Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. september 2007 #51 Skrevet 14. september 2007 Flinke Edvin og flinke Adrian og flinke Linea som åler seg bakover, det er jo en start da.. Også ruller hun som en klinkekule over hele leiligheten!! Full fart!! Kurset hørtes vanskelig ut spør du meg, Herk!! Men men, får vel pusse støvet av noen hjerneceller da og spisse blyanten!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. september 2007 #52 Skrevet 14. september 2007 Jeje ikke gidd å skriv! møkkafolk!! Får gratulerer E&A igjen jeg da, siden ingen andre her logger seg på og gjør det ;-) Skulle egentlig jobbe i helgen, men han nye nattavakta lurte på om vi kunne bytte så da jobber jeg neste helg i stedet! Samma for meg i grunn, så da bytta vi ) I kveld skal vi bare læxe på sofaen og se idol:D Også blir det vel en sen middag (for det går an det) med baktpotet og diverse tilbehør.. nam nam nam sier jeg bare!!! Også kjører darlingen innom ronald på vei hjem og kjøper med en cheeseburger til hver sånn at vi ikke sulter ihjel innen idol begynner ;-))
simbamamma Skrevet 14. september 2007 Forfatter #53 Skrevet 14. september 2007 God bedring med ryggen, molle! Og gubben! ;-) Hvordan går det hos dere, herk? Jeg har ikke glemt noen av dere, men jeg klarer bare ikke å være helt til stede alltid... Jeg er irritert, frustrert, oppgitt, trist, forbannet og har en stadig økende følelse av utilstrekkelighet. Samfunnet er dårlig tilrettelagt for kronisk syke generelt, og kronisk syke med barn spesielt. Dette høres kanskje kryptisk ut, men jeg vil spare dere for en lang utgreiing, det skaper bare dårlig stemning for dere på en fredags ettermiddag. Bare et spørsmål: Hvor forbanna må man være på systemet/samfunnet før man kvalifiserer for å bli blitzer? Og er det et krav å se ut som en dass og høre på Ramones? (Har ikke mistet humøret mitt helt altså...!) Men hvis noen har en klem til overs, vil jeg gjerne ha en.... Dere er gode! Og tråden er god å ha når jeg trenger oppmuntring, det står som regel alltid noe morsomt her :-) Ønsker alle ei god helg!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. september 2007 #54 Skrevet 14. september 2007 Hehe.. du hadde nok blitt en finfin blitzer du simba Bare lov meg å farge håret blått!! Er ikke så glad i grønt hår i grunn Nå kom darlingen med maten min ) En stoooooooor og god klem sendes herved over til simbamamma )
Molait Skrevet 14. september 2007 #55 Skrevet 14. september 2007 Sprengt hode i maange timer nå. Dagens dose er foreløpig 1800mg Ibux og 1000mg paracet. Skulle tro det holdt snart. håpe jeg orker se Idol. Gu så mange tapere det er der! Jeg vil og bli servert mat. Vel ble det i stad. Gubben varmet opp en boks med lapskaus. Greit nok for jeg var sulten NÅ! men vil jo ha noe kos til kvelden da...(evt. noe god mat..hehe) Klemmer sendes i øst og vest og synes lilla hår er litt kult jeg da. Eller hva med ittno hår? Synes Ama var dritkul uten hår jeg:) (hadde selv aaaldri turt) Jeg har blitt "beordret" på noe jobbkurs/skole da. Greit nok det. I 6 UKER!!!! Hallooooo! Da skal jeg lære å skrive søknad og cv og alt sånn pjatt med jobb og intervju også skal jeg visstnok finne meg shæl! Kan jo nevne at jeg har spesialisering innen menneskelig ressursforvaltning og utvikling hvor man fordypet seg innen rekruttering. Men for all del, lær meg å