Gå til innhold

IKM UKE 11


Habby

Anbefalte innlegg

Fiona...

 

Herremin som jeg rører om dagen altså!!! Blir snart gal.. hahaha..

Skrev svar til deg Fiona, men det har jeg satt inn på et merksnodig sted oppi her... så da har jeg klippet og limet litt igjen... og her har du et svar...hihi

 

Ja, da skjønner jeg jo at du er forberedt på at det kan være vanskelig. Selvom dere har klart det før... da er det jo fullt ut mulig:o) Krysser fingre for enda et mirakel for dere! Masse, masse lykke til!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet ikke positivt før to uker etter ikm forrige gang (endte i ma)... så muligheten er der for at det skjer nå også... I så fall blir det enda lenger å vente!

 

Har vonde pupper, så dette blir spennende! Enig med dere overfor her, er superspennende å følge med på denne tråden! Man har noen å vente sammen med (unntatt mannen) og dele tanker med som er i samme situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, her har det vært mye liv siden sist ;) det er bra, jenter!!

 

Vel, jeg kunne ikke dy meg...fikk lønn idag, så dro jeg og sambo å handle..og seff gikk jeg en tur på apoteket og kjøpte meg 2pk test.

Men har ikke tatt de ennå da...og skal heller ikke før ETTER torsdagen :)

 

Vel, symptomene begynner å komme fram litt her... I helga har jeg vært kjempe trøtt, på lørdag var jeg allredde trøtt kl 9 på kvelden, og igår la jeg meg tidlig. Og idag var vi på byen, og merket etter 1 time var jeg klar til å legge meg igjen. Er ennå trøtt her jeg sitter!! Vurdere å legge en time eller to før jeg skal på jobb. Puppene er fortsatt rare..nippel mine er litt ømme. Kjenner det når jeg tar på de...

Magen rumler en del, selv om jeg har spist, hodepine og stikkinger til tider. Fryser og svetter..bytter om!

 

Og en tegn som ga meg enda mer håp er tempen min. FF (fertility friend) charten min har oppdaget et trifasisk nivå på charten min :) Og det er veldig positiv..siden trifasisk tempchart kan være et tegn på graviditet. Det har aldri blitt oppdaget på tidligere sykluser, så det kan hende det har klaffet denne gangen?? :) Her kan dere se charten min, for dere som er interessert:

 

http://www.fertilityfriend.com/home/hali

 

Ååå, jeg er så spent ass!!

 

Så koselig å ha andre i samme situasjon å prate (og vente) med :)

Jeg vi alle tester positv ass :) Så kan alle hive oss på november klubben;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en dip du hadde 10dpo..kanskje festedip?? Maybe det ja :) Håper det!! Festedip kan jo forekomme fra 7-10dpo..:)

 

Får håpe tempen din forblir høy :)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var helt rart.. Visste ikke at festedipper kunne komme så sent jeg, men "dreamer" sa det i en annen tråd at de kan komme fra 7-10 dpo og også senere. Så jeg må jo si jeg ble positivt overrasket.. For jeg trodde jo i går at det betydde at tr kom. Men så steg jo tempen igjen i dag, og det har den jo ikke gjort før etter at den først har sunket.. Så nå har jeg litt håp igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det forstår jeg, selv om jeg er av dem som tester så og si hver dag i en uke:-D Presterer til og med og teste etter tr er kommet, for må jo liksom være HELT sikker:-D Hahahaha er litt spesielt det da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj... så spennende MissHopeful og M-79:o) Har ikke noe peiling på temping jeg..men når jeg ser på skjemaene så er det jo iallefall noe som har skjedd med dere begge på nogenlunde samme tidspunkt:o))) hihi... håper det er en festedipp, som dere kaller det!

