Gå til innhold

rungende heiarop for dotten - fra turid, babydior og lucy!!


-lucy-

Anbefalte innlegg

heisann jenter og godt nytt år fra meg også!! vi har også hatt en deilig jul - det beste var nesten at svigermor stod opp med nora hver dag vi var der, så jeg sov og sov og sov, og det har jo vært det eneste jeg har villet de siste mnd... nå tror jeg energien er på vei tilbake, DEILIG!! og kvalmen har gitt seg, men forkjølelsene gir seg ikke, så lei det nå, snytesnytesnyte, æsj. Men nå er det fokus på energi og jobbing, hehe, etter en høst på sofaen så slapp og for klagete! i dag var jeg hos legen å fikk høre hjertet, åååååååååååååååå, det er jammen utrolig. magen har poppet ut og jeg føler meg skikkelig gravid. deilig at mange vet, koselig å dele og snakke om. men ja, vi hadde altså en fin jul i nord og en veldig koselig nyttårshelg sammen med to gode vennefamilier. for første gang hadde vi skikkelig barneopplegg før miniene la seg, har like gamle barn alle tre familiene. knusing av pepperkakehus, ut å tenne stjerneskudd og gang rundt juletreet. særlig å gå rundt juletreet synes nora var stor stas :) så la vi de i åtte-tida og hadde luksusvoksenmiddag og kveld etter det :)

det koseligste med nora for tida er snakkingen, så gøy når ordene begynner å komme. ho er best på dyrelyder, hehe, syens å foertrekke ord som er VELDIG korte, starter med konsonant og slutter med vokal - alt blir tilpasset dette mønsteret. mø, bæ, hiiii (hest), au (mjau), voffvoff osv. så i går hadde vi en skikkelig seriøs tlf.samtale hvor jeg sa kua og ho sa mø, osv, men vi kommuniserte hvertfall :) ellers er det dukker det er mest stas å leke med, mate, legge, vaske osv.håper det blir litt mer mening i ordene når sommeren nærmer seg, tenker det er fint for henne å kunne snakke litt om det store som skjer, men ho er vel litt liten for det...

Jaja, da er det jobbetid her igjen! klemmer fra meg og det bankende hjertet:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

hei på dere=)

 

nesten 1 mnd siden sist det var skreve på tråden vår.så nå er det på tide å ta den opp igjen synst =)fant den på side 12 denne gang....

 

Den siste veka har vore ei vond veke for meg...:( mammen til 2 venniner av meg,som var min kjære kollega gjekk bort på torsdag, 52 år gammal. Fekk kreft for første gang i 1999. Blitt frisk,men fått det igjen mange ganger. No orka kroppen ikkje meir,og ho sovna stille inn med dei nærmaste rundt seg. Eg har tatt dette veldig tungt,då ho var eit nydeleg menneske,som alltid var positiv. Hadde masse med ho å gjere gjennom korpset her i bygda,gjennom døtrene og gjennom jobben. Ein fantastisk kollega=)

Midt oppe i dette,på samme dagen om kvelden,så fekk broren til kollegaen min hjertestopp og døydde. 30 år gammal. Synest så synd i vennine mine,mista både mora og broren på samme dagen. Besteforeldrene,som har mista 2 barn på samme dagen .Det skal berre ikkje gå an. Verden kan vere så urettferdig,at det er heilt meiningslaust.

Laurdagen før dette,døde ein 35 år gammal mann frå bygda her. Han fekk hjerne blødning og datt ned ei trapp heime.Livet stod ikkje til å redde.. Han vart gravlagt i dag....No har det vore nok i denne vesle bygda med 2700 innbyggere. Var oppe hjå mannen til kollegaen min i dag,med blomst,og det var veldig godt å få snakke med han,sjølv om da var veldig trist og...Han virka veldig fornuftig opp i det heile her...

 

Elles var eg til legen for 14 dager siden,for kontroll av spiralen. Då sa ho at eg hadde hissig forandring på livmorhalsen. Tok ein kreftprøve,og den går eg og ventar på svar på .Er veldig spent på resultatet,men ein får håpe på det beste. Hadde meg faktisk ein prat med jordmor om dette,og ho sa at det går av å svi/brenne dette bort med laser, om det berre er forandringar/celleforandring på livmorhalsen.

 

Ungane har vore litt småsjuke med feber osv,men eg håpar det er over no...!!er i barnehagen i dag...!!!

 

I dag har eg vaska alle golva her...jammen godt å ha gjort da...trengdeset..hehe=)kor ofte vasker dere hjemme??eg er altfor sløv med det..støvsuger kvar dag,men vaskingi kan da gå ei stund mellom...

Lager spaghetti til middag,så då får me tru ungane blir fornøgde..=)

 

Elles er det 3 veker til min kjære søster har termin...gler meg masse til tanteungen min kjeme=) driv og strikker på siste rest på teppet til han/ho. Elles får eg vite nye venner omtrendt kvar dag,som skal ha småtroll....kjenner eg er litt misunneleg,men kjenner og at eg ikkje hadde orka å hatt ein liten ein akkurat no . Me får vente til Emil blir ein 3 år før me set i gang...=)kanskje det blir enklare til eldre dei blir...håpar da...er småtrolla dekans flinke til å leike for seg sjølv??Emil og Sander er ikkje flinke til det. Berre kranglar og tullar med kvarandre...så her må me leike med dei heile dagen...blir sliten av da og...hehe=)=)

 

Da var ein liten statusrapport frå veslandet...elles kjem eg til oslo den 26.feb,om noken vil treffe meg=)=)har ein liten avtale med babydior=)=) hadde vore koseleg å sett dere igjen=)=)

 

Goe klem=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dere!! eller hei turid?? for det ser ut som dotten også har falt helt ut -ikke vært her siden før jul, snufs! men turid, for en forferdelig trist tid det må ha vært og kanskje fortsatt er for deg og alle i bygda di. det er så vondt når sånne tragiske ting skjer, og det blir så annerledes og mer omfattende når det skjer på et lite sted (vet fra der hvor jeg vokste opp hvordan alle ble rammet av slike dødsfall) - sånn blir det liksom ikke i oslo. men godt for de det gjelder å ha masse støtte og omsorg rundt seg, da!

