Gå til innhold

IKM UKE 11


Habby

Anbefalte innlegg

Man kan bli spådd på spåforumet både på barnimagen.com og dinbaby.com :o) Ligger sammen med resten av forumene nede på siden her.

Har gjort det jeg og:

En sier at jeg er gravid allerede, eller at det er rett rundt hjørnet.

En sier mars er måneden

En sier mars eller mai er måneden

To sier mai er måneden

En sier mai/juni...

En sier september

En sier at det er rett rundt hjørnet, litt vanskelig å si når...

 

Så det er jo en del som sier mars og mai da:o)

Håper på mars:o)))

Spennende å bli spådd altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, faktisk litt morsomt det der med spåing altså! Men litt skummelt og syns jeg... Tenk om de hadde sagt at du blir ikke gravid liksom... whææ... ;) Men, TusseMor&lillegutt, har du noe peil på resultater av spåing her inne da? Er det mange som blir spådd riktig? Du har blitt spådd mange ganger du da! Håpe mars spåerne tar innersvingen på resten =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt skummelt og... får jo enda litt mer forhåpninger! Men de ville nok aldri sagt til noen at det aldri ble barn på dem...

 

Jeg ble faktisk spådd riktig av ei her at jeg skulle bli gravid nå i januar... men mistet. Men den gangen så var det ikke så mange som hadde spådd meg. Hun er den som sa at det var rett rundt hjørnet nå... eller dvs hun sa jeg raskt ville bli gravid igjen.

 

Så denne gang har jeg spurt om den gangen spira virkelig sitter. Jeg har hørt flere som har skryti av at noen av dem har mye riktig, og en av dem er hun som har sagt mars OG mai... så det er bittelitt frustrerende, tror hun ble litt frustrert og... satser på mars da...

 

MEN noe må det jo være siden nesten alle kommer med mars og mai som svar... og det har vært forskjellige tråder uavhengige av hverandre:o)

Spennende!

Håper på mars ja... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er så spennende å bli spådd. Ble spådd her på BiM..

To sa at jeg ble gravid enten feb/mars..jeg satser på mars jeg da :)

 

Men så ble jeg spådd av noe 'proffe' utenfor BiM, ringte sånn spådamer på tlf...Alle så meg gravid veeeeeeeeldig snart, sa de. Og to av de sa med tvillinger - så ialle fall en gutt :)

 

Så jeg er spent! Jeg håper dette er vår siste pp ass, begynner å bli litt lei!!

 

Temper dere, jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj MissHopeful... det der hørtes jo veeeeldig lovende ut da:o))) Blir ekstra spennende på ul hvis det stemmer. Tenk om det blir to inni der? hihi...

Er det ikke fryktelig dyrt å ringe spådamer?

Hvis vi blir gravide i denne pp, blir vi da gravide i februar eller mars tro? Dette med tanke på at første dag i siste mensen var i februar, og EL mest sannsynligvis er i grenseland mellom februar og mars...

Hvilken pp er dere i MissHopeful?

Håper det klaffer for oss alle:o)

Jeg temper ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..jeg er ganske spent for å si det sånt :) Gjør ikke noe hvis det blir tvillinger..alltid ønsket meg tvillinger ;) Blir bare for mye i første omgang da..men det går :) Når jeg ringte spådamene kosta det ca 26/min, pratet med de maks 2-3 min.

 

Hvis jeg blir blir gravid denne pp, så blir jeg gravid i mars, fordi egget fester seg ikke før en uke etter EL. Det er da man kan regne med at man er gravid :)

 

Vi er i 9pp..ingenting iforhold til andre her inne, men føles leeeeeeeeeenge for meg.. Hva med dere, TusseMor&lillegutt?

 

Håper det klaffer for oss alle!!! Krysser fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissHopeful:o)

 

Skjønner godt at du er spent ja:o) Var ei på dinbaby.com som spådde kanskje tvillinger på meg og... hun spådde at jeg enten allerede var gravid eller at det var rett rundt hjørnet nå. Dette ville være en gutt. Så i 2010 ville vi få 2 jenter... enten ville det være tvillinger eller veldig tett... spennende altså! Mannen min ønsker 2 barn, men jeg har sagt at hvis neste blir en gutt og, så hadde det vært hyggelig å prøve på en jente senere... (jeg ønsker 3...hihi) Så da skal du jammen se at det ender med 4:o))) Hadde nok blitt litt hektisk med en født i 2007, en i 2008/09 og to i 2010...hehe...

 

Da var det jo ikke såååå dyrt å ringe spådamen da... har liksom hørt at de ofte drøyer ut i tid, og da kan det jo fort bli penger ut av det!

 

Ja, det er liksom den konklusjonen jeg har kommet frem til og, at det er marsprøvingen nå mener jeg:o) Eneste er at jeg lurer på om jeg hadde tidlig EL denne gangen...hmmmmm...