 

Moro altså! ble skikkelig fascinert jeg nå altså:o)

Lykke til dere to:o) Og alle andre selvfølgelig:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen - fy søren så spennende å lese her nå dere :) MissHopeful og M79, dette tror jeg går deres vei nå =) Har en spesielt god følelse for deg MissHopeful, vet ikke hvorfor, men har bare skikkelig troen på at dere har klart det :) :)

 

Kjære Tussemor (og dere andre også selvfølgelig :) ), tusen, tusen takk for de gode ordene =) Det varmer så sinnsykt, blir helt rørt :) Og selvfølgelig heier jeg på dere, ingenting som ville gjort meg mer glad nå om dere får noen nydelige blå kryss hele gjengen =) Så stå på, jeg leser med skrekkblandet fryd hver dag ;)

 

Og nå skal dere høre jenter, at jeg er lettere forvirret nå!! For etter 2 dager med rosa farge på papiret (ingenting på bind), så er det stoppet helt opp!! Hva er dette for noe rart??? Det har ikke skjedd meg før. Jeg tør ikke håpe, gikk som nevnt en skikkelig tur i kjelleren i går, så klarer ikke den turen en tur til nå, men dette er merkelig, syns dere ikke? Vet jo at jeg har ustabile sykluser da, og at TR egentlig ikke ventes før i morgen, men de siste pp*er har den jo kommet over en uke før forventet IKM. Hmmmm... og det som også er litt rart, er at jeg ikke hadde stigning på EL test før forrige helg, så på en måte kan en jo da kanskje tenke seg at jeg egentlig ikke har IKM før på torsdag / fredag... Men nei huff, dette er bare dumt å spekulere i. TR kommer sikkert for fullt i morgen. Men rart er det!!

 

Når tester dere jenter? Krysser fingre og tær,

HEIA IKM-uke-11-jentene =)

 

Klemmers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Miemamma!

Jeg har det litt som deg,tror jeg. Lyserosa på papiret lørdag og søndag, og litt i dag, men så skjer det ikke mer. Jeg har ikm i dag... Men har vært sikker på at tr skal komme når som helst helt siden torsdag/fredag. Skikkelig murring i mage og kors-rygg...

Har begynt å lese litt om temp-måling, og jeg har målt litt de siste par ukene. Tempen steg sånn ca midt i syklusen, og er fortsatt høy... Kan jeg tørre å håpe???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 2002-mamma =) Så spennende med deg da gitt!! Jeg vet ingenting om temping, har blitt nysgjerrig på det etter at flere av jentene på denne tråden gjør det, men tør ikke gi deg noe svar ut fra tempingen ;) Det ville vært vill gjetting i så fall :) Men, det er lov å håpe! Og har vel skjønt så mye at det er positivt at tempen stiger, så tvi, tvi!!! Håpe, håpe for deg =)

 

Har du også sånn merkelig "mens"?? Hva er dette for noe?? Har du hatt det sånn før? Hva kan det komme av? Jeg hadde murringer på fredag, men etter det har det så og si vært stille... Men, tror tanta dukker opp igjen her altså, hadde vel bare glemt noe på turen ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2002-mamma: hvis tempen er fortsatt høy og venter tr imorgen så er det stor sjanse at det har klaffet for dere. Tempen pleier som oftes å synke til et lavt nivå (samme som før EL) dagen før TR eller på selve dagen. Er tempen høy imorgen, så kan du håpe (enda) litt mer ;)

Krysser fingrene for deg!!

 

Miemamma: Takk. Håper følelsen har rett :) Jeg har også en god følelse men man vet jo aldri vettu. Men det finner vi ut om ikke så lenge..3-4 dager nå!! Jeg håper det er fortsatt håp for deg, men jeg skjønner at du ikke vil håpe for mye nå. Men jeg skal håpe for deg jeg!! :)

 

Begynt å få nye symptomer...hehe :) huff, dette er så spennende!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei MieMamma og Miss Hopeful! Takk for håping og fingerkryssing!!!

Jeg krysser fingrer selv, og tror jeg tør å håpe litt også nå...

Krysser fingrene masse for dere også!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Miemamma...

