Molait Skrevet 18. september 2007 #101 Skrevet 18. september 2007 Hei Utslitt jeg. Vært for mange oppturer og nedturer med for tett mellomrom. Fysisk og psykisk utslitt. Dere er gode å ha. Mye dere sier og gjør som dere ikke vet betydningen av:) Hjelper ikke at ettermiddag/kveld var fra *******. med grin og alt skulle skje. Satt til slutt på gulvet og grein. Var rett og slett for sliten. Prøver å få til alt. Legge barn og mat og få barn på kamp og vekke barn og mat i bil og vogn og se på kamp-heie og virke engasjert (ble mål på superbra corner fra will *stolt*) og hjem og ny runde mat og GLEMTE foreldremøte jeg skulle vært på MENS det var kamp og jeg hadde E og W og æææ!! Utrolig nok la Edvard seg uten gråt og sovnet av seg selv. Tok riktignok nesten 1 time, men han lagde såvidt litt lyd bare. Skjønner ikke at han kan ligge så lenge stille uten å sovne. Vel, det kan nå jeg og. Så nå er det bomba her. Kattevannet ligger utover hele, jord, aske fra ovnen, søppel, strømmen har gått eller noe sikring-finner ikke ut av det, så mørkt i halve huset og kjøleskapet er vel varmt nå og lett å lage mat og pusse tenner på barn i mørket (ovnen virket da) og bedt om unskyldning til sønn nr. 1 for å glefset langt over det jeg burde og vært lei meg for å ha hatt 0 tålmodighet med sønn nr. 2 og bare alle småting som kan skje skjedde og M har vært borte i hele dag (på vei hjem nå) og alt annet som foregår i hodet på en og sliten nå. Gi meg et eller annet fang jeg kan legge hodet på og ble klappet på hodet! Følelsen av å ikke strekke til alt man burde er stor.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 18. september 2007 #102 Skrevet 18. september 2007 Men vennen da:(( *leggerfremfangetsåmollekanleggehodetdermensjegstrykerhenneoverhåretsamtidigsomjegrydderogvaskerhelehusetoggårpåforeldremøte*
simbamamma Skrevet 18. september 2007 Forfatter #103 Skrevet 18. september 2007 Skjønner du har hatt en slitsom dag, molle. Vet godt hvordan det kjennes ut i hodet og hjertet når man føler at man ikke strekker til. Du kan låne fanget mitt så lenge du vil! Stor klem fra
Amabolla Skrevet 18. september 2007 #104 Skrevet 18. september 2007 Sender masse godesympativibber til deg Mol! Kanskje du skal slenge deg med simba på rehab;) Hvis du vil ha ei pause i morgen så er det bare å kjøre E til meg og reise igjen og gjøre hva du vil. Jeg begynner ikke på jobb før kl 17, må dra 16.30. Du skal vel på svømming rundt den tida? Så da kan du gjøre det du ønsker noen timer og så kan jeg passe E. Går finfint det. (når vi ikke er inne i en butikk med en heil haug dyre leker;))
Herkules Skrevet 18. september 2007 #105 Skrevet 18. september 2007 Travelt Molle! uff, sender en stor klem og et fang over nettet nå. Har ikke verdens beste dag i dag jeg heller, men det kan jeg ta en annen gang. Fikk noen rare meldinger av kusinen og fetteren min i går så jeg ringte bort rett før midnatt. En i familien hadde ringt fettern min og sagt at en var død og ville snakke med onkel og pappa. Typisk nok dro begge utenlands i går. Så jeg gikk til sengs uten å vite hvem som var død og det var litt ekkelt syns jeg. Fikk klarhet i morges at det var pappas fetter som var død- bare noen og førti år gammel. Det skjedde på lørdag, akkurat den dagen jeg hadde tenkt å besøke moren til avdøde, men avlyste siden O sov så lenge. Har litt sånn ekkel følelse til det også - at jeg ikke dro. Hadde egentlig lyst til å se noe annet enn fotball idag da vente.... vente... vente
Molait Skrevet 18. september 2007 #106 Skrevet 18. september 2007 Hvordan i helvete skal jeg vite at elektrikern hhar bygd om og det derfor ikke er slik det ser ut... jeje Hjalp stort da M holdt på le seg ihjel da jeg da hvorfor det ikke var strøm her..eller da jeg fortalte om dagen og sa jeg ikke huska møte jeg skulle vært på midt oppi alt. "da skulle du jo bare ringt og avtalt noe med muttern" " ja, var vel det jeg skulle" svarte jeg da, litt oppgitt. Mannen fortet seg da å si "eller det jeg kunne gjort"..måtte jo glise litt av han. Til å være mann så tok han seg bra inn og kjente rett på stemningen. Er ikke så ille altså, bare hopet seg opp i det siste. Og når man får en slik dag på toppen, så velter lasset. Koselig å se hvor fort man har en haug som bryr seg så kort tid etter man sier at ting er leit. (fikk noe på msn og) Takker for alle fang:) Trenger nå ikke pass. Skulle jeg funnet på da? Dratt til deg?? hehe:)) Nei men takk skal du ha. Kan faktisk hende jeg benytter meg av det lell når jeg tenker meg om. Mulig jeg må inn på nav en tur. Men om han er i samme humør er jeg glad for å finne på noe. Han var jo helt topp form sammen med Leo og etterpå hos Tiny. Mtg har og "fri" i morgen. Mtg-huske ringe legen kl 11. Og ja..jeje..busted!!!! dji så satt ut man ble-hoho (ble rent imponert over deg-hehe) Nå er jeg bare sliten og trøtt, men overhode ikke soveklar. Får jo ikke sove med hodet fullt av tanker. (hun har ikke sko på hva er det du glor på din streite dust) (hvem tok den tro?) Og det er som vanlig kvelden alle legger seg tidlig. Like greit kanskje.
