Gå til innhold

IKM UKE 11


Habby

Anbefalte innlegg

Skikkelig stor og fin liste på deg og jo MissHopeful:o)))

Litt moro å se at du har skrevet at trøttheten kom brått på i helgen... for vet du... det samme skjedde meg! :o))) hihi...

Ellers så er det jo veldig moro at dette ikke er PMSsymptomer... jeg må innrømme at jeg også har en god følelse på deg altså! Moromoro...

 

Skjønner godt du ikke klarer å vente til søndag med å teste... og jeg må nok også føye meg inn i den rekken som sier at akkurat den planen gikk i vasken.. jeg tester på IKM... om ikke TR er kommet enda...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igejn Tussemor =) Hi, hi, nå har jeg bestemt meg for å logge av flere ganger her i kveld, men her er det så mye aktivitet, at blir jo her sittende :)

 

Det var Aurora som spådde meg igjen, den samme som spådde meg gravid nå eller veldig snart for over en uke siden. Bare spurte om hun kunne se noe mer på meg nå, og der kom det et ja gitt! Men, Mamalari spådde meg for en stund siden, og hun sa mai / juni, så fester ikke veldig stor lit til dette, men håpet steg jo ørlite grann kan du si ;)

 

Har vært på do uttallige ganger i dag, men niks, det er ingenting der altså! Skjønner ikke dette jeg.... Tenk om det eventuelt kan ha vært en festeblødning jeg har hatt da? I og med eggløsning var så sen? Da skulle jeg grått av glede :) Men, som sagt, får bare vente å se her, tanta kommer vel ubarmhjertig og ordner opp i dette i morgen tenker jeg ;) Men, uansett, så kjenner jeg at jeg i alle fall ikke har mistet håpet for fremtidig baby, det er det vikitigste, for vi skal få vår etterlengtede bitteliten, det har jeg sannelig bestemt meg for!

 

Men du da, fader rullan, hvor kom alle de symptomene fra liksom???? De kan jo ikke forklares med pms alle sammen vel? Nehei, her er det noe muffens, som min deilige lille treåring pleier å si ;) ;) Har du latt deg spå nå?? Spent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miemamma:o)

 

Var og tittet på spåsiden... og kunne ikke dy meg jeg heller:o))) Har det motsatt jeg da... aurora sier mai... mamalari sier jeg er gravid nå... det samme har nattinatt sagt.. og jammen så sa Fomle& Ariel det samme nå:o))) Og hun hadde rett på meg sist... den eneste da faktisk! ååååhhhh såååå spennende altså!

 

det kan godt være en festeblødning altså Miemamma... ikke for å skape forhåpninger, men det kan være... *håper håper*. Jeg er også overbevist om at dere skal få en bitteliten baby etterhvert:o) det ordner seg nokskal du se! Håpet må du ikke miste... man kommer langt med å håpe:o)

 

De symptomene mine gjør meg sprøøøøø! Hatt det til og fra i 2 uker nå, og det er jo veldig rart... Mulig jeg hadde tidlig EL etter saen i forrige pp. Hørt det ofte skjer... Kan jo være det er noe muffens;o) hihi... men det kan være PMS og altså... er som sagt veldig plaget med PMS... men har ikke merket noe av den depressive delen av PMSen enda, og det er jo positivt:o)

 

Så JAAAAA... jeg har latt meg spå... IGJEN!

 

Og JAAAA... det er jo så koselig å sitte her og skravle med deg og alle disse andre herlige damene:o) Så vi får jammen se når jeg får logget av i dag og;o)

 

Klem til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jammen meg den koseligste tråden EVER!!!!!!!!!!!!!! Gleder meg masse til alle oppdateringene i morgen:-)

Jeg rysser fingrene hardt for oss alle!!!!!!! Det hadde blitt en fantastisk novemberklubb om vi fikk følge hverandre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nattaklem tl dere alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er en koslig tråd :) Jeg er glad jeg startet den...hehe :) Masse koselig jenter her, som jeg håper havner i november klubben sammen med meg ;) Eller uten meg også..!!

 

Ellers da jenter?? Noe nytt?