 

Ja, denne tråden er virkelig spennende:o)

Og jeg mente hvert eneste gode ord om deg... blir helt imponert:o)

 

Men hva i alle dager er det som skjer med deg da tro? Hadde det sånn da jeg gikk med lillegutt, men da var jeg vel en 5/6 uker på vei. Jammen ikke godt å si... og jeg skal la være å spekulere jeg og;o) Men håpe, det skal jeg;o)

 

Jeg er veldig usikker på når jeg skal teste... hadde egentlig bestemt meg for å vente noen dager... men så sant testene er kommet i posten til IKM på torsdag, så tror jeg jeg skal svi av en da iallefall... litt skeptisk, da jeg har uregelmessige sykluser. Men sistgang fikk jeg positiv på dag 26, så da burde den vel kanskje slå ut på dag 28 og... hvis syklusen er nogenlunde lik forrige syklus... Men akkurat nå har jeg ingen god følelse lenger.... har mange symptomer, men er veldig usikker og...

 

Tusen takk for heiarop!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 2002-mamma...

 

Høres jo veldig spennende ut for deg og:o) Krysser fingre for at det har klaffet... når har du tenkt til å teste?

 

Tenk om vi kunne krabbet over til novemberklubben alle sammen! DET hadde vært TOPP altså:o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TusseMor&lillegutt!

Jeg er så sinnsykt klar for den november-klubben!!!

Hvis ikke TR kommer i natt, tror jeg at jeg tester jeg i morgen tidlig! HJEEEEELP! Har ikke helt oversikt over hele uke11-gjengen, det er jo SÅ mye aktivitet her nå... Hvordan ligger du an da, med ikm og symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye aktivitet, mange spente jenter! :)

 

Jeg slenger meg på jeg og, har IKM i løpet av disse dager, så går spent å venter på om tr kommer.. men ser lovendes ut enda:)

 

Har ingen symptomer på at jeg kan vere gravid eller at tr er på vei. Så har liksom ingen aning.. Men jeg veit at vi traff på EL (i følge el test), så håper, håper! :)

 

Vi er i vår 8pp, så begynner å bli veldig utolmodige her.. D går helt til hodes på meg.. Seg på babyting hele tiden på nettet! Prøver å ikke tenke så mye på d, men det er lettere enn sagt!!

 

Håper jeg kan vere så heldig å komme inn i novemberklubben.. d hadde vert kjempe kjekt:)

 

Lykke, Lykke til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, klarer ikke la være å svinse rundt her inne jeg ;) Skal ialle fall kose meg her til jeg ser dere alle sammen vel avgårde til novemberklubben, hi, hi ;)

 

Ikke gi opp TusseMor&lillegutt! Plutselig er det du som får positiv test her, det kan meget mulig skje (";) Og må du bli her litt til, så kan vi holde hverandre med selskap, selv om jeg helst ser at du fyker avgårde i en fart ;)

 

Og DUMMU, DUMME meg, for å si det til slutt dah.... Tror dere ikke lure Miemammings går inn på spåsiden, spør på nytt, og får til svar at det kommer opp et ja på graviditet nå.... At det går an, jeg skulle jo ikke håpe jeg!!!! Og, for å være helt ærlig med meg selv, så vet jeg vel innerst inne, at det var ikke vår tur nå. Men, vår tid kommer, og deres tid, jenter, håper jeg er her NÅ =) Så godt å se at Lemis har klart det forresten, det fortjente hun virkelig! Ha en toppers kveld da jenter, og "kos" dere med kvalme, stikninger, ømme pupper og you name it, hi, hi :) Er vel eneste gang i livet man er glad for den slags!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå så spennende 2002-mamma:o)

Skal heie på deg i morgen tidlig... kommer du inn hit og forteller etterpå da?

 

Hehehe.... nei er jammen ikke lett å holde styr på alle på denne tråden.. mye aktivitet... Jeg har IKM til torsdag. Men har en ustabil syklus, i tillegg til at jeg var gravid i forrige pp, men hadde en tidlig sa. Men det er visst ofte man har tidlig EL etter sa, så det er jammen ikke godt å si...Men jeg går ut ifra torsdag iallefall...