her går livet - dag for dag mot ny mini :) så koselig å tenke på, selv om det blir lite tid til det. er nå 17 uker på vei, skal på ul til uka, det blir så fantastisk! tror ikke vi vil vite kjønn denne gangen heller, men blir uansett supert å få se det lille nurket inni der igjen. har beg å kenne bittelitt spark tror jeg, gleder meg til det starter, og til magen blir større og jeg blir "ordentlig" gravid. ellers går det heldigvis bra med oss akkurat nå, etter masse mage-styr over laaaaaang tid. tror nora har hatt dette rota-viruset, diare over LAAAANg tid, litt oppkast og mye styr, og før det hadde vi nok alle dette noro-viruset med oppkast og litt diare, men det gikk raskere over. nå er vi ca friske så lenge det varer...

nora babler og snakker i vei, vi forstår mye av det ho sier, men ikke så lett for andre enda. ho er veldig opptatt av bebi - uten at det har noen sammenheng med kommende baby, som ho ikke vet noe om enda :) ellers er det dukker og matlaging som er stas, selv om vi prøver litt med biler og superhelter. skikkelig lita jente, altså :)

støvsuger hver dag!!! vau, turid, vi støvsuger en gang i uka, oj og da trengs det, og vasker litt da også, that's it. altså lite huslig her i gården, men det er alt vi orker og tar oss tid til, så det er ganske støvete og smulete hos oss mesteparten av tida. jeg er mer opptatt av interiør og pynt, ferske blomster, gå på loppis å finne kule gamle møbler og sånne ting, hm, så får det heller være litt støvete og smulete. blir jo veldig fint når vi føst vasker da!!

turid, du ahr litt kontakt med babydior - eller henger dere alle tre på facebook i stedenfor nå??? hun har ikke noen ny på gang hun? håper dotten stikker innom her snart, da, selv om jeg skjønner at hun er lei hele bim!!

klem klem fra solskinnsoslo :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da er og har vore eit veldig tung tid....men ein må berre ta tiden til hjelp,og støtte kvarandre....=)

 

spennande tider for deg lucy...misunner deg litt altså...:) tenkte at babydior kunne få sleppe nyheten sjølv,men ho er visst ikkje så masse innpå her lenger,så eg får sei det eg då at ho har spire i magen,og termin i august....spennande=)

 

emil og snakker som berre da...og klatrar....han e verdensmester i å klatre over alt.....til mor sin store fortvilelse....hehe=)

AKkurat no støvsuger sander for meg...eg har fått så vondt i ryggen,at eg veit knapt å gå....var til legen i går,og fekk sm.stillande. så får me sjå om da gir seg....!!

 

eg går berre å venter på å bli tante eg...termin er 23.feb...så det kan jo skje når som helst eigentleg....

 

nei trur ikkje ho er på facebook,men snakker med ho på msn.....!!!koseleg da=)har du msn??

om noken vil treffe meg i oslo den 26.feb er eg klar for det altså.....flyet mitt landar i oslo 11.50....så tek det vel ei stund før eg kjem meg ned i sentrum,.....!!

men no får eg ut å legge desse rakkarungane mine=)=)få litt skjønnhetssøvn....

 

solklem frå veslandet=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei...då var det nesten 1 mnd sidan det var skreve noko her inne...

Siden sist har eg vert i oslo ein tur,og gjort byen utrygg....hehe...det var veldig morro...me dansa salsa,hadde quiz,åt pizza,lo,skravla,felte noken gledestårer,og var på dudumboys konsert....fantastisk morro=) godt med ei slik helg av og til...

 

Så vart eg tante til vesle Sjur Erland den 02.mars.. 1 veke på overtid...fødselen gjekk greitt og fort...reiste får vik 17.50, og han var født 21.35.... 3250 g og 50 cm=) No storkosar eg meg masse med han,og er så ofte eg kan på besøk....=) liten og skjønn=)

 

korleis går da med dere andre da??? magene vekser og vekser på dere to tuttene?? og du da dotten?? blir det spire hjå deg og?? tenker ofte på deg...

eg har hatt så vondt i ryggen min. var til bergen på røntgen. fekk svar i dag. eg er skeiv i ryggraden min,men det er nok ikkje noko dei kan gjere noko med. så må nok leve med det gitt.... eller går dagane til jobbing,husarbeid,ungane,litt trimming.....

 

No kosar eg meg med tangerudbakken...dei er berre so herlege altso=)=)=)

 

håpar alt er bra med dere alle=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

hei dere! går tregt med oss nå, ser nesten ut som tråden vår dør ut! dotten -er så veldig lenge siden du var her, savner innleggene dine!! turid, vi holder stand, da, i ny og ne, hvertfall :) håper ryggen din er bedre, det hørtes kjipt ut! og håper at dere har hatt en deilig påske!! påske er så bra ferie, mye mer avslappende enn jul, synes jeg. vi var hos mine foreldre, som passet nora hele tida så vi slappet masse av. ellers vokser magen skikkelig nå, masse liv og spark og det blir av og til litt virkelig at det kommer en ny liten mini itl sommeren - virker enda veldig lenge til. jeg var jo så supersprek med nora, og tenkte jeg skulle være like sprek igjen - det er jeg IKKE!!! var på en sykkeltime på sats for 6 uker siden, da skjedde det noe nedi der som gjør at jeg har store probleme med å gå. bekkenet tåler ingen belastning, som gåing, bæring og bevegelse generelt. veldig pes, må gå med knøttsmå skritt og kan absolutt ikke bære nora eller løpe etter henne ute. er 50% sykemeldt, og det er jo faktisk utrolig deilig! så har veldig fine dager for tida - sover mye og slapper av på sofaen, jobber hjemmefra og kommer meg på jobb litt et par ganger i uka. tenker at jeg bare må nyte dette, for det blir full fart når mini kommer. er jo frustrerende å ikke kunne bevege meg noe særlig, men så lenget været er dårlig går det fint å være mye inne. håper på litt bedring når sommeren nærmer seg mer. om en mnd reiser vi 2 uker itl mallorca, alcudia, og skal bo på et hotell som ligger på stranda, virkelig helt på, bølgene slår inn i muren på restauranten hvor vi skal spise alle måltidene, og jeg skal bare ligge i sola heeeeeeeeeeeeeele dagene - å blir så fantastisk!! vi tar sommeren da, så er vi hvertfall sikret sommerfølelse, siden juli med fødsel og meg som semiinvalid er litt mer usikker... har aldri bodd på sånn luksushotell før, og når jeg så hvor fint hoteller var, ble jeg straks mer vennlig innstilt til sydenferier, hehe :)

da håper jeg å høre fra dere alle sammen ganske snart!

klemmer fra meg og mini2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann alle sammen.....

ja da er visst eg og du lucy som helde da oppe her=)hehe......!!!

her er det ikkje så masse nytt....kosar meg som tante...=)

i dag har eg og gutane vore ute i heile dag....var slitne både store og små når me kom inn igjen i dag....!!

