune prikker som varte i to dager. jeg tenkte hm... hadde mensmurringer som ikke ga seg og tenkte at noe skjer, men hadde ingen god følelse og var sikker på at det ikke var en ordentlig graviditet, så tok ingen test. skal til gyn på torsdag igjen, om en uke, så tenkte at jeg venter å ser til da. så, i dag, en uke etter jeg egentlig skulle hatt mensen, kommer den, skikkelig. ble først skikkelig redd, ekkelt å plutselig blø mye (jeg har alltid så lite, her spares dere ikke for detaljer, eh... litt rarere det nå, etter at jeg har møtt dere, men men...) på et helt uventet tidspunkt, ble skikkelig skjelven, særlig siden jeg jo liksom hadde mensen, om enn en underlig en, for en uke siden. Så gikk det opp for meg, må være en slags sa?? hvorfor ellers skulle jeg starte å blø igjen nå? jaja, godt jeg ikke tok noen test, men mulig jeg ikke hadde stolt på testen uansett hvis den hadde vært positiv, for følelsen lignet skremmende mye på den jeg hadde første gang, da jeg også mistet - en følelse av ingenting, så annerledes enn sånn det føltes med nora!

 

så nå håper jeg bare at det ikke er noe annet galt, og at jeg kan prøve pergo igjen neste syklus.

 

ellers har nora begynt å gå, noen vaklende meter av gangen, men veldig gøy :)

 

klemmer til dere fra en nå veldig selvsendtrert meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

Det virker som en god stund siden vi traff hverandre ja... Hjelpes så fort tiden flyr, men det var i hvert fall kjempekoselig å se dere i levende live, treffe de søte små og endelig få et ansikt å henge nicket på :) Visste jo hvordan Turid så ut siden vi har Facebook begge to da, men dere andre to :)

 

Ble det noen London-tur på dere da -lucy-?? Kjedelig at din kollega trakk seg. Kanskje like greit at Nora og din sambo holder seg hjemme, men du og din kollega kunne jo dratt!!

Forresten ikke lenge til bryllupet heller nå. Skal dere gifte dere i Oslo eller sørpå der du kommer fra? Blir helt sikkert en helt fantastisk dag og lille Nora skal vel være brudepike?? Vil tro hun blir fin... og om hun hadde gått opp kirkegulvet og kastet blomster... Fnis... Litt liten for det da, men skal se hun går stødig til bryllupet :)

Bra dere har kost dere i sommer. Vi og snakket om utenlandstur til neste år. Kjøre sørover mot Spania kanskje. Vi har snakket om det i flere år så jammen på tide vi får det til :)

Huff og huff da -lucy-. Håper ikke det var en SA men heller en sen mens.... Kanskje like bra du ikke har testet, for det må være utrolig trist å rekke og glede seg over en positiv test for så å miste. Nei, vi får håpe dette ikke var noe spire. Om det nå var som sist, får vi håper du blir raskt gravid igjen og at den er like sterk som Nora-spiren var :)

Sender over en go'klem og ønsker om alt godt! (Og du vet vi tåler alle detaljer. Så bare få ut alt du måtte føle for!!).

 

Her har det ikke skjedd mye gitt. Vi var jo på ferie til Kristiansand og hadde to dager i dyreparken med bl.a. Sabeltann-showet. Helt topp! Har hatt tre turer til Lillehammerområdet også, men besøk både hos besteforeldre, Hunderfossen, Lilleputthammer og Hafjell Lekeland. For oss med barn under 105 cm anbefales Lilleputthammer, da barna der kan få gjøre alt fra 90 cm og opp!! På Hunderfossen er det svært begrenset for de under 105 cm. Vel. Tantekreket har kommet som vanlig, men NÅ skal jeg ta sambo hardt og daglig hele neste pp.. he, he. Fysj a meg for en gris jeg er :)

 

