Gå til innhold

IKM UKE 11


Habby

Anbefalte innlegg

Hallo jenter:-) Noe nytt? Noen med symptomer nå? Hvilke? Jeg har ikke noe særlig. Litt småstikkinger innimellom. Ellers ingen symptomer:-( Har veeeeeeldig lyst på!!!!!!!!!!!!!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har prøvd i 9pp nå. Det er litt risky å ha for store forhåpninger ja..jeg merker selv at skuffelsen kommer til å være veeeeeeeeeeldig tungt å bære hvis tr dukker opp allikevel. Men jeg prøver så godt jeg kan for ikke tenke sånn. Jeg har prøvd den taktikken før; tenke negativ og være pestimistisk, men det har jo ikke gjort meg gravid ennå dessverre..hehe :) Så da prøver jeg å være opptimistisk!! :) Kanskje det vil hjelpe?! Hvem vet...

 

Ellers har jeg ingen symptomer ennå...kan være både bra og dårlig men vi får se. Det er litt tidlig ennå..hehe..

 

HVIS jeg er gravid, så er jeg 3 uker på vei idag...lol..hehe..jeg er seriøs i drømme verden for tida.. :) Trenger noen til å få tilbake til virkeligheten ass, sambo er ikke så særlig flink til det for tida. Til og med han også mener at det har klaffet denne pp(?!) jaja,vi får bare vente (begynner å bli lei si det setninga ass).. 8 dager til tr og 11 dager til testen hvis tr ikke har kommet!

 

Hva med dere, jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er jeg så teit å teste før IKM!ååå.selfølgelig negativ!snakk om å være ivrig når jeg tisser så mye på cb digital at den blacker ut helt!!Noen som har opplevd det?

så en halvtime senere tissa jeg noen dråper på en vanlig test og også negativ.puppene mine s-p-r-e-n-g-e-r og istad var jeg så humørsyk at tomatsausen sto i været under middagslagingen:()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere igjen:o)

 

hihi... flere som er litt overfølsomme her? ellers føler jeg at de fleste symptomene er forsvunnet, og føler at TR sikkert er på vei... :o( menmen... vi får vente å se. Men jeg er STUPTRØTT i dag, stikker i magen, luft i magen og fysen på tropisk nektar(slik jeg var sist)... men det er jo umulig å vite! Godt å høre at det er flere som ikke er såååå veldig plaget av symptomer enda!

 

åååååhhhh... kan ikke bare dagen for IKM komme? Så kan jeg enten ta fatt på ny pp, eller aller helst vifte med en positiv test;o)

 

Hvordan er det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Happy-Go-Lucky

 

Ja, jeg har opplevd det med CB digital. Kom opp en bok bare:o( Ble ganske så grinete... for de er jo ikke akkurat billige de der!

 

Høres jo lovende ut med humøret og puppesprengen din da:o)))))

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør egentlig ikke nevne mine symptomer...¤hihi¤...er så redd for å drite på drage å føle meg totalt idiot igjen...hehe...

Prøver å ignorere at tittza mine værker og har SKIKKLIG mensen smerter...selv skal jeg ikke ha mens før neste lørdag!

Men jeg er sikkert byggd slik at jeg skal drive å lure meg selv!hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Whiii !! Hadde en merkelig opplevelse i dag, jeg står på jobb, og plutselig bare slår det meg: "Jeg tror du er gravid jente!!" Og det er sikkert bare fordi TR ikke har kommet så altfor tidlig enda som den har gjort i det siste, og hater meg selv litt for at jeg plutselig har fått forhåpninger, men kan ikke hjelpe for det.... Ingen spes symptomer på at det er slik fatt heller, så dette er sikkert bare skikkelig dumt av meg, nå kommer jeg jo bare til å bli enda mer lei meg hvis TR kommer, uhu!!!

 

Og ikke nok med det... Er jo så forferdelig nysgjerrig også da, så jeg fikk en annen "spåer" til å se på meg, uten å nevne noe som helst om min situasjon, og hva jeg tror, bare fødselsdato. Og da fikk jeg forsyne meg et ja på graviditet nå...., eller om veldig nær fremtid.... Fader rullan, jeg blir absolutt HELT tullete av dette!! Og jeg som skulle beskytte meg selv, ha, ha, er flink til det gitt!!!! Nei, nå får prøve å "sove meg ned på landejorda" igjen i natt, slike drømmebobler sprekker nemlig som oftest....