skrive en cv. Kunne de ikke gitt meg barnehageplass og da?! Kule er at de dekker barnetilsyn da..hehe..men jeg har jo inget tilsyn:( Ja de kan si jeg ikke er klar for å jobbe om jeg ikke har barnepass, men altså er mange som jobber etter 16 og natten så blæ på dem. Tar kurset på kveldstid jeg-no prob! starter 26/9 el no og vett. ææææhhh! Men er jo litt det at har jeg barnetilsyn så trenger jeg ikke dem for å fikse meg no jobb. Og E hyler og hyler. HVorfor kan han ikke bare legge seg?! Nå har han egentlig hyla siden han våknet 16. Grattis med skritt! *stort* Ja også den rullende spade da:))
♥Tiny Skrevet 14. september 2007 #56 Skrevet 14. september 2007 Endelig fredag!!!!!!!!!! Åh, så digg med helg! Synes jeg nesten ikke har vært hjemme hele uka! Stakkars mann og stakkars jenta mi... Har hatt seinvakt både igår og idag og da har jeg levert Tiril kl 9 og kommet hjem 17.30, så det er jo ikke mange timene jeg ser Tiril før hun legger seg igjen.. Neste uke er en bedre uke *lovåhåpe* Grattis med skritt til svana! Gutta begynner å bli skikkelig store jo! De er jo bare bittesmå.. hmm... hvor ble tiden av da? Har hatt go'mat idag vi også Svinefilet og stekte poteter med bernaise! mmm... Og en slurk øl attåt! Ser på Idol jeg også! Og herregud så mange det er som driter seg skikkelig ut... Tror de kan synge også "synger" de som kråker... Kjipe nav som sender deg på kurs Molle... Har du forklart situasjonen for de? Og har du mailet/ringt kommunen? Du får bare trakkasere de så kanskje de gir deg en plass eller ihvertfall et svar på hva som skjer.. At det skal være så forbanna vanskelig å få barnehageplass da... Ble det noen øl imorgen????
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. september 2007 #57 Skrevet 14. september 2007 Også sett idol ) Mr. T har besøk av Ås. og And. så her sitter jeg med gutta boys da ) Du skal på sånn jobbsøkekurs jeg var på du Molle. For 2 år siden.. Husker du ikke jeg var der eller??
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. september 2007 #58 Skrevet 14. september 2007 Frøkna sovnet akkurat til Senkveld. Ikke trøtt før og vanskelig å legge... Måtte slite henne ut med "mammaeruteavrommetnoenminutter". Ren tortur, mener Linea! Glemte å telle skritt i sted, men hun gikk tre meter ca. JUHU!! Og gikk på eget initiativ tre skritt fra bord til tv benk!!!! Endelig! Grattis L (altså hun andre) og EA. Bukser og sokker, imponerende! Molle: M er morsom i natta! Det der har jeg aldri opplevd. Trodde mannen min var pågående, jeg. Også flere ganger på samme natten! Jeg er imponert og litt skremt og glad for at jeg ikke har vært med på sånne trådutskeielser som varer over netter! Apropos det, skulle bare titte litt på filmen til bertefrøkna i Robinson (altså ikke musikkvideoen, hehe). skulle bare titte litt jeg og... men ikke noe mer. Endte med full pakke og freddan på torsdan og herlig-herlig!! Og blåse på rygg og hode! Og duste nav! Kan være dagmamma for E, jeg! Null prob. bare skaff deg jobb i S!! Toget går jo rett fra ls og dit! Simba: Har ladet opp en stor klem fra jeg begynte å skrive! KLEEEEEEEEEEEEEEEEEEM! Huff og æsj! Kan jo ikke skjønne noe av det du går igjennom. Men offentlig instanser er vel ikke kjent for å være så veldig medmenneskelige... Cat: Lykke til med kurs! Sier det nå så glemmer jeg det i hvert fall ikke. Skulle noe mer kommenteres?