Ha ei god helg jenter og håper alt er bra med dere alle. Ekstra kos til -lucy-

 

Klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann alle sammen=)=)

 

Så utroleg kjipt lucy--- håper som dotten at det berre var forsinka mens, og ikkje SA...og at spiren sitter snart=)

 

I dag har eg først vert på jobb,også var eg på skogstur med alle ungane,og mamma og pappa=)

Hadde besøk av søstra mi og svogeren min på torsdag. då fortalte dei om da som eg har hatt mistanke om i heile sommar...som eg fortalte til deg babydior...Ho er gravid, og eg skal bli TANTE i februar =) Terminen er 22.februar ,og eg gledar meg utrule masse...!

Sander gjekk bort til ho i dag ,og peikte på magen hennar, og sa tante xxx baby i magen=) hehe....!!

Elles er det ikje så massse nytt her ....har jobba masse,og nesten ikkje sett ungane i da heile tatt..so no skal da bli godt med mindre jobbing, og meir kos med dei=)

Emil begynner i barnehagen om 2 dager...da blir rart...skal ha tilvenning tysdag og torsdag..so håpar eg at da går bra med da...!

 

Var i kyrkja og såg ei vennine gifte seg i går..ho var berre nydeleg=)=)nesten så eg får lyst til å gifte meg ein gang til..hehe...sjølv om da er masse styr før!!

Spennande for dikka og lucy....gled deg...da er ein fantastisk dag=))=)=)

men no får eg gå å legga meg...e sliten etter ei jobbehelg og skogstur=)

og dotten....---da e berre å køyre på!!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann fra norge - altså ingen london-tur på oss :( men tar det igjen med bryllupsreise til praha i oktober, litt plaster på såret. nå har jeg akkurat vært hos hun gyn jeg var hos da jeg var så redd for at det var noe galt med mini da jeg var 6+3 og hadde sterke magesmerter, virkelig så utrolig koselig dame!! og fått pergotime. så nå blir det det neste runde, hvis det ikke skjer noe nå, har nok el en av dagene. Var nok også en liten sa jeg hadde denne syklusen, hun trodde det, siden jeg fikk mensen to ganger, først til normal tid en liten blødnig så igjen en uke etter. Men det gjør ikke noe, jeg forholdt meg ikke til det som en graviditet, og tenker heller at det kan være ett steg nærmere en ordentlig graviditet og en ny super-spire :) Bli med på en pergo-runde dotten??? eller har dere lagt babyprøvingen på is?

Spennende med barnehage, ja, er jo første gang for oss - så rart å tenke på at nora skal være hele dagene sammen med helt fremmede folk! hvordan har det gått for emil? han skulle være i samme som sander? det må jo hjelpe veldig, i så fall! nora er hjemme med svigermor denne uka og det går supert, ikke grining i det hele tatt, vinker bild og fornøyd om morran, så det er jo litt lovende. også vil ho veldig veldig gjerne være sammen med andre unger, også når vi ikke er tilstede, går ut f.eks i bursdager, så håper ho vil koser seg, hvertfall etterhvert, for starten blir sikkert litt tøff, uansett.

i dag er det jo skikkelig høststemning i oslo, regn og surt, huff gleder meg ikke akkurat til det som kommer, selv om jeg egentlig liker høsten godt - men vintere, brrr, nei!!

hjelp nå nærmer den store dagen seg, ja, skal bli deilig å være ferdig med all organiseringen og bare nyyyyyyte!!!!! må få satt meg ned med talen snart :)

nå er det lunsj her, skal gå bort i kaffebaren på blindern, mmmm. klemmer, meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann..

 

Alle 3 er i samme barnehagen,men på 3 forskjellige avdelinger....!!Han har vore der 2 dagar no,og har vinka fint hadet til mamma kvar gang....så trur han likar seg veldig godt=)=)håpar i allefall da..

får nok bra med nora og skal du sjå...!!

