Gå til innhold

IKM UKE 11


Habby

Anbefalte innlegg

Har ingen spesielle symptomer jeg heller, fortsatt litt stikkinger i hø side, også går jeg på do en del, kanskje bare innbilning, men,, pleier sjelden å gå på do om natta, men har gjort d di tre siste nettene nå..

M-79: Har dårlig peiling på temping, så d der tør jeg ikke svare på.

LYKKE TIL ALLE SAMMEN:):):) Krysser alt som går an å krysse for oss alle:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miemamma: Er veldig greit å tempe! Gjør det til samme tid hver morgen med en gang jeg har våknet. Les om det på pernille.info. Hjelper veldig på å vite når el har vært:-) Jeg er i 5pp, og har tempet de to siste. Lykke til ihvertfall!!! Jeg heier på deg:-)

 

ire86: Hei hei:-) Spennende med stikningene dine og dogåingen!!!!!!!! Vi var jo begge veldig positive til denne pp, så jeg HÅÅÅÅÅPER såååååå SINNSYKT at det er en liten spire i begge sine mager nå:-) Stor klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive i ste at jeg er i veldig dårlig humør... Sur... Uten grunn også. Pleier aldri være sur ellers. Kan bli sint, men veldig sjelden sur og grettenog grinete som nå. Begynte i går. Men kan jo være pms.

Men krysser for at det er pga hormonet hcg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også vært litt oppblåst. humøret ja, d er opp og ned her også. Blir fort veldig rørt, så tårene nesten triller, og humoren er veldig dårlig, ler av alt. Nesten sånn "fyllsjuk humor".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...

 

Ja, du kjenner jo kroppen din best du Miemamma, men jeg har masse mensmurringer da jeg er gravid altså. Med lillegutt så var jeg 100% sikker på at mensen skulle komme pga det kjentes sånn ut. Var mannen min som tvang meg til å ta en test en dag jeg våknet med omgangsyke...hihi... trodde jeg da. Da jeg ble gravid i januar nå, så var det helt likt. MEN du kjenner kroppen din best... men håpet er jo ikke ute:o) Krysser fingre for deg Miemamma...

 

Dette med humøret deres M-79 og Ire, er det noe som går eller? hihi... høres veldig ut som meg det der! Godt jeg ikke er alene da! Jeg har ikke peil på temp heller, så kan ikke svare deg på sprøsmålet ditt M-79... krysser fingre for at det er et positivt tegn da:o)

 

ååååhhhh.... dette blir en spennende helg altså!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohoo, endelig ferdig med eksamen :)

 

Ja, ser at en del har begynt å få symptomer...det er høres lovende ut, får håpe det er spiren som har festet seg :)

 

Jeg med andre ord har ikke noe særlig symptomer...det eneste jeg oppdaget idag morres var blodsmaken i munnen. Og nå har jeg litt vondt i hodet, men kan jo være at jeg hatt eksamen da.

 

Og igår kveld kommenterte sambo hvor hard puppene mine hadde blitt..tenkte automatisk graviditet..hehe..men vil henge meg opp i det så tidlig ;)

 

Og så en ting til: tempen min steg høyt opp idag og det er jo bra!! 9 dpo (det står for: days past ovulation)

 

*håpe håpe*

 

Huff, den helgen her kommer til gå seint... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med overstått eksamen MissHopeful:o) Deilig tenker jeg...

 

Ser jo ut som fine tegn det MissHopefull:o) Krysser fingre for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissHopeful : Ja gratulerer med overstått eksamen:-) Må være deilig! Hvor mye steg tempen din da? SPENNENDE!!!!!!

 

TusseMor&lillegutt: Nei ikke helt lett alt med tempingen. Men pernille.info er jo veldig informativ altså, føler bare ikke det passer helt på meg denne pp.

Ja humøret ja... Veldig rart altså! Pleier å grine og sånn to dager før tr, men aldri på 8dpo... Håper det =spirehormoner på oss alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... satser på at det er et godt tegn altså! ittet litt på den tempingen jeg. Men tror jeg drøyer det litt før jeg setter i gang med det.. håper jeg slipper da;o)

Akkurat likt som meg det med tårene... men jeg er litt sånn enda etter forrige svangerskap. Blitt veldig sentimental etter vi fikk lillegutt...

Håååååååper at det er spirehormoner, og ikke noe annet tull ja:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, og tusen takk for støtten jenter, det varmer =) Og det er helt åpenbart at det skjer noe her, spørsmålet er bare HVA?? For murringene fortsetter fra tid til annen, men i tillegg til det har jeg blitt så vanvittig treg i magen, og har masse luft (herlig....), og det har faktisk vært mitt første tegn i begge mine svangerskap, både det fullendte og det som resulterte i SA. Hm, blir ikke klok!! Går på do i hytt og pine, venter å se farge på papiret, men ikke antydning. Og med tanke på mine siste sykluser som har vært så veldig veldig korte, så er det fortsatt et lite håp her. Men, prøver å innstille meg på at det ikke blir 08 baby på oss da, for også for vår del som noen (husker ikke helt hvem, MissHopeful?) over her har skrevet, blir det ingen prøving for oss i neste pp. Så håper og håper så inderlig!!

