Gå til innhold

IKM UKE 11


Habby

Anbefalte innlegg

Ja, ja, jenter, da tror jeg den lucky-mother-to-be tenker på å ta kvelden her :) Jeg venter spent på dere, håper så veldig dere kommer med samme gladmelding som meg veldig snart :)

 

Og bare som en liten oppkvikker til dere som ikke føler så mye på symptomer: jeg hadde jo ingen! Annet enn at jeg var helt sikker på at TR var rett rundt hjørnet... Så ikke gi opp :)

 

Babydrømmer og støv fra lykkelige Miemammings :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ojojojojoj...leste du hva aurora sa tussemor?!AT DU ER PÅ TJUKKA!hihi..jeg også...vi får håpe hun har riktig:)

Jeg skal vell jobbe litt også skal jeg hjem til min kjære mor å bare slappe av i påska:)

Det er så deilig....Håper jeg kan dele påskeegget mitt med en liten spire :):):)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi så spennede dette blir...

har blitt spådd ja av mamalari 1 gang

og nå spådde aurora meg å det har ho gjort en gang før da sa ho nei.. men nå sa ho ja :D:D

 

da er det bare til å vente å se :P

 

Flere som har opplevd å få 2 forskjellige beskjeder fra 1 av de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihihi... ja jeg så dette:o))) Håper det er rett...

Hun har spådd nei før... men mamalari, nattinatt og fomle&ariel har sagt det har klaffet og, så da håper jeg den første gangen aurora spådde meg var feil:o))) Stratosen har også sagt mars forresten... GUUUUUUUD sååååå spennende!

Er du blitt spådd av flere?

Tenk deg det da... hadde blitt sååå glad!

Du har også IKM 13? eller?

Når teste???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja leia81... jeg har opplevd akkurat det samme;o)

 

Tenk om vi kan traske over til novemberklubben alle sammen:o)

*håperhåper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det hadde vært koselig om maaaange av oss her inne ruslet over sammen ja TusseMor&lillegutt :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du IKM leia81?

Og når skal du teste?

ååååhhhh... dette er sååå spennende!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt spådd av hønemor, mamalari og ei til som jeg ikke kommer på hva kaller seg akk nå...at det skulle klaffe mars...i februar var det mulig klaff...litt usikkert, men da skjedde det iallefall på neste pp ...altså MARS! jeg er drit nervøs jeg nå, å så redd for å bli skuffa...har ikm 15 mars...så vet ikke helt når jeg kan teste?! redd for at det bare kommer opp 1 strek...ohhhhh....tihihihi...nå ble jeg skikkelig i knisehumør :P

 

Føler liksom i 1 øyeblikk at "nå føler jeg at det har klaffa"...men i neste ...pøh...det må være TR...Jeg vil beskrive meg selv som litt KOKKO om dagen...hehe...

Når skal du teste da?

Men er ikke disse digitale 4 dager før ikm...at de kan vise resultat da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TusseMor&lillegutt

 

har ikm 13 eller 14

men har ikke mye symptomer som tyder på no graviditet, litt difuse symptomer bare...

aner ikke helt når jeg skal tørre å teste :P er så redd for å få negativt vøtt :P men hvem er ikke det lissom...

 

du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosaellerblå...

 

hihi... jammen godt du ikke er alene om å være kokko da...hahaha... Svinger sånn her i gården og... *knis*

 

Joda, de nye testene har 50% sjanse for rett svar 4 dager før... Jeg tok 2 dager før sist, midt på dagen. Da er det vel 90%. Den var positiv, men HCG steg aldri, og testene ble negative... 10 dager over IKM så mistet jeg i en tidlig sa... men jeg kommer aldri til å teste før IKM igjen... hadde vel bare trodd det var en forsinket mens vettu... Så til torsdag skal jeg teste... da er det IKM for meg... :o)

 

Har en del delte meninger om når jeg skulle bli gravid og blant spådamene... har stått imellom mars og mai, satser på mars da:o) Og håper spirene sitter, hos alle oss;o)

 

kjenner til den følelsen av å være redd for å bli skuffet! Nesten ikke lyst til å teste vettu... men samtidig så har jeg veldig lyst... hmmmmmmm

 

jaja... krysser fingre for oss rosaogblå...og alle IKM- uke11 jentene:o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MYE MIEMAMMA:):):):)

 

her har d vært mye fart idag ser jeg, hatt d så travelt på jobb, er endelig på plass igjen og håper på en stille natt på vakt.