Så bra du fekk pergo no då...så skal du sjå at spiren sitter neste mnd=)

Så koseleg med bryllupsreise til praha...eg har alltid hatt lyst til å reise til praha=)=)

no ligg sander på sofaen att med meg og søve...emil søve ute i vogna..victoria er i barnehagen...!=)

Skal snart til med middagen.....!!karbonader,poteter,gulerot,blomkål og løk=) nam nam...

 

Skal jobbe i helga,elles berre slappe av....er neste helg den store dagen er sant??håper å få sjå bilde av dere ein gang..du blir nok nydeleg =)=)

håpar alt er bra med alle andre og=)

 

Klem klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gir oss bare et lite dytt så vi ikke forsvinner helt.

Ikke noe nytt og spennende herfra.

 

Håper dere hadde en flott dag lørdagen, og at dere nå er lykkelig gift -lucy- :) He, he.

Skal se pergoen gir deg den ekstra dytten du trenger for å få en liten spire!

Masse lykke til med ALT fra bryllupstur, babylaging og ekteskap :)

 

Så fint at alle de små trollene dine er i samme barnehage da Turid. He, he. Du står vel for en stor prosent av barna du :) He, he. Neida. Godt Emil trives og tilvenningen har gått bra. Og så er jo storebror og -søster der og det også hjelper nok mye på! Ekstra trygt vet du!

 

Håper Sander er i bedre form nå!

 

Ha ei knakenes god helg jenter! Skravles!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere=)=)

¨

Ja no er dere mann og kone lucy....Så spennende og morro=) Håpar dere hadde ein fantastisk dag....

 

 

hehe..ja er ikkje så mangen som har 3 barn i barnehagen samtidig...ei anna som hadde det,men no er elstemann begynt i skulen...

 

ellers er sander nesten frisk igjen..blir nok barnehagen på tysdag...victoria har litt vondt i halsen,og emil er forkjøla..men da er vel sånt som høyrer med når ein begynner i barnehagen....men kvir meg litt om denne svineinfluensa skal komme hit,og sander får den...han blir så dårlig av ei vanlig influensa,så kvir meg til den....:(:(:(

men skal ikkje ta sorgene på forskudd....

var på jobb tysdag når han var så dårlig,men måtte gå heim frå jobb...måtte til lege med han igjen på kvelden,og då datt eg heilt i kjellaren...har vore heitl utslitt...og da var så godt å få grina...var heilt tom,,berre sat og grein...Heldigvis har eg fantastiske kollegaer,som støttar opp om meg....så har vore sjukemeldt denne veka pga sander var sjuke...men i måro er det tilbake igjen på jobb...så får me sjå koss da går...satsa på da går bra=)=)

 

ellers er da ikkje så masse nytt her....!!skal snart krype til køys,då eg må opp med ungane i måro tidleg=/ sov til halv 9 i dag då...da eg ny pers med ungane i hus trur eg...=)=)

 

ha ein fin veka jenter==)

 

KLEM::=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! her kommer rapporten fra en romantisk, svevende lucy!!! ojoj, hvor skal jeg begynne :) jeg synes jo det ble litt styr i forkant, både å ha bryllupet på sørlandet og alt dette andre som skulle ordnes, og tenkte i mitt stille sinn, skulle vi heller dratt til utlandet og bare kost oss vi to og noen venner??? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg er så glad for at vi ikke gjorde det (selv om det sikkert kunne vært like bra) men nå som dagen er over, synes jeg bare at den ble det mest FANTASTISKE jeg noen gang har opplevd, og over all all all forventning!!!! den starta i et gammelt hus vi hadde lånt av tanta mi ved sjøen der vi skulle gifte oss, jeg, de to forloverene mine og tanta til min kjære som er sminkør og frisør og som pynta oss alle tre helt utorlig! at jeg kunne bli så pen hadde jeg aldri drømt om :) jeg hadde jo en romantisk litt gammeldags kjole, lys med tyllskjørt, men likevel enkel, og hadde store myke korketrekkerkrøller og orkideblomst i håret på ene sida, og diskret - men du så effektfull sminka - overraska jeg, som aldri sminker meg noe særlig :) det var sol fra skyfri himmel, men akkurat da sermonien skulle være kom det litt regn, det eneste uflaks hele dagen. men brygga der vi viet oss var pyntet helt fantastiske, det var rød løper og alle satt med utsikt mot sjøen. så spilte et vennepar innkomstmarsjen, jeg og pappa, med nora på armen (i lik kjole som min, mamma hadde sydd mini-kopi :) ) kom gående inn - sukk!!!! blir rørt nå når jeg tenker på det. sermonien var nydelig, og etterpå var det mingling i hagen med champis for gjestene mens vi tok bilder.