 

Så kjekt å være ferdig med eksamen da! Hva studerer du MissHopeful?

 

Får ta en en tur inn og kikke på Pernille.info i kveld tenker jeg! Kos dere jenter, endelig helg, og atter en dag nærmere mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miemamma: jeg studerer sosiologi i årstudium. Helt ok liksom..

Denne pp er vår siste sjanse for det kan bli en 08 baby ja...siden sambo reiser bort neste pp..så jeg håper så inderlig at det klaffer denne gangen :) Vi får satse på at det klaffer, Miemamma ;)

 

Å, det er så godt med helg ass...deilig å få slappe av!! Blir spennende å følge med tempen framover..!!

 

Nå skal jeg og sambo kose oss med dolly pizza og se på Prison Break!!

 

GOD HELG, JENTER!! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe nytt med dere? Hvordan føler dere dere?

Jeg har vondt i ryggen og mensmurringer i dag:o( Føler at TR er rett rundt hjørnet... ååååhhhh... jeg blir sprø! Men jeg vet jo at dette har vært symptomer de gangene jeg har vært gravid før... MEN... jeg vil vite nååååååååååååååååååååååååååå! Kan jo bli gal av mindre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra her men tålmodigheten begynner å renne ut. Er jo så lenge til den 13. Huff, er så spent!! Jeg vil ha en 2008 baby :)

 

Ikke noe særlig symptomer..litt rar/annerledes følelse i puppene. Hele meg føler seg rar rett og slett. Men vet ikke om det betyr noe...

Har også fått hard mage dessverre!! :(

 

Kan ikke tida bare fly fram til torsdagen..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er ikke barebare med denne tålmodigheten. Blir virkelig satt på prøve! Rar følelse i puppene høres jo storveis ut;o) Og hard mage er jo også bra... hihi... Krysser fingre!

 

Selv har jeg en del tegn og, men blir litt skremt av disse mensensmertene som har vært tidvis vonde i dag! Ellers så er jeg jo møkktrøtt, har halsbrann, smerter i bekkenet og utrolig surrete og klønete... har også symptomer som kommer og går, men det er jo sånn jeg ofte PMSen min er og:o(

 

Og jeg har bestilt tester fra billigetester i dag... måtte ha cb, og så bestemte jeg meg for et par av de billigtestene og. Håper de vil vise en stooooor fiiiiin strek!

 

Blir spennende å se om jeg klarer la være å teste på torsdag da:o) Kommer du til å klare å vente tror du MissHopeful? Var det ikke du som hadde tenkt å vente? Var det du som ble spådd gravid i mars og?

 

Hvordan er det mes resten av gjengen da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj:o( det var dumt Mor til engelen lucas:o(

Krysser fingre for at det er din tur neste pp! Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, ble spådd gravid mars ja, det er derfor det er såå ekstra spennende..hehe :) Men jeg har ikke noe valg ennå vente med testingen...for det første jeg har ikke noe tester liggende hjemme..hehe..så må ut på apoteket. Plus at jeg har ikke lyst å teste på torsdag eller før, det er så skuffende å få negativ. Så jeg venter ;)

 

Tenkte å ta meg en tur på apoteket på lørdag, og så kanskje teste på søndags morgen, hvis ikke tanta har vist seg til da :)

 

Vi er jo sååå mange med IKM neste uke, så det blir spennende å se hvem og hvor mange som blir gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. Ingen nye tegn her, syns jeg flyr på do i ett sett, syns ikke jeg drikker mer om dage enn til vanlig, hmmm... og litt øm/stikking i hø side fortsatt, hatt d i godt over en uke!

jeg også ble spådd i mars:) håper inderlig at det stemmer :):)

idag tidlig var jeg småkvalm,men d gikk fort over, så d var sikkert ingenting, ellers så er jeg sulten mye for tiden.

 

Var var nå ute på livet igår, jeg drakk ikke så da begynte jo ryktene å spre seg alt... Sist pp var jeg ute å drakk,men denne gangen følte jeg at jeg ikke kunne, hadde en rar magefølelse...

 

Har ikm 16.mars, leeeeeengeee til!!! Men skal prøve å ikke teste før da.. Krysser fingrer og tær for oss :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissHopeful:

Var det jeg trodde og, at du var blitt spådd gravid i mars:o) Like greit å vente til IKM med å teste... jeg lurte på om det var du som skulle vente til søndag med å teste, eller var det noen andre tro? Jeg skal iallefall ikke teste før IKM etter alt det røret sistgang. Så vi får smøre oss med tålmodighet sammen:o) Er veldig mange med IKM neste uke ja... det er jo kjempemoro! Håper det er mange som får en hyggelig opplevelse! Blir spennende å se hvem de heldige er!