 

I måro blir Sander gullet mitt 3 år=)=) hipp hurra...=) skal feire med familien i måro...Hadde barnebursdag med 6 venner på laurdag..da var stor stas=)=)

 

åå..no vart eg misunneleg...eg og vil til syden....men trur me får legga da litt på vent.til ungane vert litt større...!!

til helga skal me til geilo i bryllup...!!!da gler eg meg masse til...men er vel første gang både eg og han er vekke frå ungane ei heil helg begge to...da blir litt rart...!!!

håpa bekkenet ditt kjeme seg lucy...går da med deko to andre då?? har de sovna heilt i vårvarmen???hehe.....!!!

 

men no skal eg hoppa til køys...er stuptrøytt...baking står på programmet i måro...=)

 

klem klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEY!!!!! Nå var det lenge siden jeg hadde min siste visitt her inne ja..phu...turde ikke gå langt tilbake for å se hvor lenge engang.. :(

Men men, ja, ja.

godt å lese at det står bra til med dere da - bortsett fra Dotten, som jeg skjønner ikke har vært her så mye heller - men jeg håper alt er bra med deg også Dotten!

 

Ellers så er det jo ikke så mye å fortelle herfra - alt bra med både meg, lillejenta i magen og storejenta utenfor magen :)

Terminen min har blitt satt til 18.august - så det blir jo spennende å se om hun her også bestemmer seg for å komme tidligere!

Ellers er jeg sykmeldt da..både pga bekkenet og litt for mye sterke kynnere..men men, strikking er bra terapi, hvertfall for meg som kanskje ikke er den flinkeste til å holde meg i ro..

 

Får prøve å klare å være litt mer jevnlig her inne nå da :)

Så vi snakkes snupper :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter.

 

DET er liv i meg altså. Og dere er min stoooore dårlige samvittighet. Har tenkt masse på dere alle. Har jo kontakt med Turid på Facebook, men dere andre to gravide damene har jeg jo ikke en gang fått gratulert om jeg husker rett. Er kjempeglad på deres vegne. SÅ kos å lese at alt er bra og ikke minst at dere allerede har vært på UL og alt er bra med de små i magen :) Gratulerer såååååååååååå masse :)

 

Ellers skjer det SVÆRT lite her. Har ved flere anledninger nesten innsett/bestemt meg for å gi meg/oss, men har fortsatt litt lyst på en liten. Spes. siden snuppa har såååå lyst å bli storesøster :) (Ikke det at hun kanskje helt forstår konsekvensene av det. Bl.a. at hun da må dele på det meste, også mor og far). He, he.

 

Meeeen, vi har vel snakket om ev. IVF om det ikke skjer noe innen et par mnd. Jeg har jo hatt to kurer med Pergo liggende og har kjøpt inn E-vit og Sink til sambo. Tenkte kanskje å prøve Pergo om tanta kommer i morgen (IKM), ved ev. pausemnd. neste pp igjen, så kanskje jeg også prøver Bidronning gele og Wild Yam. NÅ skal alt prøves. Skjer det ikke noe etter juli, tar vi vel kanskje kontakt med Volvat eller noe. Snuppa blir jo 5 år i september og litt kjedelig med to "enebarn". Men hun vil i så fall være så stor så hun kan hjelpe til en hel masse da :)

 

Ellers er søstra mi som hadde brystkreft bra, men man blir jo ikke friskmeldt før etter 5 år, men alt ser bra ut nå heldigvis.

 

Jeg selv blir ei gammal kjerring på 39 til freddan (16. april), så om jeg hadde fått en positiv test denne pp (ha, ha, ha som om jeg tror det....), så hadde det vært en flott bursdagsgave. Men murringer og alt som kommer før mens som jeg pleier å ha innimellom, er alt på plass, så tantekreket er nok på plass i morra den dag :(

 

Kjempekoselig å se at du også har stukket innom BabyDior :) Fortsett med det. Nyt sykmeldingen, lykke til med magen og storesøster... :)

 

Liiiitt misunnelig på sydenturen din -Lucy-. Vi var på Mallorca i fjor i mai... men ikke Alcudia. Der er det mer familievennlig. Vi var tre jenter/damer som dro, og aldri mer for min del. Ikke dit.Vi var vel på Palma Nova/Magaluf. Bare fulle ekle engelskmenn osv. Men vi var heldige med været, sol og varmt og det var deilig :) Og godt reiseselskap.

Hvordan gikk UL din? Så dere kjønnet eller bestemte dere dere for ikke å vite denne gangen også??

 

Vel, var egentlig bare en kjapp tur innom, men siden det var såååå lenge siden sist, måtte jeg jo nesten skrive noen ord :)

 

Ha en fortsatt fin dag, nyt sola og kos dere med magene jenter.

Gratulerer så masse med dagen til Sander i dag Turid. Kos dere med kaker og gaver som det sikkert blir litt av i dag også :)

 

Stor klem fra en utrolig treig meg :)

 

PS: Har ikke lest korrektur så om det er mye trykkfleifer her, he, he, så bare overse det. Snuppa roper så må bare "løpe" :)

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive at jeg også har gått til innkjøp ev EL-tester. Fikk 14 stykker.... he, he. Husker ikke at jeg kjøpte så mange... :)

Gjorde det på jobb og prøvde å være rask og diskré så derfor gikk det vel litt fort i svingene :)

 

Vel, vi får bare krysse fingrene og håpe det skjer noe en av de nærmeste månedene...

 

Igjen. Lykke til dere gravide lykketroll :)

 

Og ellers ha en fin kveld alle tre :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So utrule koseleg at du babydior har komme inn igjen til oss=)=)=) du og dotten...=) tihi....

åå...håper på at du får deg ein flott bursdagspresagn dotten=)=)

 

Ja Sander hadde ein superfine dag...var so stolt han kom heim frå barnehagen med krune på hovet,og tegningar frå alle ungane hefta sammen=)=) Hadde ete vafler i barnehagen,og han og bestevennen hans hadde laga vaffelrøra....