simbamamma Skrevet 19. september 2007 Forfatter #107 Skrevet 19. september 2007 God morgen, jenter! Sovet godt? Nå er det bare én dag igjen!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 19. september 2007 #108 Skrevet 19. september 2007 Mårning! Sovet som en stein, har vært på jobb. Simba: Nei ikke lenge igjen nå ) Skal til tannlegen i dag og gruer meg skikkelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
simbamamma Skrevet 19. september 2007 Forfatter #109 Skrevet 19. september 2007 Lykke til hos tannlegen!
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. september 2007 #110 Skrevet 19. september 2007 Virker som flere kan bli med på at sep 07 er dritt!!!! Har hatt skikkelige dritt dager i det siste. Nå begynner jeg å få hodet over overflaten så vidt igjen. Hadde en ny på opplæring i går, men mangler fortsatt to stk, men får jeg ikke tak i så får jeg ikke tak i. Jeg skal absolutt forsøke, men jeg begynner å senke skuldrene. Er så kort tid igjen, men i går føltes det som en evighet. Sov dårlig natt til tirsdag og holdt på å grine når jeg så senteret. Fikk klem og sigg av venninne og det hjalp masse. Spøy ut litt eder og galle. Nye frøkna var kjempe hyggelig og fleksibel så kommer til å fylle opp litt vakter så jeg ikke blir helt utslitt. Phui! Det er godt. Tror faktisk jeg skal klare å få meg fri neste onsdag som er min faste fri dag. Herlig! Har jobbet hver lørdag siden jeg kom tilbake fra ferie og det er ikke noe særlig. Alt hadde vel egentlig gått greit hadde det ikke vært for at mann nå er blitt syk. Vi snakker halsbetennelse og feber og kjempe slapp. Og jeg skal jobbe sent i dag igjen. I morgen blir det nok tidlig vakt og fredag likedan. Det hjelper på litt. Kan evt. stikke litt tidligere hvis det går... Mamma og pappa reiste til Roma i dag og svigers har fullt opp med pass av to andre barnebarn. langt dette, men jeg kjente at det var digg å få ut etter noen dagers fravær fra tråden. Skjønner at jeg ikke er alene om å ha "alt kom på en gang". Jeg sender klemmer nordover (for det blir vel ca den rettningen til alle som trenger klem) og håper at noen rikosjerer ned hit igjen. ellers a... Simba: lykke til i morgen! (ble det rett) og grattis med snart 1 år... når er det egentlig? Husker ikke mer jeg skulle skrive. Jeg skal på jobb kl 13 og nå må jeg bajsedusje. Ha det skøy i dag...
_svana_ Skrevet 19. september 2007 #111 Skrevet 19. september 2007 Ikke bajs i dusjen da sess! Adrian fikk prikker i går. Så dett var dett. Klemmer til alle. Jeg er superkjøla.
♥Tiny Skrevet 19. september 2007 #112 Skrevet 19. september 2007 Litt førstehjelp på denne tråden, nede på side 3 jo... Ikke bra at den er oversett så lenge på en dag. Ikke gjort noe spennende jeg, så gidder ikke skrive så mye.. Sender klemmer og gir bort fanget mitt nårsomhelst jeg Derfor jeg henger her med dere Dere er kjempesøte!! Takk for at dere er dere! Vært på babysvøm idag da Nå glemte jeg det ikke! hehe.. Var der første gangen, syk andre gangen (tiril litt feber) og har faktisk glemt det to ganger (ja, det er mulig). Og Tiril storkosa seg i vannet Noen som skulle være med å baded på lørdag? mellom 14 og 16. Også hørte jeg noen rykter om fæst?
