Gå til innhold

IKM UKE 11


Habby

Anbefalte innlegg

Flere med IKM 11 eller?

 

Greit å ha andre å prate med! :)

 

Jeg er nettopp ferdig med EL..ca 2-3 dpo :)

Jeg har følt lenge at det ville klaffe i februar..akkurat som instinkter.

 

Flere som tror det har klaffet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yo! :P

Hehe..jeg har ikm uke 11...Men har ikke store troa på at det har klaffa denne gangen...ut i fra mine beregninger skal jeg ha el på lørdag..men har fått slim i dag...(sorry hvis du synes jeg er ekkel:P...tihi)

Er det den dagen man får slim man har el eller er det dagen/dagene etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, men så lenge dere har koset er sjansen der for at det har klaffet;)

Håper det!

 

Jeg vet ikke det med EL slimet. Men jeg hadde EL på tirs og ut ifra utfloden, indikerer den at jeg har vært fruktbar tirs og ons :)

 

Tenk positiv!! Håper det har klaffet for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også IKM i uke 11. Men denne gangen er jeg helt rolig- tar det som det kommer men håper selvfølgelig på det beste!!!

 

Jeg håper det klaffer for oss alle denne mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det...men er litt skeptisk...krysser selfølgelig fingrene OG tærne:) hihi...Prøver å ikke tenke så mye på det egentlig...

Skal bli spennende å se..synes at tiden ALLTID går så treigt fra el til ikm...det er jo helt forferdelig...

 

Har dere prøvd lenge eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd i 9pp :) men har sterke følelser at det har klaffet denne pp!!

Men er rolig og stresser ikke!!

 

Hva med dere?

 

Krysser fingrene for oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er inne i det tredje året nå.... Har hatt mange nedturer og tunge stunder kan man si! Men har nå fått en helt annen ro over meg, har begynt på akupunktur og håper og tror at det er det som skal til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =) Jeg vil gjerne få slå følge med dere :) Skal også i utgangspunktet ha EL i uke 11, antagelig på tirsdag, men har i det siste hatt veldig korte sykluser, helt ned på 19 - 20 dager. Skjønner det ikke helt, for jeg får ikke EL før på dag 14 eller senere i syklusen likevel, også kommer da tante rød bare en uke etterpå. Har noen erfaring med dette? Trodde egentlig det var slik at EL alltid inntraff 14 dager før IKM, men mulig jeg tar feil altså :)

 

Ellers går vi over i 10 pp nå, dersom det ikke klaffer denne gangen heller. Mistet etterlengtet spire i uke 7, det er 4 mnd siden nå, men håpet er like sterkt! Så flott at du klarer å holde motet oppe Sirkeline, det står det respekt av =) Jeg hører mye snakk om akupunktur, kan det ha effekt på ustabile sykluser også? Har vurdert å ta en tur til gyn for å sjekke, men alt så bra ut da jeg var på siste sjekk etter vi mistet, så burde ikke ha skjedd så store forandringen til nå vel? Bor en refleksolog i nærområdet her, som jeg vet "slitere" har vært hos. Vurdert å ta meg en time hos henne, om ikke annet så for å få en avslappende masasje :)

 

Bestemte meg forøvrig for å kutte ut BiM en stund etter forrige pp, det holdt lenge gitt ;) Hele 2 uker, he, he! Men, det er så godt å snakke med andre i samme situasjon, blir ikke helt naturlig å snakke mye om dette med venninner syns jeg.

 

Tvi, tvi for oss alle da, og spesielt spennende med deg da, MissHopeful, får håpe magefølelsen din er riktig =) =)

 

Klemmers og babystøv til dere alle :) *******************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har også IKM i uke 11:) Tror tirsdagen...men litt usikker pga ustabile sykluser etter ma i desember. Føler det er år og dag til ikm-dagen kommer!! Får bare holde ut og prøve å ikke tenke for mye på det (veldig lett når en teller ned dagene hehe)...Har ivertfall planlagt å ta en test neste helg for har 3 stk liggende. Spennende altså!!!

 

Vi får holde hverandre oppdatert:) Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Miemamma!

 

Akupunktur er midt i blinken hvis man har uregelmessig syklys! Jeg har i følge min gy ikke uregelmessige syklyser, men verken jeg eller kinesisk medisin er enig i det..... Da den varierer mellom 27- 35 dager.

