Gå til innhold

.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*TRÅDEN #27.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere!

Har egentlig fått streng beskjed av legen om å holde meg borte fra data, men men... Går ikke så bra det.

 

Først og fremst vil jeg sende klemmer og fang til alle som trenger det. Tar gjerne imot litt selv også. Forklaring følger...

 

Tar det koselige først jeg: Gabriel skal være med Tiny på jobb 3 ganger i uka fra neste uke og leke med E og T der:D Også skal han leke med Leo og Ama på onsdager og være hos bestemoren sin(min mor) på tirsdager. Dette blir så bra!!! Hva skulle man gjort uten dere tråd-damer??

 

Også over til det kjipe. Mamma og stefaren min skal gå fra hverandre.

De har vært sammen i 9 år og han har vært den som har fungert som faren min. Pappa bor jo langt oppi gokk så det er stefaren min som har vært der for meg. Skikkelig trist dette her altså, men vi skal fortsette og møtes da. Og han er jo fortsatt gabriel sin bestefar:) Skjønner jo også at mamma vil flytte for seg selv, for han er ikke så lett å leve med, det vet jeg, men er go glad i han fordet..

 

Også har gabriel feber og er slapp og sutrete og V har migrene...

 

Jippi! Dette er kult! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarte den jeg mtg :D

Skrevet

Ikke sjekka den enda jeg:)

 

Jepp, da har jeg pult. Greit jeg tar postkassa i morgen? På verandaen til og med! Litt kaldt men litt kult og:)) Og måtte forte oss fordi Mtg kom. Greit å se om hu svinger opp på tunet og tempo må settes opp:D

Grattis med godt dusjknull cat! Greit før nattevakt det:)

 

haha jo sa det til M da...jammen vi må pule nå for cat sa det..da svarer han at ja da får du gjennomføre ellers sladrer jeg til cat!! Så da måtte jeg jo bare legge meg på rygg da...

 

hoho, nu er dama full;) Eller brisen iaf. Ikke spør meg om ting nå, for da svarer jeg ratt rett ut og helt ærlig-haha..hmm jeje.

 

Da stikker vi ned til Tiny.

 

Skååål alle sammen:D

 

Kos at de små ting blir lagt merke til;)

Skrevet

ja her var det natteliv...

 

Ble ikke noe Tiny da, for hu sovna på sofa:)) Regna litt med det (know you..hehe) så meldte da vi ble litt sene. Går helt greit altså. Hadde det kjempekoselig vi! Skjønt jeg var full og den eneste som drakk! hmm..fylleangst i morgo? Mtg og jeg satt nå her, og M var med til og fra. Mtg og M har en sånn pipegreie sammen....

 

Og svanine.. var ikke så full da jeg meldte deg nei, men hadde jo lovet deg "bløt" her en dag og så var jeg uten nett så du fikk den i kveld;) For jeg er glad i deg tenk! Og jeg er det i morgen og når jeg er helt edru..men da sier jeg det ikke;)

 

koselig kveld alt i alt. Alltid koselig med Mtg. (dji må konse og slette her..for å bruke nick og ikke navn)

 

Fikk beskjed om å skrive om 1D ville "jeje" med meg...åååååå NÅ huska jeg-LOL. Hehe men inv. strå selv om jeg kom på poenget med det-haha. Du har husk altså Mtg!!

 

Ja og jeg husker elg ja.hihi.

 

Slutte å skrive tråd når man har drekki? næææ, alltid artig å lese fra fulle folk (ikke cat da for da skjønner man ikke en dritt :P ) kanskje ikke for den som skrev da..hehe.

 

Nei får vel legge seg. Natta alle sneller:)

Skrevet

God morgen

 

Føler jeg bare har hørt grining i heile natt.. Leo våkna 23.00,03.20 og så 06:30- ikke noe mer nn vanlig egentlig,men 03.20 så prøvde sambo å roe ho ned og det blir bare grining-så da prøvde jeg i stedet og da sovna ho. Våkna igjen 06.30-prøvde å få ho til å sove lenger,men ville ikke. Ikke rart egentlig for hadde den bæsjebleia-sambo merka det-jeg har ikke luktesans-har vært borte i ei uke no. Så sambo stod opp. Prøvde å få henne til å sove rundt ni-hyl og vræl og skrik,men ho sovna til slutt-sikkert av utmattelse...

 

Mtg: Klarte den greia jeg...

 

Mol: formen?

 

huff-vondt i hode,øre,kinn,ikke så mye i munnen akkurat no og nesa er rartett...

 

Hva skal dere i dag da?

Skrevet

Vi er klare for å finne på noe, for StoreT bare sover... (skal på nattevakt igjen, så greit å sove litt) Bare kjeder oss hjemme alene!

Kanskje dra til Molle en tur og bake kake? hehe..