Heime venta masse presangar og kaker på han....Fekk ny dress,stor dyne og sengetøy av oss.. gravemaskin til å ha i hagen av besta og besten sin, jobbedrakt og mormor og morfar, og elles sengetøy,masse kler,bok,sykkelhjelm,pengar,og leiker av tanter,onklar og faddrar.=)

Var så fornøgde og sliten når han la seg om kvelden....=)=)

 

No har eg strøket bunadsskjorta mi og pakka ein liten koffert...skal til geilo i helga i bryllup. da skal bli så koseleg=)=)skal bli godt med ei helg borte frå barn,sjølv om eg kjeme til å sakna dei masse....

 

Her er det ikkje så masse nytt å fortelle om....svært lite faktisk...hihi=)=)

 

Ynskjer begge 2 lykke til vidare med magane sine....=)ta vare på deko sjølv ,og nyt svangerskapet=)

Klem klem=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Da ble det ingen julebaby på oss i hvert fall. Tanta kom omtrent as we speak.... :) Vel, vel. Har aldri drømt om en desemberbaby, men heller det enn ingen baby da. Så da er det påen igjen :))

 

Tanta kom vel ca 1-2 dager over ikm så en smule irriterende.

 

Dere får ha en toppers helg jenter og spes. du Turid. Kos dere i bryllup og nyt frihelgen fra barna...:)

 

God helg!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så koselig at dere også har vært innom, dotten og babydior!! vi får kanskje satse på et nytt treff til sommeren, siden det går så tregt med oss her inne - kommer du østover, turid??

Så gøy at du også er gravid igjen, babydior, jeg kan nesten ikke tro at jeg er så heldig!! nå har jeg nora som ser litt minipini ut og stor mage og ser ut som den lage-barn-maskinen - og det er jo et litt annet blidet enn det jeg har av meg selv. husker bare så alt for godt redselen for ikke å få barn i det hele tatt, og vi prøvde nesten i ett år nå med mini2 også. Fy søren så takkbnemlig jeg er - og jeg skulle bare så veldig ønske at det klaffet for dere også, dotten!! jeg sier bare kjør på med pergo, jeg ble jo gravid i 2.pausemnd denne gangen - og hun godeste gyn-anne sa at pergo nok gjorde noe med eggene som hadde effekt en stund utover akkurat den mnd man tar dem. ellers kjenner jeg så mange nå som holder på med prøverør, litt pes, men dere som har blitt gravide før har sikkert god sjans på klaff på første, og da reduseres jo peset en del...

Nå gleder vi oss allermest til mallorca her, nora sier lorka lorka fly bade je!! jeg gleder meg virkelig noe helt villt, tror nesten ikke jeg har gledet meg så mye til en ferie før, selv om jeg har vært på spennende steder før... er noe med avslapping v bassenget og varme nå som bare er så uttrolig TRENGT!!! også begynner jeg og glede meg smått om sen til mini2 også, har tatt litt tid, gruet meg litt til starten - skrekken med noras kollikk sitter nok i enda. men nå kjøper jeg litt utstyr og stæsj og koser meg med det. er blitt skikkelig utstyrsfreak nå etter nora, hadde jo ikke kjøpt inn noe før ho kom, mens nå er er det skikkelig planleggings :)

hva er ferieplanene deres, da, jenter? deilig å drømme seg litt bort andres også :) håper dere har det bra for tida!!

klemmer, meg, nora og mini2

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann

 

ja me har planer om oslotur ja...veit ikkje heilt når.skal til danmark med svigerfamilien min,og så har me tenkt på lillehammer i år og.ungane likte seg så godt der....skal i tilfelle dit med min søster og familien hennar.=)

 

her er det ikkje så masse nytt å fortelle...me har snakka om å prøve igjen til hausten,men me får sjå. når da står på som verst her,tenker eg at eg ikkje orker ein til no,men når dei er snille med kvarandre,tenker eg at da kan jo gå....me får sjå,eller om me utsetter det til våren igjen....!!time will show...

åå mallorca høyrest så herleg ut....men eg orkar ikkje tanken på å reise ned dit med 3 små,og det er heller ikkje så lett å få barnevakt til 3 stk,i ei heil veke....me får ta da igjen når ungane blir større...

 

ja eg og håpar da inderleg klaffer for dekan no dotten.....da e berre å køyre på med pergo og sengekos....da må komme ein liten baby no dotten....da ynskje eg dekan so inderleg....!!!!!!

 

håpa formen er nokenlunde får både deg babydior og deg lucy...at ikkje bekkene dekans sette stopper for alt....da er så kjedeleg...

 

hehe..kjøpemani kjenner eg til. eg kjøpte ny vogn når eg fekk sander,men no er det 4 eller 5 gangen hjulet punkterer,så no er eg lei av heile vogna....teutonia presige. ynskjer meg ei skikkeleg simo vogn...stor og god....

i dag er det surt og grått og vått her...har fyrt i ovnen....brrrrr....no kan da bli skikkeleg vår og sommar....!!men me skal vel ikkje klage heller,for me har jo hatt ein fantastisk vinter=)=)

 

I dag har eg fri...godt...hadde fri i går og i måro og...i måro skal eg vere med søstra mi til sogndal..skal passe vetletante guten min,mens ho er på skulen.da gler eg meg til...=)=)

 

hadde vert koseleg å treffe deko til sommaren igjen..sjå kor masse dei har vokse siden sist=)=)=)

 

klem klem=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Så bra at tråden vår ikke er helt død, men at vi stikker innom og skriver noen ord :) Jeg har jo vært borte i månedsvis, men er vel mer aktivt tilbake nå :)

 

Her er EL-jakten i gang med testing. Tester på ettermiddagen da jeg har hørt (og erfaringsmessig fra forrige gang men da med digital EL-test) at det da skal være best å finne den...... Enn så lenge er den negativ, men tror ikke jeg pleier å få positiv før på dag 15. Nå er jeg på dag 12/13.