 

Det viser seg også i følge min akupunktør at selve blødningen under mensen heller ikke er normal...... Hvem tenker vel over det? - for meg har jo den måten jeg har mens på vært normalen!

 

Og når det gjelder å tenke positivt så tror jeg det er kjempe viktig- men for all del det går i berg og dalbane altså......Merker at man må distansere seg i blant. Samtidig så tenker jeg at man må få lov til å være lei seg og langt nede i blant også. Og en ting er sikkert- INGEN som ikke har vært i denne prøve situasjonen over lengre tid kan klare å sette seg inn i det! Så all takk til dette forumet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også... tror jeg. Har uregelmessige sykluser, og etter en tidlig sa i forrige pp, så er det litt usikkert. Hadde skikkelig vondt i korsryggen lørdag 23. feb og søndag 24.feb, med påfølgende mensensmerter på mandag og tirsdag. Så kanskje jeg har hatt en tidlig EL? I dag har jeg litt murringer igjen. Går ut i fra at jeg har IKM torsdag 13. mars, da det er 28 dager etter sa. Håper det kommer en spire som vil sette seg ordentlig denne måneden!

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle uke 11ère:-)

Jeg hadde el i går 28.02. Så da venter jeg ikm torsdag 13.mars jeg også. Jeg har foreløpig en veldig god følelse. Men mine følelser har en tendens til å svinge når det gjelder dette;-)

Men håper det går veien mot IKKE KOMMENDE MENS!!!! Er i 5. pp.

Lykke til alle!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei M-79 håperpå 08gull.

 

Så morsomt at vi har IKM på likt da:o) Jeg har også en god følelse, for i det neste minuttet ha en dårlig følelse.. så dette blir spennede! Krysser fingre for at alle får en positiv test!

Lykke til:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Tussemor&lillegutt:-)

Ja det var kjekt! Da kan vi følge hverandre i den spennende tiden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har IKM den 13. mars, M-79 håperpå 08gull :) Jeg føler det er så leeeenge til..hehe:)

Syns hele denne pp har gått sein ifohold til andre pp.

 

Litt tidlig å kjenne symptomer da...så jeg er spent! Tenker positiv og er skikkelig opptimistisk (ulik meg) men prøver å ikke tenke så mye på det og det går forsåvidt greit..foreløpig :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også EL i uke 11, så gøy at det er flere som har i samme uken så er det noen å snakke med i den laaaaange ventetiden ( på IKM) ;-)

 

Jeg hadde EL idag, 29 ;-) Så håper det går bra, så har vi laget skatten vår på skuddårsdagen ;D

 

Lykke til alle sammen ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter, da er det helg :) Nå er jeg relativt sliten! Feiret podens 3 årsdag i dag, kjemperart å tenke på at for tre år siden lå jeg med intense rier i dette øyeblikk! Hatt en kjempefin dag, 7 små venner på besøk med mammaer, er så takknemmelig for gullet vårt, håper inderlig det blir søsken på han snart! Planen vår var at søsken skulle være på plass rundt 3 års dagen hans, slik gikk det ikke gitt... Men, søsken skal det nå bli etter hvert!!!

 

Takk for rådene Sirkeline!! Jeg skal sjekke litt på nettet etterpå etter aktuelle akupunktører i området her. Men er det sånn at noen har spesialisert seg innenfor det med fruktbarhet og sånn eller? Er helt grønn på dette jeg! Ikke veldig alternativ av meg, men nå er jeg villig til å prøve ALT! Har du vært til utredning? Ønsker virkelig at det skal gå deres vei nå! Er så sterkt å høre historier som din, som har prøvd så lenge. Og så utrolig kjekt når folk i din situasjon endelig får det til =)

 

Ellers har jeg for første gang i mitt liv la meg spå! Av to ulike her inne på BiM, som ikke har sett hverandres spåing (en på chat og en på forum), har jeg av begge fått indikasjoner på graviditet i mai / juni =/ Vet ikke helt hva jeg tenker om det jeg, føles veldig uvirkelig at noen som aldri har sett meg skal kunne fornemme slikt, men samtidig er det jo litt spennende :) Så da kan det tyde veldig på at dette ikke er vår pp igjen, men det fine med det er jo i alle fall at begge to fornemmet at jeg i hvert fall blir gravid etterhvert :) Så får vi se :)

 

Ha en deilig kveld da jenter =) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...