 

Ire:

Så du har også blitt spådd ja:o) Det er jammen vanskelig å ikke legge for mye i det altså... iallefall så merker jeg det! Men jeg har jo noen som mener mai er måneden og jeg da... har spurt 3 om jeg er gravid i det siste, og 2 sier ja og ei sier nei og at mai er måneden... men jeg merker at forhåpningene er høye! Så du er sulten ja... det er jo et tegn:o)))) er jeg og forresten! *knis* og kvalm til morgenen var du og... spennende altså! håper så inderlig at vi kan være mange som får slå følge inn på 1. trimester sammen! Hadde vært stor stas!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å teste den 16.,hvis ikke tr dukker opp da :)

 

Ble jo spådd gravid i mars av mamalari i januar..men jeg husker rundt i november/desember ifjor, ble jeg spådd av ei her på BiM om at hun så meg gravid feb/mars (husker ikke hvem det var..).

 

Ååå, jeg håper det alt dette stemmer!!

Tenk en baby i november..nå må jeg tilbake til virkeligheten ass!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... det blir jammen spennende! Håper de har rett altså:o)

jaja... ønsker alle en videre god helg!

Måtte symptomene dukke frem overalt;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, skal si det er mange spente på denne tråden :) :) Håper all ventingen er evig verdt det for maaange her :)

 

Flinke dere er til å vente med å teste altså!! Det er ikke jeg.......... Og dessverre hadde jeg en test liggende her, og i dag klarte jeg bare ikke å la den være, noe jeg selvfølgelig burde ha gjort, for den var negativ :( :(

Og selv om det er en dag for tidlig å teste for min del, bare føler jeg på meg at jeg ville sett noe på den hvis det hadde vært noe, så nå er i alle fall forventningene mine helt borte... venner meg visst aldri til skuffelsen tror jeg :/ (Men hjalp litt at vi dro på shopping og bare lot det stå litt til i dag ;) )

 

Men, TR har ikke dukket opp da, ingen antydning heller, så er i alle fall glad for at jeg ser ut til å ha normal syklus denne pp :)

 

Skal heie alt jeg orker på dere jenter :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at du testa negativ, Miemamma. Men la oss håpe at du er på tjukka allikevel ;) Krysser fingrene :)

 

Huff, jeg ass..jeg leter og leter etter symptomer men finner ikke noe unormalt. Det ENESTE jeg finner (om jeg ikke innbiller meg da) er den rare følelsen jeg har i brystet. Den er ikke øm, vond eller stikker men det er noe annerledes der ass. Håper jeg for mye nå??

Men jeg klarer ikke forklare den følelsen ass...weird!! Jaja, får bare vente.. Og så var det den blod smaken i munnen som kommer og går da, det er iallefall ikke noe jeg innbiller meg. Ekkelt ass!

 

Å herregud, en pp har aldri vært så spennende som denne..!!

 

Og så er det så greit å ha andre i samme situasjon, håper vi alle havner i november klubben men det tviler jeg på (lov å håpe da..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter..

Ser det er stor aktivitet her inne :)

Jeg har forventet IKM på onsdag eller torsdag.. MEN jeg har ingen symptomer i det hele tatt. ER vel å merke lynings forbanna i løpet av 1/3 sekund, og har mest løst å hyle og knuse i noen øyeblikk, så går det over! Men det tror jeg bare er stress med mye annet for tiden, og for at jeg virkelig trenger å få en barnevakt og få med meg kjæresten ut en tur!!!

Grumf!

Vel, men jeg har blitt spådd av en at jeg skule bli gravid rundt snuppas 1 årsdag. Vel hun hadde den 15 feb. Så spådde en annen graviditet i løpet av neste år, og en 3. sa at hun så en spire rundt neste vår!

Så det er mye forskjellig ute å går. Egentlig tror jeg jo ikke at vi kommer til å få det til engang til, uansett. Men det er så opp og ned. I ene øyeblikk tenker jeg bare at det kommer IKKE til å skje, og vær for fanken takknemlig for det miraklet du har... Neste øyeblikk så tenker jeg at: kaaanskje...Man vet jo aldri.. DET slo jo faktisk til engang.. Alt er jo tydeligvis mulig.. så hvem vet hva som skjuler seg bare neste dag?

Så ønsker jeg å bli gravid, for så å tenke at : neeei.. det er egentlig nok med en .... !!

Himmel å hav blir helt svett av meg selv. Har totalt mistet muligheten for å være bastant og klar he he.

Vel, jeg har som sagt ingen symptomer denne gangen heller, og jeg forventer nok at TR kommer.. Vet ikke om vi var aktive på riktige dager.. Jeg har vel å merke brukt EL tester denne mnd.. Men det er jo ingen garanti for noe.

Håper iallefall og lese nickene deres under GRAVID på oppdateringssia vår :))

Ønsker ALLE all verden lykke til, og jeg er inne å sjekker hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...