 

Flott at lese at alt er bra med deg, Nora og lille mini, -lucy- :) He, he. Lage babymaskin er vel ikke den verste tittelen man kan smykke seg med :) Og tror Turid slår deg (og meg) der... Fnis. I hvert fall om de prøver på nr. 4 i år!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg har jo tatt Pergo denne måneden og sambo er flink og tar sink og E-vitamin også...... Hjelper ikke det skal jeg ta en pausemåned fra Pergo, kjøpe inn Wild Yam og Bidronninggelé, samt ta Solvipect. Her skal ingenting sluntres unna eller være uprøvd. Skal også kjøpe inn ny EL-tester tenkte jeg :) OG går ikke det heller så tar jeg en kur til med Pergo. Hjelper ikke noe av dette får vi heller søke hjelp, men håper vi slipper det altså. Dyrt og ikke mye morro å "brette seg ut" ørten ganger for alt man må igjennom. Men hva gjør man vel ikke for å få en baby???

 

Dere må være litt smågale Turid om dere starter babylaging av nr 4 i år!!!! He, he. Tror nok ikke dere trenger å prøve så mye, fordi det virker jo som dine små kommer som perler på en snor. Og du er jo så ung enda så eggene har slettes ikke gått ut på dato :))) Men lykke til. Om dere får en 2011 baby så blir det jo i grunnen ingen attpåklatt alikevel :) Men da får du sørge for å lage ei jente da... Jente, gutt, gutt, jente må jo være fint. Og om det blir sistemann er det gøy å ha ei lita dukke å dulle med :)

 

Jeg tror jeg ønsker meg en jente til, men en gutt er like velkommen. Kjære vene, men tenker litt mer sånn praktisk. Nå er det heldigvis ikke så nøye for snuppa lenger heller om det er en rosa eller blå baby :))) He, he. Som om det egentlig hadde hjulpet. Ei goood venninne av henne i barnehagen har en lillebror som snuppa digger å dulle med :)) Så jeg får ønske meg ei jente 51 % og en gutt 49 % :) He, he.

 

Nå husker jeg ikke når dere skulle dra til Mallorca, men ønsker dere en god tur -lucy- .... Jeg sniker meg med i kofferten jeg :) Vil også ha sol og varme. Og gjerne nå :) Skjønner godt at det hadde blitt for mye mas for dere å dra Turid. Da går liksom mye av "vinningen opp i spinningen" med å dra på ferie. Klart dere sikkert hadde kost dere ved bassengkanten/stranden, sol og varmt. Mye is og ferdig servert mat på restauranter, men med så mange blir det fort dyrt og så skal jo barna passes på. Man kan ikke snu ryggen til småtroll når det er vann i nærheten. De tiltrekkes som fluer mot lyset og vann og barn alene er slettes ikke bra. Huff og huff. Dere må passe godt på Nora -lucy- :) Ønsker meg også en sydentur med snuppa. Tror hun hadde kost seg med sol og strand og masse vann :) Bading og is er jo favoritt nr 1 i hennes liv :)

 

He, he. Når det kommer til å shoppe inn til en ev. nr. 2 her, så blir det nok ikke mye utstyr. Vi har vel alt, men nye klær ville bli et must. Spes. om det blir en gutt!! :) Men shopping er jo bare gøy, gøy, gøy :)

 

Men jenter (og vi må gi beskjed til BabyDior). Da avtaler vi at vi skal treffes til sommeren da. To med mage og kanskj meg, pluss Turid som planlegger baby i mage i løpet av et års tid :) Det blir koselig. Vi hadde det jo så fint i Frognerparken sist, så om vi kan ta det igjen så gjerne for meg. Men da må vi jo ha fint vær. Vi får avtale nærmere i juni alt ettersom når Turid kommer til vår kant av landet.

 

Veldig koselig at ungene dine syntes at Lillehammer av alle ting var kos da Turid :) Dere var vel på Hunderfossen om jeg husker rett?? Om dere skal tilbake til Lillehammer, så prøv å få med dere Lekeland og Lilleputthammer også. De ligger vegg i vegg. På Lilleputthammer kan barna være med på alt fra de er 2 år (90 cm høye). Det er lilleputt-tivoli der :) Hunderfossen har så store begrensninger for barn spes. under 5 år........!

Man får kjøpt kombinasjonsbillett til Lekeland og Lilleputthammer. Lekeland er inne og det er et sted du nesten kan bare slippe barna løs... Der kan de klatre, klatre, klater, leke, skli osv. Helt topp. Men passer best en gråværsdag. Lilleputthammer er ute natrulig nok ute siden det er litt mer "tivoli".

 

Tuuuuusen takk for lykkeønskninger jenter. Det setter jeg veldig pris på :) Er deilig å kunne plapre i vei her inne, da jeg ikke snakker om dette med noen andre. Vi er jo veldig i samme sko :)

 

Kos deg med vedfyring og fridag Turid. Lykke til videre med magene -lucy- og BabyDior. Om det skulle skje noen nytt på min kant trenger dere ikke å være redde for at jeg ikke skal rooooooooooope det ut :)

 

Oj sann. Dette ble jo myyyye lenger enn hva jeg hadde tenkt.... Skravlehøna meg....

 

Klem!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :o) da var det ikke like lenge siden sist- men gud så flinke dere andre er da..dere skriver jo så masse og ofte :)

Flinke jenter :)

 

Åh, Dotten....det ER virkelig din tur nå..så jeg håper alt av "hjelpemidler" får det til å feste seg en liten spire..har du prøvd akupunktur..? ( mulig du har skrevet det før og at det har gått i glemme boka mi da.. ) Har ei venninne som ikke ble gravid på lang tid, og hun fikk hjelp av akupunktør ( det satt på første el etter behandling der ) Er jo ikke sikkert det funker like bra på alle da - men det kan jo være verdt å prøve om du ikke allerede har vært gjennom det.

 

Her har det ikke skjedd så mye mer, bare slapper av hjemme og prøver å nyte dagene..men kunne ønske jeg kunne gått gjennom ett svangerskap uten plager - det hadde vært bra det! Men men - man får gjøre det beste ut av det :) og full opptrening etter fødsel! :) he he

Ellers så skal vi snart begynne å pakke ned leiligheten og flytte litt på oss - har kjøpt oss rekkehus, trenger litt mer plass nå som vi blir en til. Så det blir spennende - blir deilig å komme inn i nytt hus før babyen kommer i hvertfall!

 

Treff i sommer ja - jeg er med jeg vet dere. Regner med å bare kose meg med storesnuppa hele sommeren,- hun skal begynne i barnehage i august - det blir jo en ny hverdag, så må bruke tiden godt nå fremover :)

 

God tur til Mallorca -lucy- om du ikke allerede er på vei / kommet hjem :)

 

Vi snakkes snart igjen jenter.