Herkules Skrevet 19. september 2007 #113 Skrevet 19. september 2007 hoi Ja her har det skjedd no i dag. Jeg la meg vel kl 01. O våknet 2,4 7,7.30, og 8 (det siste var vel bare et desperat forsøk fra mor på sove mer). Så da jeg sparka ut gubben av senga kl 10.00 så forventet jeg litt av han da. Da presterte dustetryne å si: "Det er du som har mammaperm" HALLO ja da han er sykemeldt men Nei trenger jeg å si mer!!!!!!!!!!!!!!!!! STØNN ja kl 12 ettellerannet så gikk jeg å la meg men kl 14 så skulle jeg nemmelig ha besøk av Norsk Ukeblad Intervju stønn Gubbedusten tok i allefall hund og barn på tur så de fikk sovet og bajsa omhverandre Ja og så har vi vært på shopping OG bestilt PEPPES fikk feil pizza og da ringte jeg jo og klaget så fikk jeg ha en gratis til neste gang, Greit nok for vi likte jo den vi fikk også! Skal noen noe i morgen? O har litt lyst til å leke, men vi er litt kjøla da.... ryktes det om fæst....
Molait Skrevet 19. september 2007 #114 Skrevet 19. september 2007 Gratulerer så masse med 1 års dagen Lars Håvard!! Håper dere får en kjempefin dag:) Nå er du ikke baby lenger, velkommen over til 1årsklubben:D Nå er det 1 år siden det snart var over Simba. Grufull lang fødsel. Minner om min første. Huff. Men ja virkelig verdt det. Ordentlig gogutt du har fått deg:) (også så søt da)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 20. september 2007 #116 Skrevet 20. september 2007 Gratulerer så masse med dagen LH og gratulerer til mamma simba med stooooooor gutt )
Amabolla Skrevet 20. september 2007 #117 Skrevet 20. september 2007 Hurra for storestore LH gutten!!! Og grattis Simba-1 år i mammarollen;)
_svana_ Skrevet 20. september 2007 #118 Skrevet 20. september 2007 Gratulerer så mye med 1-årsdagen LH!!!! , _|_ +*+*+*+*+*+ } { +*+*+*+*+*+ ) ( /___\
_svana_ Skrevet 20. september 2007 #119 Skrevet 20. september 2007 Teite dib. Det var egentlig ei fin kake med et lys på. Så mye for det liksom *mumler i snørret*
Mr. Herk Skrevet 20. september 2007 #120 Skrevet 20. september 2007 Gratulerer så mye med dagen til nok en stor gutt.
♥Tiny Skrevet 20. september 2007 #121 Skrevet 20. september 2007 GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN IDAG LARS HÅVARD!!!!!!!! *syngehurrafordegogviftemedflagg* hehe, nå har jeg lagt Tiril og hun sitter i senga si og trykker på en musikkball i lekekassa ved siden av senga si og skravler.. Ganske fornøyd med seg selv egentlig! Idag har Tiril kosa seg sammen med mormor og bestefar. Jeg hadde seinvakt og StoreT jobber kvelden, så da ble det vanskelig å hente i barnehage... Gleder meg til Tiril begynner i samme barnehage som Gabriel og Edvard jeg hehe... Sliten er jeg også! Men det er bare fordi jeg ikke sov noe godt inatt, så nå skal jeg legge meg tidlig (tidligere enn jeg pleier) for jeg har tidligvakt imorgen og skal avgårde før 6.30.. Noen som har sett de som skal føde på nett? (er på den jordmødrene serien), tittet på netttv igår og da hadde de omvisning på føden og jordmoren som hadde den omvisningen var hun snille jordmoren som var hos oss og som tok imot min skjønne prinsesse!!! Også en liten klage.... Forbanna dumme cerazett piller faenskap!!!! Skal man virkelig ha mensen annenhver dag????? Har bare tatt de i litt over en uke (begynte etter siste dag i forrige mens) og så blør man etter bare en uke (2 dager) også stopper det for så å komme noe brunlig igjen... Skal det værra sånn kan de forberede seg på en tur til søppelfyllinga..... Ja, blir det fæst i helga eller var det bare shitprat? Og ingen som skulle væme å bade??
Herkules Skrevet 20. september 2007 #122 Skrevet 20. september 2007 Gratulerer med LARS HÅVARD! Håper dagen har vært fin for store gutten og mammean og pappaen Her er det ellers dødt ser jeg Håper dere ER i live da !!! Jeg har bakt kake og skal feire LH litt vi da O er i seng Ja har jo vært det en time da. så nå er det bare å gå tilbake til sofaen og dyna. Der jeg har vært store deler av dagen.