middagen tror jeg nesten var høydepunktet, maten var helt super, men talene overgikk alt for min del. ingen hadde lenger enn 6-7 min, men alle var så personlige, rørende og helt utrolig vakre at jeg ble helt slått ut!! jeg var så overveldet at jeg nesten ikke klarte å spise. Jeg var også nervøs for min tale, som skulle være uten manus (holder jo så mye seminar og sånn, så ville gjøre det litt annerledes og ville også gjerne være litt nervøs, så da var uten manus bra :) ) men hadde tenkt på tema jeg villle snakke om og rekkefølgen på dem, så hadde jeg pugget et nydelig dikt av haldis moren vesås (dette å være i livet) som ejg hadde skrevet om en del for å passe til min kjære og meg og avsluttet med å si det til min kjære mens han stod opprist mot meg. jeg var så lettet og glad for at jeg husket det utenatt og vi kysset leeeeenge da jeg var feridg :) hans tale til meg var også en drøm :) :)

så var det brudevals til trekkspill på brygga, dansing og snakking før kaker og flere vennetaler og innslag utover natta. det var varmt og godt, så vi drakk kaffe ute, de hadde tent masse fakler i hagen og utsikten utover sjøen var en drøm. vi ble igjen helt til slutt, bussen henta gjestene kl 2, da rusla vi ned til det gamle huset igjen, hvor vi skulle overnatte. der hadde forloverene mine strødd roseblader fra innsiden av døra, opp trappa og inn til soverommet, hvor senga var full av roseblader og sjokoladehjerter, med champis og glass og masse stearinlys så overraskende og koselig. og mens jeg er midt i alt dette lykkelykkeopplegget (hehe nesten too much dette) må jeg bare fortelle om morgengaven jeg fikk fra mannen min (!) - antikke smykker han hadde samlet sammen de siste 3 årene når vi har vært på ferie i frankrike og england, øredobber, ring, smykke og borsje, fra 1800 tallet, helt nydelig alt sammen.

resten av gavene skal jeg ikke begynne å snakke om nå, overveldende det også :)

 

tror jeg avslutter dette innlegget nå, dropper tema som syke barn, barnehageinnkjøring, pergo, utslitthet (huff turid, føler med deg!!!!) osv - lar dette være et lykkelykke innlegg, godt innsmurt i en rosa sky :)

 

masse romantiske klemmer fra meg

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er bare en liten rask tur innom :)

 

Åhhhh. Høres så koselig og romantisk ut og gratulerer med vel overstått bryllup -lucy- :) Og for en flott morgengave du fikk :) Det virker som dere hadde en superflott og minnerik dag, også med lille søte Nora som hadde lik kjole som mamma :) He, he. Kjempesøtt kan jeg tenke. Får håpe vi kan få se noen bilder en dag!

 

Forresten.... Gratulerer med dagen i dag -lucy-. Det var 29 år igjen ikke sant..... :) He, he.

 

Håper småtrollene dine er friske igjen Turid og masse, masse god bedring til deg. Er det Nasse Nøff sjuka som har "tatt" deg???