Molait Skrevet 14. september 2007 #59 Skrevet 14. september 2007 Var sånn tortur her og i kveld. Jeg måtte ta over byssing. Var helt krakilsk! Så skreik han like mye hos meg. Gikk mot senga og han strakk arma ut. Han ville ned i senga?! for all del... sovnet etter 5 min da. Men tok jo rundt timen alt i alt. Jo husker noe sånt cat. Men var det i 6 uker altså? Og var det overhodet NOE matnyttig? Er bare redd de stopper utbetaling om jeg "ikke kan jobbe" på dagtid siden jeg er hjemme med han. å for et styr. Klarer oss jo ikke uten da. Også 6 uker. Man hadde alltids fått til noe for 1 uke. Ikke kan jeg si jeg har sykt barn i 6 uker heller. Nei deet plager meg. Og må gi svar snart. 1D, om du krysser av for ikke lagre chat så kan ikke jeg sende deg meldinger på chat på gmail som du får når du logger på (kanskje derfor du har krysset ikke lagre..hmmm..hehe) Kurs går bra Cat! Du som ikke sku vært dum engang! Dette klarer du med glans:) (er er ganske smart egentlig, du er bare så flink til å skjule det:P) TAKK for tlf samtale. Den var hjelpende. Blitt mast litt på på msn. Har jo litt lyst å dra og vett. Men nå har jeg sagt greit til det andre så da får det bare være. Men gnager litt da... Tiny...husker ikke noe jeg:D Håpe på bedre uke! Det husket jeg..hehe. MtG takk for..eh..smertefull? tur for oss begge? hehe. Men vi fikk fiksa det!!! Så nå kan vi være stolte av oss selv og bruke helgen på å montere:) E har fått likt piano som Tiril og eeelsker det..hehe. Jo og Herk, NÅ har E fått opp øynene for den bilen han fikk. Litt kult for han trykker på knappen og dytter den rundt. Hvorfor trykke OG dytte? Vel, den er stort sett med rundt i huset iaf:) Alle figurene kaster han ut da, de er det ikke noe poeng i-hehe.
Molait Skrevet 14. september 2007 #60 Skrevet 14. september 2007 Er forresten ikke første natten slikt skjer. Huff den mannen er gal.Er som han er en annen person.Er det hint om at det er på tide snart kanskje? hihi Og sessa du kan flytte hit i stedenfor! Blæ på deg! blir for langt vett:) Ellers hadde jeg takket ja til det. Uff..WTD??? Kanskje jeg skulle søkt på butikkjobb i byn;) Er det noen dagtid eller??
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. september 2007 #61 Skrevet 14. september 2007 Butikkjobb er aldri bare på dagtid... Er en grunn til at jeg gir opp.... Ville satset på bhg jobb, jeg var jeg deg. Selvom du er langt over overkvalifisert! Men faktisk syntes jeg ideen min var veldig god! Så hadde jeg tjent litt penger også! Hei, kan noen gå og legge meg, eller?? Skal på jobb i morgen og allting!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. september 2007 #62 Skrevet 15. september 2007 Når jeg gikk på jobbsøkekurs så varte det bare i 4 uker. Om det var nyttig?? njæ, skal innrømme at jeg faktisk lærte en del om både søknadskrivning og intervjuteknikker. Har faktisk skrevet en del søknader etter kurset, både for meg og for andre og alle mine søknader resulterer i intervju ) Meeeeeen, trenger ikke 6 uker kurs for å få til det da. Da er to sånne kurssteder nav bruker og de som hadde mitt kurs var kjempemorsomme! Så selve kurset var helt greit når man først var der, men er tullete å bruke 6 uker på noe sånt alikevel. Men er redd du ikke slipper unna Med unntak hvis du får deg jobb da..trenger ikke være fast heller. Holder med å si du har fått et vikariat. Du vil nok bli innkalt til nytt kurs etterhvert, men da kjøper du deg i hvertfall litt tid!