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. september 2007 #123 Skrevet 20. september 2007 Hurra for LH!!!! Jippi! Stor gutt, jo!! Klemmer til Simba for trofast tjeneste i ett år. Hoihoi!! Har fått hodet over vannet, så vidt det er. Mannen er friskere og jeg får litt slappe dager i morgen og lørdag (jobber bare noen timer håper jeg *kryssefingrene*) Klippet og limt fra augustklubben: "Jeg kan fortsatt ikke tro det. Linea sovnet i sin egen seng, uten skrik og skrål og kranglig og sliten mor.... Brukte nesten en time, begynte kl åtte, men jeg satt hele tiden ved siden av senga med hodet inn mellom sprinklene. Sang og klappet henne på hodet når hun la seg ned. Dette skal jeg fortsette med fremover, med håp om at hun tilslutt blir litt enklere å legge. Jeg er så glad og stolt av datteren min (og meg selv)!!!" Glemte jo å lange ut fang til Mol, men det er her hvis bare jeg kan låne ditt etterpå. Husker ikke om jeg kommenterte det treet, Herk! Men AUE!!!!! *blåsepå* Husker ikke mer som skulle vært sagt... såååå... bøfn
Herkules Skrevet 20. september 2007 #124 Skrevet 20. september 2007 Så fint du er på oppadgående vei på flere felt Sessa. Håper legginga er i boks snart. Sover hun natten i gjenom nå? Vi har egentlig mye våkning om natten, men det er vel litt mye nå. brannsår, kul i panna sår i leppa, snørr i nesa, host og hark. Nei han får få pupp så sover han jo videre og det er jo egentlig bedre enn at jeg skal slite med våken gutt hele natta.
Molait Skrevet 20. september 2007 #125 Skrevet 20. september 2007 Hei alle Orker ikke helt å oppdatere meg. Klart fang lånes ut tilbake. Faktisk, når ting er litt kjett er det bedre å ligge på et fang, mens noen stryker deg over håret enn en klem. Synes nå jeg da. Eller begge deler er nok fint. Kanskje ikke samtidig... Har det skjedd noe spennende da? Ser Tiny nevner noe om E i bhg. Det stemmer IKKE. Edvard skal IKKE begynne i barnehage..han skal bare være med Tiny på jobben..hver dag. (lettere å si for mammahjertet) Gabi begynner på onsdag og uti oktober kommer Tiril. så for Tiny blir ikke jobbdagen stort anderledes enn et treff;)) Man må jo bare elske den dama der altså!! Tuuusen takk for at du drar meg opp og fikser i stand for meg. ama, du sier nå alltid de rette tingene på rette tidspunkter. Går ikke å være lenge nede sammen med deg:) Nå var vel planen at jeg skulle passe Leo en dag i uka, ikke at du skulle passe Gabi 1 dag i uka..jeje-detaljer! Mtg!! Hvordan orket noe uten deg. Makan til service. Stiller alltid opp du:) Ellers har jeg fått tilbakefall av magesår (evt. stadiet før-men kjennes ikke slik ut.) (et eller annet har vel pella borti en skorpe??!!) Har sinnsykt grusomt vondt og mat er fra helvete. Har gått ned 3-4kg siste 4 dagene så ikke så ille at det ikke er godt for noe. Beklager så masse til 1d og svanine som fikk en noe panisk melding i dag tidlig. Hadde litt hetta. wtd?! Utrolig søtt er det jo at om man sitter i TH kan man fortsatt få ting til å skje. Gikk ikke lange tiden før Mtg var der med suppe og klapp og trøst. (takk til dere begge) Som Mtg og jeg snakket om.."men alle hører jo på dama og da" "gir hun en beskjed, så følger alle den" f.eks. fikk jeg i går beskjed om å gå å legge meg og i hvilken rekkefølge jeg skulle pusse og tisse og sånn. Måtte flire da jeg tok meg selv i å gjøre akkurat som jeg hadde fått beskjed om:)) Du er savnet her inne 1d. Etter hva jeg har skjønt kommer du sterkere tilbake etter helgen. Kjempemasseglad i deg og du skal se ting går seg til:) Skal ta å få lest meg opp i morgen jeg.. Nytt ukens bilde forresten. Trenger ikke komme å kill me for det har allerede Ama gjort. Jo fest! Eh..jeg er syk jeg. Klarer jo stort sett å konversere, men skal nok ikke bøtte ned på noen hyler trur eg. Klart om folk trenger et sted å være så er mitt casa alles casa:) Se an i morgen tror jeg. Lille babyn min!!!!!!!!!!!! *puste* nei han skal bare passes av Tiny..puuuust!! Shitttt, jeg må kjøpe dress og sko! Nei får legge meg. bøfn til de som trenger det, min er stort sett 9 uker hver natt nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå