Gå til innhold

IKM UKE 11


Habby

Anbefalte innlegg

Krysser fingre for at det bare var litt tidlig å teste miemamma:o) Det er såååå kjedelig når man ikke klarer å vente, og får den negative testen. Ikke mange dager til IKM for deg nå... så vi satser på at TR har gått seg en laaaang tur, og blir borte i et års tid;o)

 

Så det er fortsatt lite symptomer MissHopeful? Eller er det sneket seg på noe i løpet av natta? ;o)

 

Ja, her er det mange håpefulle fiona71. Temperamentet ditt lover jo godt da i de minste...hihi... Håper spådommen om graviditet nå stemmer da... satser på det! Prøvde dere lenge på nummer 1, siden du er såpass forberedt på at det kan hende det ikke går? Håper også jeg får lese alle sine nick under GRAVID på liste og, inkludert ditt:o)))

 

Ellers da? Hvordan går det med alle dere andre? er jo veldig mange på lista ser jeg:o) Til og med ei lykkelig gravid i dag... så moro!

 

Selv har jeg fortsatt murringer... er veldig usikker på hva som skjer med kroppen min altså. Murringene begynte jo fredag for over 2 uker siden. dvs ryggsmerter fredag og lørdag, og mensmurringer siden det... merkelig! Håper det er fordi jeg er gravid;o) Var jo sånn de andre gangene. Trodde mensen skulle komme heeeele tiden, men det gjorde den jo ikke! Er også trøtt, uggen osv... men jeg er heller ikke helt i form pga en forkjølelse... så symptomene er mange her, men det kan like gjerne være symptomer på at TR er i anmarsj blandet med frokjølelse i kroppen:o/ huff... blir gal jeg. det svinger jo så grusomt her. I det ene minuttet føler jeg at nå er jeg GRAVID... og i det neste føler jeg meg dum fordi jeg har tenkt tanken, for da føler jeg meg IKKE GRAVID. Flere som har det sånn? Skifter jo hele tiden:o( Ellers så gruer jeg meg til å teste, hvis ikke TR dukker opp da... flere som gruer seg litt? Redd for å få avslag på grått papir:o( Er sååååå nervepirrende!

 

Ønsker alle sammen masse, masse lykke til! Nååååå nærmer det seg endelig IKM! :o))) Går noen spennende dager i møte altså:o) Håper det blir mange som får krype inn på novemberklubben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hyyyyyyler ut min frustrasjon!!! Vi får ikke vår etterlengtede 08 baby :( :( :( Nå er jeg BARE lei meg, gråte, gråte........... Rosa papir etter dobesøk nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til den første gravide i gjengen :) Håper alt går bra og VI kommer etter :)

 

Fortsatt ikke så mye symptomer her...ikke en gang pms symptomene (det lover jo bra??). Blodsmak i munnen i ny og ne og så den rare følelsen i brystet..that's it!! Jeg er fortsatt like opptimistisk men er så livredd for å bli skuffa ass!! Jeg tør heller ikke å teste..

 

Tror jeg må slutte å fokusere på dette ass..for jeg blir ikke klokere!!

 

4 dager til IKM...jeg vil ønske alle sammen lykke til!! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå nei miemamma:o( Det var trist:o( Skjønner godt du er lei deg nå altså... Så utrolig frustrerende!

Vet ikke helt hva jeg skal si jeg, jeg føler med deg... og håper sterkt på at det er deres tur neste pp... og sender over en stoooooor trøsteklem til deg! *klemmeklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, MissHopeful... manglende pms kan jo love bra det:o) Og blodsmak i munnen og rar følelse i brystet og. *håpe, håpe* Godt det ikke bare er meg som synes det er skremmende å teste. Blir jo til at man er redd for å bli skuffet ja:o(

 

Ja, det beste er vel å la være å fokusere på dette, men det er jammen ikke lett alstå:o(

 

Masse lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å lese miemamma at det ikke ble noe denne mnd heller.. Kjenner absolutt til frustrasjonen din, og får bare håpe at det sitter rett neste gang.. Gi iallefall ikke opp. Det sitter nok en baby på en sky å bare venter på å komme til akkurat dere :)

 

Tussemor :

Vi prøvde VELDIG lenge. Jeg har prøvd ennå lenger, med en annen samboer, før han som jeg bor med nå..Etter div utredninger og lap så fikk jeg beskjed om at ikke kunne få barn. Vi gjorde klart tell IVF, og roet det hele ned... Å plutselig satt det sannelig en spire der :)

Kan ikke beskrive de følelsen som to meg da, og redselen for å miste.. Men vi kom oss gjennom 9 gode mnd med bekkenlåsning, bekkenløsning og div. Gjør det GJERNE igjen :))

Tvi ti til resten av gjengen her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei:)

Jeg har fått symptomer (liker jeg å tro)

¤super ømme brøstvorter (griede ikke få vannskrålen rett på brystvorta da jeg tok meg en dusj)

¤trøtt/sover masse

¤vondt i magen

¤SULTEN!!!!!!

¤gråter lett (begynte å gråte på slutten av filmen "knocked-up")

 

MEN det kan jo alltids være at kroppen min sender meg n for tidlig aprilspøk!hehe...

 

Flere med symptomer?

Lykke til jenter:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :-)

Jeg har IKM rundt den 13.

Har en del symptomer så jeg er veldig spent på om det blir noe :-)

*Tretthet

*Raskere sliten

*Humørsvingninger

*Smerter i korsryggen

*Stikkninger i området rundt halebeinet

*Spenn/vondt i tennene

*Munnsår

*Hyppige dobesøk for å tisse

*Ekstra tørst

*Svimmelhet

*Hodepine

 

Noen symptomer har kommet og gått..

Venter spent til jeg kan teste meg rundt IKM..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som skal teste i morgen tidlig? Vet jeg helst burde ventet noen dager til, men pytt, får bare kjøpe en ny test. Er bare sååååå spent!!! Har mest sannsynlig ikm på tirs, men kanskje ons eller tors...

Uff, kjenner jeg kommer til å bli ganske skuffet hvis den viser negativ....

Har litt ømme bryst, tisser mye og er veldig trøtt...men kan jo selvfølgelig være tr-symptomer også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, symptomene er ikke mangt her...

- Rar følelse i bryste

- menssmerter (kommer og går, men kom for fullt idag mens jeg sov)

- litt følelsom (men legger ikke så stor vekt på det)

- stikkinger 'der nede' i ny og ne

 

Som dere ser, ikke noe særlig mange symptomer, men jeg håper tr holder seg unna denne gangen og jeg tester positiv neste søndag (hvis jeg klarer å vente så lenge).

 

IMORGEN BEGYNNER DET Å BRAKKE DET LØS (selv om det har begynt smått allredde), JENTER!!

 

Ønsker alle sammen lykke til!! Tenk positiv nå, selv om det er ikke så lett.. :) VÆR OPPTIMISTISK!! Skuffelsen blir sikkert tungt å bære, men husk: "what doesn't kill you, only makes you stronger."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, og takk for gode ord jeg har fått =) Liten oppdatering før natta her. Har hatt en tung dag i dag, var egentlig rimelig sikker på at jeg skulle takle dette kjempefint denne pp, for har i det siste bare innstilt meg på at det forhåpentligvis blir 09 baby på oss. Men, det var ikke veldig greit med tantebeøk i dag i det hele tatt :( Fikk bare en følelse av at dette kommer vi ikke til å få til, buhu :( Men, det er vel ganske normalt når man har prøvd en stund, og TR kommer gang på gang. Men, jeg har latt meg selv få synes synd på meg selv noen timer nå, sendte gutta på tur, vil ikke de skal se at jeg er lei meg for dette, lillegutt kan jo uansett ikke forstå, så det var greit slik. Og skal love dere jeg har spilt HØY musikk, bannet og svertet litt, og fått gjort MYE husarbeid, og spist masse smågodt ;) Og nå føler jeg meg langt, langt bedre :)

 

Så nå jenter, er det best at dere gjør jobben her =) Gi meg en ordentlig god grunn til å juble dag for dag framover - for tro meg, jeg heier på dere nå!!!!!!!!!!!!

 

Og, så kommer jeg til å være innom her iblant, men neste pp, når vi skal ha et lite opphold (ihvertfall hoppe av i svingen, he, he ;) ), så kjenner jeg på meg at det sikkert er greit med en pause fra BiM også. Men, skal ha med meg hvert eneste resultat fra IKM uke 11 gjengen først, vær dere sikker :) Uansett, har det vært veldig hyggelig å slå følge med dere sålangt jenter - stå på, vil ha mange novemberbebiser fra denne tråden :) :) :)

 

Mange klemmer, Miemammings, som stillferdig (etter utageringen ;) ) rusler over i 10 pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart er deres tur, Miemamma!! :) Men pause hjelper av og til..!!

Sender deg en trøsteklem jeg :) Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så mange vi er med IKM denne uke!!

 

21 VENTERE.. (lykke til alle sammen..)

 

3 IKKE GRAVID (tenker på dere..lykke til neste pp!!)

 

1 GRAVID :) (Grattis med spiren!)

 

Dette er såååååå spennende da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjelve, skjelve.....

Nå er vi i uke 11 !!! Dette blir en fryktelig spennende uke. Jeg har ikm i dag og har virkelig ventet på denne dagen, men nå skulle jeg ønske det var en uke til..... Jeg er et nervevrak!!! Har følt at tr skal komme når som helst i tre dager nå... Og i helgen tar dopapiret blitt litt lyserødt noen ganger, så den er nok på vei. Men jeg har ikke helt gitt opp håpet ennå... Jeg er veldig tørst for tiden, men puppene er ikke så ømme som de var for en uke siden, og stikkingene nederst i magen er også borte. Men jeg er så varm!!! Et øyeblikk trodde jeg nesten jeg var kommet i overgangsalderen i stedet... Men det går vel ikke, jeg er bare 31...

Jeg har fri i dag, og springer og sjekker om tr er kommet hele tiden... Tør ikke teste meg i angst for negativ test og tr rett etterpå. (Forrige pp testet jeg negativ, og to timer etter var tr der...).

Lykke, lykke til alle sammen med ikm denne uken! Jeg krysser fingrene for dere!

Klem!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, nå nærmer IKM seg for alle sammen her, har selv IKM 16 og gruer meg alt, har på følelsen at TR vil komme :(

har noen symptom,men

- sulten

- trøtt

- stikking i hø side og litt i korsryggen (men er plaget med ryggprob)

- en del dobesøk (spesielt om natten)

- av og til murring nederst i magen

 

Har IKKe vondt i puppene, d hadde jeg heller ikke sist, da kom TR.

 

Lykke til alle sammen :):)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle:-) Da er jeg tilbake etter ufrivillig helgefri;-) Har vært inne å lest litt da, og fått med meg happenings, og fått svart på et spørsmål. Utenom det har det desverre vært bim fri.. Men nå er jeg 100% tilbake;-)

 

Miemamma: Forferdelig å lese at tante ugly kom til deg:-( Sender deg en stooooor trøsteklem!!!!!!!! Jeg tror jeg kommer etter deg, og føler egentlig tr kommer til å komme før ikm. Dette fordi tempen min sank pang ned i går.. Men i dag har den steget litt igjen, så jeg skjønner meg ikke helt på det.. Ellers føler jeg at tr er på vei og tror den kommer i morgen(ikm på torsdag), men håper jo så klart at jeg tar helt feil. Har testet negativt i dag også:-(

 

Til dere som har blitt gravide: GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper MAAAANGE følger etter dere!!!!!!!!!!!!!

 

MissHopeful: Hvordan er brystene dine? Du skjønner mine er også litt "rare" Er ikke øm eller har smerter hele tiden, men av og til bare stikker de til. Varer bare en liten stund, men er ganske intenst!

 

Til alle: LYKKE TIL DENNE UKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

KLEM:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei miemamma...

Skjønner godt at det ikke føltes enkelt! Godt du fikk være litt for deg selv å være sinna og lei deg. Føles ofte bedre etterpå ja:o)

Blir helt satt ut over hvor god du er... tenk å heie sånn på oss andre, når du selv akkurat har hatt en sånn nedtur. Beundringsverdig! Håper så inderlig at det er deres tur den neste pp dere prøver... det fortjener du! Så må du love å hyle ut når det skjer:o))) Forstår veldig godt at det er greit med en liten BIMpause. Kan bli litt mye fokus når man er her inne. Selvom det er veldig hyggelig og det er mange herlige jenter her inne, så har det iallefall for min del, vært litt vanskelig å begrense BIMsittingen;o)

Masse, masse lykke til!

Stor klem fra

TusseMor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det uke 11 da... Usikker på når jeg har ikm uka her, da jeg bare har hatt en mens etter ma... har tidligere hatt sykluser på 30-32 dager, aå kan vel forvente mensen innen de neste dagene, OM den kommer. Men på lørdag var testen negativ- noen med meninger om dette? Kan det fortsatt være håp? Og i forrige uke blødde jeg noen dråper lyserødt blod. Dette har jeg ikke opplevd før, så lurer på om det kan være festeblødning..

 

Har også noen få symptomer som vondt i puppene, og stikking i magen...Men føler likevel at tr kommer snart..

Noen andre som føler det sånn?

 

Lykke til alle sammen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiona...