simbamamma Skrevet 15. september 2007 Forfatter #63 Skrevet 15. september 2007 Har vært på shopping i dag, og på kafé med pappa og burugla, så da hoppet LH elegant over ettermiddagsluren. Derfor er det nå tidlig kveldsmat mens han ser på Jubalong. Sitter sammen med pappa'n sin, og de er så søte! Måtte kjøpe litt stæsj til jeg skal på rehab; sko til innetrening og allværsjakke. Prøvde å gjøre det litt billig, for den rehaben blir jammen dyr nok siden A må ta permisjon uten lønn mens jeg er der. Kjipt med slike kurs man blir tvunget på, molle. Men alternativet er jo at de stopper utbetalingene dine, og det er vel heller ikke noe å trakte etter. Nav krever mer av de arbeidsledige nå, siden forholdet mellom antall arbeidsledige og ledige jobber er som det er. Det skal jo i utgangspunktet være enkelt å få seg jobb nå. Hvis man har den riktige kompetansen eller tar hva som helst, vel og merke. Seks uker høres lenge ut, så jeg håper virkelig det er et bra kurs som faktisk kan vise seg å være nyttig. I firmaet til A kjører de også slike kurs på oppdrag for nav. De varer i fire uker, og omhandler søknadsskriving, cv, arbeidslivets spilleregler og intervjuteknikk, i tillegg til dataopplæring. Arbeidsmarkedet har forandret seg mye de siste fem årene, så det kan være lurt med en oppfriskning. En søknad er ikke bare en søknad lenger, man må virkelig tolke stillingsannonsen og gjøre research, og skrive deretter, for bedriftene vet hva de vil ha og stiller høye krav. Egentlig må man jo være supermenneske! Nå er det legging... God bedring til alle som er syke!
Amabolla Skrevet 15. september 2007 #64 Skrevet 15. september 2007 God kveld i stova:) Jeg er forkjøla-blærk. Pes med sånn kurs da Mol- men kan jo vise seg å være nyttig. Det var et eller anna jeg skulle skrive, men kommer jeg på det? Nope... Eller jo-så en dokumentar på Tvnorge for litt siden. Handla om menn som hadde sex med damene sine når de sov- huska ingenting dagen etterpå. Var visst en søvnsykdom. Hmmm- Noe sambo´n til Mol skulle sett kanskje? Orke ikke å skrive noe mer jeg-bomulldott i hue...
Molait Skrevet 15. september 2007 #65 Skrevet 15. september 2007 Tror nok jeg skulle klart meg fint uten. Og er ikke motstand mot å slenge på kurs i 6 uker, men at staten som lovet meg barenehage nå tvinger meg på kurs uten å ha gitt meg barnehage. DET som er prob da! Fant 2xT i en skobutikk jeg:D Ble jammen meg en rulling og is på Tiny. (rullekebab-aldri prøvd før) får straks besøk. Så drar jeg og ei ut på byn, mens gutta er sjåfør og spiller ps. Bra deal;) Meeen, skal ut i LS regner jeg med. Hadde vært gøy å prøvd ut Oslo igjen og men..long time! Noen som vil møtes ute?? Og joda Ama, ingenting frisker opp som en liten sterk en! Jeg er og syk og Mtg roper jegviljegvil på msn herr nå ser jeg...og hodet hennes holder på å dette av..hehe. iaf-BLI MED UT FOLKENS!! Hu dama er forresten sånn ikke tråd ikke barn-hehe. Men ikke helt borte likevel;)
-MtG- Skrevet 15. september 2007 #66 Skrevet 15. september 2007 Jeg har gått rundt sognsvann i dag. Vært sprek og fått frisk luft. Gabriel la seg kl. 17.55. Sovnet i bilen hjem fra Oslo. Sovet lite i dag så jeg vekket han ikke. Jeg vil uuuuuut!!!! Men V er ute så jeg må være hjemme. Jeg trives ikke i mitt eget selskap. V kaller meg et sosialtilfelle:) Kan noen rope på tr for meg? Hun skulle kommet for 4 dager siden, men jeg kan ikke se noe til henne... wææææ
♥Tiny Skrevet 15. september 2007 #67 Skrevet 15. september 2007 Fysj da mtg, ikke greit å være deg akkurat nå... Får du ikke kommet deg noen steder? God bedring til alle syke og hodevondtene som herjer tråden om dagen *KLEEEEM* Og en til alle andre som trenger en oppmuntring.. Spennende tid i vente du nå simba! Håer rehaben funker som den skal og at du kommer ut som et nytt og bedre menneske! Vi får komme på besøk når du kommer hjem igjen sånn at LH kan feires i trådstil Jepp, jeg ble funnet av hele Molle-familien mens jeg snoket rundt i en skobutikk i ls... Der står dama å vinker og jeg ser de nesten ikke... Litt i min egen verden ja Is ble også, nesten som gode gamle dager detta her!!! Ut ikveld... Tja, kanskje... Vi får se hvor seint det blir før de kommer seg ut. Mulig jeg henger meg på da. Tidlig morgen idag... Blææææææh... Opp 6.30 og det er evigheter siden det har skjedd *bortskjemt* Klarte å ha henne våken frem til 11, da slokna hun i armene mine med gummistøvlene på! Gummistøvler er forresten den nye hobbyen hennes! Hva slags dress og sko har dere/skal dere velge til de små? *ropepåtrfor mtg* "Hvooooor eeeeeeeeeeer duuuuuuuuuuu???" Hva skal folket på tirsdag??? Jeg slutter tidlig (mellom 13.30 og 14) og tenkte kanskje noen hadde lyst til å leke med oss???