 

Ha en flott dag jenter!!! Intet nytt å berette herfra ellers! Har ikm i disse dager og tanta er på god vei tror jeg. Uansett om det innimellom føles anderledes, men det er mest fordi jeg kjenner etter og ønsker henne dit pepper'n gror :)

 

Hei då!

 

Klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er nok nasse nøff som har tatt meg ja....hadde 39,1 i temp i stad....skalv,mo i knærne,føltes ut som eg skulle besvime osv...men e heldigvis bedre no...heime frå jobb i dag og i måro...

 

Høyrest ut som eit fantastisk bryllup Lucy=)=) Fantastisk morgengave=)=)Høyrest ut som eit eventyr...Håper å få sjå bilde av dekan ein gang=)=)

 

du skal sjå da at ho e reist dit peppern gror dotten=)=)hehe...på ferie til karibien...=)=)

I dag har da gått i tv-seriar på ørten forskjellige kanaler...hehe..og da blir da vel i måro..Godt at ungane er i barnehagen både i dag og i måro..So får eg slappa av...

Kokte betasuppe i går kveld,,som dei andre skal ha ti middag i dag...=)=)

 

Satsar på at nasse nøff reiser fort vekk,så eg blir frisk igjen....!!

Her er ikkje det så masse nytt ellers heller....!!har ingen gravidietet å planlegge heller eg...har jammen nok med dei eg har...hehe=)=)Godt at dei vekse for kvar dag som går...Emil e begynt å sei ord og...vov vov,eil(emil), brom(bil) sjølvsagt mamma og pappa,så seie han mommo(so e mammen min)bolle...hehe...

 

Ha ei super helg damer=)=)

Og gratulera med dagen Lucy=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

heisann dere og tusen takk for gratulasjoner og VAU!!!! bryllupsgave!! det var utrolig overraskende og koselig, tenk at dere tenkte på det!! og tenk at vi er blitt så godt venner :) jeg hadde en super bursdag, rolig rolig, klarte ikke noe mer etter bryllupet :) hvordan går det med dere, jenter?? turid, hørtes fryktelig slitsomt ut! sykdom er det som tar knekken på en, virkelig! det er det som tar knekken på tanken på flere enn to barn også, hvis vi nå ender opp med to, da, tar ikke det for gitt. men ville egentlig hatt enda flere, men vet ikke om ejg orker flere syke...

dotten, det ble ikke pergo på det denne mnd? jeg har kjørt på. var jo hos hun supre gyn'dama, så utrolig koselig, og hun var veldig optimistisk, mente jeg ville komme tilbake raskt med mini i magen. hehe, det kan jo ikke hun love, men fint å høre likevel. jeg bruker aldri å få positiv el-tester, men denne mnd, med pergo'n, var den psitiv i 3 døgn - kjentes ut som en fabrikk nedi der, våknet tom med smerter på natta. så får vi se da, om det var det som skulle til! spennende!!! vil gjerne ha et lite krek til nå, og ikke minst være gravid :) ååååå det syens jeg var så fantastisk!!! er litt mer skremt med tanken på den første tida etter fødselen, har litt traume-tanker pga denne kolikken, men det skal IKKE IKKE skje igjen, og da bør det vel gå bra. var i september jeg ble gravid de to forrige gangene også, så er litt magisk denne mnd ;)

 

tror nora beg å bli klar for storesøster rollen også, har fått dukke og er så opptatt av den. bærer den hele tida rundt, mater den, blåser på skjea først og gir tåteflaske og triller rundt i vogn. og kaster den i bakken med hodet først og biter den i tærne, hehe. går ganske bra i bhg også nå, av og til litt grining når jeg går, men ser at hun har det veldig fint (smugtitter gjennom vinduene :)

 

nei nå skal jeg forberede et foredrag her, så skal jeg på antikk-shopping på sinsen, trenger et hjørneskap.