 

Ja, da skjønner jeg jo at du er forberedt på at det kan være vanskelig. Selvom dere har klart det før... da er det jo fullt ut mulig:o) Krysser fingre for enda et mirakel for dere! Masse, masse lykke til!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå denne tråden er så kjekk!!!!!!! Er så mye trøkk på den, pluss så mange hyggelige håpere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere..

 

Synes det ser ut som om det er flere med symptomer her jeg. Selv holder jeg på sånn som deg mamma2002. Sjekker papiret HVER gang jeg er på do! Kjennes ut som om jeg har mensen, men blør ikke. Noe som har vært en fellesnevner de 2 andre gangene jeg har vært gravid. Har mange andre småsymptomer og... er bl.a. SINNSYKT trøtt... men det kan være innbildning... i tillegg til halsbrann... hodepine(til og fra i 2 uker nå)....små uggen... bekkenplager...vondt i ryggen... humørsvingninger... osv osv... men det kan like gjerne være PMS.

 

Så det er godt mulig å være gravid med disse murringene Pippi. Har som sagt hatt det sånn 2 ganger. Da jeg gikk gravid med lillegutt var jeg ikke på symptomjakt, men de mensensmertene og murringene gjorde meg 100% sikker på at TR var rett rundt hjørnet. Våknet en lørdag skikkelig kvalm... sa til mannen min at det ike ble noe fest på meg den dagen, da vi var bedt i bursdagfest, for jeg hadde fått omgangsyken. Mannen min ble oppgitt og ba meg gå å ta en test. Etter mye mas så gjorde jeg som han sa, for å få fred, var 100% sikker på at TR var på vei til meg...men jammen viste testen gravid. Svaaaakt vel og merke... så jeg lot være å drikke og tok en bittelitt tydligere test dagen etter...

 

Ellers så blir det superspennende å følge denne tråden denne uken altså. Kjenner meg rimelig nervøs jeg og.. det er jo så innmari spennende! håper det blir mange som kan slå følge med hverandre inn på novemberklubben! Masse, masse lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj... mitt innlegg havnet litt oppi her...så jeg slenger det inn her nede på tråden og.

 

Helt enig med deg M-79... MANGE koselig jenter her... og mange som er fulle av håp:o) Moro at vi er så mange som følger hverandre altså! Kjempekoselig tråd!

 

 

Synes det ser ut som om det er flere med symptomer her jeg. Selv holder jeg på sånn som deg mamma2002. Sjekker papiret HVER gang jeg er på do! Kjennes ut som om jeg har mensen, men blør ikke. Noe som har vært en fellesnevner de 2 andre gangene jeg har vært gravid. Har mange andre småsymptomer og... er bl.a. SINNSYKT trøtt... men det kan være innbildning... i tillegg til halsbrann... hodepine(til og fra i 2 uker nå)....små uggen... bekkenplager...vondt i ryggen... humørsvingninger... osv osv... men det kan like gjerne være PMS.

 

Så det er godt mulig å være gravid med disse murringene Pippi. Har som sagt hatt det sånn 2 ganger. Da jeg gikk gravid med lillegutt var jeg ikke på symptomjakt, men de mensensmertene og murringene gjorde meg 100% sikker på at TR var rett rundt hjørnet. Våknet en lørdag skikkelig kvalm... sa til mannen min at det ike ble noe fest på meg den dagen, da vi var bedt i bursdagfest, for jeg hadde fått omgangsyken. Mannen min ble oppgitt og ba meg gå å ta en test. Etter mye mas så gjorde jeg som han sa, for å få fred, var 100% sikker på at TR var på vei til meg...men jammen viste testen gravid. Svaaaakt vel og merke... så jeg lot være å drikke og tok en bittelitt tydligere test dagen etter...

 

Ellers så blir det superspennende å følge denne tråden denne uken altså. Kjenner meg rimelig nervøs jeg og.. det er jo så innmari spennende! håper det blir mange som kan slå følge med hverandre inn på novemberklubben! Masse, masse lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jo som jeg skrev tidligere at tr kommer snart. Men jeg har slitt litt med hodepine de siste dagen, vært skikkelig sur et par dager, og holdt på å begynne å gråte da vi så Mathilda i går.. I tillegg til det, så mistet jeg ting ut av hendene flere ganger i går.. Merkelig... Men men det meste av dette kan jo være pms, og resten tilfeldig, men det er jo lov å henge seg fast i et lite håp. Selv om jeg føler tr kommer fryktelig snart. Særlig pga tempfall i går. Har også noen merkelige stikk i puppene av og til. Helst på kvelden.

 

TVI TVI TVI TVI;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...