 

Tiril har lært seg nytt ord: KAKE :)hehe

 

Vi var jo i 70 årslag igår og var ikke hjemme før 22.30, da la jeg Tiril og hun slokna med en gang. Hun holdt hele kvelden og var ikke sur en eneste gang!!! Hadde en 3 åring å leke med og sjarmerte alle de gamle i senk :) Når jeg hadde lagt Tiril og bare venta på Molle og Mtg tok jeg en øl, og satte meg i sofaen og der sovna jeg nesten (23.30) Det var jammen godt dere sendte mld først :)

Tiril sov heldigvis til 9 før hun ville opp, så da ble det grei-natt alikevel! Forventa meg egentlig en litt kjip natt med den seine legginga og en superovertrøtt-blid-unge...

 

Jeg forventa meg en melding inatt jeg, men den kom aldri! hehe...

Skrevet

uh..kake... Formen er helt fin den.men kake da... Skal aldri mer og det der, men ellers er jeg fin:)

 

Var den meldinga ja..ble nå sittende leeenge på tlf med ei trønderdame som muligens var mer bedugget enn meg;) Så glemte av hele greia jeg:)

 

Da svinger vel 2xT inn på tunet snart. Koslieg. Jeg er ikke heeelt der, men er nå dusjet, fresk og fin:D

 

Snakker om det..siden alt nu skal nevnes her, så har man da pult i dusjen i dag (hvem fikk meg på en slik ide tro..hihi) Veeldig kjekt altså, for da er man ren og fin før man begynner, lite klin og ren og fin da man er ferdig:) Haha M kom jo med _den_ kommentaren her da. Altså jeg har ikke tenkt på det før jeg. Har jo hatt meg i badekar før, men..hmm.. vel iaf "kom _ikke_ i badekaret" (som om jeg skulle kommet slik, jeg har da ikke helt samme utstyr) men måtte jo le da, der han la ut:))

 

Har og sagt til M at for hver gang vi har oss er det mulighet det blir lagt ut på tråden. "den er grei" sier mannen og går videre. "vi får ha oss ofte da". jepp han bryr seg stort om privatliv vetjæ.

 

Men litt pes og da, og alltid skulle ha seg rett før venner kommer. Blir jho litt streess og. Visste ikke hva kl var el når Tiny kom, og samme med MtG i går. Tror stresssex gir mer for han enn for henne. Skjønt vondt er det jo ikke;)

 

(flink nå da cat? puler og skriver om det. På god vei tilbake til gamledager nå? M likte ideen om å rekke knulle mer enn dere i løpet av en 2ukersperiode, så nå som han vet det skrives ser han på det som en konk;) )

 

Kake altså? jaja.. Jo og har droppet 1 ny kg:)5-6 igjen nå, så blir det bra vett:) Men kjipern at vekta må dra med segg puppa i dragsuget da:((

Skrevet

Tiril sover enda, og aner ikke hvor lenge til hun vil gjøre det. Det vil si at hun har sovet 1 time nå og kanskje blir det enda en, så du rekker å ha deg enda en kjappis :) hehe...

 

Kanskje bedre med en lunsj molle? Skal jeg ta med rundstykker kanskje? Har en pose i frysen...

 

Hmmm, all denne praten om å ha seg gjør meg egentlig litt misunnelig... Legge barn tidlig og rekke en før mann drar på jobb tror jeg :) hehe..

 

Ellers har jeg et lass med rent tøy som skal finne veien inn i klesskap (må brettes først) så jeg har en fin kveld i vente!! woho!!

 

Jeg har også "bare" 5 kilo igjen til mål...

 

Jeg er alene hjemme fra onsdag til søndag neste uke... Gubben skal på jakt..

Skrevet

Ser jeg har hatt en god innvirkningen på forholdet deres, Molle :)) Hoho!! Knulling i dag også?? Dere kan jo roe ned _litt_ da!! Hehe..

 

Må ta en kjappis vi også da, så dere ikke ligger foran :P

Men skal navnes at vi sjeldent tar en sjapp en, er stort sett full pakke med alle vinklinger her i huset (og det er jeg som er mest keen på en kjapp en altså!!)

 

Kilo ja... vil ikke snakke om det!!

 

Noen som vil finne på noe i morgen? Jeg har ikke bil, men kan ta buss til ls.

Skrevet

Heisann sveisann

 

Da er leo i seng og sambo og bror ser på fotball. Har vært innom det spillet ditt igjen mtg, men glemt rekkefølga så no irriterte jeg meg litt jeg og. Men cat hjelper meg med den. Husker at kjemigreia må trykkes på etter vulkanutbruddet.

 

Har ikke så au i trynet i dag,bare overkommelig-einaste kjipe er at luktesansen har vært fraværende i en uke no-savner den litt. Tror leo savner den også siden hun til tider har gått med bæsjebleie ei stund ja....

 

Finne på i morgen-hmm-begynner ikke på jobb før 17 jeg-så kan finfint finne på noe.

 

 

Skrevet

Møtes i ls da eller? Mtg kommer også, hvis gabi er i form da.

Skrevet

Jepp-det kan vi gjøre:) Send meld. når dere er i LS da.