 

Tempen min er fortsatt HØY jenter!!! Og det er jeg glad for :) Turte ikke å teste idag da, så jeg droppa det. Spent på imorgen dagen, se hvordan tempen min utvilker seg...!

 

Ellers så var jeg litt kvalm på jobben da idag morres da...varte i max 10 sek..et godt tegn det, selv om det var ubehagelig!!

 

Er det flere som er redd for å bli skuffa? Jeg har aldri hatt så stor forhåpninger som denne pp, og den følelsen om at det har klaffet. Så jeg er livredd at jeg ender med å bli skikkelig skuffa og deppa når/hvis tr dukker opp. Tror skuffelsen kommer til være ganske tung ass!! :(

 

Men men, nå er det på tide å tenke positiv!! Og være opptimistisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen alle sammen :)

dagen min så langt har vært litt merkelig, litt uggen i magen på tur på jobb idag tidlig, ellers både varm og kald om hverandre.

Veldig sulten for tiden, spiser godt, så etter en halvtime er jeg like sulten igjen..

Fortsatt ikke ømme pupper, noe stikking i hø side, som jeg snart har hatt sånn til og fra siden en evt EL.(2uker)

Litt murring nederst i magen, kjennes på en måte ut som at TR kan komme.

Trøtt og sliten. La meg kl halv ti igår kveld, sovet bra i natt, men er fortsatt tung i hodet og trøtt.

 

Jeg er også redd for å bli skuffa, MissHopeful, har både god å dårlig magefølelse på denne pp, men d kan hende fordi jeg har blitt skuffet tidligere når TR har kommet.

Men hvis d klaffer, kommer jeg sikkert til å være like så redd for at ting skal gå galt..

 

Men som du sier, MissHopeful - vi må tenke positivt :):):)

 

Ha en fin da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei og god morgen:-)

Jeg er så spent på hvordan det går med oss alle denne uken!!!! Tempen har holdt seg oppe i dag for min del, heldigvis. Men jeg føler virkelig nå at tr kommer enten i morgen eller på torsdag. ÅÅÅÅÅ jeg håper jeg tar feil. Det er så forferdelig nedtur hver gang hun dukker opp.

 

Miemamma? Hvordan går det? Fortsatt ingen tr? Håper sånn at hun holder seg vekke fra deg og at det er en liten spire som klorer seg fast!!!!

 

Misshopefull og ire86. Har en riktig god følelse på dere altså:-)

 

TusseMor&lillegutt og 2002-mamma. Hvordan går det med dere nå da? Er jo riktig spennende med dere to også da!!!!!!!!!!!!!

 

Måtte vi alle juble disse dager:-)

Klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og;-)

 

GRATULERER Lemis!!!!!!! Utrolig kjekt!!!!!!!! Håper hele gjengen blir med deg til novemberklubben!!!!!

 

Har testet i dag. To dager til ikm og negativ:-( Men men gir ikke opp før tanta har brutt seg inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....

Ble ikke noe testing på meg i dag... Fikk mensen i natt...

Er lei meg nå, men prøver å holde motet oppe! Har jo en nydelig liten prins på fem år!!! Tror vi pauser prøvingen litt nå og nyter livet!!! Kanskje vi prøver igjen til sommeren...

 

Kjempe-masse lykke til alle dere andre med ikm denne uken, håper dere alle får et nydelig lite november-gull!!! Det har vært hyggelig å vente med dere, og jeg skal følge med hvordan det går med dere! Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå det var trist å høre 2002-mamma!!!!!!! Stor trøsteklemmm til deg!!!!!!! Tror nok at jeg får tr i dag eller i morgen jeg også, men har jo et lite håp enda da. Kjekt at du følger med videre, så ønsker jeg deg en fin tid i prøve pausen!

Klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk 2002-mamma! Snilt av deg å krysse for meg selv om du selv fikk tante ugly i dag!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy så vondt jeg har fått i hode... Håper inderlig det er et tegn på at tanta ikke skal komme. Da er det ihvertfall verd det;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter:)

Hold motet oppe! Det kan enda skje:) Håp virkelig det klaffer neste pp for dere som har fått besøk av "kjærring-hælvette"...hehe...

virkelig morsomt å være en av ikm uke 11 jentene:) håperogså brutalt på at vi som står igjen har en bolle i ovnen:)

 

Selv har jeg så innmarri vondt i magen...vondere enn mensen smerter!