 

håper dere og miniene er så friske som mulig!! oss

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! her kommer en rapport far en ekte prøver - synes jeg ble det denne mnd her, prøver på litt uheldig vis, med forventninger og skuffelser. har jo gått på pergo og hadde el forrige helg. vips nå på lørdag, 6 dager ca etter el, så det ut som tanta kom. jeg ble så lei meg, overrasket og skuffet, tenkte nå er det helt kluss igjen her, syklus på 19 dager!!!!!!! litt tante i går også, men borte i dag. så nå lurer jeg jo på da om det var en festeblødning. å drit og dra, hater å få disse forhåpningene også bli skuffet. all erfaring tilsier jo at når jeg begynner å spotte sånn så kommer mensen, men har aldri begynt så tidlig før, og har nå lest at festeblødning kommer 6-10 dager etter el. nei nei nei, nå får jeg ikke tankene vekk fra dette. denne mnd er jo litt magisk siden det var da jeg ble gravid begge forrige gangene. i tillegg har jeg fått et supert jobbtilbud våren 2011 (være med i et internasjonalt forskningsprosjekt) - og da ville det passe så bra at mini er 7 mnd i januar da, når jeg skal starte opp. hvis ikke mister jeg mnd for mnd ettersom hvor lang tid det tar før jeg blir gravid... min klart, jobb og graviditet klaffer vel aldri særlig supert, så veldig egoistiske tanker dette, det ser jeg jo. men likevel - vil så gjerne nå. Dotten - å hvordan er det med deg og dette nå? så på din baby turid at du er utslitt og ikke orker å tenke på flere for tida, det skjønner jeg VELDIG godt!!!!! men for dere er det jo på en måte enklere, dere kan bare bestemme når dere evt. vil ha en og så lagen den i forhold til det - nyt den friheten, hvertfall :) jeg tenker at det kan være fint for emil og sander å få være litt alene som små før de blir storebrødre, trenger jo mye oppmerksomhet i den alderen, jeg tror jeg vil ha mer enn nok med to!!

Men nok om det - tom nora har to barn nå. fikk ei dokke for noen uker siden og har vært veldig opptatt av den. i går kom mamma på besøk med min gamle dukke og dukkeseng. det var helt utrolig å se - nora la dem begge ved siden av hverandre, la dyne over og stappet smokken sin i fjeset på dem etter tur. så stilte ho dem opp ved siden av hveradre i sofaen, og matet. blåste på skjea og puttet inn i annenhver munn. vi måtte bare le :) men en smule misunnelig ble jeg nesten - jeg vil også ha to å mate :)

god uke, kjære dere alle sammen :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare gi oss et lite dytt for vi forsvinner jo så langt bak i leksa her :)

Skal få skrevet litt mere senere i dag håper jeg, ev. i morgen!

 

Klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann=)

ja me måtte jo gi gave til den nye vennina vår lucy=)=)og eg kjem gjerne på kake neste gang eg er i oslo=)

 

Her ligg eg på sofaen igjen med nok ein runde med streptokokkar i halsen...crp på 50,og vondt i halsen....:( aleine heime med ungane til onsdag..heldigvis skal alle 3 i barnehagen i måro,så då får eg slappa av,og henta meg litt inn igjen....kvir meg til natta,men håpar da går bra. gutane pleier å vakne,og victoria vaknar av og til....!!tiden vil vise koss dette går....!!

 

håpar da er ein festeblødning lucy----=) hadde vore magisk om spiren satt no då=) eg kjenner at eg ikkje er klar for ein til enda...har jo god tid heldigvis..men er ikkje sikkert at den sit med ein gang neste gang...da vil tiden vise...men blir nok ingen ny baby før i 2011 eller 2012...då er emil 3-4 år...då kan me kanskje begynne å tenke på det....

satsar på da blir lettare når alle 3 blir eldre,og då er jo victoria nesten begynna på skulen...=)

 

No sit eg og ser på kvem kan slå ylvis....kjem til å sove på sofaen i natt,for eg høyrer ikkje når ungane vaknar..me har soverom nede,og ungane oppe...derfor søv eg på sofaen oppe i stua,...så legg eg meg inn på rommet til sander når dei vaknar(om dei vaknar)....