 

 

Skrevet

Faen også, ble ingenting på meg før gubben føyk avgårde på jobb. Vekket han 17.20 og dro avgårde igjen 18.45 og innemllom der ble det middag og dusj..

Får ta det imorgen da :)

 

Takk for koselig komme-på-besøk Molle :)

 

Nå har jeg brettet det tårnet med tøy og ryddet det bort, nå skal jeg kose meg med en kakao og fotball!

Skrevet

Forza fugla!!

 

Sender sms jeg ama :)

Skrevet

Ser for meg sånn i 12-13 tiden jeg :))

Skrevet

Blæææ dra på jobb jeg da :)) Men er deilig å kjøre hjemover i morgen tidlig da når alle andre er trøtte i trynet og står i kø og har maaaaange timer foran seg med kjas og mas :D

 

 

Skrevet

SISTE DAGEN HJEMME!! Vet det går bra og alt det der, men en epoke er over, litt vemodig det og. Lille gutten min. Har nå 2 barn på en måte. Og vet at denne nye epoken skal vare leeenge. Mange år! Litt trist her jeg sitter:)

 

Og greit å komme seg ut og opp men er fortsatt litt satt ut over den der "forskjell på å få tupp i ræva og dytte meg utenfor et stup"

 

MÅ jo ikke si treff når jeg skal på kurs da! Men.. jeg skal på kurset kl 9 i morgen. Og så skal jeg opp til barnehagen kl 10-12 (E sover sikkert meste av tiden) Kan være jeg blir der lenger da, regner jeg ikke må vekke gutten fordi kl passerer 12. Men da er jeg forsåvidt fri fra 12. Kunne jo vært i ls rundt 13 kanskje. Melde meg og da:)

 

Får finne ut hvor jeg skal i morgen jeg da. Både kurs og bhg.

 

Har hatt tidenes mest avbrutte samtale i kveld! Hvor mange forsøk skal man gi en samtale egentlig..hehe.

 

Har fortsatt avva i magen. Håpe det gir seg så jeg slipper sitte sånn på kurs.

 

Jeg er ofte for kjappis jeg. Men greit med litt avveksling da..hehe. Jasså, så du tar på deg æren lammekjøttet mitt? ;) Godt mulig det assa..hoho! (skal nok klare slå dere!)

 

Æsj vil ikke gjøre klar vogn og klær og kart og blæææ, vil bare sitte taste halve natta og sløve hjemme i morgen! Gruer meg litt jeg..til at livet skal begynne igjen..

 

Masse tanker til Simba!! Dette går bra vennen:))

 

bråbestemt hyttetur til helgen-hehe ikke ofte sneller bestemmer seg då fort;)

 

 

Skrevet

det var selvfølgelig feil nik igjen da.

det blir bare rot dette må ha hver vår pc

fint å høre at det er noen som får noe i hvert fall!!!!!

Skrevet

hehe dere heter nå bare Herkene uansett for oss;)

 

Nå er jeg på stadiet "probåpuste" Fy fan assa!! Driitlei! Kan jo ikke sitte sånn på kurs og innkjøring. Tror et av kravene er at man kan gå og sitte og puste og sånn. Ikke ment som sytoklag, men blir litt stressa her. wtd...

 

Helgen er snart over, håpe vi ser litt mer til deg igjen her inne 1d:)

Skrevet

men mtg!!!!!!!!!! *roper* Rakk deg ak. ikke på msn. Tøkke ringe om du har lagt deg og G som sover sååå tungt, hehe. Men må jo vite ang i morgen, for var snakk om at han kunne være der mens jeg var innom jurs og hente han på vei til bhg.

 

Kaaan jo bare stikke innom, for du sa jo greit, men ble aldri enige om noe og så sover du ratt også føler jeg meg dum også ja.

 

æsj altså, at jeg skulle glemme ringe da!!

Skrevet

hvorfor trykke på svar på innlegg når man ikke har noe å si?

........

 

Hvorfor lar man hodet tulle til for seg? Vi er vår egen værste fiende:)

 

Jepp.

 

Litt mye stress i hodet bare. Går seg til. Alt går seg til:)

 

Rart hvordan tråden har blitt et form for tilfluktssted. Kan si alt man vil..og kan bare si ingenting. Hmm-dypt-hehe.

 

Sliten jeg.

Skrevet

Trøtt i trynet.. men skal straks ta en liten blund på sofaen :)

 

Lykke til med bhg-start, kurs og rehab og alt annet godtfolket måtte gjøre!

 

Ja da blir det ls i dag da folkens? Kan jo snakkes litt nærmere om tidspunkt da?

 

Hahaha, klare å slå oss på pøkefronten?? I don't think so... Husk vi skal på puletur (også kalt romantisk weekend) til helgen, så da blir det vel en 2-3 ganger om dagen :P

Neida, skal jo ha med kjærlighetsbarnet så må vel begrense oss litt, men litt hanky panky blir det vel...

 

mtg: du er grei, sender meg sånne linker!! har ligget halve natta på jobben og tenkt på den derre forferdelige kuben og brett nummer 16!!!!!;)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...