 

Klem

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

No har det vert "dødt" her i over 1 mnd...det er på tide å gjere noko med...hehe=)=)

 

Her er det ikkje så masse nytt å fortelle om....!!Nyter sommeren som endeleg er kommet her...!!21 grader og sol i heile dag her...NYDELEG=)=)

 

I helga har me hatt gammalostfestival her i bygda....Fast tradisjon kvar dag...masse bodsalg,dansegalla osv....masse kjekt å finne på)=

 

elles var det veldig trist det som skjedde natt til fredag.Då brant hotellet vårt her i bygda. Må kanskje rive alt og bygge opp igjen. Heldigvis kom alle dei 65 gjestene seg ut i god behold. Men da var eit grusomt syn,som møtte meg når ei kikka ut soveromsglaset mitt den natte. vakna av rakettliknandre lydar....men da var brannen,som var eksplosjonsarta....grusomt og tragisk...!!!

Kripos er her no for å finne ut kva som har skjedd med.... håpar den berre ikkje er påsett...!!

 

Koss går da med prøving og testing Dotten???håpa da blir din tur no snart altso...da fortjene du so inderleg...!!!

 

elles går da bra med magane dekans lucy og babydior???håpar formen er bra,og de vekse og blir store...hihi=)=)

 

Me vinglar voldsomt i diskusjonen om å begynna å prøve..no har me utsett da i 1 ¨år,men eg håpar å få han med meg rundt jul/nyttår...lyst på august baby=)=)hehe....!!!

 

Treff må me få til...Er veldig usikker på når me kjeme til oslo...men håpar da blir ein tur.....!!!!

No skal eg snart krype til køys....!!!

 

lykke til vidare jenter=)=)

 

Klem klem=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann jenter! vel tilbake etter en deilig ferie på mallorca!! supert hotell, virkelig det fineste jeg har bodd på, deilige frokost- og middagsbuffeter hver dag og veldig mye gøy å finne på for nora - bading, bamsedisco, trampoline osv. ho var 2 uker i paradis!!!! men - og det er et men, altså - det er jo litt sjelløst på sånne hotell, uansett hvor fine de er. blir ikke helt fortrolig med det, og de enorme mengdene oppblåsbare plasleker jeg fløyt rundt sammen med i bassenget... er litt usikker på om vi tar en sånn ferie igjen, venter nok hvertfall til nora og mini2 er litt eldre, så de får enda mer utbytte av tilbudet til barn der. nå kunne vi strengt tatt spart oss for bamsedisco og barnehyl i de dimensjoner :) men alt i alt utrolig deilig og veldig koselig å være sammen allle tre over så lang tid!! pluss fint for bekkenet mitt og bare gå 10 meter ml leilighet, svømmebasseng, strand og restaurant :)

ellers er det en mini som spreller noe veldig inni her nå, nok gira etter at jeg akkurat hev innpå med 6 cookies jeg bakte i går. kiloene renner på, 15 opp til nå - og jeg som skulle prøve å ikke gå så mye opp som med nora. undelig hvordan man kommer inn i negative spiraler - liggende der på sofaen med bekkenplaner, hivende innpå med alt mulig uheldige saker... jaja, får svi dem av på spinning når mini er ute og bekkenet tillater det.

så holder vi på med sommerplanlegging. tenkte vi skulle være i arendal i juli, finne et sted å bo der i nærheten av mine foreldre - litt heftig å bo hjemme i 4 uker synes jeg - også føde der, med mye barnevaktmuligheter for nora, pluss fine strender over alt og mye venner hjemme i sommer. men så var det likevel ikke så lett å finne et sted og bo, og ikke sikkert det er så enkelt å føde hjemme heller. sykehyset vil visst ikke være superhappy om jeg trapper opp rundt termin, helt uanmeldt, og jeg vil liksom ikke ringe og spørre og få nei heller.... mini2 har ikke lagt seg med hode ned enda heller, så jeg kan vel kanskje ikke dra herfra før det hvertfall ser lovende ut. hvordan har det vært for deg med 2 og 3, turid, når la de seg ned?

Dotten, jeg tør nesten ikke spør, jeg, tenker du må være så lei av en viss type spørsmål - men jeg heier hverfall veldig på deg fortsatt!!!!

håper du har det bra, babydior, selv om bekkenet ditt også streiker!!

uansett deilig med sommer og finvær!!

solskinnsklemmer fra meg og miniene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Må berre nett inn og sei HIPP HURRA FOR EMIL SOM ER 2 ÅR I DAG=)

 

Han har feira med grilling,kaker og brus. !!

Fått sykkel,joggedress,gravemaskin,badebasseng,klær,bunadssølje,helekopter til å henge i taket,og bok....=) veldig fornøgd=)

 

 

Ellers ingenting å rapportere om her i frå

 

Korleis går da med magene dekans,og du da dotten???like spennande kvar måned...!!

No skal eg snart legge meg...stuptrøytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dét er liv i meg altså. Tenker på dere alle til stadighet, men får jo aldri somlet meg inn hit og skrevet noen ord. Ikke noe spennende på gang her heller :) Men, har vel ikke gitt opp enda heller :)

 

Grattis så masse med dagen til Emil.... Blir jo i går nå som klokka såvidt har passert midnatt. Høres ut som dere har hatt en flott og koselig feiring :)

 

Skal prøve å få skrevet noe mer senere jeg. Har hatt det så travelt på jobb også, så jeg har jo ikke fått surfet nettet i det hele tatt.... He, he. :)

 

Ha en god natt jenter og håper dere to gravide har det helt topp :) Blir spennende å få beskjed om hvordan det går med dere og ev. fødsel osv. Masse lykke til!

 

God natt snupper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Rakk jo selvfølgelig aldri å skrive noe mer, men har kommer da noen ord :)

Her er det fremdeles same old, same old. Ingen alien i magen.

Har gått til innkjøp av CB-fertilitetsmonitor, men med gullfiskhukommelsen min (ev. en smule Altzheimer light), så glemte jeg å kjøpe inn testpinner før tanta kom forrige pp, og da er det jo en smule vanskelig å ta den i bruk :) He, he.

Kjøpte en brukt monitor av noen her inne på Dib, så får vi se om den har en slags magisk kraft som kan gi meg en liten spire.