Har vært kvalm i hele dag, begynte når jeg reiste på jobb idag tidlig. Og veldig trøtt. Har en merkelig følelse i magen, får liksom ikke "pusta" med den, da må jeg ta et skikkelig magedrag... vanskelig å forklare,men kjennes skikkelig tung ut i magen. Rart!!

Var innom på apoteket å kjøpte CB digital idag, i tilfelle en av billigtestene er positiv :):) håper, håper for oss alle!!!!

Jeg har blitt spådd flere ganger av mamalari at d kan ha klaffet nå eller at d vil skje snart:):):)

 

Ha en god natt :):)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leia...

 

man trenger ikke ha noen særlige symptomer sååå tidlig. Og noen får det jo aldri heller:o) Da har vi IKM så og si samme dag... jeg har 12./13. men har uregelmessige sykluser... så det er litt vanskelig å si... så da har jeg valgt 13. hihi tror jeg tester på IKM, så lenge testene er kommet da... venter på billigtester i posten... teste sammen?

 

Håper vi kan slå følge videre alle sammen altså! Disse spådamene er grådig flinke.. så vi satser på at disse har rett:o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurer faktisk på om jeg klarer å holde meg helt til lørdag...det var det jeg hadde bestemt meg for...meeeeeeeen enkelt er det ikke...får jo lønning på torsdag...så kan godt hende jeg tester da(?)...hihi...utolmodige meg...

håper så inderlig at jeg får være med i novemberklubben...og alle dere andre selvfølgelig! DERE MÅ HA GREID DET! ellers svinger humøret mitt fra knis til oppned glis...¤knis¤...

 

krysser alt jeg eier for alle dere jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihihi... du er jammen i stjernehumør rosaellerblå:o))))

Sitter og humrer over kommentaren din her... får håpe humøret forblir på ¤knis¤... hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TusseMor&lillegutt

 

vet man ikke trenger symptomer men jeg sitter å kjenner etter de symptomene jeg hadde med jenta mi. å da kom de tili :P

men men alle svangerskap er ikke like :P

 

ja tenkte jeg skulle kjøpe en test før jeg drar på job i morgen tili.

så ja vi kan jo teste sammen ;)

 

blir torsdag morgen du skal ta da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende ire86!

Krysser fingre for deg... du skal jammen se at du har fått en huleboer;o)

Skal du teste imorgen da eller? Masse lykke til! jeg heier på deg!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir jo ofte sånn at man sammelinker med forrige svangerskap Leia 81... merker jeg gjør det selv jeg... Hvor gammel er jenta di?

 

Torsdag morgen ja... så lenge billigtestene har kommet i posten da.... men det kan vi jo se imorgen:o) Får nesten lage en teste torsdag den 13. tråd imorgen da... tror det er flere som har tenkt til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Jeg er fordet meste sånn heletia...bortsett fra når tr kommer og sjokoladen ikke ligger i skapet og frysern er tom for is! da er det andre boller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosaellerblå...

 

*kneggknegg* skikkelig godhumør på deg... festlig:o) Får meg i godt humør du:o) jeg for min del liker å ha skapet tomt for sjokkis og frysa tom for is... hvis ikke så spiser jeg hele tiden, og DAAAAA blir jeg grinete da... hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ho er 4,5 år tussemor

 

ja får lagen en sånn teste tråd. det blir spennende å se alle der å at ALLE har positive tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det enkelt...Kjøp inn is og sjokolade dagen før ikm...hvis tr dukker opp der det bare å hive i seg, spille høy musikk, slå i veggene og trampe i gulve samt man gommler på en plate melkesjokolade:)

Da får du forbrent det mens du spiser ¤hihihihi¤...

Hvis den ikke dukker opp...take a piss on the stick...blir det 2 streker kan du spise i jubel, stas og feiring!:)

Er en super ekspert på unskyldinger...

Godt at du liker humoren min da...for tro jeg ler masse av meg selv!

 

Er det noen/du deppa, så skal jeg prøve å hjelpe:) "Dr.rosaellerblå feat Dr. phil/oprah!" to resk u! ¤lol¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff nå så fomle&areil et nei på meg...

jaja bare testen som har rekti,,,,

 

gammel er din/dine tussemor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha... så du tror du ler masse av deg selv;o)

Jeg er vel egentlig i den gata jeg og, men prøøøøøver å ta meg sammen her.. *knegg*

Fomle& Ariel er på spåsiden nå... bare så du vet det... prøvde jo å få kontakt med henne i går du....

 

Godt å vite at jeg har en deppeDR;o) *lol*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...