 

håpar alt er berre bra med alle sammen=) og lykke til med prøving alle sammen=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

 

Her skjer det lite for tiden. Tror EL akkurat har vært (tester ikke), men som vanlig så får vi "ikke tid" akkurat den dagen jeg selv tror det burde klaffe best. Alltid noe som kommer i veien. Nå var vi utslitt etter snuppas bursdag den 17.sept. Tenk 4 år alt! Vi feiret ikke hjemme men leide lokale like ved oss, inviterte hele avd på 18 barn, 14 av de kom, pluss bestevenninnen som har byttet barnehage, så 15 unger holder det :) Mye støy og bråk, men de hadde det knall og det er det viktigste. Lek med ballonger osv. og litt knall og fall, og vips var to timer gått. Hadde bakt sjokolade-/og bløtkake, boller, sjokoladeboller (risboller) og muffins. Serverte bare de to første og sparte resten til helga (hadde voksenselskap på Lillehammer). Men ungene fikk pølse, is og godteposer også, så de var mer enn fornøyde. Har jo ikke tid til å sitte stille å spise når det er et stoooort lokale å utforske og leke på :) He, he. Kan se litt bilder fra bloggen vår. Linken har jeg sendt til -lucy- og BabyDior per sms. Turid har fått den via Facebook :)

 

Vel, så det jeg egentlig skulle si var jo at bursdagen var dag 15 og da var jeg og sambo pumpe utslitt, så dro jeg bort i helga med snuppa. Sambo hadde vakt å måtte bli hjemme. Så da ble det ikke noe før dag 18.... og det holder nok ikke :( Men vi får se neste pp da. Stresser ikke lenger uansett. Ikke at jeg egentlig har gjort det heller.

 

Hååååååper det er festeblødning du har hatt nå -lucy- :) Krysser fingre og tær. Ikke bli for skuffet om det ikke er så, men sats heller igjen ved neste pp i så fall. Mange som blir gravide i pausemåneden med Pergo :)

(Om du skal ha pause mellom kurene da). Ev. om du skal bruke Pergo neste måned også får vi håpe du slipper masse egg :)

 

Masse god bedring til deg Turid. Håper du får slappet av og blir i litt bedre form mens barna er i barnehagen. Synd du er alene akkurat nå, men vi får håpe du får litt hjelp av foreldrene dine eller noen gode venner som kan stikke innom en liten tur i løpet av disse dagene :) God bedring.

Skjønner godt du ikke orker tanken på en liten til akkurat nå, men du har jo tre små som har kommet på fem år, så det gjør jo ikke noe om du venter et par tre år før neste mann kommer. He, he. Som -lucy- skriver så kan jo dere omtrent bare bestemme dere for når dere vil ha, så nyyyt den fordelen ja :)

 

Sendte som skrevet sms til BabyDior her og alt er bra med henne. Martine går som bare det og de koser seg. Avtalte at vi skal prøve oss på et kafébesøk før jul så håper -lucy- også kan slenge seg med. Hadde vært koselig. Vil tro det blir litt langt for Turid å ta turen :) He, he.

 

Ha en flott dag jenter. Vi skravles!

 

Smask!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

 

Nå måtte jeg virkelig lete for å finne oss :) Langt nede på side 7.

Håper alt står bra til med alle og at Turid er frisk igjen og hvordan er det med tantebesøk osv. -lucy-??

Har ikke skjedd så mye her siden sist. Tanta kom i går og det var jo ingen stor overraskelse :)

Håper dere har tid til å skrive noen ord snart, så skravles vi :)

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...