Gå til innhold

IKM UKE 11


Habby

Anbefalte innlegg

Misshopeful:

Jeg er nesten sikker på at du er gravid altså!!!!!!!!! Alle tingene du skriver om er jo symptomer:-)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Det er sååååååååååååååååååååååååå SPENNENDE:-)

 

 

VI VIIIIIIIIIIIIIL ALLE I NOVEMBERKLUBBEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe..TAKK, M-79 håperpå 08gull :) Der steg håpet..du er ikke det eneste som har sagt det heller. Men velger å ikke håpe for mye vettu :)

 

Ja, kan fortelle litt om meg selv TusseMor...

 

Jeg er 20 år (blir 21 i mai), bor for øyeblikket i Nord-Trøndelag men flytter til Sandnes/Stavanger til sommeren. Ingen barn fra før (kanskje i november..hehe). Jeg og sambo har vært forlovet i snart 11mnd, vi gifter oss sommeren 09. Gleder oss!!

 

Det var litt om meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiii girls =) Å heeeerrrre Guuuud!!! Dette er bare så forferdelig spennende, at det nesten gjør litt vondt!! Dere vet å holde på spenningen jenter ;) ;)

 

Og her, en liten oppdatering fra meg: TR har IKKE kommet!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og jeg har fått ømme bryster i dag, det har jeg aldri!!!!!!!!!!!!! Og jeg er heller ALDRI forsinket, snarere en uke for tidlig ute, og har vanligvis 26 - 27 dagers sykluser, nå er jeg på dag 28, snart 29 - hva betyr dette??? Er det mulig at lykken endelig har snudd seg for oss da?? Jeg kaldsvetter nesten litt ved tanken! Kan den rosa fargen jeg hadde på papiret et par dager rett og slett ha vært en festeblødning?? Det går snart trill rundt i holdet mitt! Skjønner ingenting, livredd for å håpe, og livredd for å teste, he, he, hva skal jeg gjøre tro?? Vil en test med sikkerhet bli positiv nå tror dere? Sambo kommer snart hjem, han har med seg en CB digital, hadde ikke igjen flere tester her, og trodde ikke jeg skulle få behov for å ta flere heller, men neimen om jeg nå vet faktisk!

 

Kjære 2002-mamma, det var noe ordentlig herk at møkkatanta kom til deg nå!! Trodde jo jeg hadde fått besøk jeg også, så skjønner veldig godt at dette er en skikkelig drittdag, rett og slett!! Men la deg få lov å føle litt på det, det er mitt råd. Tror ikke det har noe for seg å stenge skuffelsen ute, få det ut, og bli ferdig med det, så er det så mye lettere å gå videre :) Jeg ønsker deg så masse, masse lykke til videre, ta dere den pausen dere trenger, så er jeg viss på at det går deres vei etterhvert! Den som venter på noe godt vet du =) Stor trøsteklem til deg fra meg :)

 

Til dere andre, så kan jeg ikke skjønne annet enn at dette ser veldig lovende ut for de fleste!! Jeg sender så mye babystøv jeg bare orker å blåse avgårde til dere alle sammen :) :) *********************************

 

Klemmers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss, her var d skjedd mye siden jeg var inne i går.. hehe:)

 

Håper alle kommer i november klubben ja, d hadde vert gøy! :)

 

Har ikke skjedd så mye forandring med kroppen min fra i går, ikke noe symptomer som er uvanlige før tr skal komme. Føler egentlig på meg at den ikke er så langt unna.. Men håper håper på at den holder seg langt vekke:) !!!

 

Eller kan jeg fortelle litt om meg selv TusseMor:)

 

Jeg er en jente på 23 år, det samme er samboeren min. Vi har prøvd å bli gravide i 8pp, og har ingen barn fra før. Vi har vert sammen i litt over 4 år. Vi har kjøpt oss hus som vi driver å pusser opp, og er snart klare for innflytting.. Så nå hadde d passa perfekt viss spira hadde festet seg:) Vi bor i en liten bygd på vestlandet..

 

Koslig tråd dette her.. Kjekt å lese om andre sine opplevelser som er i samme situasjon;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å HERRE MIN, JENTER!!!!!!!!! NÅ SKJELVER JEG!!!!!!!!! OG GRÅTER GLEDESTÅRER!!!!!!!!!!!!! for jeg er GRAVIIIIIIIID!!!!!!!!!!!!!!!! Vi har endelig klart det =) =) Jeg skjønner ingenting, men CB digital levner ingen tvil her i kveld, ingen kryss og streker, bare et enkelt lite, men deilig ord lyser mot oss: Gravid!