Har vart i par dager nå...men har hatt murringer siden el...men det trenger ikke bety noe?! Selv om jeg ikke skal ha tante rød før lørdag, å mine smerter ikke kommer før tante rød har ankommet...man blir liksom ikke klok av dette...

 

Hva skal dere i påska da jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre at tr kom, 2002-mamma!! Kjipt ass!! :( sender deg en trøsteklem :)

 

Huff, jeg har fått vondt i korsryggen, og øm i nedre del av magen. Det er ikke menssmerter men noe annet. Det bekymrer meg, føles som tr kommer, men det gjør hun ikke siden tempen min idag er skyhøy. Kanskje hun er på vei?? Å gud, jeg håper ikke det!!!

 

Iallefall korsryggen min er vond og magen min er øm...og så føles det akkurat noen presser mot blæren min hele tida..

 

Jeg holdt på teste idag...hehe..men jeg er jo en pyse, så jeg droppa det :( tør liksom ikke..

 

Jeg får bare følge med tempen min fram til testing (i helga..).

 

Lykke til jenter!! Nå syns jeg vi må få flere gravide her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag jenter:o)

 

Det skulle virkelig vært mulig å bla nedover de forskjellige innleggene, mens man skriver innlegg selv. Da hadde det vært litt enklere å svare alle på en gang... går litt rundt i topplokket mitt om dagen, så jeg glemmer stadig hvem som skrev det, og hvem som skrev det... Så da får jeg svare en av gangen;o)

 

æææææææsj.... 2002-mamma. Det var virkelig kjedelig å lese:o( Skjønner godt du vil ta deg en liten pause...kan, som jeg har skrevet før, bli litt mye her inne. Selvom det er veldig koselig altså, ikke missforstå. Mange ganger er det jo også sånn at det er nettopp i pausene det skjer;o) Ønsker deg masse, masse lykke til!

Skjønner veldig godt at du er lei deg, og vil derfor gi deg en varm og god klem... og håper at du snart får den etterlengtede spira, som vil klore seg fast hos deg:o) Klemmeklem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissHopeful:o)

 

åhhh... så spennende altså! Virker som om vi e veldig i samme båt, sånn symptommessig... har også vondt i knotten i dag, i tillegg til at jeg fikk en skikkelig kvalmebølge som varte i noen timer i ettermiddag... hjalp litt når jeg spiste middag.

 

Dette med murringer, og øm og vondt i korsryggen skal du nok ikke bekymre deg for altså... Sånn har jeg vært de to gangene jeg har vært gravid, og er sånn til og fra nå og... Og dette med tempen din er jo også positivt, etter det lille jeg har forstått;o) Jeg heier på deg:o))) Har en gooood følelse, for å si det sånn!

 

Ellers er du ikke alene om å være engstelig for å teste... er så redd for den skuffelsen hvis den er negativ... det er jo det som er så farlig ved å ha slike forhåpninger, dessverre:o( Men vi får fortsette å tenkte positivt! Kommer langt med det vettu:o)

 

Og ja, du har jammen gjort en god jobb ved å lage denne tråden altså:o) mange herlige jenter her... såååå koselig! Hadde vært superkoselig å havnet i novemberklubben med dere.... moro å følge hverandre... skulle gjerne hatt med disse som har testet negativt og da... men da får vi krysse fingre for at de kommer etter om ikke så alt for lenge:o)

 

Ha en fin dag!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ire-86:o)

 

det høres jo ut som gode symptomer på deg og:o) hihi.... vi må tenke positivt, som du selv skriver:o)

Tenk deg så kjekt det hadde vært om hele denne fine gjengen kunne slått følge videre. Vi hadde nok klart å støtte hvernadre godt videre... DET hadde vært koselig det:o)

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m-79:o)

 

Så du har svidd av en test i dag du... 2 dager før IKM er jo tidlig, så du får ikke gi opp håpet av den grunn... :o)