simbamamma Skrevet 15. september 2007 Forfatter #68 Skrevet 15. september 2007 Siden du ikke har noe reellt valg, prøvde jeg bare å vri på demotivasjonen din, men jeg skjønner absolutt problemet, molle. Egentlig bør saksbehandleren din mase på kommunen om barnehageplass... In a perfect world osv.... Har du sjekket private løsninger? (Det har du sikkert) Vi kan være blitzere sammen, vi! Blått hår er penere enn grønt hår, ja!
-MtG- Skrevet 15. september 2007 #69 Skrevet 15. september 2007 Ja, simba, lykke til på rehab! Har ikke sagt det enda jeg. Jeg kommer meg iiiingen steder. Men jeg vil leke på tirsdag. Hodet mitt blir ikke bra så jeg må til legen på mandag å få mere sykemelding. Hva skal man finne på når man er alene hjemme, sliten og ikke får lov å sitte med daten, se på tv, lese eller noe??? Blir data da, kan ikke sitte å stirre i veggen hele dagen heller.. Får ta en test når jeg er hos legen på madag hvis ikke tanta har kommet til da. Regner ikke med at det er noe, men er jo greit å teste det da.
_svana_ Skrevet 15. september 2007 #70 Skrevet 15. september 2007 Har hatt besøk i dag og så har A hatt feber (39.8) og ikke vært i form. Bedre etter pille, da. Som man roper i skogen får man svar mtg. Ingen som ropte på tr på bim. Skal rope litt jeg. Hvorfor er dere aldri ute i Oslo? Kose dere ute i ls da. Om noen har lyst å leke med meg så er det bare å ta turen i hovedstaden. Men det er vel litt for langt for dere. Jeg tenker på den der rehab-sangen hver gang du skriver det simba. Synes forresten at du bør beholde sånn nogenlunde din naturlige hårfarge. Jeg har faktisk hatt rødt hår engang, men tror ikke jeg kledde det så veldig. Har hatt nesten svart også, men kledde nok ikke det noe bedre. Håper du blir bedre i alle fall. Og moll, kan du ikke bare finne deg en jobb og finne noen til å passe barnet ditt da? Det er jo søkers (jobb)marked. Skal se om jeg finner en jobb til deg jeg. Vil du jobbe med meg? Edvin våken? Why? Har kjøpt en brukt nameitdress på finn str 80 og en trolldress i 80 og en til i 86 (begge rabattert) så de har nok klær. Også har de reflex regntøy som jeg fikk litt rabatt på (300), sånn grønn med spindel. Også har jeg kjøpt pop-luer, men votter har de ikke da. Og ikke sko heller, for de bruker lobber inntil videre. Tenker jeg kjøper ecco eller viking til de før de begynner i bhg. Om ikke før, om A blir fotgjenger før den tid.