 

Ok... 9 pp er jo en stund det, selvom det ikke er det i forhold til mange av disse andre her inne! Vi er vel i 3 pp. Ble gravid i 2 pp, men spira festet seg ikke ordentlig... så da var det pån igjen i 3 pp. Brukte derimot 2 år på å lage lillegutt og håper sterkt at ikke det gjentar seg denne gangen... Fikk ikke tilbake TR etter p-pillebruk før 1,5 år etter pilleslutt... Og ca 0,5 år etter det så satt han, etter 3-4 pp, pga uregelmessig TR.

 

Jaja... vi får krysse fingre og tær for en fruktbar måned:o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, TusseMor&lillegutt :) Jeg ser at vi har en spennende tid i vente framover!! Tvillinger, du og?? Spennende å se da :)

 

Sambo ønsker seg 3 barn men jeg 4...det blir nok 4 skal du se..hehe :)

Men nå må vi bare klare nr 1 da ;)

 

Alltid kjekt med tidlig EL, da betyr det bare tidligere IKM..

 

Ååå, det er jo så lenge til 13. mars...føles som en hel evighet da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... tvillingjenter eller eventuelt 2 tette jenter som blir født i 2010 visstnok! Men det er bare en person som har spådd det da... en til har spådd 4 barn og resten 3 stk. Så ikke godt å si... de fleste mener vi kommer til å få en jente i år da... så det er jammen ikke godt å si hvem som har rett... Men jeg har skrevet opp alle spådommene for å sammenlikne og gi tilbakemelding senere:o)

 

Men det blir jo superspennende for dere, om dere får til tvillinger på første forsøk da! :o))) har dere tvillinger i familien eller? da må du holde meg oppdatert altså!

 

Ja, det hadde jo vært greit om EL blir tidligere... men jeg er ikke helt sikker på når den var. Ikke har jeg fulgt med på sånt før heller, men jeg hadde nå i allefall skikkelig murring i ryggen forrige lørdag og søndag. Mandag og tirsdag hadde jeg noe som liknet mer mensensmerter sammen med en del utflod, så tenkte jeg kanskje det var EL. Etter det har det roet seg ned, men jeg har stadig murringer i magen. Spennende altså! Synes allerede jeg kjenner symptomer vettu..hihi.. men det er jo grådig tidlig da!

 

Jaaaa. det er sååååå lenge til 13. mars! Skal du teste den 13.? Jeg tenkte å vente til 15. eller 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har ikke tvilling i familie..så jeg har lest og spurt litt rundt ang det. Det sies at toeggede tvillinger er arvelig mens eneggede tvilling kan skje alle, og er et slag kjemisk 'feil' (eller hva det kalles). Så hvis vi skulle evt få tvillinger måtte det eneggede tvilling. Alt er så spennende ass :) Har dere tvillinger i familie?

 

Jeg skal ikke teste den 13. mars..skal vente til helst den 16...Men tror tempen vil gi meg et hint om jeg er gravid eller ikke..

 

Jeg hadde EL den 26. feb...jeg vet ikke om jeg kjenner symptomer men jeg har hatt hodepine i hele dagen og igår var svimmel. Så jeg vet ikke..litt tidlig med symptomer, så jeg venter med å tyde de ennå..:)

Etter tirsdag neste uke, kan symptom-jakten begynne..hehe :) For da har det gått en hel uke etter el

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... jøss, da har jeg lært noe nytt! Spennende altså. Vel... akkurat det spørsmålet om det er tvillinger i familien er litt vanskelig å svare på for meg. Hun som spådde meg spurte også om det, og jeg svarte nei... MEN så kom jeg på at mest sannsynlig så skulle søsteren min hatt en tvilling, men det er ikke 100% sikkert, inviklet og lang historie... og så har jeg søskenbarn som er tvillinger, de må vel være toeggede de kanskje (gutt og jente)? Ellers så tror jeg faktisk vi har noen tvillinger bakover i slekten,men det er lenge siden... så det er jammen ikke godt å si!

 

Tenkte også å vente med å teste... hvis jeg klarer:o))) blir spennede å følge hverandre! Så du temper og du da. da får du vel en skikkelig oversikt. Tenkte å se litt til fremover for å se om det klaffer, hvis ikke så lurte jeg på å prøve meg på det og! Må jo være deilig å vite nøyaktig når EL er og sånn. Men det er vel mye å sette seg inn i?

 

ja, det er vel tidlig med symptomjakt enda... men jeg synes jeg kjenner mange tegn allerede. Og det gjorde jeg tidlig sist jeg var gravid og... men det er lett å blir lurt da gravidsymptomene minner sterkt om PMS, eller omvendt..hihi... Men hvis jeg har hatt en tidlig EL, så kunne det jo kanskje vært mulig...hihi...

 

Vi går noen spennende uker i møte MissHopeful:o)

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så vanskelig å tempe, man lærer fort :) Ganske greit, da vet jeg når jeg har EL. Du bør prøve, men jeg håper du slipper det da :)

 

Når hadde du EL da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir nok enklere å ha en oversikt hvis man temper.

