Gå til innhold

IKM UKE 11


Habby

Anbefalte innlegg

Hei hei Tussemor&lillegutt og MissHopeful:-)

Så kjekt vi har ikm samme dag. Selv om det er leeeeeeeeenge til;-) Utrolig godt å ha noen å vente med og følge med på!!!!!! Har hatt bim fri i helgen (som vanlig pga mannen min som ikke synes så mye om

bim:-( ) Men nå er jeg her igjen;-)

 

Til alle på denne tråden: LYKKE TIL og håper spiren sitter for oss alle denne pp!!!!!!! Jeg er positiv og har stor tro på denne pp:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikm 13 mars her å gitt :P

ser ut som om at vi er mange ja....

spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er en del med IKM 13 mars...blir spennende!! :)

 

Jeg kjenner ingenting til symptomer..nada, zero, rien, ingenting!! :)

Så jeg vet ikke om det er bra eller dårlig..vi får bare vente å se..men det er jo såååååå lenge til ass. Blir gal, men må jo bare vente da..!!

 

Skulle jeg hadde et tidsmaskin nå ass :) eller kunne spole tid framover ;)

 

Regner med at symptom jakten begynner denne uke for de fleste?? hehe :)

Lykke til, jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...

 

Ja, det blir jammen spennende å se om vi får det til denne pp jenter:o) Tenk om alle hadde klart det da;o) Det hadde vært så moro... men oddsen for det er vel litt liten... men det er jo lov til å håpe!

 

Tror jeg må ha klikka jeg... har halsbrann, dotter i øret og er svimmel også... hahaha...

skal se den som får en negativ test er fru TusseMor...

 

M-79: Så du har tatt BIMfri du... jeg prøver det innimellom jeg og, men jeg mååååå bare en liten tur innom å titte. Da har vi samme type mann forresten. Min synes BIM og DIB er noe tullegreier, noe han og jordmoren og gynekologen min ble enige om i forrige svangerskap. De rev seg i håret av disse sidene, og alt det rare jeg spurte om vettu. Han har ikke noe imot at jeg sitter på dataen, men BIM ler han av;o) Hadde du tenkt til å teste på IKM?

 

Ire86: Håper disse damene her inne er flinke på spåingen sin... har hørt myyyye positivt om ei av dem iallefall... og hun trodde kanskje jeg var gravid nå:o) Så skal du jammen se at de har rett på både deg og meg:o)

 

MissHopeful:Sier de ikke at den gangen man ikke føler seg gravid, så sitter den? hihi... dessuten så er det jo veldig tidlig å kjenne noe egentlig! Krysser fingre for at vi får en spire eller to hver alle sammen:o)

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske jeg kunne holde meg litt unna alt som heter BiM og babyverden..men tror jeg har blitt avhengig av de sidene ass. *skummelt*

 

Ble jo spådd av hun Mamalari (eller noe sånt..) gravid i mars..og jeg håper hun har rett ass!! Hun har jo hatt rett med andre, så jeg håper jeg er en av dem :)

 

Tror nok det er tidlig kjenne symptomer uansett med meg da. Men merket plutselig at humøret mitt skiftet. Er skikkelig deppa for ingenting :( Sambo måtte trøste meg litt istad...godt å ha han i nærheten, når det er slik.

 

Imorgen skal jeg endelig på min fjerde akupunktur behandling...håper det vil hjelpe meg humøret mitt ass..det hjalp sist behandling :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg bare på lista... Jeg har IKM i uke 11.. Mest sannsynlig den 12-14, kommer vel litt an på hvor stabil jeg er.

Denne mnd har jeg brukt testpinner og sjekket når jeg hadde EL.. så jeg håper det funket. MEN, det føles ikke noe annerledes enn forrige mnd, så jeg har ikke så veldi store forhåpninger. Men men, vi prøver iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere!

Jeg har ikm ca 11.mars og har også blitt spådd gravid i mars! Har blitt spådd av mamalari og hun har spådd mars flere ganger på meg. Skal visst være ganske treffsikker hun...Får satse på det tihi:) Så visst ikke jeg var gravid nå så ble jeg det neste gang...men hvis jeg blir gravid i neste pp så får jeg termin rett før julaften:/ men skal jo selvfølgelig være glad jeg blir gravid uansett. Det er bare det at jeg allerede har en gutt som er født i Desember...

 

Får håpe hun har rett med alle oss i mars da:)

 

Prøver å ikke tenke symptomer denne gangen for de har lurt meg skikkelig før!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden, her har det vært aktivitet gitt! Begynner det å krible litt i magen jenter?!?

 

Nå er det bare 1 uke igjen til IKM for min del, og TR har ikke kommet enda, ho-ho ;) Og for meg er det veldig bra, for de siste pp'ene har jeg bare hatt 19-20 dagers sykluser, så da skulle jo tanta faktisk vært her alt ;) At det er regn på graviditet tror jeg neppe, men håper i alle fall at det kan være et tegn på at syklusene stabiliserer seg igjen. Kjekt med korte sykluser, men tror dessverre ikke det er særlig fruktbart... Ingen tegn på tantebesøk enda i alle fall, så får en bare vente i spenning :)

 

Nytt hos dere da? Når teste forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit..her er det mye liv :)

Jeg tester rundt 16. mars...hvis ikke tr har kommet da :)

 

Jeg har en god følelse da..men håper jeg ikke blir skuffa da..

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle:-) Ja nå er jeg spent på om noen kjenner noe slags tegn? Jeg har hatt litt stikkinger på høyre side av magen, ellers ingenting.

 

Til TusseMor&lillegutt:-)

Ja jeg tar KUN fri herfra når jeg må.... Liker det ikke!!!!!!!! Er nok avhengig jeg også!!!! Men orker ikke diskusjoner om det. Meg og mannen min er uenige om disse sidene, men sånn får det bare være. Jeg er kommet for å bli;-)

Når det gjelder testing, kommer nok jeg til å teste fra flere dager før ikm:-D Prøver alltid å vente, men klarer det ikke. Så tipper første test blir svidd av på mandag;-) Du da?

 

Og alle dere andre. Når skal dere teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har hatt stikkinger i hø side, i snart ei uke, sånn til og fra, har d fortsatt.. Spennende tid i møte :):)

Tester vel når tr evt er forsinket, skal prøve å holde meg ihvertfall :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM neste tirsdag! Synes jeg merker noe murring i magen, men det gjør jeg ofte før TR også.

Vi har vært "flinke" til å kose denne gangen, selv om jeg aldri skjønte når EL var (fikk positive tester 3 dager på rad og så sluttet jeg å teste.

Krysser fingrene for oss damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!Ja,tiden går, men den går fortsatt treigt etter min mening...

Har såååå vondt i hode om dagene her at jeg tror det skal sprenges!

Har aldri vært plaget med hodepine før...så jeg sover heeeeeele dagen for å slippe å ha vondt...hehe..tenker det er været som gjør det?!

 

Hvordan er det ellers da? noen som har fått sterkere misstanker da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj.... her er det jammen liv ja... så moro!

Artig at vi er flere som er spådd gravide i mars da:o) satser på at mamalari har rett! Jeg skal nok ikke teste før IKM etter sist hendelse... Men tror nok ikke jeg klarer å vente lenger enn 13. kanskje 14. mars...

 

Ellers har jeg ikke hatt noen symptomer i dag... bortsett fra stikninger i magen. Har vært på farta fra morgen til kveld, så har liksom ikke fått kjent etter. Så fra å føle meg ganske så sikker på at jeg var gravid i går, har det snudd til at jeg ikke er sikker lenger... hehe... flere som vingler her eller?

 

åååhhhh...dette blir spennende! Tenkt så koselig om alle oss kunne inta novemberklubben og 1. trimester, og fulgt hverandre fremover...

*håpe, håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på akupunktur behandling idag da..håper det vil hjelpe egget til å feste seg :) hvis den har blitt befrukta da!!

 

Ellers har jeg ikke så mye symptomer...var veldig deppa både igår og idag tidlig men ikke så mye nå. Hadde menssmerter igår ikveld...

 

Så det er bare å vente og håpe!! Spennende å se hvem som havner i november klubben til neste uke... :) det har aldri vært så spennende som i denne pp, i min mening..kanskje det har med spådommene :)

 

KRYSSER FINGRENE FOR OSS ALLE!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en dag nærmere målet, uten at TR har vist seg!! johoo, da har i alle fall syklusene mine krabbet seg opp til 21 dager, mot 19 forrige pp, he, he ;) har ingen store forhåpninger om at det har skjedd noe jeg egentlig da, men drømte i natt at jeg var gravid, hi, hi :) Det var en herlig drøm =)

 

Dere som har blitt spådd (meg selv inkludert), hvordan reagerer dere dersom de tar feil? For min del ble jeg spådd gravid først i mai / juni, så har god tid sånn sett, tenker ikke veldig over det akkurat, annet enn at det faktisk demper forventningene til de neste pp, men kjenner vel på meg at forhåpninger for mai / juni sånn sett blir veldig store... Og det er nesten litt festlig, for egentlig tror jeg overhodet ikke på denslags, men nå etter så lang tid, er ethvert lite håp å gripe fatt i viktig for meg kjenner jeg, og problemet er vel slik sett at fallhøyden bare blir desto større... åååhh, så optimistisk! Nei, nei, tenke positivt =)

 

Symptomer?? Ikke noe særlig her... Litt oppblåst, men det har jeg blitt lurt på så mange ganger, så det tar jeg foreløpig ikke som noe tegn akkurat ;) Teste? Hmmm... TR pleier som regel å komme før jeg rekker å tenke på det ;)

 

Masse lykke til, fest dere, alle små "påskeegg" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at jeg kommer til å bli veeeldig skuffa hvis det viser seg at spådommen ikke stemte..jeg har en store forhåpninger denne pp ja. Men i oktober ble jeg jeg jo spådd av noe par spådamer utenfor BiM (spå tlf) og da sa de at jeg ville bli gravid om 2-4 mnd, og nå er vi i den fjerde mnd da :)

Hun ene dama så for seg graviditet og flytting..og det stemmer for vi flytter ned til Rogaland til sommeren :) Så om de har rett ang flyttinga men når det gjelder graviditeten får vi bare vente og se..men kort sagt: JEG ER VELDIG OPPTIMISTISK OG TENKER POSITIV!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner også jeg kommer til å bli litt skuffet om spådommene ikke slår til:o( MEN jeg har blitt spådd av en del, og det er like mange som sier mai også... så da er det jo ikke så lenge til heller. Kjempe dumt av meg å være så optimist, for fallhøyden blir jo litt større ja, men jeg tror ofte man kommer lenger ved å tenke litt positivt og... men nå kjenner jeg at jeg prøver å trekke forventningene litt tilbake her, blir vel en type forsvar...

 

Vi får krysse fingre for oss alle sammen:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har dere prøvd MissHopeful? Flink som klarer være så positiv da :) Jeg prøver litt motsatt taktikk om dagen, hi, hi, små forventninger til det motsatte er bevist. Prøver vel slik sett å beskytte meg selv litt :)

 

Forresten - ingen av dere som er på chatten da? Artig å skravle live =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaggu var det mange som er blitt spådd gravide i mars:) for det er jeg også nemlig...så nå gjenstår det bare å se:)

Man blir litt ekstra gira når man får "høre" sånt...¤S¤....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikm 10 mars. Blir gal av å vente.... Føles neste som om jeg ikke klarer å tenke på annet. Vet det ikke er helt sunt da. Er i 1 pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...