 

Med meg er alt bra:o) Fikk en kvalmeskyll på dagen idag, på cafe... gav seg litt nå når jeg fikk spist middag. Ellers så har jeg vondt i hodet i dag og... hatt det til og fra i 2 uker nå:o( Men hvis det er fordi jeg bærer en spire, så er det heeeelt greit, som du sier;o) I dag føler jeg meg gravid igjen...hihi... merkelig hvordan det der svinger altså;o)

 

At tempen din fortsatt er høy er jo også positivt:o) Håper sterkt at det forblir sånn:o))) For vi skal jo traske sammen inn i 1.trimester og novemberklubben sammen alle som er igjen;o) Så du får låse døra og henge på kjettinger så tanta ikke kommer inn... og så får vi traske over og rooooope på de som tester negativt denne gangen, slik at de følger etter inn på 1. trimester i neste pp:o)))

 

Ha en vidunderlig dag:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosaellerblå:o)

 

Så det murrer hos deg og... og det er jo også veldig positivt... og særlig siden det ikke pleier å være sånn før TR:o))) Krysser fingre for at vi hopper over til novemberklubben i løpet av uken:o) Blir jo ekstra morsomt å følge hverandre fremover med tanke på terminer og greier... blir babybooom på BIM da:o)

 

Jeg skal på hyttetur med et par venninner i påsken jeg:o) Blir veldig koselig! Så da blir jeg vel liggendes i boblebadet der oppe den første delen av påskeferien.. så lenge ikke TR har kommet da... og i den siste delen så skal vi på litt familiemiddager, vaske ned huset på utsiden og kose oss hjemme:o) Du da? og dere andre for den saks skyld:o)

 

masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TusseMor&lillegutt:-)

Ja nå må vi alle gå sammen inn på 1.trim og novemberklubben!!!!!!! Har hatt dundrende hode pine i hele dag... Håper så sinnsykt at det er et tegn!!!! Akkurat nå føler jeg at jeg er gravid, men før i dag var jeg sikker på at tr var på god vei:-D Ha ha ikke lett dette her;-)

 

Venter på positive innlegg nå folkens!!!!!!!!!!!!

 

Store klemmer:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha... her har dere jammen en med skrivekløe;o)

 

Kan dere ikke fortelle litt om dere selv forresten? hvor gamle er dere? hvor er dere fra? Barn fra før?

 

Bare for de som vil fortelle litt altså;o) Ikke alle som liker å legge for mye ut om seg selv...

 

Jeg er ei jente på 25. Jeg er gift. Bor rett på utsiden av Tønsberg. Har en sønn på 9,5 mnd.

 

Ellers så får dere ha en fin kveld:o) Stikker nok innom i løpet av kvelden igjen for å se hvordan det står til med dere:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten en liste over hva som kan være symptomer hos meg nå:

 

- Hodepine (tre dager, verst i dag!)

- Løs/hard mage om hverandre (tre siste dager)

- Tisser MYE (to siste netter + i dag)

- Fortsatt høy temp (pleier synke 2 dager før ikm, skulle altså sunket i dag)

- Uggen i magen (to siste dagene)

- Av og til en rar stikking i brystene (siste uken)

- Humørsvingninger (fem siste dagene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så bra at vi har hverandre til å oppmuntre :) Goooood gjeng dette her ass!!!

 

Murringer holder på ennå...bekymrer meg, men siden du sa (TusseMor&lillegutt) at det kunne være et godt tegn, er jeg på rett kjør igjen. Og har skikkelig vondt i korsryggen ass. Jeg kjenner også at det bobler i magen...ikke romling men bobler. Hmm, rart!

 

Føler meg også gravid her jeg sitter...!

 

Tenk hvor fantastisk det hadde vært hvis alle havna i november klubben sammen, med noenlunde samme termin dato ;) DET hadde vært noe det!!! Krysser fingrene at det skjer da :)

 

Så langt er det lovende at alle har riktige symptomene...og føler seg gravid i tillegg. Så spennende!!

 

I min mening har det aldri vært et spennende innlegg som denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...