 

Jeg er usikker på når jeg hadde EL. Var jo gravid i forrige pp, men spira ville ikke sitte, og da hender det at EL kommer litt tidlig, noe jeg lurer på om har skjedd med meg. Aldri har jeg tenkt over når jeg har den før heller. MEN jeg hadde ryggsmerter både lørdag og søndag forrige uke og mensensmerter kombinert med en del utflod mandag og tirsdag. Men det er jo ikke godt å si egentlig... har jo hatt murringer siden det...Så vi får se da.

 

I går fikk jeg noen skikkelig stikk nederst i magen, har aldri kjent det før... så tankene løper da vettu... hihi... Kanskje jeg hadde EL forrige helg og at egget festet seg i går....hihi... man kan jo bli sprøøøøø av mindre! Trodde forresten egget festet seg tidligere enn 1 uke etter EL jeg da. Burde nok sette meg ned å lese litt:o)

 

Har du trodd du har vært gravid noen av ppene dine? Lett å bli lurt av psyken altså! :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde jeg var gravid i 1pp og 2. og 3. og 4...vel, alle pp egentlig.

MEN forrige pp trodde jeg virkelig at det hadde klaffet, når mensen var 2 dager forsinket. men det hadde jeg regnet med, siden sambo var bortreist når jeg hadde EL...

 

Man har lett for å bli lurt av alle de "symptomene"...derfor legger jeg ikke så stor vekt på de 'vanlige' symptomene, som stikkinger, menssmerter og humørsvingninger. Nå ser jeg etter de mer uvanlige symptomene...

 

Synd at du mista!! :( Kanskje du hadde EL forrige helg da? For håpe det er en spiren som fester seg eller har festet seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.... ja ikke sant.Helt umulig å lete etter symptomer altså...:o( Men forrige gang var gubben sikker på at jeg var gravid FØR jeg tok den positive testen 2 dager før IKM. Humøret mitt var helt på styr. Han sa at jeg var like ustabil som da jeg var høygravid med lillegutt.... skulle jammen likt å vite hvor det hadde endt...hihi..

 

Ja, det var dumt å miste, men det gikk nå greit. Jeg mener selv det bare var en kjemisk graviditet, men alle inkludert legen mener det var en sa, siden jeg ikke begynte å blø før 10 dager over IKM. Men hadde jo en del negative tester før dette, så skjønte jo at det var noe rart siden jeg hadde hatt positive test og så plutselig var de negative. Tror jeg hadde tatt det tyngre om jeg ikke hadde barn fra før eller om det hadde skjedd gang på gang. Så da var det bare å sette i gang med ny pp da...

 

Ja, vi får satse på det:o) ååååhhhh... det er jo 2 uker til testing jo...hihi... håper dagene går fort for oss alle!

 

jaja... nå får jeg gå og legge meg...

Natta:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆSSSSSSSSSSSSSJ! DET ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ LENGE TIL IKM!!!!! åhhhhhhhhhhhhh....hater å vente...¤grrrr¤....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... så du er her og rosaellerblå? Svarte deg akkurat på drømmetråden din igjen;o) og JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... det lenge til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig med dere..det er leeeeeeeeeenge til IKM. Vi får bare vente! Den som venter, venter noe godt..er ikke det som sies da?? :)

 

hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM 10.mars...

Tror ikke det klaffet nå heller, men har rare stikninger neders i magen.. Hmm... Sikkert bare innbildning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med dere?

 

Jeg føler meg mer og mer gravid jeg... Tror kanskje jeg hadde tidlig EL denne gangen. Jeg ammer lillegutt og har fått såååååre brystvorter, på samme måte jeg hadde da jeg var gravid i januar. Sårheten forsvant da jeg mistet for så plutselig å komme tilbake i går og i dag. Har også masse murringer, blitt enda verre i bekkenet igjen, vondt i tenna, fryser, øm i magen, trøtt, sulten, griiiiinete på gubben og en generell følelse at det bare MÅ ha klaffet denne pp altså!

 

OG så måtte jeg spørre hun ene som er så flink til å spå, som mente det var mars eller mai, om hun så noe bedre nå... og nå fikk hun opp et lite ja på at jeg allerede er gravid:o)

 

Så dette blir spennende altså! Kan ikke dagene bare gå????

hihi...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte at jeg i tillegg er veldig overfølsom... OG surrete...

 

Kikka på bikkja, og ba henne gå på jobben. (mannen holdt på å knekke sammen av latter)

Skulle ta på meg strømpebukse--- våknet plutselig til meg selv. Da hadde jeg hentet strømpebuksen til lillegutt på 9 mnd, satt meg ned og var i ferd med å prøve å ta den på meg... hahahaha... helt fjern... og mannen bare ler av meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikm 16.mars.

Har hatt veldig til stikkinger i hø side, den siste uken, rundt el. Usikker på når el fant sted, siden jeg har tatt en "el-teste fri periode".

Jeg har også blitt spådd (av 2stk) om en kanskje graviditet denne pp, blir spennende å se :):)

ellers er jeg veldig trøtt og sulten for tiden.. håper tiden til ikm går fort!!

lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...