Har også kjørt sambo på E-vit. og sink de siste månedene så vi får håpe det hjelper. Har vurdert å prøve Bidronninggele, men vet ikke om "jeg gidder". Er egentlig ganske lei alt, men snuppa maser omtrent daglig om jeg ikke kan få en baby i magen snart, da hun vil bli storesøster. Jeg synes jo veldig syndt på henne, men det er jo ikke grunnen til at vi prøver på en til... :) Vi vil jo gjerne har en til selv også. I august er det faktisk 4 år siden vi startet på dette babylagingsforsøket av nr. 2. På tide å gå videre snart tenker jeg (IVF eller noe), og i hvert fall før jeg blir 40 år......! Og dessverre er ikke det lenge til!!! Æsj!

 

Ellers har vi styrt masse i hagen i de siste to ukene. Jobbet til laaaangt på kveld/natt, i tillegg til at vi er på jobb på dagen. Men hagen blir kjempefin. Nå er det mye mer brukervennlig og planert og alt er gjort ved egen håndkraft! Men vi har kjørt minst 500 trillebårturer med jord og stein. Eller i hvert fall sambo. Jeg har spadd, spadd og atter spadd jord. Flyttet planter, lagt ned kantstein osv. I dag legges gresset as we speak og jeg gleder meg til endelig å få igjen hagen etter to år uten :) Så nå får vi bare håpe vi får en fin sommer... :)

 

Om det er fint vær rundt den tiden Turid kommer nedover til Østlandet og de små nyfødte småtrollene (nå slår virkelig Altzheimeren til, men jeg husker ikke termindatoen deres BabyDior og Lucy, men den er nå i juli???), er friske og raske, så kunne vi møttes hjemme hos meg og være ute i hagen. Også med storesøsken og om Turid orker alle hennes tre troll :)

Det er enkelt å komme hit med buss. Den stopper 5 meter fra huset og går fra Oslo S sjøsiden ev. Nationalteateret i sentrum. Buss nr 32 :) Regner med at Turid skulle komme i august(?) og været kan jo være så som så, men man kan være heldige også :) Hadde vært superkoselig å truffet dere og småtrollene igjen, og gjerne også de inni magen om de har kommet ut :)

 

Håper ellers sola og varmen kommer for fullt snart. Jeg har jo en "ny" hage å nyte :)) Vi fortjener en god sommer!! Jeg og ei venninne skal på sydentur (uten barn) i månedsskiftet august/september til Kreta. Gleder meg vilt. Håper været fortsatt er stabilt. Har vært der en gang før (ikke samme by da) og da var vi der på våren i april (for 8 år siden) og hadde knallvær. Det blir avslapping, sol, bad og litt ekstra kos med mat og drikke på kvelden. Ingen fylletur :) Deilig å ha noe å se frem til :)

 

Ha en flott dag jenter og håper alt står bra til med alle sammen, både de utenpå og inni magen :) Håper også det ikke tar måneder til neste gang jeg klarer å skrive noen ord nå da, men jeg tørr ikke love noe :) He, he. Gi et lite pip dere også!!

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei i sommervarmen, jenter! spørs om ikke dette blir siste innlegg fra meg før mini2 har kommet ut - litt over 2 uker igjen til termin og mye som skal skje både før og etter det. Vi har endelig bestemt oss for å ta sommerferien på sørlandet, i arendal ved mine foreldre, og reiser på lørdag. vi har leid et lite, gammelt og veldig romantisk hus ved sjøen rett ved foreldrene mine - så får vi masse avlastning med nora, samtidig som vi slipper å tråkke oppå hverandre unødig. huset er rett ved sentrum, så jeg og min kjære ser for oss noen barnefrie kvelder tilbrakt på utekafeer, men drinker og god mat - uten alko for min del, da, men både med og uten mini2 :) eneste problemet - og det er ikke så rent lite - er at jeg ikke kan gå!!! det er helt surrealistisk, jeg er så utrolig dårlig med bekkenløsning, men har ikke helt tatt det inn over meg enda - har liksom bevart identiteten min som sprek-gravid fra forrige svangerskapk, hvor jeg ikke merket at jeg hadde et bekken en gang. nå går jeg litt med krykker inne i leil, kan sitte litt i løpet av dagen, men blir mest ligging på siden i sofaen og senga - ganske kjedelig når sola skinner og nora sier - noja og mamma uuuuuuuuuuuuuuuut, mamma væje mæ uuuuuuuuuuuuttttt. det blir ikke mye mamma ut her nei. så den togturen sørover, hm.... går vel på et vis, tog hvertfall bedre enn bil, har bestilt ekstra sete til meg så jeg forhåpentligvis kan ligge litt - det går vel, så lenge jeg ikke føder på veien.

 

ellers blir det hektisk når mini2 har kommet ut også, må spurte rett på politistasjonen å få pass, drar til roma i slutten av august for å snakke på en konferanse der, tar med hele fam, inkludert mamma og søsteren min som barnevakt, og mini2 skal i tilllegg være med på 3-dagers konferanse her i oslo i midten av aug - hvis det går da... blir litt heftig start, og går det ikke så går det ikke, men håper det :)

 

dotten så deilig med ferietur i august, åååååååååååååå det er jo fordelen med litt større barn, at man kan tillate seg litt mer sånn. jeg ser alt fram til det. da synes jeg du er tøff turid, som utsetter "store-barn"-fasen enda mer hvis dere kliner til med en til, da.

lykke til med fødsel for deg også, babydior! du får melde fra her når noe stort har skjedd, om ikke før.

 

masse sommerklemmer fra midlertidig-invalide-meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Så godt å høre fra deg da -lucy- Oh my God, bare 2 uker igjen!!!!!! Tiden flyyyyr. Sikkert ikke for deg da men. Huff så dumt at du sliter så denne gangen da. Bekkenløsning er nok ikke noe å spøke med!

He, he. Stakkars Nora da som ikke skjønner at mamma ikke kan være med ut å leke!!! Dere får ha en toppers tur til Roma. Hørest flott ut. Har aldri vært der :) Selv om det er konferanse, håper jeg dere også får tid til å kose dere alle mann, både mini mini og Nora og resten av familien :) Ikke dårlig å måtte ut på sin første flytur som 1 måned gammel :) He, he. Man skal tidlig krøkes.... :)

 

Håper alt er bra med BabyDior også. Er jo ikke lenge før hun også har termin :) Ønsker dere begge lykke til med fødslene. Blir nok gøy å få ut lille nå og hilse på h*n. Blir vel jenter denne gangen også eller hva?? :) BabyDior vet vel at det kommer ei prinsesse til, men -lucy- lever vel fortsatt i spenningen?? :) Masse lykke til i hvert fall.