 

Så var det ikke tanta likevel da, og jeg som ble så forferdelig lei meg, men kanskje det også var fordi hormonene raste hos meg, at jeg fikk slik en reaksjon liksom?? For det pleier jeg ikke ha, pleier jo bli trist når TR kommer, men ikke sånn som på søndag.

 

Men HerreGud, jeg er graviiiid =) =) =) Sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATUUUUUUULERER:-) :-) :-)

HERLIG MIEMAMMA:-)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ NÅ BLE JEG VIRKELIG SINNSYKT GLAD:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ojojoj!!!!!!!!

Jippi!!!!!!!!

Endelig så satt den:o)))))

Skjønner godt at gledestårene triller nå altså:o)))

Grøsset nedover kroppen av glede da jeg så innlegget... og her sitter jeg og smiiiiiler:o)))) Såååå moro altså!

Helt målløs jeg... gratulerer sååååå mye!!! Måtte spiren klore seg godt fast... og masse lykke til i svangerskapet!

Håper vi følger etter alle sammen!

stoooooor klem til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinbukkjente:o)

 

Ja, her er det jammen liv altså... er jo sååå moro:o)

Sitter her og er såååå glad på miemamma sine vegne:o) Håper vi alle følger etter på rekke og rad!

 

Er jo ikke alle som får symptomer heller steinbukkjente... krysser fingre for at du har en liten spire også:o) Så hadde det jo passet veldig bra at den festet seg nå når huset blir ferdig og greier...

 

Når har du tenkt til å teste? Og når er IKM? Mulig jeg har spurt før... men det er en del å holde styr på her vettu:o)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud!! SÅ BRA MIEMAMMA!! GRATULERE!!! DERE HAR KLART DET!!! ÅÅÅ, SÅ GLAD JEG BLE NÅ :) :)

 

Håper vi andre kommer etter!!! Å så gøy, Miemamma! Herlig!!

 

Da er det vår tur jenter ;)

 

Når skal dere andre teste?

 

Får så lyst å teste når andre får positiv test!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp.... vi får stille oss på rekke og rad:o)))

Er jo bare supermoro!

Jeg tester nok til torsdag, på IKM, hvis billitestene er kommet og TR ikke er kommet...

Er sååååå glad jeg nå:o) hihihi... dagens godnyhet:o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jenter!! Tusen millioner takk for de gode ordene deres!!! De har trøstet hele veien denne pp, så utrolig søte og snille dere er, må bare slenge dere et slengkyss hele gjengen, hi, hi =) =)

 

Men, jeg kan bare ikke tro det, er det virkelig sant?? Og rett som det er, når det første sjokket har lagt seg, så kommer tankene og bekymringene med! For blir litt redd for at det var farge på papiret i helga, kjære vene, denne spiren min må bare være så inderlig god og snill og klore seg fast, for den er så vanvittig ønsket!!!!!!!!!! Men i kveld skal jeg bare føle på lykkerusen, har bare lyst til å roooope det ut!!

 

Og IKM-uke-11 jentene, nå er det bare en ting som kan gjøre meg enda mer lykkelig - og det er at dere blir med meg inn i novemberklubben, for en mer koselig gjeng skal man lete lenge etter!! JEG VIL HA DERE MED PÅ FESTEN!!!!! Blir nok værende her noen dager til jeg, svinser rundt av gammel vane, hi, hi, og litt av frykt for å gå videre også tror jeg. Så, skal få med meg alle resultater hos dere, tro meg, og jeg og bitteliten heier og heier nå!!!!!!!!!!

 

Godklem til dere alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERE såååå mye miemamma... :))

Det er jo helt fantastisk.. Ønsker dere virkelig masse lykke til...

Skulle gjerne testet og fått samme svaret som deg.. MEN her kommer nok TR enten i kveld eller i morgen.

Den mageknipa jeg har nå kjenner jeg igjen, og vondt i korsryggen i tillegg..vel, som sagt, jeg kjenner lusa på gangen. Funket ikke denne gangen heller.. Men egentlig ikke noen overraskelse, allikevel blir jeg lei meg..! Det er som en eviglang berg-og dalbane dette... :( '

Vel, får hoppe over til 3.pp og håpe på neste mnd da..

Lykke til iallefall miemamma, og til dere andre... Ennå sjans denne mnd, så hold motet oppe så lenge dere kan :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei MieMamma! Gratulerer så masse med bitteliten! Det er jo helt fantastisk etter at du var så lei deg her om dagen!!! Unner deg det kjempe-mye!

 

Selv har jeg vasket alle vinduer og gulv i hele huset nå, er helt svett!!! Så har vi bestilt oss sydentur til etter påske -en slags trøste-tur...

 

Tusen takk for all trøst, dere er så snille!!

Jeg krysser fingrene videre for dere som ennå venter på ikm!

 

Litt trist klem til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fiona...