 

Men jo, fra 0 håp, til litt for mye håp her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg kjenner meg igjen, Miemamma, lengter :) Jeg også har fått slike merkelige opplevelser..hehe..det hender at jeg får sånne "oi, tror det har klaffet denne mnd". Det er helt sykt...

 

Men jeg har hatt sånn følelse at det ville klaffe denne pp helt siden desember. Vi prøvde ikke noe særlig både desember og januar (altså 7. og 8.pp), så det var alltid et stemme inn i meg som sa "det skjer i feb/mars" Så det hele er rart, syns jeg..men jeg håper selvfølgelig at det stemmer da. JEG HAR ALDRI HATT SÅ STORE FORHÅPNINGER FØR I ET PP!! Jeg er som regel pesimistisk..men jeg klarer ikke å være det denne gangen. Igår kveld begynte jeg å diskutere med sambo om hvordan vi skulle fortelle nyheten til foreldre hans..sykt, ikke sant??

 

Jeg er så rar ass!!

 

Jaja, jeg er iallefall glad at jeg har fått både lønn og stipend hvis/når tr kommer, da kan jeg kjøpe et eller annet..trøste spise eller noe. Da blir alt bedre igjen...*nesten alt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det virker jo litt som om vi er i samme båt... litt høye forhåpninger til denne pp. Litt farlig egentlig ja. Spørs om jeg også kommer til å føle meg litt dum om ikke det har klaffet nå rosa&blå. Oppfører meg jo som om jeg er 99% sikker på at jeg er gravid, men det er jeg jo alldeles ikke... Og jeg kommer til å føle meg superteit om alle disse rare symptomene bare er tull...

 

Så moro Miemamma... vet akkurat hva du mener:o) Fikk det i februar(men da mistet jeg jo) og har fått det denne gangen og. Stått og koset meg på magen flere ganger allerede. Tenk deg sååååå dum jeg vil føle meg hvis det går i vasken:o/ jaja... vi får se... Moro at du har blitt spådd og da! Håper spådommen stemmer:o)))) Kanskje vi kan rusle inn på 1. trimester sammen...

 

Huff...er visst litt trøtt jeg...

Håper vi våkner med morgenkvalme imorgen...hihi... eller kanskje ikke...hihi

Lykke til, og sov godt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har IKM til helgen, og begynner nå virkelig å lure på om det er ting på gang. Har lagt på meg 2 kg og kommer nesten ikke inn i buksene (legger aldri på meg ellers!). Var sånn to første svangerskap også, og er så spent. Tester på søndag, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det fortsatt ingen symptomer, men jeg er fortsatt positiv. En uke til ikm i dag.... Tiden går SAAAAKTEEE!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fortsatt litt oppblåst oh stikking i hø side. Sliten for tiden, men kan være forkjølelsen som melder sin ankomst :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er støl i magen, men d kan hende etter treningen om tirsdag... Vil ikke ha for store forhåpninger denne gangen heller, men er fortsatt litt positiv da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Ser vi er mange med ikm snart nå!! Jeg har ikm på mandag... Føler litt at TR er på vei nå. Men en kan jo aldri vite... Kjenner at jeg blir skuffet hvis det ikke har klaffet denne måneden heller... Jeg er positiv og negativ annenhver dag, eller det svinger flere ganger om dagen egentlig... Men innerst inne tror jeg at jeg er gravid... Men slik har jeg hatt det flere pp nå... Hvis det ikke klaffer denne måneden vurderer jeg å ta pause et par måneder...

Lykke til alle sammen, håper å se færrest mulig av dere her neste pp....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Har også IKM i uke 11.

Dette er sååå spennende!!

 

Håper det blir mange gravide neste uke da;)

 

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi mange med IKM i uke 11 ass...spennende! Helt sikker på at noen er gravid blant oss men spm er HVEM og hvor mange!!?? hehe...who's the lucky mother to be?? ;)

 

Jeg merker at jeg skifter bane hele tida...i det ene øyeblikket er jeg positiv og skikkelig opptimistisk men i den andre er jeg negativ innstilt (mest for å beskytte meg). Jeg håper det har virkelig klaffet denne mnd...hvis ikke så får vi ikke prøve før 2 mnd siden sambo er bortreist neste pp :( Så dette er vår siste sjanse på å få en 2008-baby!!!