 

Gratulerer såååå masse med dagen i dag Turid :) Håper du får en flott dag. Her skinner sola og det er ganske varmt, Litt kald vind, men helt greit. Kos deg med besøk, kaker og gaver og alt som hører til :)

 

Ellers har jeg ikm i morgen, men kjenner allerede (i går) at tanta er like om hjørnet. Men nå har jeg i hvert fall testpinnene til CB-fertilitetsmonitoren på plass, så nå skal den tas i bruk :) Glemmer ikke det en pp til :) He, he. Så får vi håpe den kan hjelpe litt til da :) I hvert fall skal jeg bli gravid før Turid får nr. 4 håper jeg.. ha, ha. Nei, fyller jeg 40 før jeg blir gravid, blir jeg ikke gravid takk. Føles litt for gammelt. Vet mange er over 40 nå for tiden både som førstegangs osv. men det tror jeg ikke passer meg!

 

Vel, ha en nydelig sommer. Håper vi klarer å treffes mellom barnefødsler, ferie og konferanser og alt annet som hører sommeren til. Hadde vært superkoselig. Også det å få sett de nye små :) Lykke til jenter!!

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for da Dotten=) hadde ein kjempeflotte dag=) avslutta den med gode kollegaer på kake og kaffi i hagen...!

No er me på ferie i Danmark=) FANTASTISK=)=)=)=) kan absolutt anbefale Løkken på det beste.....!!!

 

Har ikkje tid til å skrive så masse!!!

Tenk berre 2 veker igjen til termin.....det er heilt sprøtt....!!tiden har gått så fort...!!!Men utrule kjipt med bekkenet ditt Lucy....håper dere nyter tiden på Sørlandet=)=)

 

Ja eg er heilt einig i at du skal bli gravid før meg no Dotten....skal vente på deg eg=)=)er no lov til å tru at det skjer denne PP.....=)

No har eg nok i allefall....

No skal me på stranda og bade og sole oss....er milevis lang sandstrand.....=)=)

 

goe klemmer=) og lykke til med fødsel begge 2=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei!

 

Jeg får vel stikke en liten tur innom tråden vår også :) Nå som jeg er tilbake på jobb (kremt) tar jeg meg tiden til å sitte å skrive litt her mellom jobbetingene, så jeg blir vel ferdig før jeg går hjem i dag og får postet dette innlegget :)

 

Gratulerer såååååååååå masse med ei lita prinsesse -lucy-. Så koselig. Håper dere råkoser dere sammen alle fire :)

 

Lillejenta de har vel også kommet BabyDior?? Du må gjerne gi et lite pip :) Om hun ikke har kommet så lykke til :) Om hun har kommet må dere også råkose dere :) He, he.

 

Det skjer så lite i min verden for tiden. I ca de siste 6 ukene har jeg omtrent bare stått på hodet i hagen og ikke gjort så mye annet spennende. Men fy søren så fin hagen har blitt :) Stolt ja! Vi jobbet jo hver ettermiddag/kveld i ukesvis før ferien, og nå i ferien har vi jobbet som gale da også. Skulle egentlig male hus, men siden været har vært så elendig, har vi ikke fått gjort det. Den/de få soldagene vi har hatt, har enten blitt brukt til å slappe litt av i sola, en tur til Tusenfryd og/eller noen dager på Lillehammer og et besøk på Lilleputthammer. Stakkars snuppa har hatt en forferdelig kjedelig 3 ukers ferie. Mye "alene" mens vi har drevet på i hagen. Ting har tatt sånn tid p.g.a. regn og da blir alt så vått og tungt. Ikke lett å planere og rydde jord og stein når alt er vått og veier et tonn!!! Har lagt ferdigplen nå, slik at vi slipper å vente til neste århundre på at gresset skal bli fint. Vi har også fått fjernet masse trær og busker hos naboen og kjørt det bort, slik at vi endelig får ettermiddag og kveldssol i hele hagen og på verandaen :) Bare sola kommer nå så vi får "prøvd" ut hagen.

Men til neste år, DA skal vi utenlands og snuppa skal virkelig få en herlig ferie. Har tenkt på Sabeltann/dyreparken (bo på hotellet i dyreparken), kanskje en tur til Danmark å leie hus. Besøke Legoland, Badeland osv. Var i Legoland da snuppa var ca 22 mnd, men da var hun litt liten. Og kanskje det blir en sydentur på meg eller noe utpå hørsten det året også. Alt hva vi rekker. Gleder meg allerede. Føler virkelig at vi ikke har hatt ferie i år. Ikke så ille å jobbe i hagen, men for et møkkavær :(

 

Nei, mye "syting" her.... He, he. Sorry. Håper dere andre har kost dere i sommer. At dere har fått hatt en skikkelig ferie. Jeg selv har tatt i bruk CB-fertilitetssmonitoren og hadde positiv EL to dager på rad. Tror det var rundt 21. og 22. juli. Men det var ikke noe stor overraskelse fordi jeg vet at jeg har EL rundt dag 15. Kjenner at kjerringkreket er like om hjørnet. Har hatt vondt i magen et par dager nå så hun har enda ikke skjønt hvor uvelkommen hun egentlig er :)

 

Meeeen, jeg har i hvert fall en ting å glede meg stort til og det er Kreta-turen i slutten av måneden. Blir husmorferie med ei venninne. Gleder meg masse. Kanskje jeg får hele 6-7 dager med sammenhengende soooool og varme :) Steke den halvbleke kroppen litt. Bedre med brunt fett enn blekt :) He, he. Må vel jukse med et par soltimer i forkant slik at jeg ikke er helt engelsk før jeg drar :)

 

Jeg håper virkelig vi kunne treffes alle sammen altså. Vet at Turid er på disse kanter nå, men det blir vel litt kort varsel. He, he. Til helga skal jeg hjem til Lillehammer å feire min mor som blir 80 år!!!!!!!! Vel, hun fyller i morgen, men vi skal feire til helga. Blir kos. Blir bare nærmeste familie og noen venner/slekninger. Vi blir vel kanskje 20-25 stk og det holder i massevis :)

 

Kos dere med nyfødte små deilige babyer, storesøsken osv. Liiitt misunnelig. Håper du koser deg på Lillehammer osv. Turid. Gi et pip om du er i Oslo :)

 

Klemmer sendes deres vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...