 

Så kjedelig at du tror den ikke siter denne ppen:o( Håper fortsatt for deg jeg... det kan jo hende. Men du kjenner jo kroppen din best... men krysser alikevel fingre for at tanta tar en annen vei:o)

 

Masse lykke til!

Og klem til deg:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miemamma:o)

 

Ja tenk, det er sant:o))) Det er jo heeelt naturlig at bekymringene kommer når det er noe man har ønsket seg så mye som en positiv test. Men jeg synes du skal slå deg helt til ro og koooooose deg med denne fantastiske følelsen av at du er GRAVID!!! Jeg kan kanskje roe deg litt ned med å fortelle at da jeg var rundt 6 uker på vei med lillegutt, så hadde jeg rosa utflod i en 2 til 3 dager. Jeg ble heeeelt hysterisk. Ringte legen, og hun sa at det var veldig vanlig, og at jeg ikke skulle bekymre meg for det! Og det gikk så fint atte... hadde også sånt litt senere i svangerskapet rundt uke 35/36, og da var jeg tilfeldigvis på sykehuset for noe oppfølging pga fødselsangst, og da fortalte jeg dette. Og gynekologen ville ikke sjekke meg en gang... det var heeeelt normalt med rosa utflod... ble det vondt og kom en del friskt blod så ville hun ha meg inn på sjekk. Så ikke bekymre deg du Miemamma... bare kooooose deg masse!

 

Og jeg blir gjerne med på festen, så lenge tanta ikke kommer;o) Koselig at du blir litt her og heier på oss:o)

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissHopefull...

Jeg er med så lenge testene kommer i morgen... har bestilt fra billigtester...

 

hva slags test skal du bruke?

Jeg har 2 vanlige CB og 2 billigetester... hvilken ville der tatt først? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller jeg har jo ikke testene enda... men kanskje jeg har de imorgen;o) hvis de kommer frem da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj.... aurora sa jo mai på meg... håper hun har feil på meg da:o) Og at disse andre har rett på meg;o) Kom plutselig til å tenke på det da vettu miemamma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 2002-mamma

 

Så flink du er som har stått på sånn med vaskingen:o) Skulle ønske jeg var like flink!

Deilig med en trøstetur da... velfortjent! Håper turen blir bra...og at dere koser dere masse!

God tur:o)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har svart litt oppimellom her jeg... blir kanskje litt rotete... men da vet dere det iallefall:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst. MIEMAMMA gratulere så mye med spiren din, håper virkelig at den klorer seg fast!! :) :) Så gøy!!!! :) Lykke til med den voksende magen..

Kjempe glad på dine vegner..

 

 

Tussemor: ja, d er jo ikke alle som har så mye symptomer, så d kan jo hende.. er bare å vente å se:) Tror jeg har ikm i morgen, da er d 14 dager siden el.. så d skal vel vere omtrent da:) D hadde passet veldig fint nå ja viss den hadde festet seg! :) jeg tror jeg skal prøve å vente til fredag med å teste, viss ikke tr kommer da.. Hihi.. blir spennendes:)

 

Håper virleglig at det er mange av oss som holder følge med miemamma inn i novemberklubben! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj... nå føler jeg at det er TR som er på vei i stedet:o( Blir snart gal jeg. Ble plutselig deppa for ingenting her... akkurat sånn jeg pleier å være et par dager før TR... er kanskje bare litt sliten...

Jaja, måtte bare lufte det:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk positivt tussemor, det er ikke sikkert d er tr som er på vei! Hormonene som spiller deg et puss!

 

Ja, d er slitsomt å vere prøver, tenker jo ikke på noe annet.. Så jeg skjønner godt at du er sliten..

 

D står sikkert lenger oppi her, men har dere prøvd lenge tussemor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinbukkjente...

Joda, jeg prøver nå å tenke positivt... men det er bare det at jeg pleier å bli deppa før mensen. Uten at jeg egentlig har noen grunn... og plutselig så følte jeg meg tom og utenfor, og da tenker jeg mitt jeg da vettu....

 

Ja, det er heeelt utrolig hvordan dette med prøving går til hodet på en...

Tenker på det konstant vettu!

 

Vi har ikke prøvd så lenge denne gangen... begynte i desember, men gikk ikke ordentlig inn for det før i januar.. ble gravid i januar, men mistet i februar. Var veldig tidlig, så det gikk forsåvidt greit. Så dette blir 3pp. Men med lillegutt så gikk det 2 år... fikk ikke tilbake mensen etter p-pillebruk før etter 1,5 år... så tok det en 3-4pp etter det før han satt. Så jeg håper at historien ikke gjentar seg... selvom jeg tror det skal gå bedre denne gangen;o) Du da? eller svarte du på det? litt surrete om dagen...og er trøtt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...