 

Ingen symptomer her...men er fortsatt pes-opptimistisk :) En uke igjen til jeg har ikm..

 

Lykke til folkens!! Ikke såååå lenge til uke 11...snart er det helg også..wiiii!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupper =) Jepp, enda en dag nærmere målet! Og her er det fortsatt ingen tante, nå er syklusen min på minimum 23 dager denne pp, det begynner jo å nærme seg normalt det!! Forrige pp var jeg så og si ferdig med TR på dag 24...

 

Jeg skjønner så godt hva dere mener jenter, håpet svinger daglig, ja nesten time for time! Man vil jo så inderlig gjerne, men så er det den lille stemmen som sier at vær realistisk, ikke håp for mye...

 

I dag har jeg imidlertid ikke tenkt tanken før i kveld, og det har vært en DEILIG dag!!! Her har det nemlig vært påskevær, med skinnende hvit snø, og varmegrader, helt perfekt. Så lillegutt og jeg pakket sekken med pølser og kakao, og ruslet en god tur bort til et litt bratt jorde hvor vi tente bål, grillet og akte i vei - det var rett og slett helt herlig :) Ja til flere fridager altså!! Men i morgen er det jobb igjen..

 

I kveld har vi hatt besøk av bestevenninna mi og mannen hennes, og de har en liten pjokk på 1 uke og 2 dager - tro om han er skjønn :) Så i kveld har jeg dullet og skiftet bleie på den bittelille stumpen, og er helt i drømmeland enda ;)

 

Det nærmer seg, det nærmer seg, hvem av oss får lov til å bli bleieskiftarbeidere i november???

 

Klemmers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Så kjekt at det er så mange av oss i uke 11. Da er det jo nødt til å gå bra for ihvertfall noen... Jeg har IKM ca 15 mars. Er ikke helt sikker, pga MA 24. jan. Men hadde ihvertfall sist mens" etter boka". Noen fler over 35 her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nina!! Lykke til :)

 

God morgen, jenter!!

 

Endelig er jeg på dag 28, bare 5 dager igjen :) hehe...det går, det går!!

 

Har eksamen idag jeg da..kjipern, spørs om jeg klarer å konsentrere meg..hehe :P Forsatt ingen symptom..men tempen min steg iallefall..og det er jo positiv :)

 

Forresten er blod smak i i munnen et symptom?? Har det av og til...

 

Husk: den som venter, venter noe godt (eller noe sånt) ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere:o)

 

Det nærmer seg, det nærmer seg:o) Jeg var kvalm i går og forrige dagen ved flere anledninger,men søstern har hatt omgangsyke, så jeg tørr ikke se på det som et symptom. Ellers så har jeg flere andre symptomer, men er redd jeg lurer meg selv...

 

Hvordan er det med dere jenter?

 

Ja, metallsmak i munnen er også et symptom MissHopeful;o) *håperhåper*

 

Ha en god dag og en deilig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææsssssjjjjjjj!!!!!!!!!! Har fått mensmurringer i dag, da kommer vel møkkatanta i løpet av helga......... fader ass!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men mens murringer kan jo også være et gravidtegn... ;-) Håper det er det i ditt tilfelle! Syns det er din tur nå Miemamma!

Her er det fortsatt ikke noen symptomer, men jeg frøs veldig i går, og sent på kvelden da jeg hadde lagt meg var jeg akkurat som litt sliten i nedre del av magen. Tempen ser også grei ut. Har steget med 0,5 grader siden el. Steg 0,2 dagen etter, og så videre i dagene etter. Fra i går til i dag har den steget 0,1. Noen som vet om det kan være positivt?

Altså at den har steget flere ganger etter el? Utenom det merker jeg ingenting, men er bare på 8dpo. Noen med flere symptomer nå da?

Lykke til alle sammen!!!!!!!!!!!! Blir en SPEEEENENDE helg!!!!!!!!!!!!!!

Klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, M-79 håperpå 08gull :) Skal prøve å holde motet oppe jeg, det er bare det at jeg begynner å kjenne kroppen min litt for godt, og det tegnet der pleier ikke være lovende for meg.... :( Meeeen, ingen TR er fortsatt håp, og nå har jeg jo i alle fall fått bortimot normal syklus da.

 

Temper du altså, har aldri fått kommet igang med det jeg... Men hva betyr dpo egentlig? Er det mye arbeid å tempe? Vurderer å prøve :) Lenge har du prøvd forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...