 

Ellers så har jeg masse symptomer, noe jeg har hatt en stund nå faktisk... litt rart egentlig. Men det har tatt seg opp den siste uka. Fredag og lørdag for 2 uker siden hadde jeg smerter og press i ryggen.... alle dager etter det har jeg hatt mensmurringer, noe jeg har hatt de gangene jeg har vært gravid... i tillegg har jeg følgende symptomer:

- TRØTT (kan være været)

- Humørsyk (kan være PMS)

- Hodepine til og fra i snart 2 uker (kan være PMS)

- Ekstremt surrete!!! og jeg mener EKSTREMT... har gjort alt fra å prøve å ta på meg lillegutt på 9 mnd sin strømpebukse, til å si helt utrolige ting... mannen ler så han griner (kan være PMS og at jeg generelt sett er trøtt og sliten)

- Hard i magen ( kan være tilfeldig)

- Ømme pupper... begynt i dag... ( kan være PMS blandet med at jeg prøver å slutte med ammingen, da lillegutt har fått seg ny bitehobby)

- Bekkenplager ( kan også være PMS... alltid vært plaget med bekkenet før TR, og har ikke blitt helt bra etter svangerskapet med lillegutt enda)

- Skikkelig vondt i tenna... verker og iser og sprenger (kan også være PMS, dette er en plage jeg har sliti med før TR så lenge jeg kan huske)

- Influensafølelse ( kan være at jeg akkurat har vært igjennom en forkjølelse, som kanskje ikke vil gi seg helt?)

- Småuggen

 

Kan ikke huske at jeg hadde såååå mange symptomer de andre gangene... lista ser jo helt sinnsyk ut, men noen av symptomene kommer og går... men som du skjønner så har jeg en del PMSplager som likner gravidsymptomer.... så det er umulig å si...

 

Har du noen symptomer da? Blir en spennende uke dette altså:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er det liv Steinbukkjente:o)

Så utrolig spennende! Skjønner godt du begynner å bli utålmodig etter 8 pp... Krysser fingre for at novemberklubben blir neste stopp for deg:o)

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miemamma:o)

 

Så kooooselig at du vil holde oss med selskap:o) Jeg gir ikke opp, men har en litt negativ følelse i dag... men det snur jo hele tiden.. har jo den symptomlisten, som du kanskje har sett jeg har skrevet ned til 2002-mamma. Ble nesten litt flau der jeg satt og prøvde å huske hva som kommer og går av symptomer...hihi. Men det kan jo godt være PMS vettu... er dessverre en av de som er sterkt plaget av PMS:o( Men må vi bli her inne på "bli gravid" så skal vi jammen fortsette å holde hverandre med selskap... må jo det uansett hva som skjer egentlig da:o)

 

Herremin... hvem spådde det? Nå skal jeg inn å titte litt på spåsiden... ååååhhhh... tenk om, tenk om:o))) Nesten litt farlig at de spår sånn, for hadde det vært meg så hadde jeg nok ikke klart å la være å få forhåpninger... hvordan er det med deg? Du får ha en deilig kveld du og Miemamma...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del aktiviteter her ja :) *toppers*

 

Vel, symptomene min så langt er..

- Rar følelse på puppene (i over en uke nå..)

- Ømme brystvorter (ca en uke..)

- Trøtt (kom brått i helga)

- Hard mage

- Stikkinger der nede..

- Fryser og svetter (bytter om..)

- Romling i magen

- blodsmak i munnen

- Øm der nede..

- Luft i mage..

 

Mye av de symptomen kan være innbilning men jeg har ikke de typiske pms symptomene, så det er jo lovende :)

 

Kjøpte jo test idag, tvinger meg selv til å ikke ta de før ikm men spørs om jeg klarer det..huff, vet ikke jeg klarer å vente til søndag heller.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...