Amabolla Skrevet 15. september 2007 #71 Skrevet 15. september 2007 haha-leste rullings og is jeg-tenkte: tiny røyker jo ikke-kan ikke se for meg ho med en rullings i kjeften liksom. Jeg har vært på Blitz-har vært på noen fester der og så på kafeen de har der. Mange rare folk og faktisk også mange "streite" folk. Og ang hårfarger-skal vi se-hvilken har jeg hatt da? Jeg har vært skinna 2 ganger, hatt blått hår,lilla,hvitt,rødt,brunt,sort,blondt,orange,rosa- men har ikke hatt grønt-eller jo-en gang, men det var heller ufrivillig. Og vi har en polarn og pyret ufora dress i str. 80 (halv pris-bet 350) og en trolldress fora i str 80 (stooor str), regntøy, vintersko (kavat,str 21), ulldress (exit 199 kr,str 86), ullpysj (sånn som Mol har til sin gutt som nå er blitt veldig for liten;)) og rød ullselebukse. Har ikke kjøpt støvler-men den ser jeg heller an. Vi kan holde en demo Mol- plakater og rop utafor nav eller rådhuset-you pick. og ang. ut i dag- har litt lyst, men har jo nesten ikke sett sambo denne uka og tror nok jeg blir hjemme og er syk og kjæreste. Har forresten fått en invitasjon til venners venner fest på Gabler i Oslo i oktober- noen som vil være med?
Molait Skrevet 15. september 2007 #72 Skrevet 15. september 2007 AMAAAA!! For det første overasker du ikke eller jo ufrivillig grønt hår overasket. Meen altså, gubben klarer seg fint et par timer uten deg. Gi han et kjappt nummer og han er strålende fornøyd og vil bare sove lell, også kan jeg få tid med deg:D Ringer eller melder da vi drar uansett jeg:D:D Samme med Tiny... mtg, fiks en eller annens søster!! si de kan komme og tenke på en sang!! hihi cat, muligheten er fortsatt der. Prioriter rett nu!! svanine,,,greit da langt til ls. gjør du a pt? jepp. tjallabais! Jo er med på plakatting. Aldri gjort plakatting jeg. Bare vært utenfor Blitz. Er vel for såklat strait...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. september 2007 #73 Skrevet 15. september 2007 Vært på en blitzpub et par ganger jeg også. Har vært blond og svarthåra og jammen har ikke håret vært brannbilrødt også... Men aldri vært skinna da!! Roooooooooper på tanta til mtg, min egen har jeg full kontroll på hun har akkurat reist. kom på besøk noen dager for tidlig!! Jeg kommer ikke ut i kveld. Er så trøtt også har vi noen filmer vi må se, for må sende tilbake snart. (brafilm.no) Blir vel freddan også tenker jeg.. får se, gubben fikk en bj i bilen på vei hjem fra ss i går så han er vel i grunn ganske fornøyd;)) Lykke til på rehab simba, går sikkert bra! skal uansett krysse fingrene jeg og sende over en klem hver gang du trenger det ) Ikke kjøpt noen utedress eller sko enda jeg. Har en god gammeldags bobledress som mamma kjøpte i statene i fjor høst, så den får duge. Også strikker venninna til mutter masse ulltøy til L, så vi drar evt på det under. Hun kommer jo ikke til å herje så mye ute foreløpig, så jeg kjøper heller parkdress den dagen behovet er der, om hun plutselig skulle sprette opp og løpe rundt sånn med det første...
Amabolla Skrevet 16. september 2007 #74 Skrevet 16. september 2007 Heisann Å være forkjøla er no dritt-så er det sagt. Har fri på tirsdag så jeg kan være med å finne på noe:) Og ja-lykke til på rehab simba-har glemt å skrive det. Var det gøy i går Molle? Og MTg-tok ensomheten livet av deg? Det er 3,5 grader ute-kan det stemme da?
simbamamma Skrevet 16. september 2007 Forfatter #75 Skrevet 16. september 2007 Her har det faktisk snødd i dag! Ble ikke liggende, heldigvis, vinteren er da jammen lang nok som den er. Takk for klemmer og lykke-til-hilsninger. Bra jeg ikke skal på samme rehab som Amy Winehouse, assosiasjonen til sangen har slått meg også, svana :-) Mangler fortsatt svar fra noen, men regner ikke med at dere kan komme, så da er selskapet avlyst. Men vi håper jo at vi får mulighet til å treffe dere igjen snart! Fortsatt god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå